Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

asa cred si eu ca e mai sigura o segmentare decat un alt motor pentru ca odata facuta o investitie de asta sigur masina aia mai trebuie tinuta 10 ani sa ti scoti investitia . Cred ca cea mai logica concluzie dupa atata framantat este ca trebuie desfacut motorul si vazut exact ce e acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce am vrut sa spun e faptul ca nu s-au sesizat uzuri ale blocului motor, chiar daca segmentii erau uzati, in special cel de ungere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.4 16  benzina... am facut segmentarea in italia in 2008 la un mecanic ce avea atelierul in curte... fara prea multe unelte...precizez ca era italian.... de ala mai amarat.. si  mai multe pe langa segmentare: cutia de viteze.. electromotor.. bratele de pe fata.filtre de aer si ulei..si.....tot kit-ul de la ambreiaj...distributia...placute de frana si discurile ..totul 1100 de euro..inclusiv manopera.....dar nu asta e important...ci faptul ca vreau sa va explic urmatoarea chestie: avea motorul original....va spun sigur pt ca atunci cand mi l-au demontat am fost prezent... si de cand l-a cumparat ex proprietarul nu a schimbat nimic la el PUNCT.                         DE CAND MI-AM SEGMENTAT MOTORUL AM FACUT aprox100.000 KM (napoli-Italia..suceava acasa la ai mei ..valcea acasa la socrii...si retur) SI PANA ASTAZI NU CONSUMA O PICATURA DE ULEI(sau poate consuma, dar nu in mod clar vizibil) Eu nu as da bani pe un alt motor SH. decat doar daca ar avea o problema majora al meu la blocul motor ex:fisura la monobloc sau doamne fereste unul sau mai multe pistoane ingripate...oricum al meu e SH..deci daca tot trebuie sa fac o investitie... bag piese noi in asta ce-l am si sunt un pic mai sigur pe el la un drum lung sau in traficul infernal din romania. Na acuma normal... depinde acuma de portofelul fiecaruia..si tin sa precizez ca nu stiu ce preturi au motoarele SH in Romania,dar sigur atunci cand voi avea posibilitatea sa imi cumpar ceva mai performant si mai nou...unde credti ca va sfarsi golfuletul meu 1.4 16v benz?...va raspund tot eu ....la dezmembrari...si motorul o sa fie pus la vanzare ca motor SH :D :D :D :blah_: :ceuameni: asa ca..atentie!!!


CORECT  !!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara... Am si eu o intrebare la voi.....de cateva zile atunci când iau piciorul de pe acceleratie masina continua sa mearga accelerata. De la ce poate fi?  Cablu de acceleratie sau clapeta?

   Multumesc.....o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca clapeta e pe cablu e din cauza cablului care a facut mustati si agata in camasa lui (nu mai revine repede),daca e pe comanda electronica...nu am auzit de astfel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Vin si eu cu o problema legata de turatia la relanti la un motor 1.4 16v cod APE. De ceva timp cand se incalzeste motoru si merg prin oras mi se mareste turatia la relanti de la 800 la 1000 si ceva. S-a intamplat sa faca asa si dupa cateva semafoare sa-si revina si tot asa. Specific ca nu am nici o eroare pe vag decat lambda 2 care nu mai merge sistemul de incalzire, dar lambda o avem inainte sa am prob cu relatiu. Cu ce sa incep sa verific? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! O intrebare as avea, am masina de vreo 3 luni si in accelerare de pe la 1400-2000 rpm se aude de la motor un zgomot de metal pe metal, ca un rontait metalic. AVeti habar de la ce ar putea fi, fac si ale voastre asa? Am inteles ca ar putea fi ba senzor de detonatii, ba ca suna un bolt de cuzineti daca nu gresesc...Nu mai stiu ce sa fac. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce culoare trebuie sa aiba lichidul de servodirectie la G4 1.4 16V motor AKQ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verde si se cheama G 002.000

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla firul de masa de pe caroserie la golf 5 ??1.4 , 16 v , 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai probabil sa fie ca la golf 4 sub suportul de la baterie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am masina din semnatura cu motor model AHW, modelul este din '98. am o problema care ma sacaie si anume cand decelerez (iau piciorul de pe acceleratie la orice turatie a motorului) masina da din nas, tremura destul de vizibil. stiti vreunul dintre voi care ar fi cauza. ms

 

PS: un mecani mi-a oferit o varianta, ca ar fi de vina modul de evacuare al gazelor mai exact EGR-ul. dar un alt mecanic mi-a zis ca modelul AHW nu ar avea asa ceva adica EGR. ce sa mai cred ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si AHW-ul dar e putin diferit de celelalte motorizari.

EGR apare la diagnoza daca e mort sau pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pt cei ce au experimentat putin cu consumul la acest motor...

La ce viteza si ce treapta ati scos cel mai mic consum? eu in oras obisnuiesc sa ii dau si 5 la 50 la ora... scot 10 l/100

Desii am auzi ca ar consuma mai putin daca ar fi in treapta 4 nefiind asa mare sarcina pe motor ecu ar tine mai putin timp injectoarele deschise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea putin conteaza in ce treapta si ce viteza.. consumul se face cand conduci corect, accelerezi in lung si faci multa frana de motor, anticipezi traficul, etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intervin si eu cu o intrabare legata de consum, cand faci frana de motor scade consumul ? sustineau prieteni de ai mei ca dezavantajul la benzinare este ca are acelas consum si cand o accelerezi tu si cand faci frana de motor pt ca normal creste turatia in ambele cazuri. sunt total de acord cu ideea ca scade consumul cand accelerezi in lung si  anticipezi traficul, Eu sunt foarte multumit de a mea masinuta g4 1,4 16 v motor axp asa scrie in carte ... Domnul stie daca mai este cel original ... am scos consum singur in masina horezu - brasov 5,7l/100km, singura hiba care ma ingrijoreaza este ca papa ulei aprox 1-1,25l/5000 km, ca tacanitul tachetilor ''se lauda mai toata lumea'' cu el ... o zi buna va doresc si drumuri fara evenimente !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In frana de motor se taie injectia de benzina, deci teoretic se face economie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinare cu cat ai talpa mai grea cu atat iti consuma mai mult.

 

Desigur, teoretic la o turatie mai mica vei avea intotdeauna un consum mai scazut, dar, conteaza f mult sa simti masina, sa nu o subturezi ( subturata inseamna cand ai prea putin cuplu pt cat are ea nevoie sa traga, deci poti fi subturat si la 2000 de ture cand urci sau/si esti incarcat, insa poti sa NU fii subturat spre exemplu la 1500 ture daca stii sa dozezi acceleratia si doar iti mentii viteza de deplasare. Desigur, la 1500 de ture vei fi cu siguranta subturat cand vei accelera.

Dar, optim, astfel incat nici sa-ti scada viteza cand dai de un delusor pt ca masina pur si simplu nu are suficient cuplu pt a mentine viteza, 70-80 pt cutiile in 5 trepte, respectiv 80-90 pt cele in 6 trepte specialistii sustin ca ar trebui sa fie cea mai economica.

 

Peste 3000 de ture si 100 km absolut toate masinile vor consuma mult mai mult deoarece fortele de frecare in special cu aerul cresc f mult.

Dar, degeaba ai tu sa zic 2500 ture si ai drumul drept inainte, daca mergi sa zic in regim usor accelerat pt ca ai piciorul prea greu.

Eu personal dupa o accelerare, ridic putin piciorul de pe acceleratie dupa ce am ajuns la viteza dorita, astfel incat daca va uitati pe afisajul calc de bord pt cei ce au, veti observa ca consumul instant descreste cam de la 7 L la 5 sau poate sub 5, depinzand desigur si de incarcarea masinii.

 

Iar legat de frana de motor, ecu taie injectia de combustibil in frana de motor, deci ai consum zero de benzina.

 

Dar, mai e un aspect pe care multi il ignora: presiunea in pneuri in functie de gradul de incarcare a masinii.

Eu de fiecare data prin regula de 3 simpla efectuez presiunea in functie de incarcare, punanad chiar un 0.1-0.2  bari in plus pt siguranta.

Nu in ultimul rand, combustibilul conteaza si el, cu masina goala nu prea vad diferente intre benzina de 95 si cea de 98, insa incarcat, garantat cea de 98 imi da un avantaj de 0.3-poate chiar si 0.5 L, fapt ce justifica diferenta de pret pt folosirea sortimentului superior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!  IONUTBgolf si a mea mananca din ce am observat cam 150-200ml max de ulei la 1000km. Acum nu stiu daca e cat de cat ok avand in vedere ca are 200k km sau e un consum prea mare, si mai ales care ar fi cauza acestui consum. Ceea ce am observat, si asta la indicatia mecanicului meu, uitandu-ma sub ea ca e imbibata cu ulei in zona semeringului de palier - pe care intentionez sa-l schimb sa vedem. Insa nu is 100% convins ca de acolo vine neaparat consumul de ulei.

Astept va rog o indicatie pentru sunetul metalic al motorului din plaja de turatii 1400-2000rpm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamuriri.. mai vin cu o intrebare legata de frana de motor.

Pana la ce plaja de turatii e in functiune oprirea alimentarii la motor? de exemplu daca la semafor o last in 3 pana la 1000 de ture si atunci scot frumos din viteza chiar si cand decelereaza pana la 1000 de ture consumul e zero? am auzit povesti ca la golf 4 doar dupa 2000 ture in frana de motor se taie alimentarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : Am un golf 4 1.4 16v motor AHW , cand schimb viteza dupa 3000 rpm se aude un zanganit scurt ,mentionez ca zgomotul este doar dupa turatie de 2700-3000 rpm cand schimb, am schimbat kitul de ambreiaj complet asta vara si de curand si cureaua de la alternator si rolele sunt bune,cutia de viteze cica nu are ceva nu are ''joc'' sau ceva , uleiul l-am schimbat, aveti idee se poate sa se fie stiu eu de la distributie,intinzator ceva ? ca totusi nu mi se pare ca se aude DIN CUTIE ci din fata la motor ,a mai patit cineva ceva de genu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Getheavy, e posibil sa fie vreo rola ce intra in rezonanta la acea turatie. Sau ceva desprins care tot la fel iti intra in rezonanta atunci. Mie spre exemplu, la schimbul rolei intinzatoare a curelei de accesorii, a uitat mecanicul sa-mi prinda scutul acela metalic ce acopera evacuarea in partea de jos. Tot asa aveam si eu un fel de zanganit ciudat scurtu insa la pornire si la plecarea de pe loc. Dupa ce am pus la loc surubul a tacut.

Verifica si tu sa nu ai ceva desprins insa ti-am spus, poate fi de la o rola.

 

Abp, atat timp cant pedala de acceleratie si ambreiajul nu sunt apasate iar masina e in mers, ecu va taia alimentarea. Insa daca intrii in subturare, adica daca masina da sa moara, ecu va interveni si va accelera masina ( eu am patit o data sa ajung chiar pana la 8-900 ture si chiar am simtit cum o accelereaza sa nu se opreasca motorul), insa, pana atunci vei avea consum zero. Nu iti recomand o frana de motor chiar pana la 1000 ture pt ca totusi motorul e legat de transmisie si la ture f scazute va intra in subturare. E posibil daca dai peste o denivelare sau orice necesita un impuls mai mare pt a fi depasit, motorul sa se opreasca. Plus ca vibratiile la turatii f scazute vor fi mai mari, implicit stres suplimentar pe ambreiaj, tampoane motor, cutie.

Deci frana de motor nu trebuie nici dusa nici chiar la extrem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai dreptate Dan, am observat totusi ca daca din mers apas abreajul si accelerez in gol tot asa face deci nu e neaparat problema de cutie,o sa merg la mecanic,multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclul lucrurilor ciudate care se pot strica la o masina: m i s a dus butonul de resetare a kilometrajului mic; il apas si nu se intampla nimic ...cine stie ce poate avea si cat costa o reparatie a lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!