Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Ape nu este pe cablu.E o singura motorizare pe cablu,din primele serii 97-98.

APE nu este pe cablu,doar AHW si AKQ(AKQ este fabricat pana in 05.2000) sunt pe cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal , am avut si eu un incident cu masina si acu nu mai vrea sa merga. La relanti merge dar cum bag in viteza imi taie curentu de imi reseteaza si ceasu de la bord.

Este ca si cum maneta de viteze ar fi un switch care pune in scurt. Un electrician mi-a spus ca e o masa naspa la motor. Astept pareri. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe langa alternator,posibil la miscarea motorului sa intrerupa curentul provenit de la el.

Vezi masa care vine de la baterie pe caroserie..posibil papuc corodat..etc.Vezi bornele daca sunt stranse bine.

Oricum trebuie data o fuga la un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va rog sa ma ajutati sa scap de urmatoarea problema:cand virez stanga am o bataie in partea dreapta dar numai in viraje, cand virez dreapta nu se aude nimic.Am schimbat ambele capete de planetara de pe dreapta, am verificat  pivoti,bucse, sunt bine.Mi s-a spus ca ar putea fi din cauza unghiului de fuga (trage putin dreapta).Ce ar putea sa bata ? capete de bara? rulmenti? Nu stiu ce sa fac sa nu mai bata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si numai ca la mine nu trage in drepta, directia e perfecta, nu am nici o bataia sau vibratie la directie, doar ca bate ceva pe sub masina in partea dreapta, cand virez la stanga, precizez ca nu am schimbat nimic, as vrea sa schimb planetara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie crepata o bucsa si nu-ti dai seama sau mai pot fi bieleta. O diagnoza at fi bine venita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus-o pe tester si nu imi da nici o eroare in legatura cu asta, decat o eroare care are legatura cu clapeta de acceleratie de care stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ha ha m si la mine face ca in clip de cand o luasem , m-am chinuit un an sa ii dau de capat nu am reusit ,si de vreo 3 ani tot asa merge si nu face nici o problema ... cred ca este genetic pe motorul nostru :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 iar in legatura cu acel furtun, e scos pentru a nu intra fumul inapoi in motor, e exact cum faceau multi la celebra dacia 1310 (cine stie, cunoaste 

 

 

 

uleiul nu are fum...sunt doar gaze de epurator produse de uleiul incins, nicidecum fum...de fum se ocupa EGR_ul, nu epuratorul....oricum ar fi: daca producatorul l-a montat acolo banuiesc ca acolo ar trebui sa fie, nu in alta pozitie ( pus langa faruri sau unde ai spus tu ca este ).

 

    

    Prin furtunul de la epurator sau furtunul de aerisire a gazelor din carter trece totusi fum in cea mai mare parte, cu atat mai mult, cu cat motorul este mai uzat. Sunt si vapori de benzina nearsa, ceata de ulei, dar in principal este fum (gaze de ardere) scapat pe langa segmenti. Daca ai milionul de Km, masina merge mai bine daca ai scos furtunul sub masina.

   Uleiul incins nu scoate atatea gaze. Vedeti ca motoarele astea sunt predispuse iarna sa arunce tot uleiul afara pe la joja din cauza presiunii, daca pe furtun se face dop de gheata de la condens.

   De fum se ocupa EGR-ul din motive de poluare in principal recirculand o parte din gazele de esapament, dar ca sa nu se faca presiune in carterul motorului din cauza gazelor care scapa pe langa segmenti, ai furtunul care intra in filtrul de aer. Aerisirea este mai buna daca furtunul este la locul lui si motorul trage gazele, decat daca furtunul este sub masina. Dar repet, la un motor uzat nu ai de ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita temperaturilor din carter este si normal sa se formeze acele gaze dar asta nu inseamna ca daca scoate fum pe furtunul de epurator inseamna ca motorul este uzat implicit segmentii.

Segmentii daca sunt uzati si arunca compresia in baia de ulei atunci poti sa te pregatesti sufleteste de alt motor sau de segmentat.

Este normal sa se produca gaze in carter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are 251 000 km, si nu fost cam deloc intretinut, trebuie segmentat, de aceea tin furtunul sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut o scanare cu Vcds si au rezultat urmatoarele erori:

16518 Oxygen (Lambda) Sensor B1S1
P0134 - 35-00 No Activity
17748 - Camshaft Position Sensor (G40)/ Engine Speed Sensor P1340 - 35-00 - Incor. Correlation
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 P116 - 35-00 - Open Circuit
16705 - Engine Speed Sensor G28 P0321 - 35-00 Implausible Signal
Readiness> 0100 0101
 
     Problema ar fi urmatoarea: motorul se intrerupe in mers si cateodata moare, cand accelerez de multe ori se comporta de parca se "ineaca" si mai nou nu trece de 3200 rpm (de parca ar fi limitata). In bord am aprins Check engine si din cand in cand se aprinde si EPC.
     Am fost la un service si mi-au schimbat sonda lambda (dsp care mi-au zis ca era cea originala) cu o sonda Bosch (380ron) si au mai schimbat si senzorul de la axul cu came (si tot dupa spusele lor au pus un senzor bun, de firma, Hella 170 ron). Dupa ce mi-au schimbat astea, masina facea la fel. Am tinut-o la ei acolo cateva zile bune dar nu au reusit sa ii dea de cap. Am mers la altcineva care mi-a zis ca nu a fost schimbat senzorul care trebuia. Acum ma tem sa ma mai arunc sa mai dau comanda de alti 10 de senzori si sa descopar ca de fapt problema e in alta parte.
 
Voi ce credeti ca ar trebui sa fac? Ce service bun care sa se ocupe bine de astfel de probleme pot gasi in Buzau? Eventual unul in afara de Elcar Gid care m-au primit ultima oara cu o "oferta" la schimbul de distributie de 2200 ron(manopera+piese). 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17748 - Camshaft Position Sensor (G40)/ Engine Speed Sensor P1340 - 35-00 - Incor. Correlation

-distributia sarita de la punct .degeaba schimbi senzori, verifica intai distributia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand verifici distributia verifica si sa nu ai joc intre pinioane si axele cu came care intra in ele, altfel o reglezi degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

cand verifici distributia verifica si sa nu ai joc intre pinioane si axele cu came care intra in ele, altfel o reglezi degeaba.

Nu am auzit de asa ceva pana acum.Acele roti dintate sunt destul de bine prinse acolo incat sa aiba joc pentru ca intai pica distributia si apoi sistemul de prindere al rotii dintate. 

 

Si eu tind sa cred ca e sarita de la punct iar o posibila cauza ar fi slabirea unui intinzator.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

A mai avut cineva eroarea asta pana acum ?

 

Adresa 46: Confort        Eticheta: 
   VCID: 55ABEAA1ACE4FBB022A
   Nota: Multe erori de comunicare
 
Nu imi dau seama despre ce e vorba.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La masina din semnatura de o perioada de timp tot observ ca imi scade nivelul de ulei la motor iar ceea ce este ciudat este ca am c-am mult ulei pe clapeta de acceleratie care dupa mine cred ca ar avea o relevanta asupra nivelului de la motor.

De obicei nivelul de ulei la motor il tin exact in zona hasurata si in ultima perioada de timp tot vad ca scade cate putin.Pana acum ii mai completam ulei dar parca acum a inceput sa ii placa sa il consume.

Intrebarea este:poate sa aiba vreo relevanta cu epuratorul acest consum de ulei?Ca mi se pare c-m mult ulei pe clapeta si fltru.Ma gandesc sa nu fie infundat epuratorul si sa imi arunce ulei in admisie.

Bujiile arata bine,de pornit porneste bine,zilele astea urmeaza sa schimb bujiile si atunci o sa vad exact in ce stare se prezinta.

Ceva idei?

 

Edit:in ultima perioada am mers cu masina mai mult in regim de autostrada si tocmai de cand am mers asa am acest consum de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa inceapa sa consume din ce in ce mai mult ulei.

Uleiul respectiv provine din epurator(mai precis din gazele care intra pe furtunul din epurator in carcasa filtrului de aer).

Nu are treaba cu epuratorul,ala daca e infundat sau inghetat iti da cu ulei pe la joja sau pe la semeringurile de palier.

APE sunt motoare destul de pacatoase din punctul asta de vedere.Motoarele fabricate din 2001 sunt mult ma fiabile (1.4 ) fata de motoarele fabricate inainte de 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de exploatare si de uzura..

 

am un amic cu un 1.4 BCA din 2004 (golf 4 variant)

 

si la ~200.000km ii papa cam 1 litru la ~3000 de km, dar a zis ca nu vrea sa desfaca motorul, ca in rest ii merge impecabil masina,

 

si in afara de EGR, bucse la bara stabilizatoare si clemele la geamuri, nu a schimbat nimic in 6 ani de cand o are, luata direct de la un neamt de acasa la 50.000km

 

si alt lucru interesat, mi-a zis ca bujiile nu le-a schimbat de pe la 90.000km, si nu are probleme

 

eu stiam ca e musai sa le schimbi la 60.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

am un amic cu un 1.4 BCA din 2004 (golf 4 variant)

 

si la ~200.000km ii papa cam 1 litru la ~3000 de km, dar a zis ca nu vrea sa desfaca motorul, ca in rest ii merge impecabil masina,

 

 

Sa schimbe uleiul..sa puna o vascozitate mai groasa, eventual un aditiv 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mare nelamurire,

in mod normal intra 3,8 litri ulei in motor (atat mi-a spus si mecanicul ca a intrat), la cati litri se aprinde martorul galben in bord?

 

Mi-a scazut vreo 4-5 milimetrii si inca nu se aprinde martorul in bord. Completarea ar trebuii sa o fac dupa nivelul la joja (la rece) sau dupa martorul din bord? Daca se face dupa joja la cati mm trebuie 100ml.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand trece sub semnul de minim de pe joja cu 3 milimetri.Atunci ai -700 -800 grame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am schimbat bujiile la masina.Cele vechi nu aratau rau doar una mirosea a benzina si era uda,in rest totul este ok.Cu toate ca motorelu consuma ulei bujiile arata chiar foarte bine.

Azi i-am si completat ulei la motor,c-am 250 ml pe care ia consumat intr-un interval destul de lung.Ca si ulei folosec aral 5w40 si observ ca aproape de 10.000 km la cat schimb uleiul atunci il bea ca nebuna.Ma gandesc sa nu isi piarda din proprietati si de aia sa il consume mai repede.

Oricum de umblat la motor nici nu se pune problema cel putin pana nu ajung sa ii completez 1l la 1000km nici nu ma gandesc sa umblu in el.Si daca o fi sa umblu numai piese de calitate.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgd_b92

mi-a scazut 3 mm sub maxim si mi-a spus astazi mecanicul sa completez cu 100 ml. maine dimineata cu motorul rece o sa fac si treaba asta.

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!