Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

pana la urma am desfacut motoru,l-am scos dp masina si trebuie sa schimb si pistoanele ca sunt parca luate cu smirgheru......ma gandesc sa iau standart si sa rectific cilindru pt cota lor ca pe original e 7 mil buc piston+segmenti daca vreau sa fac o treaba buna.

A mai schimbat cineva pistoanele,de care a pus si cat a ajuns ca pret?

Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.am achizitionat si eu un golf 4 si am avut o problema ciudata.am oprit motoru,iar cand am bagat cheia in contact mi a pornit claxonu k un fel de alarma.am inteles ca e alarma originala a masinii.dar de ce nu mai raspundea cheia la comenzi,nu mai inchidea si nici nu mai deschidea inchiderea centralizata.ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la modulul confort, pune masina pe vag-com si vezi ce erori are.

poate si de la imobilizator.. daca zici ca a inceput sa tipe cand ai pus cheia in contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca mi se mai intampla lucrul asta cu alarma,ce trebuie sa fac in caz ca nu am a doua cheie la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Vreau sa va intreb si eu ceva. La masina lu taicamiu 1.4 16 v, AXP cand am scanat cu vag-ul mi-a aparut eroarea 17978 care nu stiu de la ce poate fi + inca o eroare de la EGR de care stiam mai de mult. Puteti sa imi spuneti ce poate fi acea eroare? Va multumesc si astept raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17978/P1570/005488

Contents [hide]

1 17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

1.1 Possible Symptoms

1.2 Possible Causes

1.3 Possible Solutions

1.4 Special Notes

17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

Key(s) not matched

Instrument Cluster not matched

Engine Control Unit (ECU) not matched

Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions

Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some)

Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module)

Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)

Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes

In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.

May be stored in Combination with 01176 - Key: Signal too Low in Immobilizer Control Module.

If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, in rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example)

Category: Fault Codes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde este situat senzorul de viteza la motorul AXP? sau ceva poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam improprie intrebarea ta, insa si eu sunt curios de un posibil raspuns. Cei 4 senzori ABS pe care ii ai la roti, furnizeaza catre ECU viteza de deplasare a fiecarei roti, insa totusi nu cred ca ei furnizeaza si viteza care o vezi tu pe ceasuri. (si zic asta, ca daca nu ai avea ABS, cum ar fi? Dar oare exista Golf fara ABS?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radusb23: Daca acul iti ramane pe 0 desi masina se misca, e posibil ori niste fire de sub baterie sa fie intrerupte(asa am auzit) sau senzorul asta sa fie dus(asa mi s-a intamplat :lol: ). Am platit cam 250 de lei cu tot cu manopera pe el, acum mai bine de 1,5 ani. Poti sa mai incerci sa-i cureti pinii aia cumva... dar nu stiu ce sanse de reusita ai. :mellow:

Niste poze cu locul unde se afla:

img0475a.th.jpg img0474tn.th.jpg

@likudio: Corect ce zici, nu senzorii ABS furnizeaza "viteza de pe bord", ci senzorul asta(imi pare rau ca nu-l mai gasesc prin garaj, trebuie sa mai :mop: :lol: ). Golf 4 fara ABS nu cred ca exista. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu iarna asta, ramanea kilometrajul pe 0 si nu se inregistrau kilometrii. Incearca mai intai sa scoti sigurantele si sa le bagi la loc. Nu mai stiu exact care era, iti spuneam la fix. La mine a mers. In momentul in care am introdus siguranta s-au inregistrat si kilometrii care ii facusem ~200 :unsure: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radusb23: Daca acul iti ramane pe 0 desi masina se misca, e posibil ori niste fire de sub baterie sa fie intrerupte(asa am auzit) sau senzorul asta sa fie dus(asa mi s-a intamplat :lol: ). Am platit cam 250 de lei cu tot cu manopera pe el, acum mai bine de 1,5 ani. Poti sa mai incerci sa-i cureti pinii aia cumva... dar nu stiu ce sanse de reusita ai. :P

Niste poze cu locul unde se afla:

img0475a.th.jpg img0474tn.th.jpg

@likudio: Corect ce zici, nu senzorii ABS furnizeaza "viteza de pe bord", ci senzorul asta(imi pare rau ca nu-l mai gasesc prin garaj, trebuie sa mai ;) :lol: ). Golf 4 fara ABS nu cred ca exista. :P

Problema e ca la mine apare eroarea asta 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 35-00 si am vrut sa vad unde e situat acest senzor ca sa-l curat sau sa-l schimb.Multumesc de poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. baieti am si eu o nelamurire:

Am un G4 1.6 77KW din 2003 cu motor bcb. L-am luat din Germania acum 2 ani.

Am facut in acesti 2 ani cam 50.000 de Km. Imi face ceva fite la pornire...da cateva rateuri...odata la 2-3 zile...Am fost cu el in service...problema o reprezinta Bujiile...

Bun...ma duc la mine in zona pe B-dul Gloriei...cu sfatul mecanicului in cap respectiv cca 100-110 Ron Bujiile si cand ajung la magazin stupoare:

NGk si Bosch intre 45-100 Ron bucata pt tipul acesta de motor ???

Aveti idee cum sta treaba ?

De unde diferenta asta totusi mare ?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Oauuu atat costa la tipul tau de motor enorm de mult,am avut si eu odata o problema la motor si a trebuit sa schimb bujiile si am pus NGK cu 110 ron setul.Si am motor cu cod APE deci nu inteleg de unde este diferenta asta asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in seama. Desi am New Beetle am acelasi motor ca si voi, iar masina mea "pe dedesubt" e aproape toata un Golf IV.

In privinta consumului, nu stiu, uneori mi se pare ca e bun, alterori e foarte mare. Asta e, motor mic, greutate mare (1260 kg). In 850 de km mi-a consumat aprox. 3 sferturi de rezervor (care are 50 de litri), in conditiile in care cam 240 de km am mers in regim de autostrada (cu 120 km/h si 60 de km cu 80 de km/h pentru ca ploua foarte tare si vizibilitatea era de vreo 20 de metri). Trebuie spus ca tot timpul aerul conditionat a fost pornit. Cel mai mult mi-a consumat asta iarna cand porneam (fara probleme) la -20 de grade, dar consuma si 12 litri si pana se incalzea motorul se auzea ceva de genul unui sifon care pierdea acid. Lucrurile reveneau la normal dupa vreo 5 minute.

Nu este un motor de viteza, trebuie sa ai grija in depasiri mai ales daca este incarcata si aerul pornit.

In privinta fiabilitatii este prematur sa ma pronunt pentru ca masina are undeva in jur de 28300 km. Ma gandesc deja la revizia de 30 000 si as vrea sa va intreb daca este musai sa o fac fix la acei km, pentru ca am verificat si totul e ok. Uleiul e bun si e la nivelul optim in motor , filtrele par in regula (motorul trage bine), placutele le-am schimbat cand am cumparat masina (la 24500), discurile sunt bune... deci nu vad sa aiba vreo problema. Si din cauza asta ma gandeam sa amand revizia pana pe la 32-33000. Voi ce spuneti? E ok? Sa mai verific ceva? :)

In privinta distributiei, nu stiu, dar mie mi se pare cam riscant sa o schimbi la 90000, chit ca asa recomanda producatorul. Din cate stiu de obicei se schimba pe la 60-70000 km.

Citeam in primele pagini de un sunet metalic la motor. Eu nu am asa ceva. Dar repet, motorul meu e prea putin folosit.

Inca ceva: spunea cineva ca i s-a aprins EPC-ul din senin. Mi s-a intamplat si mie si a fost din cauza benzinei (Agip). I-am facut totusi o scanare pentru ca ma gandeam sa nu fie ceva grav: initial imi dadea eroare la toate injectoarele. Am crezut ca lesin :vaidecapulmeu: . S-a sters eraoare cu EPC-ul si acum e totul ok. Aproximativ. Ca acum mi se aprinde cand pun contactul semnul de la placutele de frana, desi sunt bune. Si mi se aprinde si un semn de Beetle cu o cheie. Cred ca de la imbilizatorul electronic. Deci cred ca e vorba de niste erori, ca de mers masina merge fara probleme. Oricum important e ca dupa ce pornesc masina tot ce ar parea suspect se stinge.

Na, cam asta e treaba cu motorul meu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Inca ceva: spunea cineva ca i s-a aprins EPC-ul din senin. Mi s-a intamplat si mie si a fost din cauza benzinei (Agip).

Sigur era martorul EPC? Din cate stiu eu, ala Engine Power Control, adica acceleratia. Poate martorul ala de noxe sau cum ii zice s-a aprins. :icon_thumright:

(...)Si mi se aprinde si un semn de Beetle cu o cheie. Cred ca de la imbilizatorul electronic. Deci cred ca e vorba de niste erori, ca de mers masina merge fara probleme. Oricum important e ca dupa ce pornesc masina tot ce ar parea suspect se stinge.

In mod normal, martorul de imobilizator clipeste intermitent cand nu recunoaste cheia; pe langa asta, daca incerci sa pornesti masina, ar trebui sa-i opreasca imediat motorul. Nu stiu de ce pe tine te lasa sa o pornesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de EPC se aprindea asta si un semn de motor (martori galbeni). Oricum motorul mergea fara probleme.

Iar in privinta imobilizatorului, poate ma lasa sa pornesc pentru ca imediat dupa ce motorul porneste martorul se stinge. Mentionez ca niciodata nu clipoceste, cand pun contactul sta aprins apoi, asa cum am zis, se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu EPC inseamna Electronic Pedal Control si se refera la sistemul Drive-By-Wire si clapeta de acceleratie. O problema asemanatoare am avut si eu, se aprindea EPC + Check Engine dar masina functiona normal. Am schimbat senzorul de presiune in admisie (Barometric Sensor Pressure - G71) care este localizat pe admisie (asta la codul de motor AXP).

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit si eu o ciudatenie pentru prima oara cu Golf-ul. Sper ca la baza acesteia, sa existe niste factori externi (gen, benzina proasta, etc). Si anume, ma deplasam cu 110-120km/h si dintr-o data, pur si simplu a inceput sa scada in turatie ca si cand as fi luat piciorul de pe acceleratie, sa zicem undeva cam 3-4 secunde, desi calcasem pedala la fund. (ma aflam cam la 3500, si a scazut pana pe la 3000), fara sa-i pot face ceva. A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a revenit dupa 3-4 sec sau a trebuit sa opresti motorul si repornit? Ma gandesc la partea de alimentare cu benzina. O diagnoza poate elucida misterul daca a ramas stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a revenit. Daca nu ma insel, am lasat pedala de tot sa revina la pozitia ei normala si am apasat-o iar.

Oricum, a fost nasol momentul, plus ca ma aflam intr-o depasire. Sper ca nu se va mai intampla intr-o data viitoare.

Astept sa pun VAG-COM-ul pe ea, desi nu mi s-a aprins niciun martor pe bord. Ma gandesc ca o fi prins aer pe undeva, sau benzina proasta, nu stiu.

Oricum, am alimentat de la un Petrom de pe Bd. Alexandru Ioan Cuza, si agata in accelerare undeva intre 2500-2600; accelerez si pentru o fractiune de secunda se simte ca si cand as porni aerul conditionat in momentul ala; pierde din putere. Am mai patit fractiuni de secunda, din cauza benzinei proaste dar niciodata 3-4 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.e normal sa stea turatia la relantii la 800?cand pornesc motoru imi sta la 1100 iar cand se incalzeste scade la 800 si imi palpaie putin motoru.e posibil sa mi palpaie de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e perfect normal.. palpaie daca sunt consumatori si mai creste turatia si scade.. dar apoi se regleaza singur

de cand am si eu acest motor am observat cum relanti-ul variaza in functie de alternator, de pompa de servo, de compresorul AC (adica de la cureaua de accesorii)

fiind motor mic se simte...

la T5 nu simt nici pe naiba, uneori uit si AC-ul pornit desi nu am nevoie de el... deh e motor de 2500 in 5 pistoane

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum vin si eu cu o intrebare aiurea (cred eu), dar totusi as vrea sa-i stiu raspunsul.

Cum vin de la birou in ultima vreme tot noaptea tarziu, nu mai gasesc niciun loc de parcare liber, asa ca trebuie sa o parchez urcata cu 2 roti (de pe aceiasi parte) pe un trotuar.

Si uneori, sta asa 1 zi intrega, sau poate chiar 2-3. Dauneaza cumva masinii chestia asta? :) Statul pe termen relativ lung inclinata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, detin un golf 4 1.4 16v motor AXP iar azi undeva prin serpentinele magurei s-a auzit ca un pocnit la motor si de atunci sunetul motorului face asa -> http://www.flickr.com/photos/florinbuzdugan/4780959170/ , treaba este ca nu s-a aprins nici un martor pe bord..motorul se tureaza la fel ca inainte, trage la fel ca inainte (numai ca am mers eu numa cu a 2-a foarte incet de frica sa nu se strice ceva ca sa nu las masina in padure), totul merge normal mai putin acel sunet care ma baga in sperieti. Are cineva idee ce poate fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi pare a fi ceva care atinge/freaca pe o curea

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!