Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

de KM n-am auzit,vad ca-s facute de nemti,ma gandesc c-o fi cat de cat,comparativ cu LUK e cu ~100 lei mai ieftin,mi-a cerut 250 de lei manopera ,cu tot cu resetat calculatorul si tot,apropo mi-a aparut si inspection service ,acuma nu stiu daca de la ambreiaj sau de la altceva,nu prea are de la ce altceva ca distributia,uleiul,pompa de apa,etc. nu stiu daca au 10.000 , cel putin uleiul are vreo 3000 de km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o treaba cu ambreiajul....apare din 10k in 10k km sa te anunte ca e timpul sa faci schimburile aferente reviziei.

La schimbatul ambreiajului nu are la ce folosi calculatorul ca nu ai nici un senzor sau altceva electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se pare mult 250 de lei manopera?,mi-e ruda si-am mai facut si motorul la el,mai am undeva cu 200 de lei dar parca pentru 50 de lei,macar aici am incredere ,mi-as cumpara kitu de la KM la 380 lei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa e manopera....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem si cat o sa tina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.stie cineva ce pasta se foloseste pentru suruburile filetate in aluminiu pt evitarea coroziunii filetului de aluminiu?

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sau suruburi noi, cum zice producatorul ;), oricum unele dintre ele sunt garantate o singura strangere la cuplu. unde am avut posibilitatea am pus surub nou dupa demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor am o problema cu ,cureaua mare de distributie, pe diametru o parte a frecat undeva si a rupt practic marginea, am decis azi sa schimb distributia total role ina , curele gates.

Pareri idei de la ce sa fi frecat cureaua mare, doar pe o portiune din diametru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul (de plastic) de jos de la virbochen....100% e deformat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi mersi dar o bucata de 6 7 cm practic s a tocit pana la ate, chiar atarna, o bucata din curea. Practic din margine dinspre roata dreapta este rupta doar pe o lungime de 6 ,7 cm, restul fiind intacta

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un site de piese auto cu preturi bune imi recomanda cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cikyu,curea uzata pe interior (spre motor)..capacele de protectie de pe partea cu motorul,curea uzata spre exterior (spre canistra de carbon,vasul lichidului,roata dreapta)..capacele exterioare de protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu masina trasa 14 km pna la service ( masina pornita dar scoasa din viteza , cu luminile pornite si avarile) si mi sa terminat bateria comlpet. Am pus pe redresor 1 ora apoi a pornit , am mers 500 metri si am oprito am lasato 2 zile asa iar cand am vrut sa pornesc bateria moarta complet , Din ce cauza? 

Tin sa spun ca cutia de viteze curge ulei si asta a fost cauza din care am duso trasa 15 km la service, .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria cu probleme....si posibil alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria am schimbato de cel mult 1 an . Varta , dar era normal ca dupa o ora pusa la redesor?? si sa nu merg deca 500 m fara lumini sau alceva. si apoi so las asa 2 zile si sa nu mai porneasc???Imi apare ABS si un triunghi cu semnu (!). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probabil un senzor de abs dus,cel mai probabil pe spate si semnu ! e nasol daca e in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum 2 ani aveam o Skoda Felicia care la fel...cand iti era lumea mai draga nu pornea...am vandut-o...si dupa 2 luni il intreb pe proprietar daca ii face probleme si mi-a zis ca merge brici si ca nu are probleme cu bateria sau cu incarcarea...si mi-am dat seama atunci care e faza: daca pornesti masina si mergi 500m si o opresti, demarorul consuma foarte mult curent la start...iar in cei 500m parcursi alternatorul nu are timp sa incarce curentul consumat....si e normal sa nu mai poti porni.

Eu cu felicia mergeam 1,5 km pana la munca iar dupa ce am vandut-o noul proprietar o foloseaca cam 15km/zi...asta e explicatia.

 

Pornirile dese pe distante mici nu sunt bune pentru baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie totusi verificat alternatorul,si eu am Varta de 2 ani si inca tine,in 2 ani o singura data am pus-o pe redresor ca estia de la service au lasat muzica 24 de ore deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce doar o ora pe redresor? Trebuia sa o tii aproximativ 12 ore (cam de seara pana dimineata) sau pana face bule(fierbe). Daca e baterie clasica cu acid trebuie sa ii scoti dopurile cat e la incarcat. Trebuie masurat si acidul sa nu fie sub 1,28.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 12 ore pentru o incarcare completa. Dar eu am lasat 1 ora si nu era normal sa mai porneasca dupa 2zile. bateria parea moarta complet nici un fel de putere , Iar de exemplu cul ata baterie , se chinuia de 2  -3 ori poate mai mult , pana cand era gata complet . Acum dintro data ( imi palpaie ABS si triuhgiul cu ! )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am si eu o problema, cred. Deci in cursul acestui an am facut urmatoarele: am schimbat kit distributie+pompa apa (mergea bine, tragea bine), am schimbat cutia de viteze (mergea bine, tragea bine), am fost nevoit sa schimb si kitul de ambreiaj, l-am schimbat (la inceput mergea bine, tragea bine dar acum parca nu mai trage, nu stiu ce se intampla, nu mai trage cum tragea). SI imi apare, pentru 2 minute, in bord  "service  0 1L "  exact in felul in care am scris. Ce poate sa fie, ce naiba mai are ca nu pot sa-mi dau seama! Uleiul are 6000 km, imi si cam "papa" si am mai completat, ar avea vreo treaba cu uleiul? Filtrul de benzina la cat timp se schimb? Ar putea fi una din astea motivul pentru care nu ar mai trage asa bine? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul eu il schimb la 20k km cel mult...

fa un test de compresie si o diagnoza.Ai respectat procedura de rodaj a ambreiajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROCEDURA ASTA CONSTAND IN....  ? Iar testul de compresie  + diagnoza = tester ? 

Modificat de Oliver C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!