Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Baieti, de cand s-a lasat frigul a inceput sa imi scartaie ceva pe la masina cand face balans, banuiesc ca ceva pe la suspensii dar nu stiu ce... Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA SALUT ma puteti ajuta si pe mine cine poate sa-mi spuna si mie daca functioneaza sonda lambda uitati cotele care leam gasit cu vagcomul 1.11 vreau sa stiu daca lucreaza sau este moarta de tot /???????? daca am scris i alta parte rog un moderator sa-mi mute pagina

 

 

Adresa 01: Motor (036 906 014 AN)

12:04:17 Grupa 001: Motor - de stat de bază
   750 / min Viteza motorului 700-800
   84,0 ° C temp lichidului de răcire. 85-110
   0.000 V sonda Lambda 0.000-0.900
   10000000 00000000 Condiții

 
astea sunt valorile care leam gasit
Modificat de stancalia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspsunsuri! din cate banuiesc acel senzor transmite la ecu semnalul si ecu ii baga mai multa benzina sau ceva... mai mare ciclul la injectoare. O sa iau pe original ca sa fiu sigur, pe diagnoza nu apare nimic.. dar apa nu trece de 80 85 nici cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, de cand s-a lasat frigul a inceput sa imi scartaie ceva pe la masina cand face balans, banuiesc ca ceva pe la suspensii dar nu stiu ce... Ce sa fie?

   La mine scartaia acum cativa ani de imi era rusine pe strada. Am cumparat alte bucse de cauciuc care tin bara antiruliu, dar nu le-am mai pus. Am bagat vaselina intre bucsele vechi si bara stabilizatoare (sau antiruliu)  si de atunci nu mai scartaie. (fata stanga-dreapta). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine scartaia cand viram si s-a rezolvat schimband pivoti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi scartaie mai mult pe spate cand sunt denivelari pe strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Problema mea este urmatoarea. Clapeta de acceleratie se afuma la 20 de km dupa ce o curat. Mentionez ca furtunul care vine de la epurator l-am scos si am astupat orificiul de la filtrul de aer cu un dop pt a nu trage aer fals. Motorul meu are multi km si trebuie segmentat, inlocuit. A mai patit cineva asa ceva ? Vreun sfat, idee ? Multam 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Si ce daca se afuma? Este normal. Numai sa nu se faca depuneri mari. Se afuma pentru ca in zona clapetei partial intra gaze de esapament de la EGR. ( Exhaust Gas Recirculation- recircularea gazelor de esapament). Vin de la EGR printr-o teava metalica subtire. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca afecteaza mersul masinii. De exemplu se mai opreste in mers cateodata din cauza acelei depuneri(verificat de mine). Cat timp clapeta era curata nu se oprea motorul cand i se punea ei pata. Eu curatam clapeta periodic insa pana acum nu se afuma asa de repede. Zici ca e funingine. In plus nici nu pot merge cu masina intre 1200-2200 rpm in orice treapta fara sa imi dea suturi continuu. Cred ca nu e normal... Si cred ca daca o las asa vreo 2 sapt cred ca depunerile alea se fac ca pe hornul pe care vine Mosul.  

Modificat de sandilidavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Problema mea este urmatoarea. Clapeta de acceleratie se afuma la 20 de km dupa ce o curat. Mentionez ca furtunul care vine de la epurator l-am scos si am astupat orificiul de la filtrul de aer cu un dop pt a nu trage aer fals. Motorul meu are multi km si trebuie segmentat, inlocuit. A mai patit cineva asa ceva ? Vreun sfat, idee ? Multam 

 

Recalibreaza clapeta cu interfata si o sa scapi de problema.

Ai flux bogat de benzina...am patit si eu treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!!Am intrat in posesia unui catalizator universal BOSAL 099-948 si daca ma poate ajuta cineva cu un sfat. Daca merita sa schimb catalizatorul masinii, mentionez ca zdrangane ca o tigaie si ca la punerea contactului martorul ramane aprins pana la pornirea motorului. Si cam cat m-ar costa in Bucuresti aceasta operatiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

 

Apelez si eu la dvs. cu urmatoarea patanie : Mergand pe drum drept cu viteza constanta 90-100 km/h, am simtit dintr-o data ca masina franeaza ca si cum cineva apasa frana, am franat si am tras dreapta servofrana cat si servodirectia mergand foarte greoi si aparand in bord aprins martoul baterie (cel rosu cu +-). Am oprit masina, si imediat am repornit a disparut martorul si totul a revenit la normal. Insa am mai patit de 2 ori, cand motorul e cald si la viteza constanta sa simt ca dintr-o data nu mai trage si se infraneaza singura desi piciorul e pe acceleratie, am retrogradat si si-a revenit. Aveti idee ce poate fi?

Mentionez ca la pornirea la rece se aude un fasait din zona curelei de accesorii, dispare la cald...

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat. Ai ESP?

fa o scanare sa vedem daca ai erori stocate.

fasaitul la rece e de la cureaua de accesorii, nu cred ca are legatura cu problema asta.

te intreb, sigur se infraneaza masina pt ca din oarecare motiv se apasa franele? sau pur si simplu iti taie alimentarea, iar cand ai scos-o la liber s-a oprit motorul, de aici iconita cu bateria in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri pe la 12 cand am mutat masina am uitat sa o scot din viteza si am luat piciorul de pe ambreiaj cu motorul pornit. a zvacnit si s-a oprit motorul. l-am pornit iar si dupa ce a pornit se auzea un bip lung si se aprindea si stingea becul de la frana de mana de 3 ori. am oprit si pornit motorul de 3-4 ori si tot asa facea.... aseara cand am plecat cu ea pe la 8(20.00) am pornit-o iar si tot asa facea.dupa vreo 20 de km am oprit si repornit din nou si  nu mai facea asa. si nici nu a mai facut pana acum...

am facut ~200km de atunci

de la ce facea asa?

 

1.4 16v APE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea de mai sus, am mers la specialist, dar programul pe care il are pentru recalibrarea clapetei de acceleratie nu este facut sa dai doua click-uri si sa se rezolve, ci trebuie scrisa valoarea corecta in canalul respectiv. Asa ca intreb si eu pe cine cunoaste, care este canalul si care este valoarea care trebuie modificata pentru a face aceasta recalibrare ? Multam fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua la cati metri va bat farurile pe faza scurta? Eu am masurat "cu piciorul" in parcare si mi-au dat maxim 8m pe farul de pe dreapta si vreo 6m pe cel de pe partea soferului. Am citit pe net si cica faza scurta trebuie sa bata la vreo 25-30m, ceea ce mie personal mi se pare extrem de mult, avand in vedere ca la mai mult de 30m mie nu-mi bate nici faza lunga  :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ori le tii tu prea jos, ori sunt prost reglate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le tin cat de sus se poate, iar de reglat am fost de 2 ori la un service unde cica le-ar fi facut, dar eu tot nu vad nimic pe sosea. Stie cineva unde ma pot duce in Ploiesti sa le faca cum trebuie, nu doar sa ia banii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreba-l pe varu' google cum se face reglarea farurilor la perete  si regleazatile singur . 

 

nu aparatele din seviceuri sunt proaste ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spunetimi si mie va rog care sunt pasi pentru calibrarea clapetei de acceleratie cu vagcomul 11.11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreba-l pe varu' google cum se face reglarea farurilor la perete  si regleazatile singur . 

 

nu aparatele din seviceuri sunt proaste ....

Am incercat si singur dupa ce am vazut cat de "bine" le-a facut la service, insa invart degeaba de clemele alea albe ca nu se intampla nimic. Daca stie cineva unde in Ploiesti le-as putea regla cum trebuie sau se ofera el sa ma ajute (contra cost evident), as fi tare fericit sa aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand invarti se misca fasa de lumina sus/jos ?

scoate capacele de la faruri si vezi daca poti misca oglinzile cu mana . daca se misca inseamna ca ai cleme rupte inauntru si nu ai sa reusesti sa le reglezi . 

probleme mai poate da si asezarea becului in soclu sau chiar becuri noname prost facute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am cumparat azi un set de "daylight" asa scrie pe ele  :)) Nu au nici o mufa, doar 2 fire de la fiecare. Am 2 intrebari:

1. Pot sa le montez pe pozitii?

2. Cum as putea sa le leg fara sa tai firele de pe la far sau alte chesti din astea? ca nu ma prea pricep :lol:  

 

Cam asa arata:

FOSJrWJ.jpg

 

 

Modificat de myhay93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, astea-s din alea bune, la 50 de lei setul. :lol:

Daca le legi pe pozitii, trebuie sa te legi la firele ce vin in far.

Daca nu vrei sa tai firele, le poti alimenta de la baterie printr-un releu(desi nu e sarcina mare, da' nu strica) comandat de +contact. Sau direct pe contact.

In locul tau le-as proba cu o baterie inainte sa tai fire si sa le pun pe masina. Nu de alta, da' par facute de marele si maretu' popor chinez si nu stiu daca lumineaza mai tare decat ledurile de bricheta. :lol:

 

P.S. Sa stii ca tot iti iei amenda daca te prinde politia doar cu ele, fara faza scurta, ca Golful 4 n-a avut DRL pe vreo echipare din ce stiu eu. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!