Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut...am inmatriculat eu pe la sfarsitul verii,iar taxa a fost in jur de 480 €.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am pus alarma cu cheie briceag si mesterul nu   mi-a copiat cheia bn nu deschide usa si de contact nu mai vb.Stiti pe cineva in Bucuresti care copiaza chei dar cu simt de raspundere?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul a fost refacut cap coada...toate pisele schimbate ce ulei sa pun in el...dupa refacere am pus Castrol 10w40...e primul ulei pus ....pot merge pe 5w40? masina nu mananca gram de ulei! merge perfect.

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w40 baga daca motorul a fost facut.E ca si cum ai motor nou.

Ce piese ai schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de piesele pe care le-ai schimbat,ne poti spune si pretul lor dar si pretul manoperei?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat : pompa ulei , cuzineti - toti , segmenti, Capac si axe cu came(SH)-scapa presiude de ulei, (vilbrochen si chiulasa ok -fara rectificare, nu aveau uzura)-motorul a fost desfacut complet- totul m-a dus 2000 de lei...

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti si manca ulei sau numai scapa presiune de ulei ???


Cer o parere generala : dupa vreo 6 luni de la data cumpararii masinii un prieten mecanic m a rugat sa i dau capacul de la culbutori sa verifice un golf identic care scapa presiune de ulei ... dupa accea la o saptamana m i s a aprins becul de ulei ...intrebarea e : a fost doar o coincidenta sau pur si simplu faptul ca s a facut acel test cu capacul meu la o masina cu probleme a cauzat inceperea consumului de ulei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scapa presiune...la 1.4 e boala lor...joc axe in capac si scapa presiune....la mine se cunostea...tremura motorul putin ...parca era un support uzat...dupa ce am schimbat capacul cu axe.... motorul sta fix-fara tremurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca si al meu are un sacadat asa mai ciudat desi am schimbat fise bujii... am facut si un test de compresie si e cam mica pe un cilindru ...dar mai mult tind sa cred ca al meu il papa decat sa scape presiune ca n am pete de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai ok......pune manometru in locul senzorului de presiune ...si vezi cat ai la relanti si cat ai in 2000 de ture

ce ulei ai?

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inceput acum 2 ani cu castrol 10w 40 iar dupa faza aia cu capacul de culbutori si am vazut ca are consum am pus aral 10w 40 dar problema persista...luna asta trebuie sa l schimb iar si nu mai stiu de care sa pun desi tind tot spre aral deoarece tot cu de asta am mai si completat 


dar daca scapa presiune nu trebuie sa fie tot ulei pe la motor si pete sub masina?


cati km ai garantat ca va tine motorul fara consum de ulei sau scapari de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bobina , si am incercat si cu alta baterie , nu imi da curent in bobine , le-am incercat pe toate  . . . .  o fi ceva de la pompa de benzina , sa fi taiat alimentarea ???bordul se aprinde , electromotorul merge , e ca si cum ar vrea sa porneasaca dar nu are benzina . cred ca un testar ar fi rezolvarea .

are cineva vreo idee . despre problema mea ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, problema mare, azi in drum spre facultate, cam dupa 15 km dupa ce am plecat din fata blocului, mi s-a aprins becul la ulei, ieri am luat nivelul si era aproape maxim. Am oprit imediat masina, si am deschis capota, tot uleiul iesise pe la joja si pe la capacul pe unde se pune ulei... am inteles ca ar fi de la epurator deoarece mie imi cam mananca ulei si am furtunul acela scos, deci face condens, a ajuns apa in epurator si a inghetat. Am vorbit cu un mecanic si a zis sa ma duc sambata sa imi curate epuratorul si sa imi schimbe furtunul cu altu mai gros si sa il puna cumva pe sub masina, adica sa nu mai urce in sus spre capota si apoi sa il las in jos pentru ca acolo unde urca, apa se duce inapoi in epurator si ingheata. Oare daca face acest lucru, o sa scap de problema asta? Pentru ca imi e cam frica sa mai plec cu masina dupa ce am vazut azi acolo... (ulei peste tot)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfacut epuratorul,curatat,schimbat garniturile cu unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La fel ca si colegul myhay93 astazi cand am deschis capota am vazut ulei pe la capacul de la distributie,baia de ulei plina de ulei,joja la fel plina de ulei.Am verificat nivelul de ulei si este scazut.

Am dat jos furtunul de la epurator si am pornit si am vazut ca ies gaze.In schimb am observat ca am si urme de condens.

Ce pot face?ca pana acum nu m-am mai confruntat cu aceasta problema.

In schimb am mers cu masina in ultima saptamana pe distante foarte scurte cu ea.Este posibil ca din cauza ca ma mers cu masina pe distante scurte acele gaze din epurator sa fi condensat si sa fi inghetat?Acea rezistenta am vazut ca este calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta aia e o p... pusa degeaba.Epuratorul ingheata si nu mai permite gazelor sa iasa din motor,apare presiune mare si apoi uleiul iese pe unde apuca:joja,semeringuri...etc.

Rezistenta iti protejeaza doar partea de sus a furtunului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si ce este de facut?

ca pana acum nu am mai avut probleme cu epuratorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatat epuratorul sau mers macar o data pe luna cu furtunul de degazare scos de sus din filtru de aer....ca sa aiba posibilitatea sa mai dispare condensul de epurator.Oricum curatarea lui e de baza.O sa aveti un soc cand o sa vedeti ce iese din el...mazga si spuma (gen ulei amestecat cu apa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu furtunul scos de cand am luat-o de la tata din vara, nu stiu el de cand l-a scos... dar cert e ca e scos demult, de asta am intrebat daca il curat si pun furtunul in jos, sa nu se mai intoarca apa aia de la condens inapoi in epurator, scap de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine comand garnituri epurator si ma apuc sa il desfac si sa il curat.Gabi mersi mult.

Revin cu noutati dupa curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In epurator formeaza o mazga ulei in combinatie cu apa(provenita din condens)...la primul frig mai serios ingheatza bocna si pana motorul produce gaze calde sa apuce sa circule prin el sa dezghete mazga respectiva.....ti-a dat cu ulei pe unde apuca din cauza presiunii acumulate in motor.

Pana nu desfaci si speli epuratorul....degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija mare la suruburile lui...trebuie un imbus de 6.Prevenitv comandati si cele 3 suruburi.....exista posibilitatea ca suruburile sa se strice la demontat.

La mine am desfacut unul cu chiu cu vai cu un extractor de suruburi si cu un mox mic.

Aveti grija cand scoateti furunul de degazare din epurator sa nu stricati garnitura lui pentru ca trebuie achizitionat alt epurator.

Aveti grija cand demontati epuratorul sa nu rupeti urechile de prindere prin care intra suruburile.

Merg si suruburi cu cap normal de 6 montare in locul celor originale in caz ca stricati un surub original.

Operatiunea o faceti cel mai bine pe dedesuptul masinii...merge si pe sus dar este mai greu si chinuiala mai mare.

 

post-64586-0-08009200-1386255780_thumb.j

post-64586-0-03311900-1386255802_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!