Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

dumitrualexander

daca nu ma insel, rezervorul mi-e de 55L, cu un plin am facut undeva aproape de 600KM, toti prin oras... (de fapt o mica iesire afara).. aia ce inseamna undeva la 9 in oras. masina e din 2004. legat de consum.. depinde cum merg.. am un condus mai agresiv.. o turez putin... si de obicei consumul mediu prin oras se invarte pe langa 10, dar am scos si mai putin in oras, de curiozitate doar.. 8.6 si in afara 5.2 (singur in masina). faza asta, cu consumul instat de 99 am vazut-o de mai de mult.. dar nu m-am agitat pentru ca asa am crezut/cred si eu cum ai zis si tu mai sus, ca injectia e mai mare. Insa, nefiind bun cunoscator al mecanicii si motoarelor am zis ca nu strica sa intreb.

La ce viteza medie ai scos consumul ala in afara? Eu reusesc sa scot un consum de 5.5 in afara cu conditia sa nu depasesc 85 km/h.In oras nu prea dau atentie consumului pt ca merg in raport 70% afara 30% oras. Legat de consumul instant mare la prima pornire nu este nimic anormal. Arata asa pana se stabilizeaza.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 80-100 am mers atunci. deloc mai tare de 100. mai mult am tinuto la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai tare consum pe care l-am scos a fost 4.8-4.9-5 pe aici dar mers singur si doar intre 90-100, maxim 110,apropo de consum ,la un motor de 1.4 16V,scurt (in 4 usi) cate kg il poti incarca fara sa-l ''obosesti'' prea tare , ma refer cu tot cu pasageri,deci efectiv doar incarcatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu niste coduri pentru filtrul de aer, polen,benzina si ulei pentru seria: WVWZZZ1JZ3W290509. Nu conteaza producatorul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cu Golf IV 1.4, cumparat de nou, pe la cati km a inceput motorul sa aiba specifica bataie de tacheti/piston/sau ce mai face motorul asta sa fie mai zgomotos? Sau doar cele din Germania "bat"? Mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu pe cineva cu octavia2 cumparata de noua, cu motor BCA, care la fel facea cand era rece... tacanea cot la cot cu golfu meu de 10 ani :))

 

ca si la mine, era suficient sa o turezi putin cat sa ajunga ulei mai mult pe tacheti si disparea zgomotul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am oprit intr-o panta foarte abrupta, cu botul in jos, si bataia se auzea mult mai tare, chiar si cu motorul cald (ulei vapsoil 5w30). In rest e ok, dispare dupa ce se incalzeste un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca din cauza inclinatiei sa nu-ti fi ajuns suficient ulei unde trebuie.

Insa sincer, vara nu mi se pare okm sa bata motorul. Eu am 1.6 16v si doar iarna la rece bate, vara toarce din start. Si am 170.000 km.

Daca vara va bate eu zic ca ar fi cazul sa schimbati vascozitatea uleiului, e posibil ca 5w30 sa fie prea subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo idee daca planetarele de la golf merg si pe lupo aceeiasi motorizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi sunet il am si eu la proaspat cumparata masina. In sarcina si la accelerare normala sau cat se poate de "agresiva" se aude acest zgomot. La relanti, nu! Sper sa fie acel zgomot de care am mai citit pe forum si nu alta buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal'tare oameni buni!!

 

pun niste poze... nu stiu cum ii zice la teava aia ce invarte roata... e cam ruginita unde se vede... ar terbuii sa ma agit, sa o schimb cat de repede?

 

http://imageshack.us/g/6/wjub.jpg/

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Hai mai, chiar asa?  Planetarele se schimba sau se repara cand incep sa bata mai ales in curbe, nicidecum din motive estetice. ( sau cand se rup). Totusi, nu ar strica sa cureti rugina cu o perie de sarma fara sa strici burdufurile de planetara si sa o vopsesti cum poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boala de masina stata mult.

Teoretic nu ai de ce sa iti faci griji....dar ia un ciocan si bate in zona respectiva(usor asa..mai mult ciocanire) si vezi daca a patruns rugina in profunzimea materialului.Eventual curata locul cu o perie de sarma si aplica ceva grund sau vasilina sa stopezi avansarea ruginei.

Rar am vazut ceva de genul asta... :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de raspunsuri si sfaturi! :D

 

nu stiam daca e bara plina.. sau goala... ca e destul de serios mancata. da' daca ziceti ca nu e bai, le curat si ce oi mai face si dumnezeu cu mila.. pana bat.

Modificat de CJ80DOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un Golf 4 1.4, porneste greu dimineata, nu vrea sa o ia din prima.Precizez ca am curatat recent clapeta de acceleratie, inainte de curatare pornea foarte usor, chiar si iarna la -20 de grade a luat-o din prima.
Care ar putea fi cauza pentru care nu vrea sa porneasca din prima ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Readaptare ai facut?

 

LE: la ce te-ai bagat la ea daca totul era ok?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E boala comuna la 1.4,iarna si la - 50 grade porneste la sfert,dar vara daca sta mai mult de 6-7 ore nu porneste din prima.

Nimeni cu problema asta nu a gasit o explicatie logica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine porneste si vara din prima doar ca am un tremurat urat.

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, vara trecuta nu am avut probleme de genul asta.
Clapeta am curatat-o pentru ca in momentul in care apasam ambreiajul sa schimb viteza in mers se aprindea martorul de la baterie si murea motorul, mi-a verificat mecanicul alternatorul si a zis ca e in regula, clapeta trebuie curatata.



Aseara cand am pornit-o a avut si la mine un tremurat urat de tot si mirosea a gaze nearse, am sunat mecanicul sa il intreb care-i treaba si a zis sa o duc la tester, dupa care am accelerat-o un pic si si-a revenit, poate a facut asa din cauza ca a stat toata ziua in soare si s-au acumulat ceva gaze ?

Modificat de cristy91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miticamustatea

Salut,

 

Am avut si eu o problema asemanatoare: pornea foarte greu (din a 3-a, a 4-a incercare), scotea fum negru la pornire si se tura singura; s-a rezolvat cu schimbarea senzorului de temperatura (m-a costat 72 de lei cu tot cu manopera).

 

In alta ordine de idei, mi s-a uzat rulmentul de la compresorul AC-ului. Stie cineva un service acceptabil la bani in Bucuresti unde as putea sa il schimb?

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

DA, se cheama dezmembrari, care din dulgherii de la noi din servisuri crezi ca are scule de schimbat rulment intr-un compresor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul il gasesti la un pret destul de bun,este livrabil pe producatorul Cargo si operatiunea de schimbare a lui este destul de simpla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!