Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salutare,

cer si eu indrumare  pentru ca topic nu am gasit sau alte informatii utile...

cum se demonteaza mocheta din partea dreapta (unde se afla becul si priza)  -  portbagaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de o poza din etka cu etrieru din spate si cu toate componentele lui care se pot comanda la wv, inclusiv codurile. Imi merge pistonasul greu si vreau sa schimb piesele care actioneaza pistonasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistonasul e actionat de presiunea lichidului din etrier...poti comanda un kit de reparatie care contine garniturile de etansare si anti-mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistonasul e actionat de presiunea lichidului din etrier...poti comanda un kit de reparatie care contine garniturile de etansare si anti-mizerie.

Stiu, dar nu acolo e problema, e problema la "melcu" care culiseaza pe un surub interior. s-a deteriorat/strambat. Si vreau sa stiu daca piesele vin separat la reprezenanta. Ca sa nu comand tot etrieru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,aveti idee de la ce poate fi acel ''pacait'' cand pun frana ,placutile de frana par inregula,nu e totdeauna doar cateodata cand pun frana se aude un pacait usurel,e bucsa de la brat ?

Mentionez ca zgomotul se aude de pe partea soferului dar nu-mi dau seama daca fata sau spate,eu zic fata.

Modificat de Getheavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 1.6 16v si am pe el casetofonul original.zilele trecute am fost la un gratar si am lasat lada frigorifica electrica in functiune conectata la bricheta masini pana mi-a descarcat bateria.ulterior am pornit-o cu clesti de la alta masina dar acum nu mai porneste casetofonul,nu se aprinde.bateria are 6 luni de cand am cumparat-o.va rog cine poata sa imi dea un sfat,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce casetofon ai? Codul de la el il stii? E cel original al masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva timp am facut o scanare la masina(Vw Bora 1.4 , 105 cp , cod motor : Axp ) aveam o eroare la airbarg , si mecanicul mi-a facut o scanare completa in care este scrisa mai jos , mi-a spus ca am o eroare la sonda , pe atunci nu aveam martorul aprins , acum ca sa aprins , puteti sa imi spuneti ce probleme am la masina : sonda , senzor g200 etc ?! , ca sa stiu ce am de facut si daca e sa ma apuc sa schimb macar le schimb pe toate ca dupa aceea sa nu mai am probleme.

Chassis Type: 1J - Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76

Mileage: 160780km/99904miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 036 997 032 K
Component: ME7.5.10 7985 
Coding: 00031
Shop #: WSC 45284 
VCID: 2240E8D6C295E70C

2 Faults Found 
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low 
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction 
P0141 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
Part No: 1C0 907 379 
Component: ESP 20 CAN V005 
Coding: 10753
Shop #: WSC 01317 
VCID: E7D639C2E9374224

1 Fault Found 
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
57-00 - Electric Circuit Failure

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 605 A
Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004 
Coding: 12358
Shop #: WSC 01317 
VCID: 356A238A631B60B4

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
Part No: 1J5 920 825 
Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V04 
Coding: 01111
Shop #: WSC 54321 
VCID: EAD040F6FA257F4C

Part No: IMMO
Component: IDENTNR: VWZ7Z0Y2592038 
IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2592038 

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901 
Component: Gateway K<->CAN 0001 
Coding: 00006
Shop #: WSC 01317 
VCID: F0E4529EDCF9859C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 1C0-962-258-II.lbl
Part No: 1C0 962 258 N
Component: 1A Zentr.Verriegel. 0001 
Coding: 04097
Shop #: WSC 01317 
VCID: 326018969275778C

2 Faults Found 
00953 - Interior Light Time limit 
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165) 
29-00 - Short to Ground



E posibil sa fie din cauza la benzina si sa fi prins mizerie ceva ?!

Am uitat sa mentionez ca masina trage , nu merge innecata , poate putin la pornire dar dupa se comporta normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda de la catalizator(2) are circuitul de incalzire defect(probabil trebuie inlocuita) iar senzorul g200 trebuie desfacut si reparat(daca suporta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 16v APE e normal ca la 90km/h sa am 3000rpm sau la 100 km/h sa am 3200rpm?

pana acum am vazut numai 1.4 cu 100km/h la 3000rpm.

fiind motor mai mic pana acum am crezut ca e normal sa fie mai turat...

daca nu e normal care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la 100 am 3000 de rpm ,mie si asa mi se pare mult cand mai merg cu cielo si vad ca la 100,100 si are abia abia 2500 ma uit cam urat :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Getheavy: înainte de toate, nu știu dacă ai comparat motorizări similare... și a-2-a chestie, parcă am mai multă încredere în inginerii de la VW, și anume au știut ei când au făcut calculul de rapoarte, care e "combinația" cea mai optimă pentru raportul motor-cutie. I mean... seriously, parcă nu (prea) poți să compari VW cu Daewoo. Și ar mai fi chestia de cuplu... :)

 

@NELKOR: e drept că eu am AXP, dar tot 3000rpm am la 100km/h. Sigur nu ți-a fost "șurubată" cutia vreodată? Că dacă e, numa' din cutie ar putea să fie...

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cum surubata? A fost unblat la motor, mai exact a fost schimbat totul in afara de blocul motor cand a fost la fostul proprietar. Si inca o chestie: pot cere prin e-mail unui service autorizat vw in care a fost reparata masina sa imi arate ce interventi au fost facute la masina?

Adica cum surubata? A fost unblat la motor, mai exact a fost schimbat totul in afara de blocul motor cand a fost la fostul proprietar. Si inca o chestie: pot cere prin e-mail unui service autorizat vw in care a fost reparata masina sa imi arate ce interventi au fost facute la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema: cu volanul virat maxim stanga sau dreapta parca imi "scapa" o roata. Se simte cam o data la o turatie completa a rotilor. In acelasi moment cand se simte asta masina se misca destul de tare stanga dreapta. Chiar si eu la volan ma misc. Simt cum se misca scaunu sub mine. In acelasi timp rotile din spate huruie si parca freaca de asfalt nu se invart. Ce ar putea fi?

Sper sa se inteleaga ceva din descrierea mea. E greu de explicat, bu am mai intalnit asa ceva.

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

De unde-ti iei ce fumezi, sa ne zici si noua? :D.

greu de inteles ce descrii :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intelegi-raspunzi.

Nu intelegi-iti vezi de treaba sau mai intrebi, mai vi cu o intrebare "ajutatoare"...

Daca nu sti sa explici o situatie mai ciudata nu e neaparat sa fi vreun drogat...

Cat despre tine ... Razi cam mult...deci... Ce si de unde iei???

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o situatie asemanatoare ,(cu "scaparea" rotii ,cum zici tu)  masina (non vw) avea tripoda si bucsele de la brate terminate . tu nu ai tripoda la capul de planetara dar poate e de la brate ,sau a fost schimbat un cap de planetara si a fost pus altul mai lung :tuktuk: . cel mai bine ,ridicata pe elevator si tras de toate alea .controleaza si suportii motor-cutie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa spart cutia de viteze si am inlocuito cu una la mana a 2 , si mi sa crepat dupa 500 km , As puteo suda , lipi finca are o gaura de 1 cm ?/Care ar fi cauza spargeri amandou .Ceva pareri ???

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

DUW cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grupul conic.Nu mai merge cu masina,desfa cutia,sudeaza bucata lipsa,cumparati de la reprezentanta setul de reparatie pentru grupul conic (suruburile cu piulita care vin in locul niturilor cu care e ambutisat grupul conic),scoti niturie vechi cu bormasina si apoi montezi in locul lor suruburile din setul de reparatie.Asta e o operatiune care trebuie facuta de un mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi  la nr masini .NU



cu ce as puteao suda ?? si cam cat ar costa grupul conic ?? si daca poti la cat sa ma astept de la manpera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DUW e codul cutiei de viteze, nu numarul masinii. Uita-te pe stickerul din portbagaj, ca trebuie sa fie trecut acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Gabi, ai cumva idee cat costa kit-ul asta de reparatie pentru cutia de viteze. Un pret orientativ... Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca este vreo 350 lei kitul de suruburi de 9mm si cele de 11mm costa vreo 700 lei.Astea sunt preturi de la VW Tess Brasov

 

Bursaiu sigur codul cutiei este DUW,iar de sudat nici sa nu te gandesti sa o sudezi ca nu merita.

Si eu am sudat-o si rezultatul este unul trist:demontata cutia de pe motor de 7 ori si abia acum am reusit.sa o rezolv.

De banii nu iti mai povestesc cat am bagat ca,cu banii respectivi cred ca luam o cutie noua.

Deci in final cutia de viteze nu se sudeaza,nu se repara ca viata lunga nu are daca nu este facuta de un super meserias.

In momentul in care cutia a crapat se inlocuieste,cel putin eu nu as mai repara niciodata nici una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva in cunostinta de cauza si meserias iti repara cutia si bucata rupta este sudata bine...nu exista nici un fel de problema.

Razvane,normal ca tie ti-a cazut cutia reparata,pentru ca in loc sa schimbi setul complet de reparatie,ai schimbat doar 1-2 suruburi si normal ca au cazut alte nituri de la grupul conic.Iti garantez ca daca schimbai tot setul de reparatie si sudai cutia corespunzator,rezolvai problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!