Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

salutare,

Am si eu o mica nelamurire.Cand las mai mult timp masina nepornita la prima cheie imi scoate putin fum.Am filmat chestia asta.http://d.transfer.ro/20130922_151014-transfer_ro-22sep-b6d053.mp4

Se poate sa fie din cauza segmentilor?masina merge si trage foarte bine. fumul acela il scoate in primele secunde.

ma puteti ajuta cu o parere?papa si putin ulei dar am inteles ca la motorizarea 1.6 mpi de pe octavia ar fi mai degraba probleme cu simeringurile.Astept parei.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema pe Golful meu, 1.4, 16V AXP, mai precis pe motor, se aude ca un diesel, am constatat acest lucru inca de cand mi-am luat masina insa la sfaturile catorva mecanici am inteles ca de fapt cam asa se aude el. Insa in timp zgomotul a inceput sa fie din ce in ce mai insistent, la pornire, la relanti, in mers cand motorul este turat undeva intre 2500 si 3500 rmp. Mai toti mecanicii care l-au auzit au spus ca tachetii sunt de vina cu exceptia unuia care dupa ce a ascultat mai atent mi-a spus ca e posibil sa fie pe la pistoane, segmenti, adica o reparatie undeva intre 2500 si 3000 de lei (cel din urma este meserias, lucram in cadrul aceleasi firme si stiu ce poate).V-ati mai lovit de problema asta? Ceva pareri, rezolvari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii nu te-au mintit...in principiu este de la tacheti, dar poate fi si din motor ; sa iti dau un exemplu : eu am avut un seat ibiza 1.4 16v 75 cp, 55.000 km reali cu carte servis ; problema acestor motoare este acel tacanit, prezent mai mult la rece...mai multi mi-au zis ca asa fac ele..insa ca sa ma conving am demontat motorul ( cuzineti/biele/baie de ulei, etc ) si s-a constatat ca totul era NOU ! am incercat ulei 5w30 / 5w 40 + aditiv duralube, degeaba ; concluzia -> intradevar asa fac ele :)  insa din ce spui tu problema cred ca s-a cam agravat la tine...uitete si pe youtube ca sunt o gramada de filmulete cu zgomotul acela, vezi daca il identifici si la tine si cam in ce stare presupui tu ca ar fi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am  w bora 1.4 16 v AXP si  acelas zgomot il am la motor am incercat uleiuri, aditivi si degeaba la fel face.Solutia ar fi sa schimb axu cu came si toti tachetii, dar pentru ce daca merge cand o sa pice de tot o sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...problema tacanitului este de la tachetii care au mizerie in ei si trebuie curatati. solutia: desfacearea capacului de distributie si curatatea lor. Sunetul nu va disparea de tot dar va fi mult mai silentioasa. Spun asta din propria experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu anul ce vine am in plan sa schimb tachetii,voi ce ma sfatuiti sa schimb si culbutorii?sau doar tachetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza !


Din  pacate tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin cu problema mentionata anterior in acest topic si  tin sa mentionez ca este tot mai inervanta. Sa ma explic: dimineata cand este umezeala afara porneste cu un tremurat destul de urat motorul si parca ar merge in trei pistoane (acest fenomen se manifesta doar cand este afara umezeala si doar dimineata) isi revine dupa vreo 5 minute de mers insa trage in suturi si nu are deloc putere. In timpul zilei la drum mai lung am sesizat ca tot am un tremurat la motor cand este in sarcina si se chinuie sa urce in ture. Tremuratul il simt si in maneta schimbatorului care se misca fata spate constant cu miscari scurte cand este in sarcina. La scan am avut missfire pe cilindrul 3 si EGR excesive flow. Am curatat EGR-ul am schimbat fisa si bujia pe cilindrul 3 desi pareau ok ambele. Am observat insa pe corpul bobinei de inductie o crapatura (e una singura pentru toti cilindri). Credeti ca asta ar fi problema, s-ar rezolva daca schimb bobina sau este de la modulul de aprindere. Mai banuiesc injectorul dar cred ca ar fi aparut la scanare. Aveti ceva pareri? Multumesc  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La umezeala bobina iti da la masa.Pune o bobina de la un coleg si vezi daca acolo este problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am si eu o problema cu Golf-ul, cam de 2 saptamani, dimineata sau in timpul zilei cand o pornesc la rece, nu mai tine acel soc automat, inainte cand o porneam statea la 1100 rpm pana se incalzea putin apoi scadea la 900 rpm, acum sta la 500 rpm cand o pornesc, se incalzeste foarte greu datorita rpm si creste usor usor la 900 in timp ce se incalzeste, are un tremurat foarte urat cand o pornesc, aproape ca se opreste, ce pot sa ii fac? Ce ar avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizerie de unde? ca doar avem filtru de ulei

 

 

Marius, chiar daca exista filtru de ulei, tot exista mizerie in ulei care cu timpul se aduna si in tacheti pentru ca tachetii nu sunt supusi miscarii continue iar uleiul care cilrcula prin ei depunde particule fine care cu timpul se colmateaza ( nu iti imagina ca e ditamai mizeria ) si tachetul nu mai etanseaza calumea sau nu ma culiseaza corect.

 

@luckystress, daca bobina de inductie ( sau mai bine spus distribuitorul de scanteie ) are o crapatura 99% sunt probleme de acolo. Inainte de a cumpara, ar fi bine sa incerci cu una SH si apoi sa vezi daca apare vreo schimbare.

 

@myhay93, Cel mai recomandat in momentul asta ar fi urmatoarele: scaneaza si vezi daca ai erori. Curata clapeta de aer ( acceleratie ) , curata EGR_ul. Verifica daca EGR_ul functioneaza corect. Verifica daca senzorul de temperatura este bun ( verifica la scanare daca temperatura din bord este aproximativ acceiasi cu cea indicata de vag-com ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi tehnics, am sa merg la un service sa fac tot ce ai spus, sper sa nu fie nimic grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetul intra intr-un fel de culbutor care la randul lui este actionat  de axa cu came .la asta m-am referit eu.gabivvix a pus o poza.totusi ce sa fac sa schimb doar tachetii sau tot ansamblul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ansamblul postat de mine x16 bucati=800 lei +curea distributie (doar cureaua)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,stiu ca sunt scumpe dar eu as vrea sa stiu daca sa schimb tot ansamblul,sau doar tachetii.adica acei "culbutori" merita sa-i schimb sau ei nu pot sa fie sursa zgomotelor,zicea cineva ca s-ar uza in locasul unde intra tachetul si de acolo zgomotul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai treaba cu schimbatul lor...nici al tachetilor nici al culbutorilor...astia sunt bani aruncati in vant.

Curata bine tachetii ( bagi benzina in camera de presiune a tachetului cu o seringa cu un ac - acul seringii sa apese pe acea bila de etansare din interiorul tachetului - pana iese benzina curata. In tot timpul in care bagi benzina, culisezi tachetul cu mana astfel mizeria dintre cele 2 parti [cea fixa si cea mobila ]  sa se elimine. Cand vezi ca iese benzina curata, iei o alta seringa cu ac si bagi de data asta ulei in camera de presiune - uleiul il incalzesti un pic ca sa fie mai fluid - pana cand da pe dinafara si la fel, culisezi cele 2 parti pentru a intra ulei bine. Dupa ce scoti seringa tachetul ar trebui sa fie intarit - adica daca apesi pe el sa nu se miste deloc - daca se misca inseamna ca nu are destul ulei in camera de presiune, si tre sa mai adaugi ) . Am pus si o poza pentru a se intelege.

post-84028-0-33083300-1380203927_thumb.j

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Am o "mica" problema. Deci, cand merg pe drum mai prost, sau cel mai bine pe drum de piatra, se aude o trancaneala maxima la rotile din fata. Amortizoarele abia le-am schimbat. Mi-a spus cineva ca e de la bieletele de directie (sau mai sunt si altele?), deci e foarte enervant. Apoi de la 100 km/h, imi vibreaza volanul si se simte in toata masina. Daca imi poate spune cineva ce ar fi mai cu exactitate....Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut acest lucru si o imbunatatirea a fost la cald, la rece are momente cind face si mai rau zici ca este un diesel puturos cu motorul varza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus cineva ca e de la bieletele de directie (sau mai sunt si altele?), deci e foarte enervant. Apoi de la 100 km/h, imi vibreaza volanul si se simte in toata masina.

 

 

99% sunt intr-adevar bieletele de directie. Posibil sa fie si bieletele de la bascula. Parerea mea daca tot le schimbi, schimba-le cu ceva de calitate...la drumurile din Ro nu merita sa cumperi no-name-uri.

 

 

la rece are momente cind face si mai rau zici ca este un diesel puturos cu motorul varza

In general problemele astea intra in categoria : cu motorul cald....adica nu te intereseaza cum se aude la rece, important e cum se comporta la cald...si iti spun de ce: la rece uleiul are o alta vascozitate si nu isi face treaba calumea. 

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma clarificati cu sonda lambda.

 

1.Avand golf 4 am 2 sonde, cea din fata catalizatorului se gestioneaza amestecul oxigen - benzina?

2. Bloc 2 senzor 1 la care dintre ele se refera?

 

Cat de greu se schimba acestea? Stiu ca sunt amplasare la sistemul de evacuare.... de sub masina se efectueaza schimbarea?

 

Multumesc!

Modificat de andreif13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da doar pe sub ea , e destul complicat fara sa ai elevator insa nu imposibil ,oricum trebuie sa iti faci loc sa intri sub masina , sa o ridici sus, 

 , daca vrei pot sa ma uit maine sa iti spun si ce chei ai nevoie ca sa desfaci sondele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!