Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

vezi asta voiam sa mi confirmi sunt cele mai economice motoare puse pe golf 4 ever...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha......dar poate la mine nu este...consum de 7.5 si bataie de tachet...cine stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7,5 e consum mixt bun pt 1,4... cu tachetul trebuie sa vezi care ii problema. Faptul ca e mai mic ca cel de 1,6 nu inseamna ca trebuie sa consume mai putin, ca pentru a tine aceeasi masina in a 5-a la 100 km/h cel de 1,4 e mai turat ca cel de 1,6 ;  turatie mai mare=consum mai mare. 

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate....am sa vad sapt viitoare si am sa postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popescuclaudiu79

Salut,

 

Am un Golf 4 din 1998, motor 1.4 16V motor AXP si as dori sa va cer o parere despre schimbarea distributiei, masina are pe bord in prezent 169.000 Km. Nu stiu cand a fost schimbata ultima data aceasta distributie. Vizual arata binisor.

Atasez trei poze facute astazi. 

Credeti ca trebuie schimbata distributia sau pot sa o mai aman? 

 

 

O zi buna.

 

post-116618-0-18574200-1390435903_thumb.

post-116618-0-34142800-1390435913_thumb.

post-116618-0-64070700-1390436055_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii cand a fost schimbata ultima data ... e logic sa o schimbi... asta pt. siguranta ta... cel putin asa stii ca e noua ..si te scuteste de multe alte eventuale necazuri ce ar putea veni o data cu ruperea curelei.. sau cum s-a intamplat la mine..desprinderea dintilor.Sa stii ca nu conteaza cati km. a facut... in general curelele au o durata de viata garantata de casa constructoare ..pe langa km. si in timp.E inutil sa spui ca are xxx000.km..daca autoturismul a stat in garaj 4 ani...fii sigur ca tre. sa schimbi cureaua.Din foto vad ca ai doua curele diverse...cea de pe arborele cotit e mai noua si cea de pe pinioanele de la arborii cu came e mai veche....deci sfatul meu: schimba tot kit-ul...poti sa amani un pic...dar nu prea mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai crapaturile apar prima data pe partea de interior, cea cu dintii, din ce stiu eu.

Daca ai cumparat masina recent, e mai bine sa o schimbi si sa stai linistit dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am BC si acolo instantaneul imi indica de multe ori cand accelerez pana in 3000 un consum de 24-28in mers iar la rece,la relanti cand o pornesc, imi arata 99,99. E normal?

 

Cand accelerezi este normal sa ai un consum ridicat, in l/100km. Cand stationezi ar trebui sa arate un consum in l/h, la mine de exemplu dupa ce motorul a ajuns la temperatura de regim si nu am consumatori (faruri, stergator, dezburire luneta, clima etc) porniti afiseaza 0.6l/h .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi mey *dic*si la mine tot acelasi consum il afiseaza. Dc consumul indicat de BC nu este la fel cu cel real. Mie BC imi indica acu iarna 6.8 si realul ar fi 7.5-7.7 (cat mi-a iesit la ultima alimentare, am facut 392km cu 30l benzina cu peste 60% facuti afara localitatii)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum cred ca am vorbit de consumul instat, acum parca zici de cel mediu.

La tine instantul in stationare cat este?

 

Ce sunt cei 99.99l de care ziceai mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instantul de stationare la pornire cateva zeci de secunde este 99,99 iar la cald adica dupa ce apa este la 90 indica 0.6-0.7 l/h(fara consumatori).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie la g4 motor 1.4 16v se schimba la 60.000 km sau 4 ani,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt apkah....citeste un pic mai sus, a vb cineva despre asta. Normal se schimba CAND AI PARCURSI 60000KM, dar daca ai cump masina si nu esti sigur ia si o schimba ca sa fii linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia se cam schimba cand iei o masina second de la un necunoscut...eu cand mi-am cumparat golful asta am facut prima data...in leg cu consumul scot undeva la 9 ..maxim 10 in oras si sub 6 in afara....dar la stilul meu de condus..maxim 110 pe autostrada,fara plecat cu demaraj..etc...eu zic ca e f bine pt o masina de 13 ani...

am si eu cateva nelamuriri si va rog sa ma indrumati:

--masina mea are peste 250 000 ..cred..km adevrati nu ii stiu..eu de cand am luat-o am facut 40 000 si nu am schimbat bujiile niciodata..trebuie sa le schimb?dc da ce imi recomandati?

--un mecanic s-a curentat intr-o zi la motor ...cu motorul oprit..e cazul sa imi schimb fisele? cum verific dc pierde curent....ce fise imi recomandati?

--trebuie sa ii schimb si un cap de planetara roata....ce firma sa aleg?

 

 

imi cer scuze dc s-a mai discutat asa ceva dar am dat search si nimic relevant..fiecare cu parerea lui...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina mea bujii NGK is japoneze si au un pret cam mare. Cineva de pe forum zicea ca astea is bujiile cu care lucreaza sau se pun pe golf de fabricant. Eu stiam ca ele se inlocuesc la 20000 sau 40000km,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa mentionez ca nu stiu ce am pe ea acum (bujii)...si parca acum 3 ani cand am luat-o era mai ''fasneata''..acum , cel putin mi se pare , ca e mai puturoasa..sa aiba vreo legatura?pierde masina din putere dc bujiile imbatranesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbale ca daca de ai facut ceva km cu masina iti dai seama ca si ele au un anumit nr de ore de functionare si isi pierd proprietatile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile functioneaza si ele un nr de km dupa care se inlocuiesc, in timp si spatiu(km parcursi) se uzeaza chiar daca nu sunt organe in miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate masinile se schimba bujiile la 15000, maxim 20000...daca masina a mers cum a trebuit cand ai luat-o eu zic sa iti iei tot din alea. foarte multa lume inclusiv eu, a trecut la un momendat de la beru sau altele la ngk(ca ar fi mai bine) si da is mai bune dar nu in Romania. eu am avut pe ford motorcraft(OEM) dupa care le-am schimbat cu ngk, am dat 25 ron pe o bujie, masina da mergea mai bine fata de cele oem cu care o cumparasem dar dupa 1000 de km merea in suturi. Verific, o bujie s-a crapat...ok pun una din cele vechi, dupa inca 500 km aceeasi poveste si a doua se crapase....dupa alti 1500 km se crapase si a treia... asa ca am luat de la primul magazin unele beru cu 10 ron bucata si m-au tinut 19000 km(pana am accidentat masina) si din care 15000 pe gpl -care se zice ca distruge bujiile- si nu au patit nimic. Nu fac antireclama la bujiile de firma in speta ngk dar in romania se fac si contrafacute. Un alt exemplu sunt cele bosch: din austria incolo se vand bujii fabricate in germanica, in europa de est se vand bujii facute de SINTEROM CLUJ care sunt trimise pachet cu tiru in Germania, ambalate si etichetate acolo si se intorc in Romania si se vand cu insemnele bosch. Cea de sinterom in magazin costa 10 ron, cea asa zisa bosch costa 24 si daca ati avea posibilitatea sa alegeti doar dintre astea doua cu siguranta veti alege cea pe care scrie bosch in detrimentul celeilalte, desi ambele se fabrica in aceleasi conditii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam overkill schimbarea la 15-20.000 pentru bujii obisnuite, parerea mea. Eu stiam de 45-60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata a mers in italia cu bujiile oem peste 100 000 km si nu a avut nici o problema, eu o sa le schimb la 60 000. Totusi, daca ai bani de aruncat, poti sa le schimbi la 15 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 60.000 km trebuie schimbate daca ati folosit bujiile ,,corecte''.

Doar nu e filtru de aer sa faci schimbarea lor la 15-20.000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit la ele sa vad in ce stare sunt si ce firma...si dc ma decid sa le schimb sa pun tot ce am avut pe ea....ce fac cu fisele de bujii si cu capul de planetara?nu ati trecut prin asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum arata niste bujii la 70mii, bujii OEM, motor AXP. Spre surprinderea mea, nu a fost diferenta sesizabila majora dupa schimb. Cele OEM , NGK BKUR6ET-10, japan, cod oem : 101 000 033 AA

post-34985-0-65385000-1359309025_thumb.j, schimbate cu acelsi model tot japan, doar ca nu oem.
post-34985-0-15978300-1359308955_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa faci o poza si la una noua, sa se vada diferentele dintre electrodul central vechi si cel nou. Si tot comparativ distanta dintre electrodul central si cei de masa in ambele cazuri. Spui ca nu se se simte mare lucru, pai bujiile de aceea se schimba la un anumit nr de km, nu cand masina balbaie din cauza lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!