Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

mda, asa face ea....primii km..pana se incalzeste, nu stiu de ce doar la benzinare am auzit.nu are nimic, in afara de sunetul enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Scuze daca nu postez unde trebuie, dar am o problema si anume o bataie cand virez stanga numai in mers, am schimbat ambele capete de planeara de pe dreapta  pentru ca asa mi-a spus mecanicul si tot degeaba.Am verificat pivoti,bucse la bascula si sunt ok.Nu a fost lovita.Ce ar putea sa bata atunci?

Multumesc

Salut, am si eu aceasi problema, am fost si am luat masina din italia de la tata si face exact la fel, inainte sa plec din italia am fost cu ea la reprezentanta de unde a luat-o si i-au facut un fel de "drive test" dupa care au spus ca momentan bataia e foarte foarte mica si nu necesita reparatie, au spus ca nu isi dau seama exact de la ce e, dar s-ar putea sa fie o cruce de la plantera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 1,4 ;16 valve aproape 200k km, proaspat achizitionat. Foarte bine intretinut cu carte service, distributia schimbata de curand, nu consuma ulei merge impecabil.  Suiera insa cureaua de "auxiliare". Cureaua arata impecabil, parca a fost schimbata deodata cu distributia, parca totusi fuleaza lateral un pic, cam 1-2 mm. Asa ca am incercat cu un spray de intretinere curele, tace complet pe moment, dar suieratul revine dupa 50-100 km. Sa fie prea stransa, sau din contra prea putin?Daca a mai patit cineva asa ceva ce a fost, cum a rezolvat? 

În primul rând trebuie văzut de ce fulează, nu prea are voie. Şuieratul poate fi din cauzele spuse de colegi mai sus, dar poate fi şi din alte cauze: întindere, fulii nealiniate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suiera indiferent de vremea de afara. La pornire mai tare, apoi se mai linisteste dar de tacut nu tace. Am mai citit despre problema asta, se pare ca se rezolva in urmatorii pasi:

1. se verifica strangerea curelei

2. se inlocuieste rola intinzatoare

3. se inlocuieste cureaua

Acuma cu strangerea, numai eventual sa nu fie prea stransa. Pentru ca daca ar fi prea 'lejera" ar suiera imediat dupa pornire cand alternatorul reface "stocul" din baterie sau la cuplarea AC-ului.Eu suspectez in primul rand rola intanzatoare, se poate sa se roteasca greu sau sa fie uzat arcul. Am sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul este de la rola intinzatoare sau rulmentii de la alternator. Schimba prima data rola intinzatoare. Cureua nu suiera.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scartaia rola intinzatoare... nu era uzata ci pur si simplu nu mai avea ungere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface semeringul de la rulmentul rolei si daca nu are joc intre camasa interioara si camasa exterioara(adica bile sparte sau ovalizate) si daca suportul bilelor si bilele nu sunt albastrui(decalite) se baga vaselina speciala de rulmenti rezistenta la tempereatura si se pune semeringul inapoi.

Eu am role noi Ina, schimbate anul trecut in toamna si fac mai urat decat alea vechi, originale, la care am bagat vaselina si le.am montat pe masina unui prieten. Am mai dat si 300 lei pe ele : 200 rola intinzatoare + 100 lei rola de ghidaj.

Cine tine neaparat sa schimbe rolele, daca e bun arcul si tot corpul rolei intinzatoare se gaseste de cumparat doar rola de la rola intinzatoare(fara arc si fara brat) la vreo 70 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva vreo idee de la ce se poate auzi un zgomot ca un fel de zanganit/bazait in colturile parbrizului? Cel mai bine se observa la o plecare de pe loc cam la ~2000 rpm sau mai mult. Uneori se aude doar in dreapta, alteori doar in stanga, alteori in ambele parti. Nu-mi dau seama exact de unde vine, insa nu cred ca este de undeva din afara masinii, mie imi suna ca si cum ar veni din interiorul ei.

Modificat de The_Wolf_PoP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Poate baga paraziti radioul masinii si se aude in difuzoare?


Unde anume trebuie sa apare la Golf 4 1.4 16V "Made in..." La mine am vazut in portbabaj in stanga sus, dar scrie doar Germany fara made in...

 

In alta parte n-am gasit.

 

Multumesc.

   Se vede unde a fost facuta o masina in seria sasiu, adica VIN-ul masinii: Primul caracter=tara, adica daca ai U este Romania, daca ai V este Spania, daca ai W este germania, daca ai 3 este mexic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa merg cu radio-ul oprit, respectiv sa-mi redea muzica dupa CD si intr-adevar a fost o imbunatatire. Daca il pun pe un post radio uneori merge bine, alteori face ce am zis mai sus, acel sunet ca si cum ar dardai ceva. Oricum cu posturile radio are probleme destul de mari, uneori unui post ce mergea bine ii pierde frecventa si incepe singur sa caute altul, plus ca are si niste intreruperi de ~1 secunde cand sunetul dispare apoi apare iar. Sa fie radio-ul sau antena?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface semeringul de la rulmentul rolei si daca nu are joc intre camasa interioara si camasa exterioara(adica bile sparte sau ovalizate) si daca suportul bilelor si bilele nu sunt albastrui(decalite) se baga vaselina speciala de rulmenti rezistenta la tempereatura si se pune semeringul inapoi.

Eu am role noi Ina, schimbate anul trecut in toamna si fac mai urat decat alea vechi, originale, la care am bagat vaselina si le.am montat pe masina unui prieten. Am mai dat si 300 lei pe ele : 200 rola intinzatoare + 100 lei rola de ghidaj.

Cine tine neaparat sa schimbe rolele, daca e bun arcul si tot corpul rolei intinzatoare se gaseste de cumparat doar rola de la rola intinzatoare(fara arc si fara brat) la vreo 70 lei.

Merci fain pentru raspunsul exact si sfaturi. Sunt novice in vw , dar am experienta in opel (cielo) unde am avut aceeasi problema. Dupa n vizite la mecanici, schimbat curea fara rezultat si stransa in vari feluri (la fel degeaba -dupa un timp iar suiera) am studiat singur problema.  Am gasit axul de prindere rupt la alternator, din care cauza lantul cinematic nu era colinear. Dupa remediere suieratul a disparut in proportie de 80%. Dar cu capota deschisa  se aude in continuare un usor suierat. Si asta de 7 ani :10[1]: .  Nu dau importanta pentru ca am observat ca aproape toate curelele de cielo suiera

 

La vw-ul proaspat achizitionat suiera in mod sigur cureaua, deoarece daca o sprayez cu belt-spray tace imediat. Asa dar in mod cert cureaua suiera si nu rolele din intinzator. Ideea e ca apare probabil  o miscare relativa (patinaj) intre rola si curea, ceea ce face extrem de verosimila explicatia ta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi multumesc. In seria sasiu am WVW, deci Germany Volkswagen Passenger Car. Multumesc de informatie!

Modificat de andreif13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface semeringul de la rulmentul rolei si daca nu are joc intre camasa interioara si camasa exterioara(adica bile sparte sau ovalizate) si daca suportul bilelor si bilele nu sunt albastrui(decalite) se baga vaselina speciala de rulmenti rezistenta la tempereatura si se pune semeringul inapoi.

Eu am role noi Ina, schimbate anul trecut in toamna si fac mai urat decat alea vechi, originale, la care am bagat vaselina si le.am montat pe masina unui prieten. Am mai dat si 300 lei pe ele : 200 rola intinzatoare + 100 lei rola de ghidaj.

Cine tine neaparat sa schimbe rolele, daca e bun arcul si tot corpul rolei intinzatoare se gaseste de cumparat doar rola de la rola intinzatoare(fara arc si fara brat) la vreo 70 lei.

Ok! Am demontat cureaua. Cei care lucreaza fara ajutor, pentru a slabi cureaua si a o putea extrage, pot sa tensioneze bratul rolei mobile cu o tija din fier beton taiata la lungime (eu am folosit o surubelnita zdravana) cu care imping prin intermediul unui cric "de dacie" bratul rolei in sus. 

 

Am demontat si rolele (este necesara o cheie inelara de 16) si le-am scos cu o surubelnita mica capacele de protectie(simeringurile). rezultatele sunt urmatoarele:

1. ambele mai aveau ceva vaselina originala dar nu prea multa si cam solidificata.

2. rola mobila se invarte "smouth" fara zgomot si vibratii

3. rola fixa (de ghidaj) suna putin si se simt trepidatii in degetele cu care o tii

4. ambele role se invart usor (secunde intregi dupa ce le pornesti)

5. nici una dintre role nu are suportii bilelor decaliti sau jocuri

6. cureaua arata excelent,ca noua, fara crapaturi, uzuri de caneluri sau zone de uzura inegala.

 

Ce ma sfatuiesti sa fac? Atasez fotografii cu "corpurile delicte"

post-40481-0-02210100-1378238199_thumb.j

post-40481-0-99003000-1378238488_thumb.j

post-40481-0-03369600-1378238499_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu "crantane" cand invarti de ele? La mine crantaneau din cauza ca erau pline de mizerie, parca aveau nisip...

Eu am spalat cu benzina. Bagi benzina cu ceva(de exemplu cu o pensula mica) si bati rolele de ceva. O sa vezi ca sare doar mizerie.

Apoi bagi vaselina de rulmenti rezistenta la temperatura si pui semeringurile la loc.

Foarte important este sa nu aiba joc rulmentii si sa nu fie vreun semering ciupit. Grija sa nu strici vreun semering cand il scoti sau il bagi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica trebuie sa schimbi bordul cu altul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa, dar inainte de a te apuca trebuie sa stii ce ai pe masina, sa vedem daca e compatibil. Va trebui sa il scanezi cu vag-com sau sa-l scoti fizic si sa citesti ce scrie pe el. Ce an e masina ta?

Vezi la mine in link in semnatura mea la piese din dezmembrari cum arata un astfel de bord, exact de pe 1.4 cu BC mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la dezmembrari si ceri bord cu afisaj pentru consum, stiu ei de ce ai nevoie dar pe langa bord probabil iti mai trebuie si alti senzori sau ceva de genu' ca sa iti afiseze consumul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se schimba bordurile pur si simplu intre ele sau mai e nevoie si de altceva mufe senzori minuni ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!