Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Va rog sa ma clarificati cu sonda lambda.

1.Avand golf 4 am 2 sonde, cea din fata catalizatorului se gestioneaza amestecul oxigen - benzina?

2. Bloc 2 senzor 1 la care dintre ele se refera?

Cat de greu se schimba acestea? Stiu ca sunt amplasare la sistemul de evacuare.... de sub masina se efectueaza schimbarea?

Multumesc!

 

Cea din fata catalizatorului, adica prima sonda, din ce stiu eu intr-adevar masoara nivelul de NOx din gazele arse. Cea de-a doua verifica si compara cat ce mult s-au catalizat noxele in functie de prima sonda.

 

 

La ambele sonde este bine sa ii dai cu spray de racire, astfel poti sa o desfaci mai usor. Ambele sonde folosesc cheie de 22. Normal exista chei speciale pentru asa ceva, dar la VW AZD nu ai nici o sansa cu astfel de chei speciale pentru ca nu este loc.

 

L.E. tutorialul era de la alt mode si am editat postul.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu se aprinde nici un martor in bord, dar pe tester am avertizare de termen lung. Oricum o duc la mecanic dar vreau sa stiu cam ce are de lucru sa stiu sa estimez manopera.

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le am schimbat pe amandoua la ceva interval de  timp una fata de alta si nu te costa atat manopera cam 50 RON. Faza e ca ele sunt destul de scumpe ... aia prima e mai scumpa ! ambele participa de asemenea la reglarea consumului o stiu din proprie experienta deci nu ti indic sa mergi cu ele asa daca ti fac figuri. Da pe tester ti o dat semnal intermitent sau ce eroare ti o dat anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !mi-am luat un golf 4 1.4 16v motor AXP DIN ANUL 2000  si as vrea sa stiu la ce norma euro se incadreaza.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta sper si eu!sper sa nu am vreo surpriza neplacuta!mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in brief scrie 1390 E3 ,ai idee de ce?cu toate ca motorul este AXP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu ai surprize mergi la un service de cartier mai rasarit care face ITP si cinsteste-l pe mecanicul ala de acolo sa iti faca un test de noxe. Din ce am inteles e bine sa verifici si uleiul si sa il schimbi daca e cazul pt ca si el ar influenta rezultatul la testul noxelor.

Axp am si eu si e euro 4.

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DECI AR TREBUI SA-I FAC REVIZIA INAINTE SA MERG LA RAR PT MAI MULTA SIGURANTA


DIN CE AN E MASINA TA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da o sa bag 99 de la omw,cred ca e cea mai buna 


cat ulei intra la 1.4 16v si ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e 2000 luna a 6-a. Dar nu iti fa griji, AXP e euro 4.

Chestia cu uleiul am auzit-o si eu pe la altii, nu stiu cat de adevarata este.

Treaba cu benzina eu zic ca nu e adevarata. Si eu am avut probleme cu noxele si am bagat benzina de 100 de la omv. Am bagat 20 de litri de benzina si o sticla de aditiv Dura Lube si noxele au iesit la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate!mai m-am linistit ,dar pana  nu vad euro 4 ..:)))
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am AXP din 2001, a trebuit sa dau dreptul la RAR ca sa mi-l scoata euro 4 deci decat sa ii bagi ulei si benzina cea mai buna, de banii aia mai bine du-te cu cineva priceput la RAR si se rezova..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa o sa fac cred ca e ce mai buna solutie,multumesc si o seara buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat amandoua sondele, am bagat benzina, am bagat aditiv, am iesit cu masina pe centura si am alergat-o(m-a invatat un inginer sa bag benzina de 100 si aditiv si sa ies undeva sa merg cu 4500-5000 de ture in viteza a 3-a) si ce sa vezi ... Tot cu "bere" s-a rezolvat...

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De ceva timp am observat ca in treapta a 5a la un mers constant motorul pentru o fractiune de secunda nu se mai accelereaza si da sa moara si asta in mers constant,ca si cum nu ar mai avea benzina.

In seara asta a facut la fel numai ca,la apasarea ambreiajul masina find in mers motorul sa oprit si a trebuit sa ii dau a 4a ca sa o ia din nou.

De la ce poate sa aiba aceste intreruperi ale motorului la accelerare iar daca apas ambreiajul cand se manifesta moare motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ti se aprinde EPC_ul in bord cand ai astfel de socuri ? Uneori si eu le am dar asta cand sarcina este mai mare decat cuplul motorului si motorul da in nas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ti se aprinde EPC_ul in bord cand ai astfel de socuri ? Uneori si eu le am dar asta cand sarcina este mai mare decat cuplul motorului si motorul da in nas.

Nu se aprinde EPC,si astazi la fel mi-a facut.Eram cu a 3a pe la 2000 rot/min si era o accelerare constanta si motorul mergea in suturi.Nu erau foarte pronuntate dar se simteau.

Acum cateva luni au fost schimbate sonda lambda cea de la motor,bobina de inductie,fisele,curatat clapeta de acceleratie,EGR toate au fost adaptate si acum vad ca a inceput din nou sa aiba "ceasu rau" pe ea.

Aseara i-am dat si ceva turatii mai mari si vad ca tot asa se manifesta.

Sper maine sa o pun pe tester.

Stii cumva poate sa fie din senzorul map?am inteles ca s-ar mai depune pe el mizerie si poate din cauza asta sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la alimentare dificil sa-ti dea socuri scurte, asa.., fara diagnoza.., eu zic sa controlezi/schimbi bobina de inductie . oricum o diagnoza e necesara . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ii fac diagnoza sa vad ce erori are.Ma gandesc sa nu fie de la bujii ca nu le-am mai schimbat demult.

Tot ce tine de aprindere a fost schimbat deci c-am greu sa fie de la bobina de inductie sau fise dar verific maine.

Revin cu info maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i un by-pass la EGR( scoti tuburile de decompresie ce il actioneaza ) si vezi ce efect are

Asa am facut eu si in ziua de azi inca circul cu el nefunctionant.. dar problema cu suturile la turatii si lipsa de minim fix la relantiu nu mai este...:)

:D

 


TOT... CATEGORIK..DACA NU VREI PROBLEME IN TIMP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti... Problema mare....

Am un mk4 din 2001...

sambata, in timp ce ma duceam la munca, cand sa intru in peco, mi s-a oprit motoru....

la fel si pana la munca (adica inca 4-5 km) de vreo 5 ori.

luni, am dus-o in service. la diagnoza... dadea o eroare cu clapeta de acceleratie in pozitie deschisa, sau ceva de genu, nu am retinut...

imi dadea, nenea ala, sa faca reglajele, si apareau doua valori care se bateau cap in cap, si anume ca reglajul se face cu motorul pornit, iar dupa ce pornea motoru, aparea ca reglajul se face cu motoru oprit...

in fine, dupa ce i-am dat roata vreo 4 ore, ajunge la concluzia, ca am esapamentul infundat, se creeaza presiune, si intrerupe alimentare, bla, bla, bla.

dupa alte 2 ore, alt tip, curata catalizatorul (la propriu, fagurele era spart, si intradevar, dupa cum a zis el, obtura evacuarea...)

apoi, dupa un test, a mers ok vreo 20 de km, apoi la fel...

marti, again in service. iar diagnoza, aceiasi eroare... ce draq are...

eu nu am putut sta langa el, ca a trebuit sa fuc la munca, seara cand vin, bang, i-ati masina, merge ok. mi-a zis ca de vina, era o garnitura lipsa, dintre corpul clapetei si galerie, si cica pe acolo tragea aer , si a pus el niste silicon, si ar trebui sa mearga... si intradevar a mers, bine, vreo 20 km... apoi, acum in seara asta, a inceput sa se opreasca iar...

 

obs: se opreste doar cand motoru e tura la 2800-3000 si se apasa ambreiajul, ca si cum nu ar tine ralantiul... dar nu face asa intodeauna... odata face, de 4 ori nu...

L-am sunat acum pe tipul asta, si mi-a zis sa imi cumpar si o toba finala, ca, cica ar trebui schimbata, ca e posibil sa fie si aia infundata (e oleaca mancata de rugina)...

 

Ce dumnezeu sa ii fac, ce dumnezeu are?

 

si alta observatie... motorul nu merge rotund, cum ar trebui, are niste trepidatii, cam nasoale, ce ar putea fi... tot el mi-a sugerat bujii... ce bujii imi recomandati... si de ce nu a dat eroare la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg un lucru.De unde naiba a dedus mecanicul ala ca de la toba finala motorul se opreste?.

In primul rand trebuia sa vezi si tu care era eroarea exacta si sa ne-o arati aici sa vedem.

Daca era de la clapeta de acceleratie trebuia sa se aprinda EPC-ul.

Oricum curata clapeta de acceleratie,EGR-ul,teava dintre EGR si clapeta de acceleratie dupa care le adaptezi.Pentru linistea ta verifica si presiunea benzinei in rampa injectoarelor.

Bujiile daca necesita schimbare se inlocuiesc,si verifica bobina de inductie cu fisele sa nu aiba fisuri si sa fure curent.

Catalizatorul nu vad de ce s-ar infunda doar daca iti consuma ulei si atunci da se infunda dar in rest nu vad de ce.

Sonda lambda poate sa iti dea aceste simptome dar trebuie sa apare la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zdrangane toba finala/ e posibil sa mearga neregulat si de la obturare, dar asta doar daca sitele sunt praf si in locul nepotrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!