Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

...eu tind sa cred ca ai un contact imperfect pe circuit...si mai exact cred ca s-au oxidat papucii de la indicatorul de nivel din rezervor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori e din cluster, ori din litrometru(sonda de nivel).

Clusterul se testeaza cu un Output Test pe grupul [17], Instruments(vezi daca acul merge pana la capat).

Despre sonda, citeste pe aici, poate gasesti ceva similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci de la ce sa fie?

Am luat rulmentul sa il schimb sa vad ce se intampla. Poate scap doar cu atat. volant nu am gasit-o, probabil ca se gaseste doar pe original. Stie cineva cat costa o volant pentru 1.4?

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Stie cineva cat costa o volant pentru 1.4?

...nu este vorba de volant, ci despre placa de presiune. Nu am auzit pana acum cineva sa schimbe volantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Va saluut :D , Am un G4 din 2001 , 1.4 16v, si am constatat , ca l-a umplerea rezervorului (full , pana in buza busonului), ceasul dupa bord care indica cantitatea benzinei, nu se ridica pana la capat, mai exact, se ridica putin peste jumate. Cum pot rezolva problema asta si de la ce sa fie oare? 

Rezervorul umple-l pana in momentul in care face click pt ca atunci se considera full.Nu e sanatos sa il umplii asa pt ca nu mai ramane loc pt vaporii de benzina care se formeaza in rezervor mai ales cand e cald.

Bafta. Legat de problema adevarata, te-au lamurit colegii.

Bafta!  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni.. a mea papa ulei zdravan .. dupa 8000km am ramas fara 2L de ulei .. i-am completat am mai mers 1500 .. iara s-a aprins becul .. am observat  ca daca ma dau la ea e mai grav ..!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa inceapa sa ciuguleasca ulei din ce in ce mai mult si apoi o sa fie nevoie sa faci secmentare motorului.

3 litri la 10.000km este destul de acceptabil pentru motorul asta....sunt cazuri cand consuma 1 litru la 1000-2000 km.

Mai mergi cu el asa si apoi cand incepe sa consume 1 litru la 1000 sau la 2000 km desfaci motorul.

Nu schimba doar semeringurile de supapa...e frectie la picior de lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles sa traiti, deci doar la tdi.

Doar 1.8 T,2.3 V5,2.8V6 si R32 de la G4 benzina,au volant cu masa dubla.

Spre exemplu,la 1.8 T pachetul de ambreiaj vine cu tot cu volant,gata strans si doar sa fie montat pe vilbrochen.

La restul benzinarelor,trebuie sa fi redus mintal sa distrugi/strici o volant sau sa:faci cerculete cu masina pana topesti ambreajul,sa tragi un camion cu masina,sa mergi la nesfarsit cu toate ca stii ca iti patineaza ambreajul..etc.

Chia si asa,volant nu bate si pus si simplu niturile de la ambreiaj sapa in ea sau se devormeaza (suprafata de contact nu mai este plata)si la plecarea de pe loc apare fenomenul de ,,trepidatie''.

post-64586-0-74057800-1378537846_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Mai oameni buni.. a mea papa ulei zdravan .. dupa 8000km am ramas fara 2L de ulei .. i-am completat am mai mers 1500 .. iara s-a aprins becul .. am observat ca daca ma dau la ea e mai grav ..!?

...asa am patit si eu...rezolvarea a fost segmentarea, eliminarea catalizatorului ( ala era infundat maxim de la ulei ars si calamina depusa ) , curatarea supapelor, semeringuri de supapa noi, garnitura chiulasa noua, suruburi chiulasa noi....si munca balamuc. Ai nevoie de informatii, PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfat .. o vand DA / NU !? Banuiesc ca o sa coste destul de mult reparatia .. segmentare etc ..

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un amic cu AXP care ii ia 1 litru de ulei la 1000km

 

deci la tine e caz fericit... are vreo 220.000km, dar ca si la mine, e motor virgin, nu s-a schimbat absolut nimic la el, chiar imi zicea ca e mirat ca are golful de vreo 7 ani, si pe la articulatii, capete de bara, bucse bascula etc.. nu a schimbat nimic, nici la suspensie, si merge de rupe, numai ca ii papa ulei in grupa mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu eram suparat ca imi consuma ulei. Am 5000 de km de cand am facut revizia si ulei am cumparat un bidon de 5litri. Am pus atunci 3.6 litri si in ~5000 de km am completat tot ce ramasese de la revizie. Deci consuma ~1.4 litrii la 5000 de km.

Supararea mi-a cam trecut cand am fost la service sa ii fac o verificare si a ridicat-o pe elevator. E "garnitura" de la baia de ulei ciupita in doua locuri si pierde pe acolo. Toata baia de ulei si tot scutul sunt pline de ulei amestecat cu praf. Probabil si mananca ulei dar eu cred ca o mare parte din ulei pe acolo se pierde...

Deci luati in considerare si varianta asta cu pierderea uleiului ...

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

a trebuit sa opresc brusc, pentru ca in fata mea era o groapa de jumatate de metru, mentionez ca eram in panta cu destul de mare inclinatie. toate bune, introduc in marsarier nu mai vroia sa mearga inapot, accelerez mai tare si iese fum de la ambreiaj. dupa ce reusesc sa ocolesc deschid capota si nu se vedea nimic din acel fum. mai astept putin si plec....am mai mers circa 100 km si am si urcat si coborat, dar nu erau semne de probleme, doar se simtea mirosul acela de ambreiaj.

   acum va intreb sa-i fi cauzat asa mult acea fortare de atunci?

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,m-am plimbat un pic pe drumurile din Dej,care sunt foarte bune intre ghilimele si vad ca mai nou cand fac curba cu viteza gen peste 50-60 imi scartaie partea dreapta fata cred,stiam ca-i dus doar o beleta sau ceva de genu,deci doar in curba la dreapta in rest n-am treaba,sa fie vreo flansa ceva?

Sent from my iPhone 3Gs using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad4 

parerea mea e ca tre sa incepi sa strangi bani pentru un kit de ambreiaj . daca lasand de tot ambreiajul ,masina nu se misca (fiind bagata in viteza) iar motorul nu s-a oprit ,sigur ambreiajul are un inceput de sfarsit :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

referitor la un golf 4 1.4 16v din 2002 i am schimbat uleiul de curand si am un zgomot destul de mare la tacheti

inainte de a schimba uleiul avem un mik zgomot dar cat era motorul rece

am pus cu toate ca nu cred ca i asa bun selenia 10w40

as vrea sa iau un castrol 10w40 dar cineva o sa mi l aduca din germania

ce parere aveti ? am inteles ca totusi ar fi o mica diferenta referitor la calitate dintre cele din germania fata de romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se pozitioneaza senzorul de turatie arbore cotit la motor 1,4l ,16V ,BCA ?Mentionez ca pornirea la rece este mai greoaie,adica porneste la a2-a,a3-a cheie.Cu VAG COM nu da nici o eroare,dar este clar ca ceva nu este in regula.Distributia a fost schimbata foarte curind si inainte facea la fel.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică ce este în poză în special ce este marcat cu albastru. Nu este obligatoriu să dea eroare (de exemplu senzorii de temperatură), trebuie verificate câmpurile cu vagcom să vezi dacă parametrii sunt ok.

Senzorul de volantă, vezi în pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad4 

parerea mea e ca tre sa incepi sa strangi bani pentru un kit de ambreiaj . daca lasand de tot ambreiajul ,masina nu se misca (fiind bagata in viteza) iar motorul nu s-a oprit ,sigur ambreiajul are un inceput de sfarsit :( .

 

da, dar de ce in continuare a mers. cand te referi la akit ambreiaj, vorbesti si de volant si placa de presiune sau ce mai are pe acolo?

 

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorizarea ta kitul de ambreiaj contine placa de presiune,si disc.Rulmentul de presiune se afla in capatul cutiei si daca se schimba kitul de ambreiaj se onlocuieste si acel rulment.

volant c-am greu sa se uzeze la motoarele de 1.4,1.6 16V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad4

mai fa o chestie . cu piciorul drept tii apasat pe frana si pe acceleratie (cam pe la 3000rpm) bagi 1-a si lasi usor ambreiajul .daca motorul nu se opreste atunci e de schimbat ambreiajul .ATENTIE ! nu fa mai mult de 2-3 probe de astea pentru ca se supraincalzeste volant si risti sa se strambe sau sa arzi ambreiajul de tot .

pentru kitul de ambreiaj e cum spune colegul de mai sus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi SSRAZVAN,

floro_st205 am incercat faza cu frana de mana trasa si ridicat usor piciorul de pe ambreiaj, fara accelereatie.....si motorul s-a oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci fara sa accelerezi nu prea e relevanta pentru ca la relantiu nu ai destul cuplu motor. daca o tii in zona de cuplu maxim (nu necesar in 5-6k rpm si in zona 3k rpm ai un cuplu bun) si se opreste motorul atunci ambreiajul e ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se opreste nimic...pur si simplu incepe sa taraie fundul dupa ea...sau simti ca se lasa fundul de dai cu finala de asfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am zis cu frana de mana trasa .am spus cu piciorul drept sa tina in acelasi timp si frana apasata la maxim si acceleratia pe la 3000rpm .ideea e sa blochezi rotile din fata unde e tractiunea . daca nu reusesti ,propteste rotile din fata intr-o bordura mai inalta (atat cat iti permite garda masinii) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!