Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pentru raspunsuri !

Iarna asta cel putin o sa raman pe 5w40. (la vara poate pun 10w40 )

Acum singura dilema ramane daca sa merg pe Castrol Edge sau pe Aral... majoritatea au recomandat Aralul. Eu unul nu prea ma pricep :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe o singura specificatie de ulei daca nu ai probleme cu consumul de ulei.Daca nu sunt probleme 5w40 este ok si iarna si vara.

Mobil iese din discutie pentru ca nu se mai fabrica 5w40,Aralul este ok si daca alegi castrol alege EDGE 5W40 care este cu mult superior MAGNATECULUI 5W40(si putin mai scump).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mergeam pe Mobil Super 3000 X1 5w-40 , dar nu sunt chiar asa multumit de el.

si aveam de ales intre Aral High Tronic5w40 sau Castrolul magnetic C3 5w40.

La pret le-am gasit cam la fel, e o diferenta insesizabila de  10 ron intre ele.

   
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

5w40 si 5w30 vara la caldura mare devine foarte fluid...am vazut cazuri cand martorul rosu palpaia din cauza asta si singura solutie a fost 10w40,apoi problemele au disparut ca prin minune.

 

teoretic intre ulei multigrad 5w40 si 10w40 nu este diferenta de vascozitate la cald, , repet, in teorie. La cald diferenta e intre w30 si w40. Ex: 5w: vascozitatea la rece, 40: la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. fox6200 schimba cureaua cu prima ocazie daca ai 102.000 km. Si de aici incolo poti sta linistit.

 

2. Robotelu are perfecta dreptate, trebuie sa te uiti in cartea tehnica ce ulei iti este recomandat si cu ala mergi inainte pana ajunge masina la fier vechi. Daca ar fi bun 10w... ar fi scris in cartea tehnica. Asta cu 10w.. este o improvizatie de-a mecanicilor si o recomanda oamenilor sa puna ulei mai gros dupa 100.000 km ca sa nu fie nevoiti schimbe tachetii hidraulici. Bineinteles ca nu la toata lumea se strica tachetii exact la 100.000 km, uzura motorului depinde de multi factori.

 

Exista manual de service de 5000 de pagini care trebuie respectat, nu merge ca masina lui vecinu si a unui prieten a fost reparata asa deci si eu fac la fel... o sa-ti para incredibil de rau.

 

Ce poti strica cu uleiul de 10w? Pompa de ulei, cuzineti si apoi sa te tii bine de buzunar :))))

...

daca vrei sa faca masina ta ca un tir cand are motorul rece poti pune ulei mai gros :)) si da, scutesti vreo 900 de lei (tachetii, cred ca sunt 16 la toate modelele de vw) + manopera.

multumesc de raspuns.sa inteleg deci ca trebuie sa schimb doar cureaua sau toata distributia si pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat kit de distributie + pompa (de apa). asa recomanda toti mecanicii, sa se schimbe odata. am achizitionat kit distributie INNA si pompa DOLŢ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

5w40 si 5w30 vara la caldura mare devine foarte fluid...am vazut cazuri cand martorul rosu palpaia din cauza asta si singura solutie a fost 10w40,apoi problemele au disparut ca prin minune.

 

teoretic intre ulei multigrad 5w40 si 10w40 nu este diferenta de vascozitate la cald, , repet, in teorie. La cald diferenta e intre w30 si w40. Ex: 5w: vascozitatea la rece, 40: la cald.

 

citez:

Fisa tehnica Mobil pentru uleiuri de benzina

Mobil 10w40:vascozitate cinematica la40grade 98----la100grade 14.4 / indice de vascozitate 157

Mobil 5w40(nu se mai produce):vascozitate cinematica la40grade 84----la100grade 14.2 / indice de vascozitate 220

Nu mai postez alti producatori ca nu are rost.

In consecinta,diferentele sunt semnificative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu, respectati recomandarile din cartea tehnica, sunt recomandari date de ingineri nemti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt recomandarile din cartea tehnica date de inginerii nemti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX
  • photo-thumb-64586.jpg?_r=0
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted Today, 10:34

Mergi pe o singura specificatie de ulei daca nu ai probleme cu consumul de ulei.Daca nu sunt probleme 5w40 este ok si iarna si vara.

Mobil iese din discutie pentru ca nu se mai fabrica 5w40,Aralul este ok si daca alegi castrol alege EDGE 5W40 care este cu mult superior MAGNATECULUI 5W40(si putin mai scump).

 

 

 

 

 

 

Castrol in varianta EDGE 5w40 este doar pentru motorina... eu am benzina 1.4 .

In acest caz intre Castrol Magnatec C3 si Aral High tronic 5w40 ce imi recomandati ?!

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol EDGE 5w40 este si de benzina.Daca pompeneam de ala de motorina specificam 5w40 td.

 

post-64586-0-44224900-1383742677_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa-l caut, multumesc

Modificat de Rus25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea mananca mult ulei, cam 1 L la 1000-1500 km (trebuie sa segmentez motorul, cred), toti mi-au recomandat 10w40 in loc de 5w40 ca il mananca mai greu dar acum ca vine iarna nu imi place cum face masina cand pornesc la rece, deci daca as baga castrol 5w40 full sintetic, l-ar mananca mai repede? Sau e aceasi situatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita de castrol.Incearca altceva dar nu castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o recomandare ar fi...? Si ce vascozitate daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare ar fi Aral si ca vascozitate 5w40 sau 10w40 in functie de cantitatea de ulei pe care o consuma in 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti sa stati cu norma 5w40, uitati de Castrol, Mobil, Aral.

Cel mai vascos este Liqui Molly.

 

Ca si idee, Castrol e cel mai subtire dintre toate, de aceea daca motorul nu mai e in tolerante va fi papat mai mult.

Dar asta nu inseamna ca e un ulei prost, desi multi tocmai din acest motiv ii dau acest calificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, 

 

zilele trecute am dus masina din semnatura in service... imi suna ceva ciudat cand mergeam in marsarier, gen cum s-ar freca 2 metale, un tzacanit metalic, regulat in functie de vietza. ei.. eu credeam ca din cutia de viteze, la fel au zis si baietii din service.. au dat cutia jos, au duso la specialisti. azi cand am fost dupa masina m-au intampinat cu un inel rupt in 3 bucati (nu il am la mine sa ii fac o poza, dar e subtire, putin conic, si cu canale pe lateral). ei .. am scos masina din service, si surpriza, martorul de la catalizator aprin, kilometrajul nu functioneaza si acul de la benzina fluctueaza intre 2 unitati.. (3 liniute). va intreb ce ar putea sa fie baiu, ce au facut, ca sa nu ma duc inapoi la ei total dezinformat. referitor la zgomotul din marsarier ... tot asa face si dupa ce au "reparat" cutia de viteze. service-ul pare a fi ok... autorizat, mi-au dat garantie, hartii... toate alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand senzorul de viteza al masinii care a trebuit demontat la interventia asupra cutiei e de vina.Orientativ...daca ajungi la vreo 1000 ron de investit mai bine iti iei alta cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai totul, manopera cu ce au schimbat in cutie, a fost 676 lei... e posibilitatea sa nu fi conectat senzorul/cablul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inelul rupt ce l-au gasit in cutia de viteze. imi poate spune cineva daca e din cutia de viteze si ce rol are?

post-113782-0-43200500-1383860043_thumb.

post-113782-0-27606100-1383860054_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,inelul respectiv se afla in cutia de viteze mai exact pe flansa care vine prinsa de grup.Este din bronz si eu am gasit-o rupta dar nu avea nici un simptom la mers.

Pozitia 19 din poza de mai jos.Acel inel de bronz sta asezat pe sateliti la grup.Fiind o piesa care este in miscare tot timpul la un anumit numar de kilometri se uzeaza si crapa.

post-46557-0-21541600-1383863283_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 eu zic ca ala e un inel sincron, dar e doar "o treime" dintr-un sincron intreg . de obicei aceste sincroane duble se monteaza pe pinioanele vitezelor mici 1-a, 2-a,si 3-a (nu stiu daca cutia ta are asa ceva si pe ce viteze) . 

poate este vreun coleg care are "desenul" cutiei tale si ne lamureste  :tuktuk:

 

LE .netul asta ,am postat odata cu colegul de mai sus dar al meu uploadeaza ... cand vrea el  :grrrrrr:

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este inel sincron,inelul sincron arata altcumva,daca vrei iti arat poze cu el. :study:

Acel inel postat de CJ80DOM se afla pe flansa care vine prinsa de grup.Ultima oara cand am lucrat la cutia de viteze a trebuit sa schimb flansele de la cutia de 1.6 cu cele de 1.4 ca nu se potriveau si acel inel exista si se aseaza pe acea flansa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!