Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

in menajarea ambreiajului in primii 500km...adica fara scarturi,uracari abrupte,etc

diagnoza=tester

compresia se verifica la un service cu un ceas(manometru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia asta la ce se refera mai exact? Si ce se poate face daca e ceva in neregula? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresia se refera la cat de mult... comprima pistonul amestecul carburant, in cursa lui de la punctul mort inferior la punctul mort superior. Daca la punctul mort inferior ai presiunea P1, la punctul mort superior o sa ai K x P1, unde K e compresia. 

La 1.4,  K=10.

Daca un piston sau mai multe are/au valori mult diferite fata de celelalte pistoane, atunci cred ar cam trebui sa se umble la segmenti, supape etc.

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare : Daca iau sonda lambda de pe un golf 4 , 1.4 ,16valve , motor Axp , se potriveste pe Bora tot 1.4 , 16valve , motor axp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste fara probleme daca e acelasi cod motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca spunea cineva de rodaj la ambreiaj,ce rodaj se face la ambreiaj ? eu il schimb marti si vineri plec spre Sibiu din Suceava si am de urcat vreo doi munti,adica ce n-am voie sa urc sau ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul sa nu incerci "potentialul masinii" pe primii ,sa zicem 500 km . :icon_thumleft:

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si incercat stai linistit,n-am carat cartofi cu ea dar i-am dat oleaca sa vad cum merge,nici nu se compara,o sa ma obisnuiesc greu cu ambreajul asta foarte jos dar asta e .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee de la ce poate fi o bataie(troncanit gen planetara dar parca nu chiar) pe la roata sau puntea fata ca se aude mai spre mijloc.Se aude la mers drept scoasa din viteza si in viteza orice treapta, cu motorul oprit si impinsa . Nu se aude la accelerare si nu se aude in curbe . M-am uitat un pic pe sub ea dar nu am vazut nimic si apropo a aparut dupa o groapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata: prezon slabit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot gasi o cutie de viteze buna  pt golf 14 ,16v >??. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.o intrebare am si eu,  am desfacut capacul la motor pt a inspecta tachetii si din 16, 15 erau blocati.i-am debolcat dar la scoaterea lor nu m-am uitat cum au fost montati cu gaura de ungere.gaura de ungere din tachet se alinieaza cu gaura de ungere din chiulasa? va rog daca stiti sigur sa-mi spuneti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa fie blocati 15 tacheti.

Ce intelegi prin blocati?

Scoate cate un tachet pe rand,si curata-l cu benzina sau cu ceva diluant,apoi curata si locasul in care intra cu o carpa infasurata pe ceva.

Ai grija ce silicon de etansare folosesti sa nu iti curga ulei.

La pornire incearca sa dai 2-3 chei moarte cu mufa scoasa de la bobina de inductie ca tachetii sa se incarce cu ulei si sa eviti mersul lor pe uscat.Apoi cuplezi mufa si dai normal la automat.Vezi ca am si eu ceva poze in urma cu rampa de tacheti scoasa de pe masina.

Ai grija sa nu schimbi locatia tachetilor si compensatorilor,pui ambele repere exact de unde au fost scoase.

nu conteaza cum sunt pusi,oricum intra ulei in ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti,

 

acu 2 zile, mai exact vineri dupa-masa am curatat clapeta de acceleratie, dupa care i-am facut adaptare cu vag-com. insa, acum am o problema... daca masina nu e folosita sa zic 4,5 ore, sau cand vreau sa ii dau drumu' dimineata, nu mai porneste la prima cheie. oare sa fie ceva problema la clapeta? nu e adaptata cum trebuie? garnitura mi s-a parut ok,nu cred ca trage aer fals, am ascultat dar nu am auzit, nici observat sa traga aer fals.. la a doua cheie porneste la sfert de cheie.. asta doar de cand am curatat clapeta...

 

mersi mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,15 au fost blocati i-am deblocat cu seringa  cu benzina.deci la strangerea lor in mana  nu se miscau deloc acum se comprima circa 3 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi,sunt nou pe forum imi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar  am si eu o intrebare la voi :de 2 saptamani sunt in cautare de golf 4 .

Lamuriti-ma va rog ce motorizare sa aleg,1,4 16V sau 1,6 16V . Diesel nu vreau.

Inca o intrebare: vreau neaparat euro 4,ce an de fabricatie sa fie si ce cod motor .

In ce an de fabricatie au aparut cu chei briceag ?

La ce sa fiu atent si ce sa verific la masina ?

De fapt Au fost mai multe intrebari:)) Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2001 ca an de fabricatie,cheie briceag depinde de dotarile masinii.Asta cu cheie briceag trebuie sa fie ultima ta grija si sa conteze mai putin.....mai bine o masina cu cheie de lacat decat o masina trompeta dar cu cheie briceag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inclusiv 2001 ? 

Iar cu cheia briceag era doar o intrebare banala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi,sunt nou pe forum imi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar  am si eu o intrebare la voi :de 2 saptamani sunt in cautare de golf 4 .

Lamuriti-ma va rog ce motorizare sa aleg,1,4 16V sau 1,6 16V . Diesel nu vreau.

Inca o intrebare: vreau neaparat euro 4,ce an de fabricatie sa fie si ce cod motor .

In ce an de fabricatie au aparut cu chei briceag ?

La ce sa fiu atent si ce sa verific la masina ?

De fapt Au fost mai multe intrebari:)) Multumesc !

Ia-ti 1.6 consuma mai putin ca 1.4

 

Eu a 1.4 16v BCA din 2002 cu cheie briceag. Cred ca cheia birceag vin la masinile dotate cu modul comfort (nu stiu sigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata stima ! mai exact care ar fi consumul oras,exterior pt 1.4 16v euro 4 varianta coupe ? multumesc anticipat. Am avut doar tdi 1.9 si 2.0 , iar acum nu am habar nimic despre benzina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exterior in jur de 7 (depinde cum o calci), oras in jur de 9 (la fel depinde cum o calci) . 

Un Golf 4 am eu de vanzare :)

Apropo, un administrator sa ma indrume si pe mine cum sa devin membru forum, sa pot pune un anunt, de exemplu. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos si 5.3 extraurban, mers 60-70 / 90-110, pe 600 de km. Jumatate din drum s-a mers doar 2 persoane, fara AC, returul s-a mers 3 persoane si portbagajul plin, AC pornit mereu. Deci se poate si consum mai mic :P .(eu am masurat benzina cu vag-comul, ca n-am BC... inca  :winter: ).

La partea cu trecerea la membru deplin, citeste regulamentul si ai sa vezi.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine se masoara plin pe plin. Faci plinul, resetezi ceasul de Trip si cand faci plinul din nou vezi cata benzina ai bagat si vezi cati km ai facut apoi faci calculul impartind litrii de benzina la sutele de kilometrii ( de exemplu 35,6 L la 523 de km...imparti 35,6 la 5,23 - se muta virgula cu 2 ordine pentru a fi sute de km -  si iti da 6,8 L/100km. ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema, cand pun contactul se aude un bip si imi apare in casuta unde scrie kilometrii "service" ?

Nu am pornit masina, am zis ca intreb prima data sa vad ce poate fi ....

Modificat de cristy91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina incearca sa iti spuna ca vrea la service, ulei, filtre etc. Dupa ce faci schimbul se reseteaza si dupa ce trec iar un anumit timp sau nr km parcursi te va avertiza iarasi. Incearca sa te documentezi despre interval service, grafic QG1/QG2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!