Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am pus 2 poze cu prima cutie care sa spart , as mai puteao suda? 

post-91105-0-62310100-1374747369_thumb.j

post-91105-0-15000600-1374747392_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK , si deci setul complet de reparatie  de unde il pot cumpara exista site , reprezentata ceva ??? cam cat ar costa ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate suda dar cine o sudeaza  sa o faca ca la carte ca altfel nu ai facut nici o treaba.

Kitul de reparatie consta in 8 suruburi de 9mm care vin in locul acelor nituri.

Kitul respectiv il gasesti la reprezentanta VW si costa 350 lei.

Daca tot umbli acolo recomand sa schimbi si rulmenti de la grup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

 

 

Sper sa nu fie prea tarziu ca ti-am dat PM si o sa scriu si aici pentru cei ce au probleme asementoare ca ale lui ghioane. Cand va ramane blocat vitezometrul si kilometrajul, acul de benzina oscileaza si masina face urat cand schimbi vitezele, verificati panoul de sigurante care controleaza instrument cluster-ul si luminile de marsarier. Nu imi amintesc acum care este, dar cand ajung acasa verific si postez aici. Motivul pentru care mie mi se ardea siguranta a fost switch-ul care activeaza becurile de marsarier in momentul cand cuplezi marsarierul. E la vedere pe cutia de viteze langa suport, intra o mufa in el. Eu am stat 2 saptamani pana sa imi dau seama ce este si intr-o zi am luat totul pe bajbaite. Am scos toate mufele care stiam eu ca trimit curent cand pui contactul si cand am pus mufa pe switch-ul acela, pac, a sarit siguranta. Era defect, era in scurt, naiba sa il ia. Am dat pe unul nou 70 de lei si de atunci merge totul brici. =Siguranta numarul 7, una de 10A.=

 

 

http://www.autokarma.ro/comutator+lampa+marsarier/hella/vw/golf-iv/1-4-16v/8799/10110/10407/2

 

Primul din lista. Aveti grija ca sunt de mai multe feuri. 

 

 

Numai bine! 

Modificat de blck08djz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu mecanicul si spune ca in locul niturilor nu se poate pune nici un fel de suruburi si nu poate face aceata opratatie . Voi ce ziceti ?? Ma mine sau nu la aceasta cutie vati referit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

minte...am facut eu cu mana mea....e lenes sau habar nu are sa desfaca o cutie.Prima data cand am desfacut o cutie a fost scenariul din ultima poza postata de Gabi.Doar ca la mine lipseau vreo 5 dinti :)).Axul cu pinion cica nu vine separat si se da impreuna cu grupul la un pret usturator.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu de cat sunt niturile >? habar nam ce sa masor sau unde scrie . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Am si eu una sparta, ziceti-mi si mie cum se desface, sa fiu al naibii ca nu am reusit. Am desfacut toate suruburile care tin cele 2 carcase si nu a vrut mai mult de 5mm sa se deschida. Care e ordinea? La mine lipseste cu totul partea aia de carcasa rotunda care in poza de mai sus e situata intre axul care iese din cutie si flansa pe care vine planetara. Se vede prin ea un ax cu rulment, unde lipseau toate rolele de la rulment si dintii de la diferential. CAt m-am chinuit au picat din ea nituri si role rulment...dar cam atat.

 

Eram si eu curios sa vad live una, insa n-am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa capacul din spate,si apoi iti trebuie o presa ca in poza sa poti sa depresezi trenul fix de pe rulmentul care-l tine in carcasa cutiei.Ai pozele mai sus.

Ultimul filmulet...ordinea inversa. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma-m hotarat si vreau sa comand kitul pentru grup conic ,  mai pun inca o data poza cum imi e sparata cutia sa va uitati si sa-mi spuneti sigur daca din cauza asta sau spart 2 cuti , a 2 cutie dupa 500 km de cand a fost skimbata. Imi e frica sa nu fie din alte cauze si sa comand kitul degeaba.

Deci sudez cutia la cineva care se pricepe apoi nu inteleg cum aflu de cat sunt niturile de 9 mm sau de 11mm cum aflu asta??

post-91105-0-39893000-1374843198_thumb.j

post-91105-0-21358200-1374843220_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa mai intai cutia sa vezi daca merita reparata.E posibil ca restul de nit sa iti afecteze pinioanele sau subansamblele din cutie.Vorba aia:are futu...dinti..in gura. :lol:

Daca e totul ok marita sa faci cutia,daca ai daune ca in pozele puse de mine...o poti duce la fier vechi...sau poti desface ambele cutii (daca sunt compatibile) si poti face din 2 trompete,una buna. ;) Vezi cine iti face cutia ca e posibil sa mai ramana multe piese la montaj daca nu se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bucata sa-mi raman ca nu se vede nicaieri , sau spartura vine din interiorul kestie din stanga??

De cat sunt niturile??? 9 sau 11 mm ??

post-91105-0-27065500-1374848106_thumb.j

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule cu tot respectul da la ce mecanic ai apelat de nu stie de acel kit de suruburi de la grup?

Deci ma repet:niturile de la grup la cutiile de 1.4 16V indiferent de anul de fabricatie sunt de 9mm iar codul cutiilor la 1.4 este DUW.

La cutiile de 1.6 sunt nituri de 11mm si costa vreo 700 lei acele suruburi.

 

Desfa cutia bucata cu bucata si vezi cum se prezinta sincroanele si pinioanele si schimbi niturile de la grup cu acel kit de reparatie,schimbi rulmenti de la grup preventiv ca nu sunt scumpi si merita dupa care sudezi cutia in locul unde a fost sparta.

Treaba este super simpla numai sa apelezi la cine trebuie.

Daca mai ai nelamuri iti las numarul meu de tel pe PM si iti explic ce vrei tu.

 

Ca si un sfat:incearca sa apelezi la oamenii foarte priceputii in cutii sau care au mai avut probleme asemanatoare daca vrei sa iasa treaba buna.

Daca mai ai nelamuriri da-ne de stire.

 

Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe a mea cutie cu codul DSB de asta ce stiti?e mai rezistenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un cod de cutia montat pe G4 doar 6 luni...foarte rar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o problema mare, trebuie sa schimb motorul, am un Golf 4 din 2001 combi, cu motor 1.4 16V, cod motor AXP,Euro 4,75 CP, de 2 saptamani caut un motor AXP si nu gasaesc nicaieri aproprope( 200 km). Am aflat ca sunt 4 coduri de motor penru 1.4 cm^3: AHW,APE,BCA,AKQ.

 Nu stiu ce sa fac ce motor ari potrivi cu AXP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axp am si eu. Din pacate e un motor scump... Daca te ajuta cu ceva stiu eu pe cineva care avea unu saptamana trecuta. Partea proasta ca e din bucuresti. Am fost la dezmembrari sa iau un furtun si dezmembra un golf 4 Axp. Am intrebat de curiozitate cat e motoru si a zis ca e cel mai scump motor de golf si vrea 800 de euro pe el fara nimic. Doar motoru...

Eu in locul tau, daca as avea probleme as cauta un 1.6, dar nu stiu daca trebuie sa schimbi si cutia. Poate e vreun coleg trecut prin asa ceva si ne spune el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic ii prea depate Bucuresti...am datsi eu cateva telefoane si daca era vanduta deja motorul totusi am intrebat ca cu cat au vanut unu era de 550 E si celalaltu de 3500lei deci cami acolo se misca preturile. Ca sa nu trebuie schimb cutiuta si cine stie inca ce eu am gandit sa cupar unu din aceste cod de motor: AHW,APE,BCA,AKQ.

sunt mai ieftine, isi de 1400cm^3, de 75 CP ca si a mea numai ca ii pe Golf 4 scurt, celalaltul ii pe LUPO si altul ii pe POLO

Modificat de MEBGOLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce face cu cele de pe polo, lupo sau skoda fabia... au alte prinderi, alte jucarii..

 

daca nu gasesti AXP, cauta BCA, se potriveste fara probleme.. stiu pe cineva care a schimbat, l-a luat din germania cu 500 euro, si avea toate accesoriile pe ele, asa ca s-a ales si cu piese de rezerva

 

APE, AHW sunt euro2 daca nu ma insel... fiind motoare sub anul 2000, iar AKQ stiu ca are numai o sonda lamba, deci ar trebui si alt ECU

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am o intrebare,parca a mai fost ceva asemanator mai de mult,de cateva zile parca masina nu prea sa traga,am observat asta de cand am fost la gratar nu tragea nici la deal nici la vale,i-am pus vreo 10 litri de benzina de 100 a mai mers cum a mai mers,acuma merge asa si asa ,problema ca nu inteleg absolut deloc,de ce in momentu cand calc pedala de acceleratie brusc ea se tureaza dar viteza ramane aceasi (nu apas abreajul,in caz de se gandeste cineva sa-mi spuna asta) deci daca apas brusc se tureaza si atat,daca apas usor mai merge cum mai merge,dar nu e tot timpul uneori,e ambreajul sau clapeta de acceleratie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!