Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am uitat sa precizez ca masina a stat vreo 4 zile fara sa fie pornita si imi sta aprins si martorul check engine, uleiul are aproximativ 7000 de km de cand am facut schimbul ....


Cred ca anul trecut cam in timpul asta am facut schimbul, posibil sa fi fost setat computerul ca la 1 an sa ma avertizeze sa fac schimbul de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o mica problema, nu imi functioneaza butonul ala din dreapta :))


O sa ma duc la mecanic sa vad ce e si cu check engine-ul ala aprins si cu ocazia asta cred ca o sa schimb uleiul acuma la 7000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pana acum 2 ani aveam o Skoda Felicia care la fel...cand iti era lumea mai draga nu pornea...am vandut-o...si dupa 2 luni il intreb pe proprietar daca ii face probleme si mi-a zis ca merge brici si ca nu are probleme cu bateria sau cu incarcarea...si mi-am dat seama atunci care e faza: daca pornesti masina si mergi 500m si o opresti, demarorul consuma foarte mult curent la start...iar in cei 500m parcursi alternatorul nu are timp sa incarce curentul consumat....si e normal sa nu mai poti porni.

Eu cu felicia mergeam 1,5 km pana la munca iar dupa ce am vandut-o noul proprietar o foloseaca cam 15km/zi...asta e explicatia.

 

Pornirile dese pe distante mici nu sunt bune pentru baterie.

 

 

 

Daca face asa, cam nashpa, nu e normal la o baterie buna. Si eu merg 2 km pana la servici, insa pana acolo se termina incarcarea. Stiu asta pt ca la mine, cand incarca, primele ~2 minute clantane intizatorul de la curea, deci stiu cand s-a incarcat.

 

 

Oliver, in principiu fara forje de pe loc sau debreiere vreo mie de km. Baga un vag-com pt diagnoza, filtrul, daca nu stii nimic de el, schimba-l.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah si inca ceva, ce ulei imi recomandati sa folosesc ?

Acuma am ceva SuperMobile 10w40, m-am gandit ca daca folosesc ceva ulei mai bun poate  scap si de sunetul ala de diesel specific la motoarele de 1.4 de pe Golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ''pozitia clapetei de acceleratie'' in vag com (tradus in limba romana ) n-am nici o problema,doar asta am vazut pe vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nst cum scoti consum de 5.3,in 2000 km cu patru persoane si ceva bagaje am avut un consum de 6,5,cam mare tinand cont ca am  mers mai mult in afara oraselor si rar am trecut de 110 km/h,poate  o fi din cauza ca am sonda lambda 2 dusa cea de la catalizator,dar dupa spusele unor mecanici nu influenteaza consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate monta BC la G4 daca nu are si cam cat ar costa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Salutare baieti !  Am si eu 2 probleme ... 1 - Cand dau intr-o groapa mai mare mi-se aprinde din cand in cand martorul de ulei cel galben iar daca opresc si doar trag de manerul interior pentru deschiderea capotei dispare .. are momente cand imi apare si pe rosu urmat de mesajul STOP pentru 2 - 3 secunde ... masina nu prezinta nici o problema ulei schimbat acum 3 luni / 5000km ..ce ar putea fi !   2 - Are momente cand la relanti fluctueaza turantia nu foarte mult dar .. iti dai seama si dupa mersul lui ca nu e rotund ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : Am probleme cu senzorul de acceleratie lateral g200 , si mi sa spus ca se afla pe langa contact  :scratch:  , ca sa il dau jos trebuie sa dau volanul jos ? Am un vw bora 1.4 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volanul nu. plasticele de sub volan .vezi cauta pe forum ce si cum .bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti !  Am si eu 2 probleme ... 1 - Cand dau intr-o groapa mai mare mi-se aprinde din cand in cand martorul de ulei cel galben iar daca opresc si doar trag de manerul interior pentru deschiderea capotei dispare .. are momente cand imi apare si pe rosu urmat de mesajul STOP pentru 2 - 3 secunde ... masina nu prezinta nici o problema ulei schimbat acum 3 luni / 5000km ..ce ar putea fi !   2 - Are momente cand la relanti fluctueaza turantia nu foarte mult dar .. iti dai seama si dupa mersul lui ca nu e rotund ..

 

ai un contact imperfect sau senzorul bulit... cand tragi capota eroare se sterge pentru ca se considera ca ai umblat la motor :))

 

asa mai patesc si eu la T5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu o toba finala pentru Golf 4 16V AXP benzina .

Poate cineva sa-mi dea vreun nr de telefon de la o firma de dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal care stiti se poate pune motor bca in loc de axp?trebuie schimbat si calculatorul sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie si ecu de BCA, sunt cateva diferente cum ar fi sistemul de bobine de inductie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu bobinele am inteles ca nu este nici o problema ,se ia bobina de inductie de pe axp cu fise cu tot si se se monteaza pe bca .are suruburile de prindere a bobinei exact ca la axp.alte diferente o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce am gasit eu, BCA-ul fabricat dupa 10/2001 are bobina pe fiecare cilindru, spre deosebire de AXP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AZD-ul, BCA-ul au bobine pe fiecare cilindru.

AXP-ul stiu ca are bobina monobloc, cu fise, deci e alta prindere, automat alte mufe pt BCA.

 

Scuze, m-am grabit ca mireasa-n pat. Il confund cu BCB-ul de 1.6.

 

Insa, daca difera sistemul de bobine, atunci sigur iti trebuie si alt calculator.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

el zicea ca pune sistemul de bobine de pe axp pe blocul de bca. daca fizic merge,e posibila miscarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva ce inseamna erorile astea  :

 

2 Faults Found:

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

            26-00 - Output Open

Readiness: N/A

 

Multumesc anticipat , mai bine spus ce-i de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzoul G2/G62, e cam 50 lei si o poti face in parcare

 

iar V60 e clapeta de acceleratie daca nu ma insel, trebuie curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Filtrul de aer contribuie mult la performanta masinii? Eu nu l-am schimbat in 30k km. Ar putea fi acesta motivul pentru care nu mai trage asa bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

L-ai desfacut? E imbacsit sau arata bine? Eu personal il schimb la fiecare doua schimburi de ulei. Nu mai stiu exact la cati km se schimba. Teoretic daca e foarte incarcat de praf influenteaza negativ performantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la el si e imbacsit rau. Nu am avut de unde sa iau filtru ca era inchis pe la magazine cand m-am gandit eu. Adica imi pare ca e cam "puturoasa". Si am schimmbat si cutia si kitul ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!