Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

asa am patit si eu.ca si cost nu ma costat bani, doar timp. la mine sa rupt o bucata de plastic care e apasata de butonul pe care apesi tu si care la rindul ei apasa pe un mic butonas,cum am rezolvat?simplu in locul acelui plastic am lipit o bucata de tablita.doar ca daca nu ai pe cineva cu interfata ca sa calibrezi acele nu poti sa faci corect reglajul acelor,deoarece ca sa repari trebuie sa scoti acele cit si plasticele pe care sunt scrise cifrele.

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Masina mea din semnatura scoate de cateva saptamani un fluierat ciudat pe la motor. Am verificat distributia care are circa 3000 Km de cand este schimbata si nu este de acolo. Am demontat cureaua de accesorii si nu mai fluiera. Am mers cu alternatorul la un service specializat si am schimbat rulmentii pentru ca aveau joc destul de mare. Informativ, costul a fost de 170 Ron fara factura. A ramas doar compresorul de AC. Baietii de la service au legat o sfoara de fulia lui si au invartit-o de cateva zeci de ori si cand au tras de capat, s-a auzit fluieratul dar mult mai slab (probabil din cauza nivelului de turatii mult mai mic). Prin urmare, stie cineva un mecanic bun in Bucuresti care sa imi poate schimba si mie rulmentul de la compresorul de AC? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Nu am gasit topic pentru coduri de erori pe sectiune golf 4 vag si am postat aici.Rog mutare daca am gresit.

 Imi da urmatoarele erori:

 

17633 - FUEL Injector for Cylinder 1(N30)

            P1225 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent

17635 - FUEL Injector for Cylinder 3 (N32)

            P1227 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent

17636 - FUEL Injector for Cylinder 4 (N33)

            P1228 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent

17634 - FUEL Injector for Cylinder 2 (N31)

            P1226 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent

17833 - EVAP Purge Valve (N80)

            P1425 - 35-10 -Short to Ground - Intermittent

17525 - Oxigen (Lambda) Sensor Heating Circuit:B1 S2

            P1117 - 35-10 -Short to Ground – Intermittent

18010 – Power Supply Terminal 30

            P1602- 35-10 – Voltage too Low - Intermitent

 

Stie cineva care e cauza ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Salut,

 

De luni dimineata am o problema cu G4 GTI 18T 150 de cai.Nu vrea sa porneasca dimineata de nici o culoare.Am pus testerul pe ea am urmatoarea eroare:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation 

        P1340 - 35-00 -  - 
Dupa ce o pornesc masina merge rotund fara intreruperi aproape toata ziua,De exemplu acum am ramas cu ea la servici si nu mai vrea sa porneasca.Invarte,da sa porneasca si se opreste.Daca aveti ceva sfaturi le astept cu drag.Distributia este facuta acum 10.000 de km.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma lamureste si pe mine cineva . pe testar a dat eroare sonda 2 , care este sonda 1 , si care este sonda 2 . din cate am inteles eu ... sonda 1 este sonda lambda si sonda 2 sonda de temperatura . bafta 


mersi . bafta

 


mersi . bafta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda 1 inainte de catalizator sanda 2 dupa catalizator.

Daca sonda 2 e defecta nu influenteaza mare lucru in comportamentul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testarul a zis ca sonda 2 e defecta , si nu da voie masini sa porneasca . un prieten cu un audi a 4 a avut aceiasi problema cu sonda 2 si nu ii pornea masina . a schimbat-o si apoi a scapat de problema .vroiam sa stiu daca sonda 2 e cea de temperatura sau ceva de genul . .. mersi . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sonda lambda are 4 fire : 2 de alimentare cu , current pt incalzire iar celellalte 2 pentru a duce informatia la ecu.

Daca circuitul de incalzire nu merge sonda nu-ti va mai functiona pt ca ea trebuie sa fie incalzita la 300 de grade ca sa lucreze . Deci tu cred ca faci confuzie intre lambda si sensor temperature.

Dupa cum ti-au mai spus colegi ai o sonda lambda la motor (s1) iar cealalta e la catalizator (s2)

 

Am si eu aceeasi prob adica nu fct incalzirea la ea la sonda 2 si e moarta, dar masina merge fara probleme

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, nu are de ce sa nu porneasca masina daca sonda e dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu merg cu sonda 2 de aproape 6 luni moarta si nu am treaba.

Acum 2 zile am ,,testat'' masina si mi-a dat iar eroarea de sonda 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am lamurit . eu am avut o bobina trosnita , a luat foc , am schimbat-o , a venit cu testarul si ii dadea ceva la sonda 2 , si pe cilindrul 3 de la motor . acum nu stiu ce sa mai cred si sa zic , am zis sa incep cu sonda 2 sa o schimb ,poate cine stie ... si apoi ma gandeam la sonda lambda . spuneti si voi ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda 2 este tot lambda. Prima sonda lambda iti dozeaza amestecu de carburant iar a 2 evalueaza daca prima sonda a facut amestecu correct si mai ajusteaza si ea. Dar primordiala este prima. Nu stiu la ce te referi u cand spui sonda de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzisem ceva de temperatura si am interpretat gresit ... dar daca nu e asa importanta sonda 2 , de ce nu porneste ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avem de unde stii dc nu-ti porneste masina pana nu pui un log cu scanarea.

Dupa cum ti-am mai spus si sus sonda lambda 2 este o sonda de diagnoza, verifica ce amestec face prima sonda lambda si mai face mici modificari asupra lui.

Concluzia este ca nu din cauza sondei lambda 2 nu-ti porneste masina.

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai testarul a spus urmatoarele ... sonda 2 , cilindrul 3 , si un senzor unghiular la directie . ideea e ca bobina aia care a iesit fum din ia a facut cumva un scurt general sau ... nu stiu ce sa zic ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai verifica la cilindru 3.............lambda 2 NU ARE NICI O TREABA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am sonda 2 dusa de vreo 2 ani (rezistenta de incalzire) dar merge fara probleme masina, consum normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce discuri de frana si ce placute folositi pe fata? ceva preturi orientative? ms mult

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grigoremadalin

Salut.

Am si eu un golf 4 1.6 16v AUS si de ceva timp am avut urmatoare problema. check engine palpaie pe bord sa zic undeva la 20 de minute de mers dupa care nu mai palpaie ci sta doar aprins, iar la urmatoarele 2 porniri dispare.

Ca simptome, masina in timp ce palpaie check engine numai are putere, trebuie sa o accelerez calumea sa prinda viteza iar la relantiu tuseste. Dupa ce nu mai palpaie check engine si sta doar aprins masina merge normal fara nici o diferenta. Am fost pe la mai multe service-uri, prima data mi-a rezolvat problema cu o readaptare a clapetei de acceleratie si sters eroarea(nu a si curatat clapeta). A mers asa o perioada dupa care a venit din nou pe bord licuriciul. La alt service dupa scanare mecanicu a spus ca nu ii merge un injector, defapt si-a spus parerea inainte sa faca scanarea si dupa ce a facut-o si-a mentinut parerea. 

Va rog sa-mi spuneti daca a-ti intampinat problema asta si cum a-ti rezolvat-o.

Am si un video in care am filmat masina in timp ce sta la relanti, poate v-a ajuta sa identificati mai repede daca problema mea este asemanatoare cu a dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un log cu o scanare, ceva coduri de eroare pe motor si cineva sigur iti va da un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la mecanic sa ma interesez ce si cum cu segmentatul...se pare ca ies in 2000RON cu tot :lol: e ok. Doar ca m am contrazis cu el pe tema uleiului.El zice ca nu trebuie sa bag 5w ca l ar manca deoarece nu exista o ovalitate perfecta intre piston si segment,iar eu i am zis ce mi ziceau mai multi colegi de aici ca dupa segmentare trebuie pus 5w...voi ce mai ziceti ???? 

PS: Gabi sau Dan poate ma lamuriti voi :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce faci lucrarea e ca si cum motorul este nou si boti baga linistit 5w40 sau 5w30.

Faci prima schimbare de ulei la maxim 1000 km si apoi la intervalul recomandat de 10.000 maxim 12-13.000.

Garnitura chiulasa Victor Rainz(identica cu originalul),segmenti Gotze,semering supapa Victor Rainz sau Erling,cuzineti daca este cazul Kolbenschmidt,garnitura capac tacheti pe ORIGINAL sau in cel mai rau caz Victor Rainz sau Erling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!