Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Epuratorul nu-i greu deloc de curatat, ai doar 3 suruburi de desfacut. 

 

Ca idee, diametrul furtunului ce iese din epurator a motorului 1,4 e diferit fata de cel de pe 1.6? Ma gandesc sa fie mai stramt si astfel sa favorizeze infindarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum merg cu ea la un prieten care e mecanic.. O sa fac ceva poze si am sa postez.. Initial el mi-a zis ca am nevoie doar de filtrul de aer si un spray de discuri. Cica dupa curatirea epuratorului si a clapetei de acceleratie e mai ok.. O perioada.. Drumurile scurte (<5-7 km sunt cauza.. Mai ales la temperaturi sub 0 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am curatat sambata trecuta (la mecanic), am lasat furtunul scos de la filtru de aer si cand m-am uitat miercuri pe furtun, facuse iar spuna din aia... probabil si din cauza imi mananca ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu-mi face nici un fel de spuma... Doar treaba cu uleiul in filtrul de aer. Ai curatit epuratorul si clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit problema. Nu a fost epuratorul..

Fisele fac figuri..la drum intins mai aveam mici intreruperi..se punea in "bot" din senin.. Din cauza fiselor, imi arunca benzina in baia de ulei..si de acolo tot circuitul pana la filtrul de aer.. Furtunul ce intra in filtrul de aer era perfect uscat.. Imi arunca in filtru ulei + benzina... Daca era doar ulei gol erau sigur reziduri pe peretii interiori ai furtunului.. :)

Saptamana viitoare o sa-mi pun bujii noi + fise. O sa revin cu detalii ulterior. :)

Sa aveti un weekend linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat doar epuratorul, clapeta este curata pentru ca furtunul ala nu il mai am demult bagat in filtru de aer deoarece imi mananca ulei si imi baga toate gazele alea in filtru de aer si se umplea filtrul de ulei imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Mi s-a aprins ESP in bord dupa ce am luat o groapa s-a stins dupa ce am repornit  motorul, din buton nu mergea deactivat.A mai patit cineva ceva de genu?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mie chiar ieri .. tot asa am luat o groapa si mi-sa aprins martorul cu  ( ! )   pe care nu mai puteam sa il sting .. am oprit motorul si la repornire a disparut ..

 

Va rog din suflet cine imi poate spune clar ce e de schimbat pentru a nu mai consuma ulei deloc ! MULTUMESC ! si eventual cineva in BUCURESTI care se pricepe bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringuri de supapa,secmenti,garnitura SPECIALA pentru capacul de tacheti,ulei + filtru,curatare sau schimbare tacheti daca este necesar,garnitura de baie ulei SPECIALA,cureaua mare de la distributie,garnitura chiulasa.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Mi s-a aprins ESP in bord dupa ce am luat o groapa s-a stins dupa ce am repornit  motorul, din buton nu mergea deactivat.A mai patit cineva ceva de genu?

multumesc

 

s-a dus un senzor... fa o diagnoza ca iti scrie exact ce este, inainte sa te apuci de schimbat ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringuri de supapa,secmenti,garnitura SPECIALA pentru capacul de tacheti,ulei + filtru,curatare sau schimbare tacheti daca este necesar,garnitura de baie ulei SPECIALA,cureaua mare de la distributie,garnitura chiulasa.

 

Cam cat costa toate piesele? Pe mine ma intereseaza in  special tachetii pentru ca ma enerveaza cum bat si poate pe viitor o sa-i schimb. Dar e bine de stiut cat costa toate piesele.

Modificat de irinel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxim 280 lei secmentii,tachetii propriuzisi fara compensatori 25 -30 bucata x16,garnitura chiulasa 120 lei,garnutura capac tachet Originala 150 lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxim 280 lei secmentii,tachetii propriuzisi fara compensatori 25 -30 bucata x16,garnitura chiulasa 120 lei,garnutura capac tachet Originala 150 lei...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, daca schimb ceasurile de bord, trebuie pusa masina pe tester ceva? Mie nu imi merg butoanele pentru setarea orei si resetarea km, am desfacut azi ceasurile si am vazut ca au clemle respective rupte, unde apasa butonele... singura solutie este sa le schimb... precizez ca am versiunea aceea simpla, fara computer de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ceasuri se afla mai multe lucruri, inclusiv imobilizatorul, trebuie facuta adaptare

nu e operatiune plug and play :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta ma refeream si eu, stiam ca are imobilizatorul, stiti cumva cat costa adaptarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult de tot :))

 

 

Problema e cu codurile PIN de la ceasuri, ca nu se pot vedea cu vag-comul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o sa il las asa :)) sa vad daca pot sa fac ceva la cleme alea, o improvizatie ceva :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, azi am desfacut din nou ceasurile pentru ca ieri mi-a intrat ceva praf inauntru pe care nu l-am observat, dupa ce le-am pus din nou, acul de la km nu mai sta la 0, sta la minim de tot si cand pun contactul se misca foarte putin exact ca si cum se ducea la 0 dar e cu mult sub, ce pot sa fac in sitautia asta?

Edit: Problema rezolvata!

Modificat de myhay93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema, se da una bucata motor 1,4 pana acuma o saptamana pe aceeasi vreme afara,temperatura aveam in oras consum de 10 acuma dintr-o data am cam 13... calculat la pompa nu pe BC. Am inteles ca ar fi posibil din cauza senzorului de temperatura,apa imi urca doar la 80 85.... de regula era mereu la fix 90. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat si eu senzorul de temperatura astazi si zilele trecute mi-a iesit prin calcul consum mare. Toata distractia cu schimbarea lui m-a costat 80 lei.

30 lei - senzorul

37 lei - manopera

13 lei - 1 l de antigel G12, dupa ce a scos senzorul a iesit o parte din lichidul de racire si a trebuit completat

 

Deci da, este foarte posibil ca din cauza lui sa ai consum ridicat, inainte sa faci vreo miscare pune masina pe tester si vezi daca ai ceva erori pe acolo.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu acel senzor ts sfatuiesc sa cumperi OEM ptr ca multi au probleme destul de repede cu cele AM. Cele OEM sunt putin mai scumpe dar nu de speriat. Daca apa sta la 80-85 s-ar putea sa fie termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!