Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salutare baietii ! Va rog sa ma ajutati !

 

Ieri dimineata cand m-am suit in masina am realizat ca nu mai imi functioneaza : Lumini (Faza scurta/lunga/proiectoare) , dezaburire, stergatoare, eroterma, geamuri nimic ..

Am cautat problema pe internet si am inteles ca ar fi un releu (J59) NR.100 sub bord care ar face aceasta problema .. m-am apucat am desfacut l-am scos .. l-am testat este functional .. deci problema din alta parte .. verifc sigurantele toate bune mai putin una din cadrul "engine management" care odata schimbata a dat drumu la tote cele de mai sus mai putin la lumini ..

deci : faza scurta/lunga/proiectoare nu merg dar poti da flash deci nu sunt arse becuri mai mult ca sigur .. ce ar mai putea fi ?

 

Si inca o treaba dupa schimbarea sigurantei desi functioneaza totul am observat ca aeroterma se opreste dupa ce scot cheia din contact .. dar tin minte ca se oprea cand luai contactul adica nu era nevoie sa scoti cheia afara ca sa se opreasca ..

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate pe care le-ai enumerat functioneaza la punerea contactului, iar siguranta aia probabil nu s-a ars degeaba, posibil sa fi fost un scurt ori la contact ori in butonul de lumini ceva - pozitii ai ? alea merg fara contact

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitiile functioneaza .. ! Faza tare e ca atunci cand pun pozitia de expl. porneste si casetofonul .. fara cheie in contact .. 

 

faza lunga nu am dar pot da flashuri ??

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, flash-ul merge fara contact iar defectul este undeva pe circuitul de contact accesorii deci nu ai faza scurta/lunga/proiectoare si toate celelalte care sunt pe accesorii dar cum cu alea ai rezolvat si daca spui ca restul sigurantelor sunt ok - atunci suspectez butonul de lumini, o sa ma uit maine pe schema , ai ceva lumimi cu steroizi? becurii de 100W minuni d'astea ? xenon...

cel mai simplu scoate butonul afara si miroase-l vezi daca se simte plastic topit sau alt miros dubios.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si la asta .. am scos afara comutatorul pare in regula nu mirosea urat .. nu era deteliorat .. ideea e ca normal dupa ce pui pozitia daca tragi de el se aprind proiectoarele dupa care ceata care nu merge nici ea iar daca il invarti faza scurta el nu mai actioneaza absolut nimic .. :-?? ciudat .. o sa ma uit mai atent azi la ea .. totusi mi-se pare ciudat un lucru .. repet dupa schimbarea sigurantei arse toate celalalte accesorii merg dar nu se mai opresc cand iau contactul .. trebuie sa scot cheia de tot ... iar ca sa imi porneasca singur casetofonul la punerea pozitiei iara e .. wow .. e posibil totusi sa fie afectat releul respectiv :-? .. mai exista ceva sigurante pe undeva ascunse eu stiu ? le-am verificat si pe cele 3 de deasupra bateriei tot in ideea ca exista ceva ars de genul .. dar sunt ok ..

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo consecinta negativa daca inlocuiesc intermediara cu o teava dreapta? e coapta si deja scapa gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot mare pe toba finala.....in rest nimic.E posibil ca sonda lambda 2 sa nu mai aiba timp sa citeasca valori corecte...dar nu e problema ca sonda 2 este de diagnoza nu de reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mine in afara sa zicem de un zgomot usor mia mare nu ar trebui sa se intample nimic.

Daca tin bine minte, Skoda Octavia 1 nici nu are toba intermediara spre exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, poate ca nu e topicul potrivit pentru intrebarea asta dar am nevoie urgenta de o informatie, trebuie sa schimb placutele de frana pe spate si nu stiu ce sa iau, vreau ceva bun ca sa nu imi distruga discurile dar sa fie la un pret rezonabil. Pana acum masina a avut toate reviziile facute in Italia, discurile arata foarte bine si nu vreau sa pun placute care sa mi le distruga. Deci pentru cei care aveti mai multa experinta, ce placute sa cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!!Ca tot veni vorba  despre esapament. Astazi am pus ceva mai multa incarcatura pe ea si dupa ce am plecat de pe loc, precizez ca eram cu o roata pe bordura , s-a sectionat teava dintre toba mica si toba mare imediat dupa colierul dintre ele :( .Care ar fi pretul corect pentru reparatie? Si daca imi puteti recomanda un service eftin in Bucuresti zona Titan? 

Modificat de mcgsoso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai uite aici multe pareri foarte recente despre discurile de frana, e un topic pe care il urmaresc si eu de cateva zile caci vreau sa fac si eu schimbul. http://vwforum.ro/topic/16757-discuri-frana-si-placute-inlocuire/page-94

 

Mcgsoso pretul corect e cateva zeci de lei(10-20 pentru ca efectiv trebuie sa iti faca o sudura de jur imprejurul crapaturii. Eu am dat pentru inlocuire racord flexibil + sudurile aferente 80 ron din care 60 era racordul-20 manopera, deci cam astea ar fi preturile) te sfatuiesc sa cauti un service specializat pe tobe, sau care se ocupa numai de tobe, si in acelasi timp sa te rogi ca teava sa nu fie ruginita caci atunci nu poate fi sudata si va trebui schimbat un sector mai mare, sau toata in functie de sudura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos paulghidel din pacate s-a sectionat toata si cam se vede si ceva urme de rugina atat pe capatul tevii cat si pe colierele ramase pe teava de la toba mica(intermediara). Maine o sa merg undeva pe Bld Basarabia inspre Faur am vazut candva acolo scris SUDURA ARGON ,TEVI ,ESAPAMENTE ETC. O sa revin cu poze si detalii maine dupa constatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi paulghidel, cred ca o sa aleg intre ATE si TRW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu o parere avizata despre un log la niste parametri de la motor la relantiu.mi se pare ca la canalul 32 nu ar fi in  regula cu acel 10.2%.

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reparat teava sectionata si am inlocuit catalizatorulm.Rezultatul este unul relativ bun in conditiile in care am scapat de martorul de sonda ,de zgomotul enevant si de miros. Sudat teava ,cu o bucata de la ei, si inlocuit catalizator 200 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 1.4 benzina  si de cand am cumparat-o am o bataie (tacanit) la pistonu unu(langa distributie). Mecanicii au zis ca ar fi vre-un tachet devina si ar trebui schimbati toti. Ceva informatii sau linkuri spre alte topic-uri ,cu aceasi problema. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... e de la tacheti...

Iti recomand sa ii schimbi cat mai repede... toti, sau doar cei avariati.. Am avut aceeasi problema cu zgomot la un piston si... in timp nu am dat mare importanta...(greseala fenomenala.... mi-a blocat arborele cu came si mi-a rupt dintii de la cureaua de distributie... de am avut de a face cu o reparatie extrema la motor..inlocuit toate 16 supapele si colbutorii,kit de distributie,plus rectificarea chiuloasei) deci iti recomand sa iei o decizie cat mai repede :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ii inlocuesc doar pe cei afectati. Dc apare tacanitu asta ca doar tachetii is hidraulici. Tata are masina la fel si nu are nici o problema de felul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incredere in mine... eu i-am schimbat singur ... toti 16 si din 16 am gasit 3 defecti...nu stiu din ce cauze se defecteaza.. nu sunt nici mecanic nici tehnician.. dar iti pot spune ca tachetii se incarca cu ulei si amortizeaza loviturile de la arborii cu came... eu aveam 3 din ei  plezniti.. si nu mai retineau uleiul in interior..ca urmare zgomotul de la piston ca si cum ar lovi supapele (tacanitul ala de care zici tu)..dupa ce i-am schimbat(mentionez ca i-am scimbat toti cu o serie noua.. si asa am dat jos capacul)problema s-a rezolvat

Poti sa ma incerci ceva: pornesti motorul si:1-turezi motorul intre 2000-3000 rpm. timp de 4 min

2-lasi la relantiu dupa pasul 1 timp de 30 sec...daca inca mai auzi tacanitul repeti chesti cu turatul inca o data..s.a.m.d. de 4 ori.... asta doar..doar ai vreo doi colbutori descarcati... si s-ar putea incarca.. daca nu merge chestia asta cu turatul... e clar...trebuie sa pui mana la buzunar..din pacate.Eu am dat 120 de euro pe 16 colbutori(in italia..acum 2 luni)sper  ca sa iesi mai ieftin aici in tara si... mult succes! :icon_thumright:


Ah..si daca nu te pricepi la cum se face.. nu te sfatuiesc sa incerci sa faci tu acasa chestia cu demontatul... ca sa ajungi la colbutori... trebui sa desfaci cureaua de transmisie... de desfacut e usor... problema apare la montat.. caci trebuie sa pui in faza aprinderea la motor... deci...ai grija!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt informatii. Am sa merg la mechanic. Si acu mai ai probleme cu tacanitu? Cati km ai facut de atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La mine la bora la fel se aude tacanitul am incercat uleiuri,aditivi degeaba.Am gasit tachetii la 21 lei buc (INA) dar nu sunt hotarat sa ii schimb inca si daca desfac motorul s-ar putea  sa trebuiasca sa schimb si axul cu came ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat eu toti tachetii si nu se simte nici o ameliorare a bataii face la fel sa mai redus zgomotul din ulei 5w30 vapsoil cu 10w40 liqui moly facea ca dracu dar de batut tot bate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi-a zis ca la el bat tachetii de 3 ani si face cate 60km in fiecare zi. Are un polo cu motor de 1. Nu are nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc un ulei 10w40 valvolin sa vad.De schimbat nu prea ma trage  inima daca crapa iau alt motor si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!