Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Mersi de sfaturi Gabi, eu o sa merg cu ea la mecanic, sper sa faca un lucru bunicel, m-a intrebat azi cum stau cu banii, probabil voia sa imi sugereze sa il schimb cu totul, dar nu imi permit in momentul asta.. 

Inca o intrebare, mi s-a lasat oglinda de la farul stang in jos, nu mai vad nimic cu el si se misca in toate directiile daca apas pe ea din interior, cum e prinsa in far? e lipita sau are ceva cleme? se mai poate repara sau necesita alt far? (faruri valeo)

Modificat de myhay93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Dupa aproape 40 de km de mers prin oras cu becul aprins de la rezervor am ajuns sa bag si eu benzina ,neavand bani decat pentru  vreo 8 litri de benzina ma  asteptam totusi ca becul sa se stinga, insa surpriza becul nu s-a stins. Intreabarea este dupa 8 litri de benzina nu ar fi trebuit sa se stinga ? Sa ma astept la vreun senzor defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este posibil, deoarece sistemele de masurare ale nivelului din rezervor sunt facute cu o oarecare toleranta datorita faptului ca de exemplu acul sta fix in bord desi tu cand mergi cu masina nivelul benzinei din rezervor variaza in functie de miscarea masinii. Mai baga maine sau cand ai timp ceva bani si vei vedea ca se va stinge. Probabil ca ai ajuns la limita la pompa cu ft putina benzina in rezervor si de aceea nu s-a ridicat simtitor nivelul si implicit nu s-a stins becul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si cum mergi cu ea dupa ce bagi benzina, eu de ex daca schimb la 3500 rpm dupa ce plec din peco, nu mi se ridica acul la benzina cat s-ar ridica daca schimb la 2700 rpm, si daca ai mers 40 km prin oras pe rosu deja era dusa aproape toata benzina, in oras am vazut ca a mea consuma foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu "crantane" cand invarti de ele? La mine crantaneau din cauza ca erau pline de mizerie, parca aveau nisip...

Eu am spalat cu benzina. Bagi benzina cu ceva(de exemplu cu o pensula mica) si bati rolele de ceva. O sa vezi ca sare doar mizerie.

Apoi bagi vaselina de rulmenti rezistenta la temperatura si pui semeringurile la loc.

Foarte important este sa nu aiba joc rulmentii si sa nu fie vreun semering ciupit. Grija sa nu strici vreun semering cand il scoti sau il bagi...

Ca sa fie un final si un feedback valabil  la problema cu suieratul, am schimbat si rola de la intinzator, cea fixa o schimbasem deja. Nici o schimbare, suieratul a aparut din nou. Doar ca aveam deja ceva banuieli si am cumparat si o curea noua. Dupa ce am schimbat cureaua, suieratul a disparut .

 

Asa dar ce are de facut posesorul unui golf 4 caruia ii suiera cureaua de auxiliare este:

1. Se slabeste intinzatorul (vezi metoda din postul meu anterior cu intinzatorul ridicat cu o tija si un cric).

2. Se da jos cureaua si se demonteaza cele doua role, cea fixa si cea de pe intinzator 

3. Cu miezul rolelor intre doua degete se invart rolele cu cealalta mana. Nu trebuie sa se simta vibratii, sa se auda scartaieli sau rola sa "agate". Daca vreunul dintre fenomene este prezent, se inlocuieste fara regrete rola respectiva. Chiar daca mai merge "reconditionata"  prin spalare si umplere cu vazelina la bilele de rulment, este doar o solutie temporara

4.  Daca vreuna dintre role a fost blocata sau semiblocata, dupa inlocuirea lor se incearca cu cureaua originala

5. Daca rolele nu erau blocate (se invarteau cateva secunde dupa un impuls dat cu degetul) atunci cureaua era de fapt de vina. Interesant este faptul ca se poate foarte bine sa suiere o curea care arata impecabil (cazul meu). Datorita imbatranirii  materialului, cureaua patineaza si suiera. Intinderea sa nu este reglabila, depinde doar de tensionarea  asigurata de catre arcul intinzatorului, astfel imbatranirea sa nu se poate compensa prin intindere suplimentara. Asa dar o curea noua rezolva problema.

 

Postez si schema cinematica a curelei la golf 4 ; 1,4 ;16V pentru ca nu am gasit-o nicaieri.  Pana la urma  am adnotat o foto al unui motor de vanzare.

 

 de asemenea nu va sfatuiesc sa folositi spray-uri pentru curele, efectele sunt doar temporare, apoi suiera mai rau ca inainte. 

post-40481-0-70963100-1386518257_thumb.j

Modificat de galen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Din pacate am patit ceva nasol in weekend, am lasat dimineata masina pornita 5 minute dupa care am mutat-o in parcare si ce sa vad, o pata mare de ulei.

Am fost la un service si mi-a ridicat-o pe lift si au ajuns la concluzia ca e posibil sa fie de la simeringurile de la axele cu came.Au curatat pe acolo cu spray de ala antiulei si au constatat ca se prelinge de undeva de sus, nu i-am lasat sa desfaca mai departe ca nu aveam nici timp si nici bani.

Cam cat ar ajunge din ce stiti voi manopera si simeringurile alea doua?

Dupa ce se incalzeste motorul nu mai picura deloc, dar la rece zici ca arunca unu din motor afara cu seringa, in 5 min mi-a curs cam 100 ml de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CITESTE SI TU POSTUL #4850  MAI SUS SI O SA VEZI CARE ESTE PROBLEMA TA.....................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ galen...daca nu te superi,la *1 intinzatorul se slabeste foarte usor cu o inelara cu cot de 18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze gabi dar eu nu cred ca am epurator, chiar daca as avea pe joja uleiul la mine e sub minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine doar asta se gaseste, altceva cum ai aratat tu mai sus nu am.post-117980-0-70431100-1386580901_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in ce intra furtunul in partea lui de jos...spre pamant...asfalt.In ce intra? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la testare am si eu nevoie de o lamurire ,mai exact indicatorul de temperatura urca pana la 90 si apoi cade la 0 si nici ca mai urca iar in seara asta a aparut STOP si martorul de temperatura ,indicatorul fiind tot pe 0. Deci ce sa fie sau la ce sa ma uit prima data ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura este vinovatul. Si eu am patit la fel, s-a rezolvat dupa schimbarea acestuia cu 80 ron Hella. Exista unul si mai ieftin cu 30 ron pe care un prieten il are montat de un an si jumatate si inca nu a facut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, motoarele voastre 1.4 au pe epurator valva pt reglarea vacuumului?

Daca da, cititi postul 99 si dupa.

 

http://vwforum.ro/topic/73556-16-16-v-consum-ridicat-ulei/page-5

 

O asemenea valva defecta poae crea ea insasi presiune mare in motor si astfel poate favoriza improscarea cu ulei pe la joja.

Insa e posibil ca motorul de pe golf sa difere fata de cel de pe polo, la care se face referire in acel post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au lagatura motoarele astea cu motorizarea BBY de pe Polo.Sunt sisteme total diferite si epuratorul la G4 e o simpla capsula de plastic cu compartimente in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Gabi. Desigur, si sistemul de epurare difera, in cazul nostru gazele intrand inainte de clapeta, la acel Polo intrand dupa clapeta de aceea fiind necesara acea valva.

Mersi inca o daat de lamurire, personal nu am pus mana pe un 1.4 de pe Golf sa-l analizez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce inseamna 1.4 si 1.6 16v sunt identice si difera doar capacitatea cilindrica,clapeta....si cateva nimicuri in functie de an.

Mai exista un model de epurator care are un jeg de membrana cu arc in interior si care permite gazelor sa iasa din epurator la o anumita presiune.Si alea sunt problematice.

Oricum sistemul in sine (1.4 si 1.6 16v) este destul de tampit gandit....toate gazele si toate rezidurile intra in carcasa filtrului de aer (acolo gasesti ulei din abundenta) si in clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina mea cand sta la relantii are cate un zgaltait sau nu stiu cum sai zic. Nu face la intervale egale de timp ci doar cand are ea chef. 

Eu nu ma pricep la mecanica dar m-am gandit ca poate  sa fie de la bujii pentru ca nu stiu cand au fost schimbate. Cineva mi-a zis ca sar putea a fie de la fise. Parca se simte si in mers pe la 30-40 la ora dar dupa ce trec de 50 nu se mai simte nimic. Ce ar putea fi?

Modificat de irinel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum sistemul in sine (1.4 si 1.6 16v) este destul de tampit gandit....toate gazele si toate rezidurile intra in carcasa filtrului de aer (acolo gasesti ulei din abundenta) si in clapeta.

 

da dar eu stiam ca tine de norma de poluare asta... la fel si canistra de carbon care recircula vaporii de benzina

 

in mod normal masinile non-euro nu au nici epurator, gazele ies afara, la fel si vaporii de benzina

 

ne plangem noi de niste epuratoare, dar sa vedeti cate bube sunt la masinile cu filtru de particule... zeci de senzori, probleme cu egr-ul, consum in draci, ulei ars, pistoane coapte... am vazut cu ochii mei la masinile non-premium, gen fiat, renault, etc..

 

tot offtopic: pai niste iveco-uri cu motoare de 3000cmc din 2010 care au 110.000km, sunt mai pacatoase decat cele din 1995 cu 500.000km, motoare de unica folosinta cu atatea probleme la electronica incat iti vine sa le dai jos si sa pui motoare de tractor.... dar deh nu mai iese norma euro5

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila,ne plangem ca la primul ger mai serios...iti da tot uleiul afara si stai si te intrebi ca boul :a explodat motorul,am spart motorul,a bubuit baia de ulei ?

Ai mai auzit masina de la aparitia Fordului T pana in prezent ca la ger sa iti dea tot uleiul afara din motor pentru un [cenzurat] de epurator ? :lol:

Eu nu am avut probleme de genul asta...dar uite ca sunt multi care au avut si au tras o sperietura zdravana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de la 1.4, 1.6 e ok din punctul meu de vedere conceptual. Adica mi se pare mai fiabil decat cel cu supapa. Atat doar ca manjeste clapeta, lucru care la sisteele ce intra sub clapeta nu se intampla in halul asta.

Dar na, nimic nu e perfect si din pacate toate nenorocirile de probleme se intampla din cauza normelor mai stricte de poluare ce treb sa le indeplineasca motoarele. 

Asta e, nu avem ce face.

Oricum, problemele legate de epurator cred eu ca tine si de stilul de mers, drumurile scurte si dese in anotimpul rece avand un cuvant greu de spus, insa nu in ultimul rand conteaza zci eu si uleiul folosit, nu toate au evaporarea la fel, dar, va repet, drumurile scurte ( adica sub 5-7 km) sunt crima curata pt motor.

Eu nu am avut pbme niciodata cu acest epurator insa iarna dupa ce am dat prima cheie nu merg mai putin de 7 km.

Face bine si la acumulator care isi reincarca curentul consumat la pornire.

Asadar, mare atentie si la acest aspect legat de exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie de cand mi-a dat uleiul afara, verific in fiecare dimineata sa vad daca scoate gaze pe la furtun dupa ce o pornesc, desii eu fac peste 60 km in fiecare zi, se pare ca tot nu a fost destul pentru epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema si eu la un 1,4 16V... Filtrul de ulei e plin de ulei..

Maine am sa-mi curat epuratorul si am sa schimb filtrul de ulei.. Epuratorul..e asa greu de demontat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... Filtrul de ulei e plin de ulei.....

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!