Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Super tare, o fi ele Champion, insa sigur sunt facute pe vapor.

Personal am fost f multumit de Beru, Bosch, NGK, insa cel mai ieftin am gasit la reprezentanta la promotie. Cele oem sunt Bosch.

Asadar, in afara de oem sau NGK personal nu recomand nimic altceva ca nu merita.

Dar poate si mai important e de unde se cumpara, nu luati din sursa nesigura ca piata e plina de facaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am o problema probabil la radiator, nu imi dau seama dar imi curge CATEODATA antigel pe scutul ala din plastic din partea dreapta, nu curge mult dar curge, oricum sub masina nu ajunge pentru ca fiind putin se usuca destul de repede, s-a uitat un prieten de-al meu putin pe la ea si a zis ca s-ar putea sa fie un por la radiator, initial am vrut sa il schimb dar nu prea am bani acum si mi-a recomandat un fel de lichid care astupa porii, el lucreaza la un magazin de piese auto si a spus ca mecanicul de la service-ul lor foloseste de multe ori acest lichid pentru clientii care vin cu o problema asemanatoarea cu a mea.

Aceasta este sticla pe care am cumparat-o, poate imi spune cineva daca a mai folosit si e ok, sau o bag degeaba.

http://www.ebay.co.uk/itm/Comma-Xstream-Rad-Seal-Rapid-Radiator-Block-Leak-Repair-Sealer-RDS500M-500ml-/261089905719

Modificat de myhay93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tare, o fi ele Champion, insa sigur sunt facute pe vapor.

Personal am fost f multumit de Beru, Bosch, NGK, insa cel mai ieftin am gasit la reprezentanta la promotie. Cele oem sunt Bosch.

Asadar, in afara de oem sau NGK personal nu recomand nimic altceva ca nu merita.

Dar poate si mai important e de unde se cumpara, nu luati din sursa nesigura ca piata e plina de facaturi.

 Apai nu stiu, eu de astea am pus, astea erau echipare de fabrica. Ce-i drept nu pe VAG, frantuzesti.

Puteam sa nu le ridic, insa care e garamtia ca urmatoarele sunt din alta sursa? niciuna.Le-am adus la distanta specificata de producator si cu asta basta, ce-i drept se indoaie destul de usor, parca erau din cositor, briskurile de dacie erau mai tapene. Merge bine masina, pana una alta...ce sa zic, in lumea asta traim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru myhay 93 la Petrom gasesti un Tubulet cu pilitura (5 lei costa)  o pui in radiator si o sa inchida PORII .Eu asa am facut  cand aveam dacie si a mers, acum vezi daca e radiatorul.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mecanicul meu nu recomanda acea pilitura, pe motiv ca se depune aiurea prin radiator si calorifer.

Exista insa acea solutie care chipurile e mai eficienta. Personal nu am folosit, insa a folosit cumnatul meu si si-a facut cu brio treaba.

Eu unul pe acea solutie as merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am cumparat pilitura, am pus un link cu ce soltutie am cumparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten s-a dus sa schimbe un furtun de pe instalatia de racire, si au gasit aia in furtun un fel de spuma solidificata de dimensiunea unei pastile orbit..zic ei tot de la o solutie ptr astuparea porilor. Au recomandat o demontarea mai ampla pentru scoatea din instalatie si dupa demontarea pompei de apa s-au scos cam 2 pumni. Deci documentati-va amplu inainte de a alege o solutie..ca la cate forumuri sunt pe lumea astea sigur gasiti informatii despre orice marca de astfel de solutii si comportarea lor in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca orice ai folosi in timp tot se depune, caci asta e rolul ei sa se solidifice in anumite conditii pt a astupa porii. Insa, eu unul as folosi acea solutie lichida pana vad ca nu mai am scurgeri, dupa care as da jos tot lichidul de racire si as pune altul curat la loc. Macar asa minimizez depunerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si decat sa dai 60ron pe antigel si inca nu stiu cat pe solutia minune nu mai bine iei un radiator nou sau SH original cu 150 ron(unul care nu a fost rulat in apa cu sare)? adica, de ce sa risti sa stai fain frumos in frig iarna cand poti sa nu stai?

in plus, unde aparut un por, e clar ca situatia e pe duca, adica un por aparut dupa 11 ani nu mai e "defect de fabricatie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,detin un vw golf 4 1,4 16 v motor axp  uneori cand pornesc, fara sa ating pedala de acceleratie desi motorul este cald  turometrul,se ridica pana la 1200 de ture si ramane asa nu scade ,daca opresc motorul si apoi il repornesc turatia este de 800 de ture  normala .de la ce ar putea sa fie . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e socul automat. Cat timp l-ai lasat sa mearga, ca sa zici ca nu scade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat sa mearga  aproxiativ 1 min .oricum motorul era cald ,iar daca il opresc si cand il repornesc pare a fi in regula, scade turatia de relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie e de vina, asa a fost la mine, mie nu imi tinea relantiul la rece, trebuia sa o accelerez pana se incalzea putin, partea electrica de la clapeta era de vina. La tine poate sa fie ori clapeta ori sonda de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta ar merge  curatata si apoi adaptata cu vag.com  iar senzororul schimbat ,acest senzor nu se poate verifica adica daca ii scot mufa ar trebui ca motorul sa reactioneze cumva ,sa creasca sau sa scada turatia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc asa insa la a doua intersectie isi revine ...iar daca stau numai pe loc trebuie sa o turez un pic dincolo de 2000 ture ...cei drept pe vcds a aparut eroare 0109 coolant Temperature senzor g2. 30-10-Open or short to plus-intermittent . Nu am apucat sa fac nimic pana acum ,dar am o intrebare: cat ma costa un senzor g2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este clar de la senzor, dar după cum arată eroarea verifică mai întâi dacă mufa face bine contact. Senzorul nu este scump dar mai bine verifică mufa şi cablajul prima dată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc lucrul asta cu siguranta inainte de a cumpara ceva.Are cineva o schema desfasurata a motorului 1.4 16 V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Sunt nou pe aici. In primul rand am un golf 4, motor 1.4. As avea o intrebare. As avea de gand sa-mi schimb radio-ul original alpha cu altul. ( ma gandeam la un pioneer ceva) . Sunetul in boxe va mai fi acelasi, ma refer tot cu acelasi bass. Si ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat mai ajunge taxa de timbru la un Golf 1.4 1999 Euro2? Gasesc undeva specificatiile complete ale motorului, cu emisii CO2 etc?

Modificat de bungee2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Poti sa o calculezi pe site la ANAF dar iti trebuie sa stii CO2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai sapat ceva-ceva si am gasit in lege cum ca aparent CO2-ul nu ar conta la Euro2 (la fel si la Euro1,Non-Euro). Parca totusi nu-mi prea vine a crede, asa simpla sa fie treaba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o solenza din 2004 EURO 2 pe care am vandut-o si am fost sa vad cat e taxa surpriza 6400 RON  deci nu elaborau o lege sa piarda bani la buget.

http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsitentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2013.html calculatorul ANAF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2200 lei este taxa la golf 4 din 1999. Eu am auzit ca la euro 2 nu se ia in calcul emisiile co2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiam si eu ca nu se iau in calcul dar au ei grija sa bage tarife diferentiate pentru tot ce este sub euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!