Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Cand ai schimbat ultima data uleiul (si filtrul de ulei)? e posibil sa fie dus, si cand o calci mai tare si uleiul se incinge isi pierde mult din vascozitate si de aceea poti avea caderi de presiune, situatie in care ti se aprinde martorul rosu in timpul functionarii - asta ar fi usor de rezolvat, mai greu(rau) insa daca ai uzura la pompa de ulei si sau cuzineti.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Wolf_PoP: Nu e chiar grav, doar ca o sa-ti consume un pic mai mult, ca nu ajunge motorul la temperatura optima. Nu e chiar scump, e intre 30 si 100 de lei. Daca te apuci sa desfaci, sa verifici si flansa de prindere, sa nu fie sparta bucata aia de plastic din interior in care impinge tija termostatului. De obicei aia se cam sparge.

Ca sa fii sigur ca e de la termostat, cand iti arata 65-70 de grade, pune mana pe cele 2 furtune indicate in poza. Daca sunt calde amandoua, e de la termostat/flansa.

 

post-27999-0-33344800-1377864957_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am citit in graba, scrie la pagina 26 a manualului de utilizare. Mersi inca o data de atentionare.


@dic, 

acum 10 zile am schimbat uleiul si filtrul. Am observat ca daca o turez nu se mai aprinde asa des... intradevar ca o turez cam tare.


sub1800 turatii nu-i place... se aprinde becu... de obicei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprinde rosu e lipsa de presiune, si e senzorul care se afla in fata motorului, langa EGR

 

 

eu sincer as verifica filtrul de ulei, poate are bube... ce marca e ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic mi-a spus ca schimba pompa de ulei, unul ca schimba cuzinetii. Pe care sa-l las? :D Sau le schimb pe amandoua..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe nici unul, mai intai sa verifice corespunzator.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Trebuie sa-mi schimb carcasa termostatului ( piesa mare in care intra 5-7 furtune) ca este sparta si cu tot siliconul pus curge apa. Am gasit cu 450-500 lei noua,originala, dar tot noua, complet echipata cu garnituri, senzor, termostat, flansa termostat, totul montat pe ea cu doar 110 lei. Problema este ca este o marca de care nu am auzit: MC. Probabil firma spaniola ca scrie pe cutie caja termost 3615. Stie cineva ceva de firma MC, si calitatea pieselor provenite de la ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

.....si poate si spart ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu 2 probleme:
1. la turometru-> Merge sacadat ca si cum ar fi un secundar, nu merge rotund rotund, Urca si coboara in trepte. Aveti idee care ar putea fi problema? Multumesc!
2. 
De ceva timp am inceput sa aud un tacanit. Stateam langa masina cu motorul pornit si dintr-o data am auzit tacanitul provenvenit de la acest mecanism de la motor. Nu stiu ce este, dar urmeaza sa merg la un service. Momentan sunt la mare, dar cand ma voi intoarce voi face o vizita la un mecanic. Ce este acest mecanism? Ce pot pati daca tacane? Cam la ce costuri trebuie sa ma astept la service sau as putea sa rezolv problema singur? 

P.S. Motorul nu este al meu. Eu am 1.4 ABE, dar pozitia lucrului problema este asemanatoare.

http://imgur.com/eEylLy6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Incepi cu clapetat de acceleratie curatare si adaptare.

2. Nu e nici o problema. E doar canistra carbon care isi face treaba, condenseaza vaporii de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos. Inseamna ca trebuie sa fac o vizita la service doar pentru curatarea clapetei de acceleratie. Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poti sa-ti iei un spray de curatat carburatoare la 20-30 de lei si s-o cureti singur, tinand cont ca e si ->un D.I.Y.<- pe tema asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Am si eu o intrebare: as vrea sa imi vopsesc stopurile rosu la masina din semnatura. Ce imi recomandati pt asta? Vopsea sau folie? E cineva pe forum care a facut asta pana acum? Teoretic nu ar trebui sa fie probleme, dar e cineva care a avut probleme din cauza asta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ii sta destul de bine cu cele RBBR. 

Ma batea si pe mine gandul sa le fac rosii cand le aveam pe cele cu semnalizare galbena si varianta cea mai ok mi s-a parut lacuirea cu lac rosu transparent, ca uniformizeaza un pic culoarea si nu le inchide prea mult.

Am intrebat de folie cand am pus-o pe cea de pe geamuri si au spus ca pe stopuri e legala doar folie transparenta, de protectie, desi eu am vazut destui cu folie inchisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Mersi de raspuns. Inca doua intrebari. La farurile valeo merge facut joey mod? Ala chiar imi place cum arata. Si are cineva idee cat de late pot pune inelele adaptoare la difuzoare pt a le apropia maxim de fetele de usi?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge facut joey mod la orice far, doar ca la Valeo trebuie sa spargi sticla, pentru ca nu se poate dezlipi de far.

Tu ai boxe aftermarket de vrei sa pui distantiere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

De-asta am intrebat de valeo.

Am cumparat recent 2 perechi de difuzoare component Alpine SXE 1750S si un player Alpine Cde w235bt si nu le-am montat inca pt ca nu sunt acasa.De-asta as vrea sa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Scuze daca nu postez unde trebuie, dar am o problema si anume o bataie cand virez stanga numai in mers, am schimbat ambele capete de planeara de pe dreapta  pentru ca asa mi-a spus mecanicul si tot degeaba.Am verificat pivoti,bucse la bascula si sunt ok.Nu a fost lovita.Ce ar putea sa bata atunci?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai avut o problema lafel de enervanta un coleg, a schimbat ca tot ce se poate la puntea fata, pana a schimbat si rulmetii de pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin cu rezultatul scanarii. 1) missfire pe cilindru 3. 2) EGR insufficient flow/. 3) Senzorul G200(asta e o problema mai veche de care nu am avut timp, am inteles de pe forum ca se poate repara g200.

Pentru celelalte doua erori o sa incep prin a schimba fisa de pe cilindru respectiv si sa curat EGR. Pentru cei care au mai intalnit problema mea o sa revin cu pareri dupa ce apuc sa fac cele mentionate anterior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde anume trebuie sa apare la Golf 4 1.4 16V "Made in..." La mine am vazut in portbabaj in stanga sus, dar scrie doar Germany fara made in...

 

In alta parte n-am gasit.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut si eu o teava de inox cu diametru cam de 55mm, vreau sa scot toba intermediara, imi trebuie o lungime cam de 1m cu o cotitura, stie cineva unde pot gasi? si cam al ce pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 1,4 ;16 valve aproape 200k km, proaspat achizitionat. Foarte bine intretinut cu carte service, distributia schimbata de curand, nu consuma ulei merge impecabil.  Suiera insa cureaua de "auxiliare". Cureaua arata impecabil, parca a fost schimbata deodata cu distributia, parca totusi fuleaza lateral un pic, cam 1-2 mm. Asa ca am incercat cu un spray de intretinere curele, tace complet pe moment, dar suieratul revine dupa 50-100 km. Sa fie prea stransa, sau din contra prea putin?Daca a mai patit cineva asa ceva ce a fost, cum a rezolvat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva suiera cand este umezeala afara?mai ales dimineata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!