Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

dumitrualexander

Bagi doar partea cu resortul in apa ca asta din cate stiu are si o parte electronica.totusi, nu iti apare nicio eroare in bord la temp asta? Ai facut o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Atentie mare cu termostatul dar mai ales cu CARCASA termostatului la motoarele astea de 1,4. Cand termostatul deschide, impinge un cui intr-o bara transversala din carcasa lui. Adica se impinge cu cuiul asta in bara si se deschide. De cele mai multe ori din cauza defectului de conceptie, cand fierbe apa, termostatul nu are nici o vina. Cuiul lui a facut gaura in bara transversala in care se impinge. Deci defecta este de fapt carcasa. In plus, carcasa se prinde in 2 holzsuruburi prinse in plastic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am computer de bord, si nici nu i-am facut scanare. se aprinde doar becul de la apa. 

de la termostat cred ca e ca altfel nu mai declansau termocuplele la 90 daca era de la senzor.  desfac maine pe zi termostatul sa vad daca de la el e.


e ok chiulasa, e schimbata acum 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Repet, de regula se duce carcasa nu termostatul, si anume bara transversala se gaureste in care se impinge cuiul termostatului. Recomand sa nu umblati la termostat daca nu aveti apoi garnitura noua la carcasa si chiar carcasa noua. ( asa este la AXP, nu stiu cum este la alte motoare de 1,4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi doar partea cu resortul in apa ca asta din cate stiu are si o parte electronica.totusi, nu iti apare nicio eroare in bord la temp asta? Ai facut o diagnoza?

 

 

Nu are niciun fel de parte electronica. E doar carcasa de plastic, arcul care ajuta la inchidere, tija de care a zis si @Ebi si capsula aia plina cu ceara, pulberi si ce-o mai fi pe acolo. 

 

   Atentie mare cu termostatul dar mai ales cu CARCASA termostatului la motoarele astea de 1,4. Cand termostatul deschide, impinge un cui intr-o bara transversala din carcasa lui. Adica se impinge cu cuiul asta in bara si se deschide. De cele mai multe ori din cauza defectului de conceptie, cand fierbe apa, termostatul nu are nici o vina. Cuiul lui a facut gaura in bara transversala in care se impinge. Deci defecta este de fapt carcasa. In plus, carcasa se prinde in 2 holzsuruburi prinse in plastic...

 

Cred ca zici de flansa termostatului, care arata asa. Si eu am avut probleme cu ea, se intamplase exact ce ai zis tu si imi ramanea termostatul blocat pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Scuze, greseala mea legat de partea electronica!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa flansa termostatului (2 suruburi,atat ai de desfacut),scoti termostatul(e posibil sa-l scoti bucati) si apoi complateaza cu apa pana ajunge la nivel in vasul de expansiune dupa ce ai montat flansa la locul ei.

Misca-te putin cu masina si vezi daca mai sunt probleme sau daca mai fierbe apa.

Daca nu mai sunt iti iei carcasa termostat,termostat si 1 litru de antigel si cam atat.

100 % ai probleme cu termostatul si cu flansa lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos GABI... Nu am mai fost dupa ea, am luat-o pe aceasta http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C29608428.html , am ridicat-o pe rampa, am pus tester pe ea. Mecanicul a spus ca am facut afacere buna, e impecabila. 2500 Euro.  Sunt foarte incantat de noua jucarie :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am desfacut. si e rupt ceva din flansa, cred ca bara aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca n-ai luat termosat inca, poti sa  mergi si fara el, cum a zis Gabi mai sus, cat inca mai e cald pe-afara. Doar sa n-o amani prea mult, ca nu-i o avere si nici nu e greu de schimbat.  Sa nu uiti sa-i iei si garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. zilele astea il iau. acum fara el sta apa intre 55 in afara  si 80 prin oras in functie de viteza si de cat de cald e afara. insa cand sta mult sub 60 se aprinde becul de la apa.

m-am gandit sa pun ceva carton la radiator cand fac drumuri in afara localitatilor sa stea apa macar peste 70.

se poate gasii doar carcasa/flansa? pt ca termostatul l-am probat si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudata treaba cu aprinsul becului sub 60 de grade...

Da, se gaseste doar flansa de cumparat, dar tija de la termostat o mai ai? Ca fara ea, degeaba merge el, ca nu se deschide cand il montezi inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica astea. (carcasa e montata pe masina)

post-113856-0-44117800-1377433148_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Salutare .. cum pot si eu scapa de mirosul oribil care vine de pe instalatia de aer ? Cu AC cuplat nu miroase e ok .. daca il decuplezi miroase a umezeala a mucegai ceva ... urat urat urat ! .. Filtru nou nout cu carbon spanac .. am bagat spray de curatat instalatia am lasat-o sa mearga 20 de minute cu recilcularea aerului ..nimic .. nu face fata nici un odorizant auto .. !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa caldura pe maxim vreo jumate de ora...oricum nu scapi decat daca vei curata radiatorul din spatele torpedoului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Ma intereseaza o metoda care sa functioneze pentru mult timp ... va veni perioada rece si va trebuii sa merg fara AC .. vreau sa pot sta in masina :) ! PS .. am inteles ca e foarte greu de demontat torpedoul .. ?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa folosesti aeroterma zilnic, chiar daca mergi cu geamul deschis si nu ai nevoie. In ceva timp se duce mirosul. Si cand folosesti a/c inainte sa opresti lasa aeroterma sa mearga un pic ca sa elimine umezeala. Eu asa am facut la golful meu ca aceeiasi problema aveam si am incercat diferite produse de curatat dar degeaba

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

am demontat astazi si bordul ... am scos aeroterma .. am ajuns la acel radiator l-am curatat am dat cu domestos .. am scos filtrul de  polen l-am curatat am aspirat pe langa el ca erau frunze etc .. am dat si inauntru acolo cu domestos .. am lasat sa mearga vreo 20 de minute .. REZULTAT --- >  LA FEL ! :) .. am luat toate sticlele de domestos de prin rafturile hipermarketurilor toate put a picioare nespalate dar cu mesaje dragute gen Ocean Fresh ... etc .. mai exista ceva vreo solutie ... sa mai iau un tub de spray dinacela sa il bag acolo pe gura de aerisire ?

 

 

L-am lasat astazi sa mearga cred ca 1 - 2 ore .. miroase la fel ..

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur n-ai vreun animal suspendat pe sub motor,nu de alta dar au mai fost cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal trebuia sa dispara acel miros.Vorba lui colegul Getheavy nu cumva ai ceva animale decedate prin compartimentul motor?

Normal nu ar trebui sa miroasa atata timp cat schimbi filtru de polen regulat.Si,sincer nu cred ca este din acel radiator,pare ciudat ca din cauza lui sa miroasa.

Cunosc masinii cu 500.000 km si nu miroase urat cand merge aeroterma sau alte chesti dubioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E suficient sa ai lipit doar o bucata de ceva si sa fie ''prins'' bine pe undeva pe dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. De cateva zile am o problema ciudata cu masina si anume la accelarari intre 1500-2500 trepideaza (merge in suturi) si se simte vibratia si in schimbatorul de viteze care oscileaza fata spate cu miscari scurte. Am schimbat filtru de benzina dar nu a aparut nici o schimbare. Filtru aer nou clapeta acceleratie curatata acum un an si ceva, buji schimbate la fel acum un an jumate. Mentionez ca urca parca mai greu in turatii si nici putere parca nu mai are. Astazi dimineata chiar smucea destul de urat chiar daca tineam acceleratia constant. O sa ajung la o diagnoza doar pe sambata. aveti vreo idee cu ce sa incep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata si EGR-ul,si vezi furtunul de la supapa de presiune (un furtun scurt din dreapta care intra din galeria admisie in regulatorul de presiune al rampei de injectie)sa nu fie spart crapat la terminatiile lui de cauciuc.

Mai fa o diagnoza si vezi ce iese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!