Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Robotelu, sunt cu 20 lei din targul de masini Succes :lol: (iti spun asta pentru ca esti din zona). Le-am luat doar pentru design, nu pentru lumina, de asta le vreau pe pozitii. :D

Mersi floro_st205, dar nu prea inteleg ce sunt alea si unde se pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chilipir! Poate imi iau si eu pentru Dacie. :lol:

Ce a pus @floro_st205 sunt niste conectori care iti permit sa te legi la un fir fara sa-l tai. Chestia aia se desface, iar intr-o gaura pui firul cu curent si in cealalta firul cu care vrei sa te legi. Inchizi clipsul si ar trebui sa fie legate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sti cumva unde gasesc asa ceva in tg jiu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@myhay93: Poate pe la Lumea Electronicii sau la Dioda... nu stiu sa-ti zic exact. Sau poti sa iei de pe mivarom: http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php/conector-fire-albastru-25mm2-p-5468

 

@floro_st205: Pai daca lucrez concomitent si la un proiect de care n-am chef, iti dai seama ca imi caut motiv de pauza. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani,tuturor!!!Am si eu o nelamurile:  ce martori trebuie sa ramana aprinsi in bord dupa punerea contactului si care trebuie sa se aprinda mai exact la punerea contactului?Am vazut la un prieten ca nu se aprine deloc ,nici macar la punerea contactului martorul de emisii avand tot golf si el. La o jetta din 2007 apare acest martor la punerea contactului. La golful meu ramane aprins la punerea contactului martorul de emisii ,EPC-ul si mai nou bateria (asta dupa ce acum cateva zile a pornit masina d-abia la a treia cheie) am pus bateria pe redresor si acum porneste normal dar ramane acel martor in bord.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce ceasurile de bord si de anul masinii....la unele ramane aprins doar EPC-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marinesq_iulian

salut baieti....imi puteti spune si mie ceva de aceste rezultate si eventual cat de grave sunt?

multumesc anticipat.

 

Tuesday,31,December,2013,16:53:24:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
VIN: WVWZZZ1JZ4D005043   Mileage: 142390km/88477miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No: 036 906 032 G
   Component: ME7.5.10            4433  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 142C0B3A64AC99BE3BD
   WVWZZZ1JZ4D005043     VWZ7Z0C7876565

5 Faults Found
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
16946 - System Voltage
            P0562 - 35-10 - Too Low - Intermittent
17967 - Throttle Body (J338)
            P1559 - 35-10 - Fault in basic settings - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 M
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 31414 000 00000
   VCID: 346CABBA54EC79BE5BD

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 F
   Component: 02 AIRBAG VW61 0101 0003  
   Coding: 12338
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 27564CF6C53A0226EEF

1 Fault Found
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 826
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V20  
   Coding: 01111
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E6C881F282B05B2E959
   WVWZZZ1JZ4D005043     VWZ7Z0C7876565

1 Fault Found
01336 - Data Bus for Comfort System
            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: F0E4E7AAB074859EFF5

1 Fault Found
01336 - Data Bus for Comfort System
            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1C Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 366891B212906BAE659

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 1C Tõrsteuer.FS KLO 0202  

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 1C Tõrsteuer.BF KLO 0202  

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 1C Tõrsteuer.HL KLO 0202  

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 1C Tõrsteuer.HR KLO 0202  

2 Faults Found
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1J0-035-15x-56.lbl
   Part No: 1J0 035 152 E
   Component:  Radio BNO         0006  
   Coding: 00003
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 204457EAA014F51EAF5

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele erori sigur daca le vei sterge nu vor mai apare, si mie cand deconectez bateria imi mai apar cateodata fel si fel de erori dar care odata sterse nu mai apar.

Oricum, verifica cabluruile de la bornele bateriei sa nu ai pbme cu ele, sa fie stranse bine.

 

Teoretic ai ceva pbme pe cilindrul 3, e posibil sa fie de la bujii, de regula daca da missifre din cauza bobinelor acela e permanent, apoi curata si adapteaza clapeta de acceleratie.

 

Pt restul, sterge erorile si dupa ce mai mergi putin cu masina verifica daca-ti mai apar.

Poti avea si pbme de conectivitate, de-ti da intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marinesq_iulian

Ms mult pt informatii.

Masina nu este a mea, este de vanzare si as fi vrut sa o cumpar...nu are taxa platita si costa 3200€. In situatia in care se prezinta dupa test, crezi ca merita?

In rest arata foarte bine.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face motorul meu la pornire. Cand se incalzeste nu mai bate asa rau dar tot bate. 

Eu din ce am citit pana acum pe aici am ajuns la concluzia ca sunt tachetii dar eu nu sunt mecanic si asta e prima masina...deci e posibil sa ma insel. 

Am reusit sa o inscriu asa ca acum sunt cam in criza cu banii dar vreau sa-i fac ceva sa nu se mai auda asa.

http://www.youtube.com/watch?v=zwg_HWNidVE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iuliane, ce sa zic, sterge erorile, vezi daca mai apar dupa un drum cu masina.

Scoate bujiile, verifica-le, vezi cum se prezinta clapeta, eventual incearca o adaptare daca nu pare f murdara.

Verifica cablurle de la baterie sa fie in stare buna si sa fie stranse binie. Pbme pot apara daca ele nu fac contact corect, respectiv daca bornele bateriei sunt oxidate puternic.

 

Erorile de airbag pot fi reale sau nu, am mai intalnit cazuri sa de-a eroare cand a murit bateria spre exemplu, insa foarte bine poate fi un airbag defect. Dar teoretic daca stergi eroarea si ea reapare, atunci sigur se trage de la airbag cu pbme.

 

In rest na, la o masina de atatia ani nu te poti astepta sa fie perfecta, compromisuri tot trebuie sa faci.

Important e sa nu aiba bube grave si sa mearga cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul 1.4 16V cod AHW an 1999 adaptarea la clapeta de acceleratie nu se poate face ?

GABIVVX - tu ziceai ca mi se afuma clapeta din cauza excesului de benzina si ca trebuie recalibrata. Dar la masina mea, colegul Cristi spune ca nu se face adaptare. Mai are cineva AHW ? A mai facut cineva adaptare la clapeta pe motorul asta ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici procedurile pentru adaptarea clapetei(fie ca e pe cablu, fie DBW).

Eu le-am urmat si au functionat, dar eu am AXP.

Ar trebui sa mearga si metoda cu scoaterea bornei pentru 10-15 minute si apoi reconectare, pus contactul si asteptat 30 de secunde(era pe undeva detaliata si metoda asta, dar n-o mai gasesc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut
am un golf 4 an 2000 si de cateva zile nu mi-se mai aprinde bordul se aprind doar martorii din bord cand pun contactul dar cant aprind pozitia nu se aprind ceasurile si nici comutatoarele de la aer. am verificat si sigurantele si sunt bune. ma puteti ajuta?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie butonul de reglare a intensitatii luminiii...ala de langa blocul de lumini si reglarea farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandilidavid eu am motor AHW, am schimbat clapeta de acceleratie si nu i-am facut nici o adaptare, nu are sens, e pe cablu, nu ai ce adaptare sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legătură cu cablul. Dacă tu ai avut noroc şi a mers fără adaptare este altceva, în manual zice că se face. Din păcate nu este prezentată şi procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca dupa ce mergi cu masina, nivelul de antigel sa scada si apoi sa revina la loc? Daca este normal, cam in cat timp ar trebui sa revina la nivelul la care era inainte de plecare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa creasca putin nivelul daca desfaci busonul, fiindca este presiune in instalatie..si viceversa dupa ce il inchizi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu creste, la mine scade. Problema e ca pierdeam antigel pe la piesa asta (nu stiu cum se numeste), era undeva crapata si picura. Am inlocuit-o acum 4 zile, si nu mai curge nimic pe acolo, insa ceva se intampla ca nivelul in vas imi tot scade. Era peste maxim cu vreo 4-5mm, acum e undeva la jumate intre minim si maxim. Cand a inlocuit piesa, a scos tot antigelul, a demontat piesa veche, a montat-o pe cea noua, apoi a pus iar antigelul (cat scosese plus inca putin cat sa fie peste maxim) si atat. Trebuia cumva sa aeriseasca sistemul sau ceva de genul (mecanicul a zis ca se face in mod automat asta, insa nu stiu daca nu a zis asa doar ca sa scape de mine) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar se aeriseste instalatia. Mai ai rabdare putin...

Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis ok mecanicul ; asta se si intampla; dupa ce pornesti motorul si isi face circuitul pana urca apa la 90c prima oara, e perfect normal ce ti se intampla ; exact cum iti ziceam mai sus si cum zice si cib_b ; urmareste in continuare sa nu piarda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!