Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

salut, pt. a curata clapeta de acceleratie la motorul de 1,4 16v AXP, trebuie demontate cele 2 furtune? au niste coliere m-ai ciudate , cum se desfac acele coliere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi usor cu un patent cu grija de colier in sus.Atentie sa nu ciupesti furtunul...prinzi colierul si prin rotire cate putin o sa iasa fara probleme.

 

Iase furtunul din stut....nu colierul...am uitat sa specific.Colierul ramane pe furtun.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne poate ajuta cineva cu o schema desfasurata a motorului AXP 1.4 16 V si eu sunt interesat sa ii curat clapeta de acceleratie dar si sa-mi dau seama pe unde se poate scurge ulei de la CV deoarece am dat cu mana  pe sub motor si am gasit ulei si stiu sigur ca nu era ulei de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... uleiul de motor e un pic maroniu-negricios iar cel de cutie trebuie se fie galbui-curat si miroase urat tare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Neata! Am si eu o nelamurire: uneori simt din partea masini o vibratie asemanatoare momentului cand schimbi benzile pe autostrada si calci pe liniile alea albe mai proeminente. Are cineva idee de la ce poate fi? Rulmentii de la roti? Asta mereu am patit-o la viteze relativ mici, sub 50 km/h. 

A mai patit cineva ceva de genul asta?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se simte la volan posibil sa fie si discuri ovalizate sau roti descentralizate, dar de obicei e rulmentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amun golf 4 1.4 16 v si de o saptamana mia crescut turatiile la motor,de exemplu inainte in treapta a 5,turatiile motorului erau la 2000 rpm si aveam 80 km la ora acum la 80 km la ora,turatiile motorului sunt la 2400 rpm.Care ar fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are ambreiajul cu ce mi so intamplat mie adica sa marit turatiile la motor :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ambreiajul patineaza, motorul se tureaza,  turometrul iti indica cresterea turatiei insa masina ramane la viteza ,,x".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate da chestia e ca la mine in treapta a 5 turatiile motorului erau la 2000 rpm si aveam 80 acum am 2400 si e la 80,treaba asta tine de ambreiaj :( ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai alfel cum? Doar nu ti s-au marit rotile din cutie peste noapte. :lol:

Sau poate senzorul de viteza are ceva probleme... sau vreun motoras de la cluster nu mai functioneaza cum trebuie. Incearca o diagnoza, poate apare vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am inteles eu ce ai explicat tu "carmina" cum ai zis ca patineaza ambreiajul si turatiile motorului se ridica,bn da cum vine asta,ar insemna ca ambreiajul patineaza in continu nu e logic pt ca sta turata la 2400 rpm si are 80 tin sa mentionez,deci chestia e ca a crescut turatiile motorului cu 400 in treapta a 5 inainte erau la 2000 rpm,daca ar fi din ambreiaj nu ar fi logic sa depasesca turatiile de 2400,dar la mine ramane acolo :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu ca dumitrualexander cu mentiunea ca mie mi se intampla la 2800 de ture,in treptele 4 si 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia de viteze are rapoartele fixe (pinioanele), deci intotdeauna la aceeasi tuatie a motorului in diversele viteze ale cutiei vei avea aceeasi viteza de deplasare .singurul lucru care poate influenta acest raport e patinarea ambreiajului .

daca esti sigur ca nu-ti patineaza ambreiajul atunci verifica ce a scris "Robotelu"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

am si eu o rugaminte. Am un Golf 4 si mi-am schimbat tot plafonul si mi-am pus unul cu trapa dar am ramas bolcat la legarea firelor ce merg la motorasul de la trapa. Sunt 4 fire 2 mai groase (rosu/maro si maro) care este plus si minus si doua mai subtiri (galben/negru si maro/rosu) care nu stiu unde sa le leg. Am inteles ca ar trebui legare la modulu de confort unde sa se inchida sau deschida trapa odata cu geamurile. Sti cumva unde vin legate aceste doua fire? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, posteaza intr-un singur loc, chill out:)

Am raspuns pe alt topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata... Am si eu o mica problema...dimineața cand am pus contactul mi s-a aprins martorul cu mașina si cheia....am scos cheia si am pus-o înapoi si nu s-a mai aprins...ce s-a întâmplat???ce poate sa aibă??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imobilizatorul(cipul) face figuri.Poate fi din ceasuri sau din cheie.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă fac un tester îmi arată cauza???adik dacă e de la cip sau ceasuri??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti va zice doar ca motorul blocat de immo. Practic de la bobina immo pana in bord sunt 20cm de cablu...acolo trebuie sa fie problema, sau cipul din cheie.

Daca e cipul, atunci trebuie ca cealalta cheie sa functioneze, daca nu, e din cabluri, lipituri mai mult ca sigur.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt informații o sa trec pe la mecanic sa vedem ce e acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va atasez si voua sa vedeti ce inseamna cuvantul "calitate" in ziua de azi, aviz distantei intre electrozi.

post-34985-0-46770800-1385397668_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!