Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

am si eu climatronic dar eu il tin pe econ acum iarna si baga caldura la greu... sper ca fac bine;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce legatura are climatronicul? din cate stiu nici el nu are rezistente in bord pt a incalzi aerul, deci tot pe temperatura lichidului din motor se bazeaza pentru a da caldura. La a mea, de 1,6 ce ii drept cam in 1,5 km da caldura(se simte ca e aerul mai cald) si dupa 2 km e chiar placut in masina, mi se pare un pic anormal sa dea caldura deabi dupa 13 km. La 13 km ce iti indica la temperatura motorului?

Masina nu baga caldura in interior in functie de termostat, pentru ca incalzirea e pe un circuit permanent deschis controlat doar de reglajul care il faci tu din bord. Singurul loc in care poate interveni termostatul este acela ca nu inchide circuitul mare, si ca masina ta desi e cu motorul rece plimba lichidul de racire, sa il raceasca si mai tare prin radiator. Sa nu cumva sa ai blocata valva care controleaza debitul de lichid care vine de la motor catre radiatorul din habitaclu sa nu deschida complet circuitul si asta sa fie motivul pentru care sa dea caldura asa greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La IBITZA din 2007 de care pomeneste omul ca-i baga caldura instant masina daca are climatronic are PTC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ibitza din 2007, dar la golfuri nu e asa...al meu are climatronic dar nu baga instant:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi tuturor pentru feedback!

@paulghidel La 13 km temperatura motorului indica 90.

Un prieten are un suzuki 1.3 diesel care dupa 1,5km da caldura si dupa 2,3 km e placut cald in masina cum scrii si tu.

Ma cam ati convins ca nu e normal asa (si chiar daca termostatul funtioneaza in apa fierbinte ) si termostatul trebuie sa il inlocuiesc.

inca nu mi-am dat seama care ar fi  valva care controleaza debitul de lichid care vine de la motor catre radiatorul din habitaclu dar o sa caut si pe ea :). Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca arata 90 at sigur e devina valva de la interior de care zicea,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de mix aer cald-rece.

furtunele de antigel care intra in habitaclu sunt fierbinti dupa astea 15 minute? ar trebui sa friga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac dimineata doar 4 km pana la servici si vreau sa zic ca la jumatatea distantei ,chiar si in perioada asta de -10 grade dimineata incepe sa bage caldut .La destinatie deja baga cald,dar aici vorbesc de comutat sa bage doar pe la parbriz(dezaburire) altfel pe duzele mari se simte mai greut.

 

PS: Am doar clima si vreau sa zic ca nu influenteaza deloc daca ii dau drumul  sau nu .

 

Dupa trei saptamani de cand am schimbat catalizatorul ,zilele trecute cand am ramas suspendat pe zapada si am cam turat masina mi s-a aprins martorul in bord si aprins a ramas.Oare sa fi cedat sonda asa repede ?(Reamintesc ca am inlocuit catalizatorul cu un Bosal si ca atunci cand am plecat din service martorul s-a stins singur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cartoane bre oameni buni :)) pana la munca am 3 km...si la jumatatea drumului dau drumu la ventilatie pe 2 ( nu am climatronic ) si baga caldut..cand ajung la destinatie am apa cam la 70 grade si baga destul de bine cald ; si toate benzinarele pe care le-am avut asa s-au comportat...am mai avut un seat ibiza din 01.2005, modelul pre-facelift, motor 1.4 16v 75 cp ( acelasi ca pe golf 4, de aceea mi-am permis sa intru in discutie) care avea climatronic ce-i drept, insa din cate stiu eu climatronicul nu influenteaza cu nimic caldura din interior....iti ofera doar confort ( avand mai mult functii ) si mentine o temperatura constanta ; 

inca un exemplu : in ultimele 3-4 zile ( cand au fost ninsorile ) am iesit in fiecare zi sa o deszapezesc si mai intai porneam motorul, dadeam pe treapta 3 si eu imi vedeam de lucru pe afara ; dupa ~ 4-5 minute aveam cald cand ma urcam..mers la relanti ; de aia iubesc eu benzinarele si nu dieselurile :)):)) oricum stau cam prost cu frigu din fire :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !! Ma poate indruma cineva catre un mecanic bun (BUCURESTI) pentru o segmentare motor va rog !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un golf 4 1.4 16v si am un zgomot la motor, am scos pe rand mufa de la fiecare injector in parte. La injectorul 1 cand am scos nu se mai auzea nimic, deci care ar putea fi problema? Taica'miu mi-a zis ca ori a ajuns o mizerie in injector, ori e de la piston.

Am postat si o filmare mai jos cu zgomotul.

 

Modificat de kellu21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ma omule potolit cu injectorul tau.

Normal ca nu se mai aude pentru ca pistonul lucreaza din inertie si asa mai departe pana la axa cu came.

Ala e zgomot de la tacheti.

Vorbeste cu colegii de pe forum care au motorizarea ta,da o fuga la intalnirile lor si asculte un motor de 1.4 sau 1.6 16 valve sa vezi cum suna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a zis mecanicul ca tachetii se aud cand e motorul rece, dupa ce se incalzeste ar trebui sa nu se mai auda, insa la mine se aude si cu motorul incalzit. Tot mecanicul mi-a zis ca fusta pistonului ar avea uzura din cauza asta si bataia. Poate exista alta solutie mai ieftina decat schimbarea pistoanelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa filmuletul pus de tine,sunt multe filmulete cu zgomotul produs de motorul asta.Vizioneaza si tu restul de filmulete si o sa vezi cum stau lucrurile.

Sunt cazuri in care tachetii se aud si dupa incalzirea motorului,asta tine de uzura si de numarul de km.

Din punctul meu de vedere poti sta linistit ca la motorul asta asta e boala comuna.

Eu nu am auzit in viata mea un motor de 1.4 sau 1.6 16 valve care sa fie cu adevarat silentios mai ales la pornire.

O singura data am vazut o bora 1.6 adusa din germania la vanzare cu peste 180.000km care mergea ceas si motorul fasaia si la pornire si la cald.

Am ramas cu gura cascata.Posibil motorul masinii fusese schimbat recent si nu avea un numar mare de km....altfel nu explic treaba.

In consecinta dupa 150.000 km toate capata zgomotul asta si singura lucrare care se poate face este schimbarea tachetilor si compensatorilor.

http://www.youtube.com/watch?v=s6ikR-fQtrU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina consuma destul de mult gen .. de cand pun ulei la nivel si pana se aprinde becul galben merg cam 1700 KM depinde de cum o turez etc ..deci .. enorm cam 1 L / 1700 KM

 

Masina se comporta foarte bine .. trage bine .. nu scoate fum nimic .. doar ca papa si balta nu face sub ea deci ..plus ca a capatat un zgomot ciudatel pe langa cel de diesel clasic pentru 1.4

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Stie cineva codurile suruburilor de la epurator?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Rugamintea mea este sa spuneti si cati km aveti cu motorul de 1.4 16 v .Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cutia filtrului de aer de la motor, coltul stanga sus, iese un furtun care coboara la un teu. Are maxim 30cm si e curbat in partea de sus. Imi poate spune cineva ce cod are? Se poate lua unu de la dezmembrari sau trebuie unul nou?

Al meu s-a fisurat si acum e infasurat cu banda izolatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce cand folosesc frana de motor nu se mai aud tachetii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine bate tachetul sau tachetii, si la cald si la rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Salut! Am si eu o intrebare: am facut o scanare zilele trecute si am primit pe engine urmatoarele erori: 

"3 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
            P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
Readiness: 0000 0000".
Acum treaba e in felul urmator: masina merge perfect si nu am aprins niciun martor in bord. Dupa ce le-am scanat, am sters codurile si am scanat din nou si nu au mai aparut. Ar trebui sa ma pregatesc sa schimb sonda lambda si bobina? Bujiile sunt noi, luate pe cod de original.
Mersi!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!