Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Eu m-am gandit sa pun un alt buton pe undeva ca sa nu mai dau banii pe blocul de lumini, de ex pe acolo langa dezaburire pentru ca eu nu am incalzire in scaune si nici ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!! Se poate monta un catalizator de la o masina diesel pe  una cu benzina? Am probleme cu catalizatorul(zgomot de tabla in el) si martorul aprins in bord ,dar numai pana la pornirea motorului dupa care se stinge.Totodata am vazut ca unul nou costa destul de mult asa ca am gasit la cineva care are unul universal BOSAL ( m-ar costa mai putin pt ca omul l-a luat pentru el si nu l-a mai folosit) insa respectivul zice ca l-a luat pentru diesel. Cum se poate deosebii cel diesel de cel pentru benzina daca nu are nici-o eticheta?Unde sunt diferentele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acelaşi catalizator. Noxele care trebuie neutralizate sunt diferite la benzinar faţă de diesel. Nu ştiu dacă unul universal poate să le neutralizeze pe ambele. Chiar nu scrie nimic pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu am schimbat catalizatorul tot cu un bosal dar nu universal si m a costat 1000 RON , insa ceea ce vreau sa spun ca sa te lamuresc la deosebirea lor este faptul ca atunci cand iei catalizator il cumperi dupa modelul masinii, motorizare, serie sasiu , etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noxele nu sunt atat de importante tinand cont ca solutia 2 (mai ieftina) ar fi sa dau gaura in actualul catalizator si sa scot acea ceramica din el dupa care sa-l sudez la loc.Cum o rezolv cu ITP-ul nu cred ca are rost sa mai detaliez ,o stim cu totii.Insa problema apare la inlocuirea lui daca acest catalizator este doar pentru disel si eu il montez pe benzinar cum influenteaza functionarea motorului acest catalizator? Cum ii pacalesc sonda lambda incazul in care imi apare avarie in bord dupa inlocuirea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creste consumul in primul rand pentru ca sonda lambda 2 este montata dupa el!!!! Ce i drept am vazut undeva pe net  inainte sa l schimb pe al meu  cv tuturoial si surprinzator tipul nu era roman ( spun asta pentru ca romanu e mare mester :)) care o pus sonda lambda aceea dupa catalizator in ceva filet gen prezon inainte sa o puna la loc  tot asa ca sa poata pacali un catalizator defect cu ea fiind un pic mai inalta si nu ajungea gazele la ea apoi ce mai masura aia habar n am .Acuma tu stii daca si asta e o solutie sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

 

Vreau sa schimb sonda lambda b1s2 ;are vreun cod ,ceva?

motorul e axp

Stie  cineva ce cod are sau un link ?

 

Multumesc!

Modificat de roytodan89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrii pe site si alegi tipul de masina/ cod motor apoi alegi sonda, ti le va afisa doar pe cele compatibile. Eu zic sa mai studiezi inainte sa dai 270 de lei (fara manopera). Iti apare martorul de la sonda in bord?


daca esti hotarat sa-ti iei alege bosch sau ceva produs in germania, producator recunoscut de vw clar.


b1s2 zice vag com-ul asa-i?  :D  bloc 1 senzor 2...

Si eu inca studiez problema, am tot axp, in ceea ce priveste consumul in exterior iasa incredibil de bine 6,2-6,3 . In interior in schimb consuma mult. La inceput eram pornit sa o schimb dar inca n-am auzit pe cineva sa spuna ca a schimbat-o si este multumit, deci ma gandesc ca problema este din alta parte si trimite informatia eronat spre sonda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut detin  masina din semnatura si mi-am cumparat o alarma (cheie briceg in careo sa bag cipul din cheia normala) trebuie sa mai fac vreo adaptare la chei sau o montez si merge?

Se pricepe cineva la montat alarme in Bucuresti?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

euroswitch = bloc de lumini.

 

PS: daniel, daca lama merge, adica se invaarte contactul, si chipul e schimbat, va merge(masina) fara nici o alta adaptare.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai folosii denumiri dastea imposibile gasite pe net.

Daca dai o fuga la un magazin de piese sau la o reprezentanta si ceri un ,,euroswitch'' 100% o sa primest urmatorul raspuns:vezi ca magazinul de electronice si componente electronice este peste drum. :lol:

 

1C0941531A 20H Comutator multiplu pt lumina de stationare si drum, proiectoare ceata si lampi ceata spate

HELLA  6LB 005 389-011   Comutator far 

1C0941531A 20H  Bloc lumini in bord cu lumina rosie pt pozitie + faza scurta + proiectoare +lumini ceata spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca unii incompetenti din magazinele de peise nu stiu sa-ti dea ce vrei nici daca mergi cu codul in mana. Auzi, ca nu este kit de perii electromotor original :tuktuk:

pai eu euroswith am citit ca ii zice, un search pe gugal iti gaseste mii de poze.

 

da' chiar, am vazut ca ultimul cod dat de tine zice "cu lumina rosie pt pozitie", ce anume inseamna aia, ca la al meu lumineaza pictograma cu bec, la asta se refera? credeam ca toate au asa ceva.

 

PS: vreau sa zic ca lumineaza si fara sa fie pornite pozitiile.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumina rosie pentru ca poate sa fie si lumina verde, iar de luminat lumineaza ca sa vezi unde sa duci mana daca s-a intunecat si nu ai aprins inca pozitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T/Lighting/ES10379/

pentru cine vrea sa monteze setul de proiectoare in grile...dar e greu de comandat de acolo.(codul de original e aruncat la caterinca si deruta pentru ca nu exista asemenea reper de original).

Treaba cu ,,lumina rosie''...apare sa nu se faca confuzie cu blocul de lumini de Skoda care are lumina din pictograme verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe forumul englez de mkIV indicatii despre un bloc de lumini (euroswitch) cu robinet cromat, de Polo sau asa ceva, care la aprinderea pozitiilor ilumineaza pictograma aferenta cu verde (cum face cel oem la aprinderea proiectoarelor cu pictograma aferenta)

Nu stiu insa coduri sau daca nu este chinezism, ca blocurile cromate de 100ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, le stiu - insa deja am inceput sa imi dau seama dupa detalii nu doar dupa pret care sunt oem, care sunt facaturi. De-asta am mers pana la urma pe OEM fara croame sau alte alea.

 

Cel original cromat pe ce a venit din fabrica? ca pe G4 sigur nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de polo R, dar merge si pe mk4, insa fara tot kitul de aluminiu sta ca nuca-n perete fata de restul, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu distantele dintre lonjeroane la golf 4 din 2000, ca am avut un incident cu el si dupa reparatia de tinichigerie mi s-a spus ca a fost tras un pic lonjeronul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si doua poze pt. ca pdf-ul a iesit cam ciuntit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mi s-au blocat centurile de siguranta pe fata (stanga, dreapta). Se mai pot rezolva sau trebuie schimbate? Daca trebuie schimbate, cam la ce pret ar fi manopera?

Modificat de darthi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, cum se schimba cablul de acceleratie la 1.4 16v AHW? E greu? Are cineva un tutorial sau ceva care m-ar putea ajuta? As vrea sa il schimb pentru ca merge extrem de greu, l-am gasit cu 55 lei la un magazin de piese auto dar vreau sa scap de manopera :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că este prea greu, vezi pdf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu chek engine ... nu reusesc sa scap de el de cateva luni. Am facut o scanare la service si mi a zis ca e de la EGR .Dupa ce au incercat sa l curate au zis ca nu mai au ce sa i faca si trebuie altul nou .Am schimbat EGR ul si dupa o saptamana ,azi  a aparut iar check engine . Am facut o scanare si apare eroarea P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow. Cum egr-ul este nou ma gandesc ca problema este din alta parte .M am uitat azi pe la motor si am observat ca furtunul ala mic care iese din Egr ( poza1) are mufa lasata liber , adica nu este conectata nicaieri  (poza 2) .Este normal asa ceva?

20131116_134653.jpg

20131116_134726.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!