Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

brasoveanul - nu strica sa ii faci o diagnoza completa.. sa vezi daca ai ceva erori

bobo - de obicei este de la capatul de bara.. sau de la pivot, desfaci roata, suspenzi cu un cric bratul si tragi sa vezi unde este joc...

iar daca trancane e de la bucsa de la bara stabilizatoare, sau biela de la bara stabilizatoare... astea cedeaza primele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema .am un golf 4 1.4 16v AXP si mi s-a aprins martorul de la motor in bord si imi da eroare si-mi spune ca nu sunt aliniati senzorul de la ax cu came cu cel de la volant.toate bune si frumoase i-am schimbat pe amandoi dar tot imi sta becul ala aprins,am resetat si calculatorul dar nimic ,dupa opt km parcursi se aprinde din nou.intrebarea mea este sau mai bine zis rugamintea mea este daca a mai patit cineva ceva asemanator si daca a gasit vreo solutie la problema asta.

Am si eu un GOLF 4 cu 1.4 16V, si dupa schimbarea distributiei am patit la fel, se aprinde a becul de la chek engine. Am testat si mi sa spus ca e pus gresit distributia. Dupa doua verificari am aflat ca a fost decalata cu doua grade (cred ca asa se zice). Am platit inca o data 240 RON, mi-au pus la loc si acum este OK. Sper sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

azi am curatat si eu clapeta de acceleratie si cand am pus o la loc si am insurubat acele 4 suruburi,am observat ca se strang pana la un punct,apoi se invateau in gol,dar stateau stranse...oare asa au fost si inainte sa o desfac?

Aceeasi operatiune a facut-o si un prieten langa mine,la un motor de 1.6 SR si la el la fel faceau suruburile la strangere.

eu am 1.4 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..sunt nou pe forum la voi, am vazut ca se discuta de motorul de 1.4, 16v si am zis sa ma bag si io cu o problema, sta martorul check aprins de ceva vreme si mi s-a spus cand am fost la tester ca ar fi sonda lambda. Am curatat EGR, am dat impulsuri la baterie sa o verific, am curatat si clapeta de acceleratie, scos borna min 30 min, iar dupa ce am remontat la loc am lasat contactul pus pana s-au auzit acele pacaituri (cica atunci recunoaste ECU componentele, le "reciteste") si am pornit dupa al doilea contact, dar dupa o zi s-a reaprins din nou. Oare sa fie chiar sonda lambda?

Mentionez ca masina merge frt bine, are sprint, mai ales dupa ce am curatat astea doua piese.

Prostia mea e ca nu am notat codul de eroare atunci cand am fost la tester...

Daca s-a mai confruntat cineva cu faza asta poate imi impartaseste si mie, as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia zi ce consum ai prin oras ??

si oricum numai prin diagnoza poti afla ce problema ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumparat masina, avea probleme cu sonda Lambda. Manifestarea era aceeasi, martorul "check engine" aprins pe bord. La o verificare cu Vag-com-ul am gasit urmatoarea eroare:

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit Malfunction

P0141 - 35-00 - -

B1 S2 inseamna ca este vorba de a doua sonda Lambda, pe care am si inlocuit-o (aprox 350 lei) iar de atunci nu am mai avut probleme. Daca ar fi fost vorba despre prima sonda, senzorul ar fi fost B1 S1. Detalii despre coduri si interpretarea lor gasesti aici.

Pentru siguranta ta poti sa mai verifici odata, iar de data aceasta sa ceri sa iti si listeze codurile de eroare. Daca este intradevar sonda, recomand sa o schimbi, acesta fiind considerata consumabila. In funtie de producator este garantata aprox 60 - 90.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service , ca aveam joc la roata de pe dreapta-fata si am aflat ca trebuie sa schimb bieleta directie. am cumparat, si vineri trebuie sa o montez. doar ca pana atunci trebuie sa ma duc cu masina (un drum cam de 200km) si nu stiu daca risc sa raman pe marginea drumului . Ce ziceti , risc prea mult daca plec la drum cu masina asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Am avut ce probleme cu epuratorul de gaze in sensul ca imi pierdea ulei pe la el acuma am rezolvat probema.am ulei pus 10w40 insa mi se pare cam greoi pt motor acuma nush daca pun5w40 mie sa nu mil consume dar in schimb ar merge mai bine,mai ales ca e motor de turatie,cu ce ulei ma sfatuitzi sa raman?masina are in jut de 155000 mii km

Si inca o problema daca cea dea doua sona lambda imi este defecta imi afecteaza performantele masinii?

Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Da-ne mai multe detalii despre cum ai rezolvat problema cu epuratorul de gaze, cat te-a costat, cat a durat, daca ai schimbat ceva, etc.

Legat de ulei, nu stiu ce sa te sfatuiesc. Am mers mult timp pe 5W40, insa la recomandarea mecanicului pe timp de vara am pus 10W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o problema daca cea dea doua sona lambda imi este defecta imi afecteaza performantele masinii

pai consuma enorm de mult... ECU nu mai primeste informatii despre gazele arse, si nu mai face arderea optima.... si deci adio consum optim..

si performantele scad evident... schimba sonda, daca nu ai bani de una originala Bosch, macar cauta una universala care e mai ieftina.. dar va crapa mai repede... si pune-i benzina mai buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la epurator l-am dat jos si l-am spalat pe interior,chiar avea niste reziduri inauntru si l-am montat inapoi punandui putzin siicon ca pierdea pe langa garnitura in forma de D asta si din cauza rezidurilor dinauntru.

Iar cu sonda lambda am so schimb si pe cea dea 2-a ca am auzit ca sunt considerate consumabile,oricum am avut ghinionul sa mi se strice amandoua,iar cand am schimbato pe cea din fata chiar am sesizat o schimbare in performantele masinii dar a 2a am zis ca nu e asa importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

vad multe probleme legate de ulei/sonde..etc

*ionutzz

pune uleiul pe care producatorul il recomanda pentru masina ta

nu am gasit nicaieri in vreo documentatie vw ca producatorul sa spuna ulei de vara 10/15 w 40/50...etc

respectiv ulei iarna 0/5 w 20/30...etc

masina are un ulei pentru ea de cand pleaca din fabrica si pana cand crapa indiferent de uzura motorului

NU mai distrugeti motoarele dupa sfatul lui `nea Gica fost mester la raba/saviem

un ulei mai gros inseamana o ungere tarzie si o frecare la rece a pieselor pana uleiul atinge o temperatura si o vascozitate ca sa se poata plimba prin toate orificiile motorului.

mare atentie ce tip de motor aveti

sunt normale QG0/2 schimb ulei 10.000 - 15.000 km

sunt long life QG1 20.000 -30.000 km

masina mea este long life si sa pus in ea si pun in continuare doar castrol edge 5W30 vara/iarna este ulei de 30.000 si il schimb la 10.000 km - suntem in RO

in functie de motor ,producatorul recomanda un anume tip de ulei privind densitate/vascozitate/temperatura de lucru...etc

decizia si alegerea va apartine.

legat de sonda

creste consumul / amestec mai bogat/catalizator mai afumat/carburator mai murdar....si cine mai stie cate

asa cum a spus si soila - schimb-o

si eu am schimbat-o - era arsa avea 130.000 de la 120.000 parca incepuse sa faca fite si sa apara martorul check engine

pe ea scria vw/audi parca si un cod

am gasit-o identica ca forma si cod la bosch dar nu mai scrie vw/audi pe ea ci bosch

dupa cum arata tind sa cred ca si originala era tot bosch

este garantata 120.000 sau 160.000 de km nu mai stiu exact

masina are vlaga mai buna in ea acum(sau este placebo) in schimb am observat consumul - 2 mil lei benzina 98+ petrom 806 km drum calarasi -bran -brasov-calarasi mers regulamentar 50-100-130 km

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sondele lambda sunt bosch in dotarea vw din fabrica.

stiu cu siguranta pentru ca am vazut in cartea service-ului masinii mele.

si din pacate neschimbarea lor la timp (in afara de consumul crescut) iti deterioreaza catalizatorul.. care e destul de scump

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Azazell mare atentie ce tip de motor aveti

sunt normale QG0/2 schimb ulei 10.000 - 15.000 km

sunt long life QG1 20.000 -30.000 km

cum pot sa stiu ce tip de motor am?unde gasesc aceasta specificatie?multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe talon sau in cartea masini. (ref. Cod Motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de ulei,eu am 10w40 pus pe masina desi ma incadrez la long life QG1 care imi zice ca tre sa pun castrol edge 5w30,acuma nu imi ramane decat sa fac un test de compresie sa vad daca pot sa pun uleiul acesta sa nu mil consume prea repede,o sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

vad multe probleme legate de ulei/sonde..etc

*ionutzz

pune uleiul pe care producatorul il recomanda pentru masina ta

nu am gasit nicaieri in vreo documentatie vw ca producatorul sa spuna ulei de vara 10/15 w 40/50...etc

respectiv ulei iarna 0/5 w 20/30...etc

masina are un ulei pentru ea de cand pleaca din fabrica si pana cand crapa indiferent de uzura motorului

NU mai distrugeti motoarele dupa sfatul lui `nea Gica fost mester la raba/saviem

un ulei mai gros inseamana o ungere tarzie si o frecare la rece a pieselor pana uleiul atinge o temperatura si o vascozitate ca sa se poata plimba prin toate orificiile motorului.

mare atentie ce tip de motor aveti

sunt normale QG0/2 schimb ulei 10.000 - 15.000 km

sunt long life QG1 20.000 -30.000 km

masina mea este long life si sa pus in ea si pun in continuare doar castrol edge 5W30 vara/iarna este ulei de 30.000 si il schimb la 10.000 km - suntem in RO

in functie de motor ,producatorul recomanda un anume tip de ulei privind densitate/vascozitate/temperatura de lucru...etc

decizia si alegerea va apartine.

legat de sonda

creste consumul / amestec mai bogat/catalizator mai afumat/carburator mai murdar....si cine mai stie cate

asa cum a spus si soila - schimb-o

si eu am schimbat-o - era arsa avea 130.000 de la 120.000 parca incepuse sa faca fite si sa apara martorul check engine

pe ea scria vw/audi parca si un cod

am gasit-o identica ca forma si cod la bosch dar nu mai scrie vw/audi pe ea ci bosch

dupa cum arata tind sa cred ca si originala era tot bosch

este garantata 120.000 sau 160.000 de km nu mai stiu exact

masina are vlaga mai buna in ea acum(sau este placebo) in schimb am observat consumul - 2 mil lei benzina 98+ petrom 806 km drum calarasi -bran -brasov-calarasi mers regulamentar 50-100-130 km

numai bine

parerea mea in legatura cu schimbarea de ulei. fratilor nu asteptati sa faceti km ca sa schimbati. sunt persoane care fac 20000 in 2 ani asta nu inseamna ca tre sa schimbe uleiul la 2 ani. eu fac schimbul anual indiferent daca fac sau nu km si e ok. totusi nu te costa atit de mult un schimb de ulei. nu va mai luati dupa marcile long life la ulei. e ulei totusi si la o masina cu numar mai mare de km e bine sa fie facut anual. parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mi-am facut un test de compresie si mi-a iesit pe fiecare valoarea 5 cu exceptia ultimului din dreapta care avea aproape 5,acuma din cate shtiu eu valoarea optima trebuia sa fie pe undeva pe la 10,5;am verificat si ceasu cu care am facut testu de compresie la un compresor si a iesit peste 5,pana la urma tind sa cred ca motoru e varza si tre sa il segmentez!

cei drept imi consuma si ulei....

a mai facut cineva segmentare la un motor de 1.4 16v, merita so fac daca tzin masina pentru mine in continuare?

mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina?poate ai noroc si sunt semeringurile de la supape de vina

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina?poate ai noroc si sunt semeringurile de la supape de vina

asta cred si eu, masina are 160 000 de mii da nush daca is reali masina a fost adusa din germania eu is primul proprietar in ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand atunci sa verifici mai intai semeringurile de la supape,citisem intr-un topic ca motoarele astea au probleme cu semeringurile de la supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand atunci sa verifici mai intai semeringurile de la supape,citisem intr-un topic ca motoarele astea au probleme cu semeringurile de la supape

Dar dc mi-a iesit compresia asa mica de 5 pe fiecare cilindru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu inchid bine supapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum m-am hotarat sa ii desfac motoru decat so vand pe criza asta nu iau mai nimik pe ea,o mai tzin pt mine vreo 2-3 ani;

"chiulasa" sau cum se scrie am so iau pe original ca e mai importanta,voi ce parere avetzi merita investitzia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai merita, daca ai de gand sa o mai tii :beerchug: eu de exemplu i am schimbat tachetzii, aveam 3 blocati , insa i am schimbat pe toti. Momentan inca mai am acel zgomot metalic, dar trebuie sa o duc la o plimbare ca sa se relaxeze si sa scap de bataie. La fel si eu am zis , ca decat sa o vand si sa nu iau nimic pe ea, mai bine o fac si o mai tin pana o cadea de tot . Spor la treaba ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!