Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

EGR-ul la motorizarea mea se adapteaza dupa curatare? nu am vag iar la clapeta de acceleratie adaptare am facut-o clasic cu borna. Merge si la EGR la fel?

Furtunul de care ziceai, ai cumva o poza ca in mare am verificat toate furtunele par Ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu,furtunul vine pe langa joja de ulei.

Adapteaza clapera si egr cu interfata,metoda clasica nu da rezultate mereu mai ales daca cureti clapeta.

Incearca sa adaptezi clapeta cu interfata,si apoi vezi daca mai sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa fac adaptarea si cu interfata, ciudat este ca pana acum vreo 2 saptamani a fost ok desi clapeta am curatat-o de vreun an si jumatate. Revin cu info dupa scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vreau si eu sa-mi reglez farurile insa nu prea stiu cum. Am fost acum cateva saptamani la un service sa-mi monteze un scut metalic si atunci l-am rugat daca poate sa-mi faca si farurile pentru ca bat prea jos. S-a uitat putin la ele si a spus ca au ceva rupt si ca nu le poate misca decat manual, adica sa dea jos toata bara din fata pentru a putea ajunge la ele. Cum programul era pe terminate, a zis ca nu mai are timp atunci si sa revin alta data. Eu m-am uitat la ele si din cate imi dau seama nu au nici o problema. Am pus niste poze in care am incercuit ceea ce cred ca trebuie sa rotesc pentru a le regla. Vreau sa stiu daca e bine ce cred eu si daca chiar au vreo problema sau mecanicul nu mai avea chef de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Exact, eu dupa ce am facut un set de faruri joey.

Nu am avut nici un reper anume, insa daca ai posibilitatea de a "pune la zid" un golf cu farurile reglate corect nu ai decat sa insemnezi pozitia masinii si fascicolul de luminma proiectat pe perete in forma de unghi obtuz. ceva in genul http://i128.photobucket.com/albums/p174/Buggin_74/Lbug/headlights014.jpg.

Eu am si verificat apoi cu prietena care conducea in fata, dupa ajustare daca nu o deranjeaza faurile, daca nu sunt prea sus. Poti sa-ti dai seama si de "delimitarea" lasata pe masina din fata, daca fascicolul de lumina a farului stang e sub oglinda retrovizoare a celui din fata, cu siguranta nu deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ms de link, nu am fost chiar atat de stiintific cand am facut operatiunea, eram mai mult in graba sa vad aspectul lucrarii nu si functionalitatea :)), insa eu sunt multumit de rezultat, nu orbesc pe nimeni si sunt bine definite fascilolele de lumina si am si vizibilitate buna.

Voi sapa totusi dupa procedura ca la carte si a lui aerofan sa vad ca de bine sau prost le-am reglat dupa ochi.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus link-ul pentru @The_Wolf_PoP, da' daca vrei sa-ti verifici ochiometrul, n-am nimic impotriva. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Am si eu o intrebare.Linga EGR imediat in partea stinga se afla o piesa mica.Ce reprezinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de presiune ulei...in cazul in care nu ai destula presiune de ulei in instalatie automat iti va apare semnul de ulei in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

pe brieful mic (masina adusa din Germania) si neinmatriculata in RO am o singura dimensiune la anvelope si anume 175/80/R14 dar pe capacul de la rezervor am 3 dimensiuni (175/80/R14, 195/65/R15, 205/55/R16). Pe masina am fizic a 3-a dimensiune (205/55/R16). Am sunat la RAR si mi-au spus sa ma prezint cu dimensiunea din talon.

 

Pot sa le explic acolo ca eu am o dimensiune agreata de producator ca nu nu fiu nevoit sa-mi cumpar altele? A mai avut cineva problema asta? Am inteles ca pe talonul din RO se pot trece dimensiuni suplimentare.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

O "problema" similara am avut si eu, si exact aceleasi anvelope le am si eu (205/55/R16).

Pentru a "rezolva" situatia, mergi la cea mai apropiata reprezentanta VW si cere-le o hartie (mie mi-au dat mai multe foi chiar) prin care sa ateste dimensiunile posibile ale anvelopelor pentru modelul tau.

Eu am primit niste foi pe care erau trecute anvelopele recomandate de VW, pentru vara, iarna si cele mixte. Nu mi-au cerut nici un leu pentru aceste hartii.

 

Apoi, aceste hartii le prezinti impreuna cu restul actelor atunci cand mergi la RAR pentru inspectia in vederea inmatricularii. Asigura-te ca hartiile sunt semnate si stampilate la reprezentanta!

 

PS: de asemenea, specifica la RAR sa iti treaca TOATE dimensiunile in cartea de identitate si pe talonul masinii.

 

Succes!

Modificat de craciunb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,de ce cateodata(adica odata la 2-3 saptamani nu stiu) masina nu vrea sa-mi porneasca la prima cheie,invarte dar n-o ia,ieri am patit o chestie de asta abia la a 4 a cheie a pornit si atuncea greu,bateria are vreo 2 ani jumate ,si n-am nici un martor in bord.

Sa fie bateria?

Sent from my iPhone 3Gs using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

craciunb, aveai anterior un contract cu ei?

m-am dus in alba iulia, la Protos, si mi-a luat 106 lei. Mi-au dat o nota tehnica cu anvelopele dar mi-a spus ca daca sunt client nou trebuie sa fac un contract cu ei, de service. Mi-au trecut vreo 7 dimensiuni la anvelope, macar nu-mi pare rau prea mult de bani.

Este adevarata treaba? Bine, ca ei mi-au taiat factura si am platit la caserie.. e legala treaba :))

Modificat de andreif13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

 

andreif13 Ouch! Nu, nu aveam nici un contract cu ei, nu ma asteptam sa-ti faca una ca asta...  :dry:  De fapt, niciodata nu m-am dus la ei, nici macar pentru un schimb de ulei... Eu am fost la Tess (Sibiu).

 

 

Salut Getheavy,

 

Ce iti spun eu s-ar putea sa ti se para elementar, dar, daca "invarte" sanatos si motorul nu porneste, eu zic ca nu este bateria de vina. Daca era bateria, invartea putin poate, si pe urma nu mai avea putere sa invarta inca la 2-3 incercari, si sigur ti se aprindea ceva prin bord sau isi uita ora si km (trip).

 

Parerea mea de "ne-specialist" este ca trebuie verificat tot ce tine de pornire: voltaj baterie (totusi), starter (electromotor), bujii, bobina de inductie. Bineinteles, sunt importante si elementele de intretinere: filtru de aer, filtru de benzina, etc.

Si inca ceva: poti avea erori stocate si fara sa ti se aprinda vreun martor in bord; asadar, ar fi buna o diagnoza cap-coada, si verificarea celor de mai sus. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mno asta e, sper ca baietii de la RAR iau in considerare nota tehnica, normal si logic asa ar trebuii. Daca nu chiar imi pare raud e bani :)))

 

Avand in vedere ca traim in Romania, hotia e pe val :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea dezactivarii senzorilor din soft, dar nu pe toti, doar anumiti senzori, fara ai elimina fizic? in gen vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut vreo 40-45 km predominant in afara orasului (80% in afara, 20% in oras) si am observat un lucru care nu stiu daca este normal. Temperatura lichidului de racire are niste fluctuatii destul de ciudate dupa mine. Daca merg in trepte mai mari de viteza (4 sau 5) temperatura creste foarte putin (ajunge undeva pe la 70 de grade), insa daca merg cu treapta 1,2 sau chiar si 3 dar nu foarte turat (undeva sub 2500) creste la 90, apoi daca urc iar in treapta 4 sau 5 tempertura scade si tot asa. Vitezele le-am schimbat din 1 in 2 si din 2 in 3 pe la ~2500, restul la ~3000. Este normal ce patesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreif13: La ce senzori de referi?

 

@The_Wolf_PoP: Nu cred ca e normal. Ori ai termostatul blocat pe deschis, ori nu e deloc, ori senzorul de temperatura e dus si-ti indica eronat in bord. 

A mea ajunge la 90 de grade in 2-3 km maxim si ramane acolo, indiferent de regimul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt un diagnistic mai clar as fi vrut sa opresc senzorul de presiune al uleiului. Nu am computer de bord si nu stiu care senzor declanseaza martoul, senzorul de presiune sau senzorul de nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robotelu multumesc de raspuns.

Masina am cumparat-o de ~1 luna si cum la un second-hand este bine sa schimbi multe la inceput, am ramas fara bani. Este grav daca circul cu ea asa inca o perioada de timp pana mai strang bani (apropo, stie cineva cam cat m-ar costa)? Si inca ceva, exista vreo metoda prin care sa-mi dau seama 100% daca este de vina termostatul sau senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt un diagnistic mai clar as fi vrut sa opresc senzorul de presiune al uleiului. Nu am computer de bord si nu stiu care senzor declanseaza martoul, senzorul de presiune sau senzorul de nivel.

 

Senzorul de presiune face ca martorul sa fi e rosu in bord, iar cel de nivel (daca il ai in dotare) face ca martorul sa se aprinda galben in bord. La tine cum ramane aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila,

am facut test cu vag-com si nu-mi arata nimic in legatura cu uleiul.

 

@dic,

La mine se aprinde doar rosu si mai scoate si sunet cateodata. M-am uitat in cartea tehnica si nu scria ca se poate aprinde in 2 culori. Mai invat ceva.

 

 

mersi.

Modificat de andreif13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!