Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

intr-adevar asta am postat.. ce uleiuri va puneti pe 1.4 16v AXP si sunteti multumiti..

am postat la sectiunea de uleiuri si carburanti dar nimeni nu raspunde...

eu am mers pe Castrol SLX Profesional 5w-30

nu poti zice ca sunt nemultumit, dar toti imi zic ca la benzinarele golf se pune 5w-40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi a pus Aral full sintetic OEM, la kit cu setul de filtre. MI a zis ca merge si Castrol, dar el prefera Aral

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aral si castrol au aceiasi mama si acelasi tata :icon_thumright:

aral e pe low, si castrol pe premium.

bine ca se fac in locuri diferite, dar oricum niciunul nu se face in germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul la care am fost si mi am schimbat mai multe insista mereu cand schimb un lucru sa l pun original sau nemtesc, ca e diferenta f mare intre lucrul nemtesc si cele sub licenta, turcesti sau altele; stiu ca m a costat uleiul 430 ron cu tot cu kitul de filtre, distributia de ex a fost 830 ron ( tot OEM, ca i am dat ex Conti si a zis ca s turcesti si proaste). asa ca nu stiu de unde l a luat, doar ca nu cred ca e facut in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar asta am postat.. ce uleiuri va puneti pe 1.4 16v AXP si sunteti multumiti..

am postat la sectiunea de uleiuri si carburanti dar nimeni nu raspunde...

eu am mers pe Castrol SLX Profesional 5w-30

nu poti zice ca sunt nemultumit, dar toti imi zic ca la benzinarele golf se pune 5w-40

salutare

sunt doua tipuri de motor si anume;

- norma QG0/2 normal life

- norma QG1 long life prolognation

Make VOLKSWAGEN (VAG)

Model Golf 1.4i 16V (QG0/2 - 55kW)

Engine P

Year 1999 - 2004

Application Recommendation Capacity (ltr)

Engine (P) -Premium Castrol Edge 5W-30 -3.5 liter

-Mid-range Castrol MAGNATEC 10W-40 A3/B4 -3.5 liter

si

Make VOLKSWAGEN (VAG)

Model Golf 1.4i 16V (QG1 - 55kW)

Engine P

Year 1999 - 2004

Application Recommendation Capacity (ltr)

Engine (P) -Castrol Edge 5W-30 (b) -3.5 liter

*pana acum nu am gasit vreun material din care sa reiasa ca producatorul recomanda folosirea unui tip de ulei iarna si altuia vara - ex; 5w30 vs 10w40..etc

nu stiu de unde le scoateti....trebuie sa va obisnuiti cu ideea ca nu mai este dacia care in functie de uzura motor sau clima bagai ce ulei vroiai.

numai bine

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am facut si eu distributia ca mi-e tare frica;)).la 120000 am schimbat-o.a mai fost schimbata la 60000 km.am scapat destul de ieftin pot sa zic.acceptabil.noroc cu cunostintele:Dmai vechi ale tatalui...:mad:) m-a costat piesele 650 ron cu tot cu pompa de apa si 150 ron manopera.totul merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei bag castro magnatec 5w-40,cel putin bagam,pentru ca am inteles eu,ar fi mai bine castro 5w-30 edge.o sa-l incerc dar as vrea sa stiu care ar fi diferenta intre ele,stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Cine a avut probleme cu epuratorul de gaze,pierd ulei pe acolo ce trebuie sa ii fac sa il curatz sau sa ii pun o garnitura mai mare?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am problema asta, inca de cand am cumparat masina. Completez cam cate 1L intre schimburi (desi ultima data n-am mai completat, nu mi-a cerut masina). Am observat ca pe acolo pierd, insa am tot amanat-o. Mie mecanicii mi-au zis ca trebuie curatat si pus o alta garnitura, and that's all. Daca rezolvi ceva, revino cu feedback te rog.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin off topic!!!..o remapare/resoftare..a facut cineva la acest motoras 1.4 16v??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am un amic care si-a dus-o la 85cp, dar nu se simte aproape nimic :)

a mea de 75cp stock e mai vanjoasa ca a lui, dar are multi km fata de mine..

226.000km pe 1.4 16v, si o bujie ici colo, o bobina de inductie... si sonda lambda a crapat pe la 170.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in rest nimeni nu a mai facut resoftare pe 1.4 16v??merita..nu merita?se simte vreo oarecare diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vin si eu cu intrebarea... filtru K&N a pus cineva pe motorul asta? E vreo diferenta remarcabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am si eu o problema ; Mergeam inainte cu golful meu 1.4 16v fara sa-l "omor" [...]. Si de la o vreme daca sunt la 130km/h e deja turat la peste 4000rpm. Pare obosit rau . Vreo idee ? Are 130.000 km facuti.

Modificat de Marius
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai vreo problema pe la aprindere ceva si nu ai forta.simptomele astea le am eu.am turatie dar nu am forta.si trebuie sa iau bobina de inductie.am mai cumparat una dar fara modul si imi trebuie cu tot cu modul.deci una o am degeaba am pus for sell pe forum.parerea mea:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobo.thing,poate iti patineaza ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred . nu se aud zgomote ciudate sau altceva. plus ca viteza creste foarte incet.. dar creste . nu cred ca e ambreiajul , dar nu sunt mecanici si ce-i drept nici nu ma prea pricep. deci ai putea avea dreptate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DJ Geo sa ne anunti si pe noi daca s-a imbunatatit ceva dupa ce schimbi modulul de la bobina. Vezi ca il gasesti si separat fara bobina la Huco sau Wuco...Trebuie sa il iau si eu pt ca din cauza lui am impresia ca mi se arde siguranta 29. Si sa imi zici si daca ai reusit sa desfaci pana acum EGR la motorul tau - sunt 2 suruburi.

Este interesant ca daca iei bobina cu tot cu modul este pretul cu aproape 1 mil mai mic decat daca le-ai lua separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am o bobina noua am pus-o la vanzare si vreau sa iau una cu tot cu modul.pentru ca..chestie.. modulul separat costa de la 3 mil in sus si bobina cu tot cu modul cam acelasi pret.bine depinde de magazin si de producator.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stochimoflaus

Salut!

Am un Golf IV 14.16V are 174.000 km. Problema este ca pe la 1900 - 2000 turatii incepe si bataie sau mai bine zis merge in suturi indiferent de treapta, asta pana ce trece de turatia respectiva. Nimeni nu stie ce are si vroiam sa vad daca a mai patit-o cineva sau ma poate ajuta cu ceva sfaturi un posesor cu aceeasi motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Golf IV 14.16V are 174.000 km. Problema este ca pe la 1900 - 2000 turatii incepe si bataie sau mai bine zis merge in suturi indiferent de treapta, asta pana ce trece de turatia respectiva. Nimeni nu stie ce are si vroiam sa vad daca a mai patit-o cineva sau ma poate ajuta cu ceva sfaturi un posesor cu aceeasi motorizare.

...schimba-i bujiile si o sa scapi de problema...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Golf IV 14.16V are 174.000 km. Problema este ca pe la 1900 - 2000 turatii incepe si bataie sau mai bine zis merge in suturi indiferent de treapta, asta pana ce trece de turatia respectiva. Nimeni nu stie ce are si vroiam sa vad daca a mai patit-o cineva sau ma poate ajuta cu ceva sfaturi un posesor cu aceeasi motorizare.

Pe turometru observi variatii ale acului, sau simti doar ca pierde putere pentru o clipa?

Cred ca am o problema asemanatoare, cu mentiunea ca pe turometru nu observ variatii. Am fost la service iar pe calculator nu au vazut nimic suspect ...

Te rog sa ne anunti daca s-a rezolvat dupa schimbarea bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am mare nevoie de ajutorul vostru.

Am un vw golf 4, fabricat in 2001, benzina,1390 cm3, 55kw, tip AXP.

Problema este urmatoarea: - rulez cu aprox. 100 km/h, in viteza a 5-a, la un moment dat trebuie sa reduc viteza si sa schimb in a 4-a, dar in momentul in care am apasat ambreajul se opreste motorul (nu tot timpul), daca ridic ambreajul motorul porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, sau pot sa-l pornesc din mers de la cheie. Daca nu ar avea servo directie nici nu ti-ai da seama, ca s-a oprit motorul.

Problema a doua este ca, mi-a aruncat semeringul de la arborele cotit si arunca afara tot uleiul din motor. Am schimbat semeringul si dupa un drum de 400 km. la aruncat din nou si am ramas pe drum, am fost nevoit sa o pun pe platforma.

Am pus-o pe tester si nu apare nici-o problema. Mentionez ca testul s-a facut cu motorul rece si cu semeringul iesit.

Daca, stie cineva vreun caz asemanator, sau poate sa ma ajute cu solutii, il rog frumos sa ma ajute.

Multumesc.

Doresc sa va informez ca problema a fost de la arborele cotit si de la pompa de ulei.

Arborele cotit avea un joc de aprox. 1 cm (stanga-dreapta) si din acest motiv iesea semeringul.

Din acest motiv sa stricat si pompa de ulei.

Cu aceasta ocazie am schimbat si discul de ambreiaj care era si el pe terminate.

Dupa ce o sa montez motorul la loc o sa va mai relatez, daca se simte vreo diferenta.

PS. dupa ce montez motorul la loc, trebuie sa pun vag-ul pe ea? stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am observat ca am joc la roata de pe dreapta fata . stiti cumva ce ar trebuie schimbat... si daca e grav ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!