Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

salut....doar o mica intrebare...la masina din semnatura placutele de pe spate au senzor?...sau au numai cele din fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar fata stanga,in functie de anul fabricatiei...sunt modele pana in 99 care nici pe fata nu au senzor uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum a dedus el, dar asta mi-a spus... si doar e service mare din braila....

totusi, mi-a curatat clapeta

nu s-a aprins nimic in bord, nici un martor.

si am mai observat ceva.... azi in drum spre munca, cat am stat la semafor, ralantiul a luato razna, fluctua de la 900- 1200- 600- 900 etc... cand s-a stabilizat, si am miscat de volan, scadea turatia... cand am virat maxim, s-o oprit motoru

 

toba am zdranganit'o se aude zanganind puternic in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...am patit si eu asa la 206cc, dupa o forja scurta mergea ca dracu efectiv, dadea si rateuri, pana am oprit si am repornit. Dupa care mergea bine mersi si nu s-a mai repretat treaba, la scurt timp a puscat toba, era franjuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie in seara asta mi s-a oprit de 3 ori motorul, odata in timp ce am intors si am virat aproape maxim volanul, a scazut turatia si s-a oprit apoi am dat sa pornesc si pornea apoi se oprea dupa o secunda... De 2 ori a facut asa pana am tinut putin piciorul pe acceleratie ca la Dacie :)) iar la rece imi sta relantiul la 500-600 rpm, tremura toata, am fost la un mecanic care il cunosc si a zis ca maine ma asteapta la ora 9 sa vedem ce are :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tii te rog la curent, ca la fel face si a mea... doar ca mecanicii, de la mine, habar nu au

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la mecanic si s-a uitat mai intai la motor, a desfacut carburatorul si s-a uitat bine la clapeta de la acceleratie, a curatat bine carburatorul si l-a pus la loc, motorul fiind cat de cat cald normal ca nu a facut nici o figura, dar se simtea diferenta, mergea mai bine, a pus-o pe tester si surpriza, eroare la clapeta de acceleratie, a incercat sa o stearga si a aparut iar... Mi-a zis sa schimb clapeta si nu o sa mai am probleme, precizez ca tipul se pricepe, am gasit clapeta cu 150 lei dar am plecat in italia si nu am avut timp sa o schimb, peste o saptamana ma intorc in tara si o montez, sper sa fie de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu ai carburator.

2. Clapeta a fost adaptata dupa curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am carburator toata ziua, cod motor AHW, si in italia l-au desfacut si l-au curatat, uite cum arata:

img09.mercador.ro/images_mercadorro/10562161_1_644x461_carburator-golf-3-hunedoara.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1: nu e carburator..pt ca nu face efectiv amestecul aerului cu benzina e doar supapa de debit aer si chestia asta e legata direct la cablul de acceleratie: calci pedala- se deschide clapeta si lasa un flux mai mare de aer in sistemul de admisie supape chiulasa.MONOINJECTORUL..asa il numesc astia in Italia ... are prins pe axul supapei mai multe piese electrice...printre care un potentiometru ce masoara in ce pozitie e clapeta(unghiul de inclinare..adik cat e de deschisa si cat aer lasa sa intre in motor)..ce impreuna cu senzorul de rotatii de pe arborele cotit ,da informatii centralinei cata benzina sa induca in injectoare...daca nu funct. bine da eroare...in plus ai si un motoras electric ce la motor rece... relantiu ..e actionat de centralina..schimba prin o serie de roti dintate de plastic pozitia clapetei in acelasi monoinjector pentru a mentine un debit de aer suficient pentru o rotatie a motorului in jur de aproape 900 rpm... daca nu fct bine..ai un relantiu inprecis:600 rpm- 500 rpm-800rpm... sau chiar situatii de oprire a motorului la rece...2:nu e necesar sa fie desfacut monoinjectorul...sau ''carburatorul'' ca sa fie curatat... exista spray-uri speciale pt monoinjectoare si carburatoare ce ..dupa ce ai dat filtrul de aer jos pulverizezi  in interiorul carburatorului sau monoinjectorului si lasi sa actioneze 5 min pt a elimina depunerile de pe clapeta..3 nu uita ca la motorul AHW pe filtrul de aer este prins un tub ce duce direct .fara a trece prin filtrul de hartie direct deasupra ''carburatorului''..acesta fiind atasat la depurator.. e posibil sa fie fie infundat fie plin de reziduri de ulei si sa fie o cauza a obturarii clapetei monoinjectorului...efectiv cand mergi cu motorul la turatii mari...din depurator pot sa ajunga ulei sau mizerie ce se pot depune pe laterala clapetei astfel in cat atunci cand e motorul la relantiu.nu trece destul aer (motor cu rpm instabile sau chiar stop al motorului)   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu... nu da banii degeaba pe clapeta... verifica mai intai depuratorul daca are ulei sau reziduri pe el si daca nu e cauza ocluziei calpetei (depuratorul la AHW se afla in partea din spate a motorului si e legat la filtrul de aer prin un tub de cauciuc cu o sageata pe el) ..au am avut probleme ca tine si in fiecare luna mergeam sa curat clapeta la ''carburator'' ...m-am saturat.... am cumparat silicon pt motor..de ala rezistent la temp inalte si am desfacut depuratorul de pe motor... l-am batut de vreo doua ori de pamant si am scos di el un pumn intreg de mizerie..parca era scursura de la un gratarel de mici nespalat de vreo 2 ani... am montat din nou depuratorul  etansat ca la carte cu silicon si nu mai am probleme cu rpm sau oprire la rece a motorului (PS: daca nu te pricepi.. nu te apuca de unul singur... nu ca ar fi complicat.. dar e vorba de depuratorul de gaze din blocul motor.... si daca nu il montezi etans dupa aia e posibil sa ai surprize neplacute ,cum ar fi pierderi de ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de furtunul acela pe care vin gazele si intra sus in filtu de aer, eu nu il mai am bagat acolo, e pus pe langa far in jos, pentru ca imi mananca ulei si scoate fum pe el, si cred ca tot la service in italia l-au pus pe acolo, tata stie mai bn cum a ajuns in situatia asta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca e vorba de furtunul acela pe care vin gazele si intra sus in filtu de aer, eu nu il mai am bagat acolo, e pus pe langa far in jos, pentru ca imi mananca ulei si scoate fum pe el, si cred ca tot la service in italia l-au pus pe acolo, tata stie mai bn cum a ajuns in situatia asta

 

Cand te mai duci prin Italia, spune-le la mecanicii aia ca sunt varza cu carne...iar tu daca nu stii cum funtioneaza un motor, du-te la o reprezentanta VW ca numai prostii debitezi. Acela nu e carburator, ci clapeta de acceleratie iar linkul ala de pe mercador este o clapeta pentru golf3 pentru ca are si suport pentru cablul de acceleratie, la Golf 4 ( AHW ) nu are cablu de acceleratie, este totul electronic, exact cum a descris @axxell, si daca toate chestiile astea electronice { ( MAP, Clapeta, senzor turatie motor, EGR, senzor epurator (ca si pe acel furtun exista un senzor de gaze ), sonde lambda } nu functioneaza corect, este clar ca niciodata masina nu o sa iti functioneze corect.

Acel furtun TREBUIE pus la locul lui, si vorba lui @axxell , trebuie curatat foarte bine ( si eu l-am curatat la mine si a iesit foarte multa mizerie ) si apoi montat la loc cu grija astfel sa nu ai scapari de ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sti motorul mai bine ca mine, ieri m-am uitat bine la clapeta aia, am o parte electronica + cablu de acceleratie (partea mecanica) iar in legatura cu acel furtun, e scos pentru a nu intra fumul inapoi in motor, e exact cum faceau multi la celebra dacia 1310 (cine stie, cunoaste  :)) ) saptamana viitoare cand ma intorc acasa, desfac filtru de aer si iti fac poza la clapeta sa vezi.

 

uite, am gasit o clapeta de acceleratie la fel ca a mea pe okazii:

http://images5.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/oct/29/0b3ac01c95a023b373420c6d60233e22-6869684-1000_1000.jpg

Modificat de myhay93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHW, AKQ, APE sunt euro2 cu cablu de accelerație, însa da, poziția pedalei tot de acel potentiometru electronic e data iar relantiul lafel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, dar cand accelerez se vede cum trag de cablul ala cu pedala practic si cum se deschide clapeta aia... Nu pare a fi electric

 

EDIT:

Cand am sunat la dezmembrari ca sa intreb daca au clapeta de acceleratie, i-am dat telefonul mecanicului sa vorbeasca si a intrebat daca au clapeta de acceleratie cu parte electrica si mecanica adica cu cablu de acceleratie.

 

Am gasit un video pe youtube, exact asa face motorul la rece:

Modificat de myhay93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 iar in legatura cu acel furtun, e scos pentru a nu intra fumul inapoi in motor, e exact cum faceau multi la celebra dacia 1310 (cine stie, cunoaste 

 

 

 

uleiul nu are fum...sunt doar gaze de epurator produse de uleiul incins, nicidecum fum...de fum se ocupa EGR_ul, nu epuratorul....oricum ar fi: daca producatorul l-a montat acolo banuiesc ca acolo ar trebui sa fie, nu in alta pozitie ( pus langa faruri sau unde ai spus tu ca este ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, la rece merge bine...

la cald face exact ca mototul din video...

ce ar trebui sa curat?

azi am demontat, filtru de aer, cu carcasa, si am observat, ca acel furtun de cauciuc care intra in carcasa are niste depuneri galbene in el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ape nu este pe cablu.E o singura motorizare pe cablu,din primele serii 97-98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit, se pare ca nu sunt singurul care am pe cablu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un golf cu motor 1.4 16v cod motor axp... a inceput sa patineze ambreiajul si o sa il schimb...cum stiu daca a cazut si volant?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant nu prea pica la moroarele astea, numai daca ai facut liniute cu ea, sau pleci mereu de la semafor cu scartaieli de roti

Sent from my HTC One using Tapatalk now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

M-am trezit si eu cu eroarea :

1 Fault Found:
17852 - Potentiometer for EGR (G212)
            P1444 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 1000 0000

 

Pe un Golf 4 , 1 .4 benzina  -  brusc a inceput sa fluctueze relantiul  si sa inceapa sa consume mult mai mult cand este frig afara.

 

De la ce este ? ( am citit ceva pe la pag 130 a acestui topic dar nu inteleg 100%)

 

 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul tau are inceput de sfarsit,dar totusi incearca sa il cureti,verifica cablajul si fa-i o adaptare.

Daca nici dupa astea tot aceeasi eroare ai atunci EGR-UL este dus si necesita inlocuire.

Incearca sa il blindezi si vezi cum se manifesta motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!