Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@asorin86: Da, scoti fisele de pe bujii si bobina si pui firele de test la capete, sa atinga de metalul din interior. Daca sunt intrerupte, ar trebui sa ai o rezistenta foarte mare(adica spre infinit) iar pe ecran iti apare "1". Vezi sa ai multimetrul setat pe domeniul corespunzator, ca mai apare "1" si daca domeniul selectat e mai mic decat marimea masurata. Pentru 6Kohmi ar trebui sa ai setat pe 10-20 Kohmi, sau ce valoare apropiata de cei 6Kohmi are el pe scala(neaparat mai mare). 

 

@marius_priti: Ce intelegi prin nu prea merge? Nu se tureaza, vibreaza, face zgomote? O scanare ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... am si eu o problema cu indicatorul de temperatura de la apa ... cand ajunge la 90 de grade... mai merg ceva cu masina si la un moment dat scade la 0....daca o opresc si o pornesc dupa 2 minute isi revine la 90... sa fie sonda sa fie termostatul?... multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sonda de temperatura motor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa-i cureti intai mufa, cu un spray de contacte. Daca nu isi revine, trebuie inlocuita.

 

ca sfat - cumpara OEM (in jurul la 150 lei) sau Hella (care este cea OE.... si costa in jurul la 120 lei) - sa iti cumperi si clema de fixare plus oring - costa cativa lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un lung drum si dupa multa bataie de cap cu autoritatile romane implicate in procesul de inmatriculare auto ,ma pot declara invingator.Incepand de astazi sunt cu masina pe RO:) ,deci ma pot apuca de problemele de la usi(imediat ce refac contul golit de autoritati si de oamenii binevoitori).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!! 

Am o intrebare: este normal ca la pornire motorul,atunci cand este rece(dupa o noapte sa zicem) , sa porneasca si sa ramana ,la relantii, la o turatie de aprox 1100rpm? Mentionez ca dupa cateva minute de functionare acesta revine la aprox 800 rtm?Acasta setare se poate modifica din calculatorul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este normal nu cred ca o sa o modific.Ma gandeam doar ca  1.4 16v este un motor un pic cam mic pentru Variant(masina mai grea) si poate il ajutam cu acest avans marit la plecarile de pe loc(din intersectie etc).?

 

 

(Cu totii putem face o  :RO flag:  mai buna.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce greutate e trecuta in certificat? Hatchul are 1170 kg

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1288kg masa proprie...GOLF 4 1.4 16 V Variant Special ...

Modificat de mcgsoso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari :RO flag: !Am si eu o nelamurire in legatura cu EGR-ul de la motorul meu 1.4 16V APE.Deci,egr-ul are 2 "gauri",cate una pe fiecare dintre frontale.ok,una duce catre clapeta prin conducta,si una duce prin corpul prin care se prinde de motor ,catre :tuktuk:​  nimic.pur si simplu este prins de "peretele" motorului care nu are nicio gaura,nimic.si el teoretic are 2 gauri pentru suruburi de fixare(corp egr) dar el este prins doar cu un surub de motor,datorita pozitiei in care se afla,o gaura sta in aer si nu exista surub.care ar fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este normal nu cred ca o sa o modific.Ma gandeam doar ca  1.4 16v este un motor un pic cam mic pentru Variant(masina mai grea) si poate il ajutam cu acest avans marit la plecarile de pe loc(din intersectie etc).?

 

            Ai vrut sa zici ralanti marit. Avansul este altceva. La plecarile de pe loc apesi acceleratia. Daca ai un ralanti marit permanent, va creste consumul.

 

 

   Cat despre problema cu EGR-ul lui StfflerSamm eu cred ca-l are anulat. Este fixat deplasat ca sa-i astupe gaurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiffler, este imposibil ca EGR-ul sa fie fixat de blocul motor doar asa ,,de forma".

EGR-ul este demontat, inclusiv prezoanele de fixare.

Se vede clar orificiul care ,,comunica" cu EGR-ul.

Te rog sa te uiti cu atentie:

sndop3.jpg

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo vine galeria.Egr la APE este montat in lateralul motorului langa carcasa termostatului prin intermediul unui adaptor (o flansa de legatura).

 

post-64586-0-20966100-1383548590_thumb.j

post-64586-0-18560800-1383548597_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da!am adaptorul acela,care este prins doar intr'un singur surub,desi are 2 gauri de fixare,una fiind in aer,pe partea laterala,chiar in dreptul locului unde este incercuit in poza,dar pe lateral. pe perete plin.nici urma de gaura..sa fie alta chiulasa de la vreun motor care nu are egr?!  :icon_cry:

Modificat de StifflerSamm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie alt motor pe masina(AHW sau AKQ)...la generatie de 1.4 mai veche de pe g4 forma egr-ului difera de forma de care vorbim...si comanda lui este facuta tot electric dar functioneaza total diferit.

Sau posibil chiulasa sa fie schimbata cu una de AHW/AKQ.

100% la APE ai egr normal monocapsula si flansa din pozele mele de legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu am APE 100%,trecut si in cartea de service si este egr monocapsula cu acel adaptor,dar este prins de laterala chiuloasei,care,acum mi'am adus aminte ca atunci cand am facut rarul,mi'a zis ca am chiulasa de akq..si se vede ca nu e de la locul lui.ce as putea sa fac?cum sa il adaptez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am si eu o problema, am schimbat clapeta de acceleratie (motor AHW, are cablu de acceleratie pentru cei care nu stiu) pentru ca aveam probleme cu relantiul, toate buna si frumoase, masina merge perfect, dar pedala de acceleratie se apasa destul de greu, oare de ce? Si inainte se apasa mai greu decat la un Logan sa zicem, dar acum se apasa ca pedala de frana cand este motorul oprit   :tuktuk:

Modificat de myhay93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema pe care o am ar fi urmatoarea:

La cald,atat la relanti cat si in sarcina,la turatii mai mari de 2200 2500 imi intrerupe,se zguduie masina,apare in bord epc si ticaie un releu sub bord.l'am banuit pe 409(cel de la pompa)si l'am schimbat,dar la fel face.Aseara,dupa o diagnoza mai amanuntita,mi'a dat eroare pe speed sensor g28.pe unde e ala?din cauza lui sa faca asa?Atasez un film,sa vedeti cum face pe loc,cu pedala la fund.Pareri?

http://youtu.be/wCk8zaFT8Es

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.cine imi poate spune daca a fost schimbata sau nu distributia la masina?masina e din 2006.atasez pagina cu ce s-a facut ultima data(2010) la masina.eu am incercat sa traduc cu google dar nu stiu daca am reusit.stima

 

http://s1332.photobucket.com/user/fox6200/media/Mail0004_zps698d6741.jpg.html

Modificat de fox6200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost schimbata pana acum. uita-te in manualul de service. prima schimbare se face la 90.000 km. Ceea ce poti face este sa o duci la un mecanic, sa desfaca capacul de plastic de la motor si sa-ti spuna in ce stare este. Daca ai bani si te nelinisteste faptul ca s-ar putea rupe schimb-o. ai 61.000 km din 90.000, ceea ce inseamna 2/3 din durata de viata, deci cam pierzi doar 200-250 lei daca o schimbi acum. Decizia este a ta. 


da.. acum  vad ca avea de fapt in 2010 61.000, acum cati ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!