Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Sigur ies, nu trebuie neaparat sa iti apara vreun martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare oameni buni!am o problema mare(cred eu):dimineata,cand sa pornesc masina sa plec la servici,cand sa o pornesc,am crezit ca se rupe in doua,vreau sa spun ca a luat-o foarte foarte greu,iar cand a luat-o,tremura de ziceai ca se rupe in doua.cand am dat cheie(cand se chinuia sa invarta),s-au aprins si martorii de ESP SI ABS.pana la servici nu mi-a facut nicio problema(4o de km).pe la ora 14,am pornit-o iar si a mers din prima,fruos,dar seara(ora 19)cand sa o pornesc,aceeaso treaba cu martorii dar de-abia a luat-o din a 5-a incercare.simptome a avut de la o vreme(cred eu),adik atunci cand dadeam cheie,simteam auzeam cum invarte electromotorul(cred) de 1-2 ori,dar cam "gatuit",iar dupa aceeaparca pornea ca din pusca.aveti,va rog,vreun sfat sau idee sa ma ajutati si pe mine?multumesc anticipat! :blah_:

martorii abs si esp se mai aprind si cand e moarta bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit "bubele" sa zic asa la masina mea.vorbeam mai sus ceva despre bobina de inductie.si mi-a dat un baiat topicul unde se vorbea despre asta,am postat dar se pare ca pe akolo nu prea se sinchiseste lumea sa se uite.si aici suntem mai interesati si invatam mai multe unul de la altul.asa ca pun postul meu de acolo si aici.daca o sa se ia cineva de mine IMI CER SCUZE! si sper sa nu imi iau ciocane in cap.si aici pun pariu ca mai multa lume o sa isi dea cu parerea si or sa stranga in bagajul de cunostinte diferitele probleme ce apar pe la masinile noastre.IMI CER SCUZE inca odata ca postez si aici.

Sa vedeti sa nu credeti!azi am verificat sa vad daca si pe unde pierde curent sau ce se intampla.mai intai am inceput sa scot fisele.la prima fisa m-a curentat de m-a rupt am zis ca gata ala sunt!pe urma scot a2a fisa si nu avea scanteie.scanteie se auzea la bobina de inductie in loc sa mio dea in capul fisei.cand o puneam inapoi in capatul bujiei dadea scanteie.asa celelalte nu aveam probleme.pe urma am zis sa verific si bobina de inductie.am dat-o jos.si sa vedeti surpriza..in ce hal arata...am pus poze!:|cred ca trebuie sa schimb si fise si bobina..:| sau posibil din cauza la bobina sa nu imi mai dea bine nici pe fise.oricum din criza de bani cred ca o sa cumpar prima bobina.fisele nu au forme de uzura de nici un fel nu sunt crapate nu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare oameni buni!am o problema mare(cred eu):dimineata,cand sa pornesc masina sa plec la servici,cand sa o pornesc,am crezit ca se rupe in doua,vreau sa spun ca a luat-o foarte foarte greu,iar cand a luat-o,tremura de ziceai ca se rupe in doua.cand am dat cheie(cand se chinuia sa invarta),s-au aprins si martorii de ESP SI ABS.pana la servici nu mi-a facut nicio problema(4o de km).pe la ora 14,am pornit-o iar si a mers din prima,fruos,dar seara(ora 19)cand sa o pornesc,aceeaso treaba cu martorii dar de-abia a luat-o din a 5-a incercare.simptome a avut de la o vreme(cred eu),adik atunci cand dadeam cheie,simteam auzeam cum invarte electromotorul(cred) de 1-2 ori,dar cam "gatuit",iar dupa aceeaparca pornea ca din pusca.aveti,va rog,vreun sfat sau idee sa ma ajutati si pe mine?multumesc anticipat! :blah_:

Sunt curios daca o sa ai vreo eroare pe VAG. Mie clar imi suna a baterie moarta/"pe duca".

A, si am si eu o curiozitate, sunt curios cine a mai patit. Cand motorul este rece, trage mult mai bine la calcarea pedalei de aceleratie. Efectiv, are mai multa vlaga, fata de atunci cand este cald, se "

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se infige mai bine pt ca ecu iti da benzina mai multa cand e rece motorul,cel putin asa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata,ora 09.30,a pornit fara probleme,far clipit abs si esp,fara tremurat.e adevarat,afara erau -1grade iar aseara,cand a facut figuri erau -5.oricum,cred ca o sa schimb si bateria azi. :) eu pe masina am marca VICTOR,e buna,ati auzit de ea?.si la mine e la fel cand e rece motorul,trege mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel se comporta si la mine, cand e rece afara trage mult mai bine decat cand e cald si cand e motorul rece are cuplu mai bun la turatii mai mici.

Totul e datorita ECU-ului care imbogateste amestecul de combustibil/aer. Se vede si in consumul afisat la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mmm... ce bine ar fi daca ar fi asa mereu. In afara tuning-ului, sunt modificari care s-ar putea face pentru asemenea "imbunatatiri permanente" ? Pe bune, zici ca am alt motor cand e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata am observat ca pierd destul de mult ulei (10w40) de la motor. Afara au fost -18C. Stiu ca am citit pe undeva pe forum despre un filtru, sau sitita pe care se formeaza dop de gheata si uleiul face presiune aiurea in motor. Uleiul a iesit pe la joja parca. Aceeasi problema am avut-o si acum 2 ani tot iarna si la atelier mi-au curatat-o si a fost in regula. Stie cineva unde-i pozitionat acel "filtru" ca sa il curat? Am inteles ca doar la anumite loturi de motoare 1.4 e aceasta problema.

Stiu ca parca s-a mai discutat undeva pe forum treaba asta, dar am cautat o ora si nu am gasit nici un raspuns.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

likudio, verifica senzorul de detonatie sau knocksensor... Si eu am patit la fel, cand era rece tragea bine iar cand se incalzea nu mai tragea deloc!!! O scanare cu VAG iti arata imediat daca e "pierdut" :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pe VAG-COM nu am nicio eroare. Nu, nu am zis ca masina nu trage, ci pur si simplu, imi place mai mult cum trage cand e motorul rece. Fenomentul am inteles ca e normal, si se intalneste la majoritatea autovehiculelor.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e chiar bine sa dai in saracul motor asa... pe inima goala. :blink: Am incercat si eu odata treaba asta, vrand sa prind un logan de politie(don't ask why :D ) si cand o calcam mai brusc se auzea ca un crantanit(cum e la Dacie cand nu e reglat avansul cum trebuie) si de-atunci n-o mai turez excesiv cand e rece.

S-ar putea sa traga mai bine ptr ca motorul, fiind rece, consuma mai mult(30-35% in primii 2-3 km am auzit :) ). Eu nici Dacia n-o turam pana nu se incalzea, deci nici aici nu recomand treaba asta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare care e diferenta intre motoarele de 1.4 care au injectie 4av si cele motronic me 7.5???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi s-a intamplat cumva dupa ce ati trecut printr-un lac mai mare sa nu va mai mearga ceva pe la bord?mie nu imi mai merge kilometraju:|astazi mi s-a intamplat:| sper sa isi revina am miscat de mufa aia care e pe cutia de viteze era apa la ea.o sa plec diseara cu ea si sper sa mearga:|si s anu se fi ars ceva:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ardelean.ovidiu

Salut !Am observat pe o jETTA la capacul de la ulei ca are inscriptionat pe el din fabrica (deci asa este turnat capacul in matrita) - sigla "castrol"

deci sa intelegem ca se poate folosi castrol cu incredere pe motoarele diesel -jetta , dar si pe benzina !!! see ya

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi s-a intamplat cumva dupa ce ati trecut printr-un lac mai mare sa nu va mai mearga ceva pe la bord?mie nu imi mai merge kilometraju:|astazi mi s-a intamplat:| sper sa isi revina am miscat de mufa aia care e pe cutia de viteze era apa la ea.o sa plec diseara cu ea si sper sa mearga:|si s anu se fi ars ceva:(

Desf-o si usuc-o apoi da cu ceva lichid antirugina (antioxidant-de desfacut suruburile ruginite) si eventual cu niste jmirgel pe contacte, sanse mari sa se oxideze...

Singurele probleme care le-am avut cu 1.4-ul meu au fost swichurile din portiere fata...

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dati-mi si mie un sfat va rog frumos ca nu stiu ce sa mai fac..spuneam mai sus ca am probleme cu relantiul.bun am cumparat si bobina de indutie care am pus poze mai sus si se simte intrade-vad merge putin mai bine dar tot imi persista acea fluctuatie atat in relanti cat si in mers:(adica mi-o da in nas pur si simplu sunt cu piciorul pe acceleratie si deodata simt ca pierde putere apoi iar trage:(ce sa mai schimb.:(sa fie oare si bujiile de vina?am cam 8000 de km cu ele.nu stiu ce sa mai zic de la ce sa fie.mai am o intrebare daca stie cineva unde este senzorul de turatie la motorul meu.e cel din semnatura(1.4 16v tip motor AKQ).multumesc:(

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate, tot nu ai raspuns daca ai facut o scanare cu VAG-COM-ul. Acolo ai putea afla raspunsul.

Iar, ca si situatii similare intalnite, am mai vazut: Sonda Lambda defecta sau Un senzor de ABS defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut scanare pentru ca cine ma mai ajuta pe mine nu a avut timp si de una la service nu mi-am permis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa nu mai schimbi diverse componente... pana nu iti "spune masina exact ce o doare". :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca s-au mai intalnit probleme...asemanatoare..asa nu am nici un ajutor daca am spus ca nu pot sa pun vag-com sa vad momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

De ceva timp am o problema cu un golf IV 1.4, 16v AXP, 2001. La pornire cand e rece motorul se aude un ticait constant si regulat in zona curelelor (nu in motor). Zgomotul se aude doar la relanti si doar cat motorul e rece. Turatia este normala sub 1100. De la ce sa fie oare?

Sa fie pompa de apa?

Masina are 145.000 km iar distributia a fost schimbata in 2007.

Multumesc

Horea

P.S.

Am pus-o pe vag-com deoarece detin unul dar nu-mi arata nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se auda acel "ticait". E de la epuratorul de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!