Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

miticamustatea

Buna ziua,

 

Ma poate ajuta si pe mine cineva sa gasesc un set original de prezoane pentru Jante standard de aliaj pe un Golf IV?

 

Masina este fab in 98, cod motor AHW, iar jantele sunt DEZENT din ce am reusit sa gasesc pe internet folosind codul KBA 45418 care este inscriptionat pe ele. Momentan am niste prezoane pe care este inscriptionat USC 10 9 (nu stiu daca sunt dimensiunile sau un oarecare cod) pe care mecanicul mi-a recomandat sa le schimb pentru ca se potrivesc cu greu la setul actual de roti.

 

Va multumesc,

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabbriel_gabi

o sa merg la mecanic saptamana viitoare si revin cu rezultatul. la tester nu a iesit nimic...nici macar o eroare....oricum multumesc :icon_confused:

daca turez motorul mai puternic turatia se stabilizeaza la normal

Modificat de gabbriel_gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.mi-a scazut relantiul.acum acul sta la prima linie de sub 1000,iar pe vag arata 720 de rotatii iar erori nu am.ce sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acum e bine , asa trebuie sa stea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine daca bagam in motorul asta benzina 99? sau e prea puternica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Iti citez ce scrie in carte:" Este permisa folosirea unei benzine cu cifra octanica superioara celei recomandate. Oricum aceasta nu ofera avantaje in ceea ce priveste puterea si consumul".  Adica in traducere, poti sa pui de 99 dar este scumpa si nu are rost. Si sa stii ca benzina de 99 nu este mai puternica decat cea de 95. Cifra arata rezistenta la detonatie. Adica o benzina de 90 sa zicem poate detona, adica sa se aprinda inainte de a da bujia scanteie. O benzina de 99 detoneaza mai greu. Eventual sa pui de 99 vara daca observi ca apar detonatii, adica caraie motorul la turatii mici si accelerari puternice.( nerecomandate oricum).

   Eu pun de 99, eventual efix,  de vreo 2 ori pe an inainte de drumuri grele, urcat muntii cu masina incarcata de ex. sau inainte de verificarea tehnica.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine cam asta se intampla daca merg cu 95, caraie motoru cand e putin subturata si accelerez puternic...daca bag 99 merge lin....si sincer si un consum mai mic...este diferenta intre 95 si 99, o simt f bine, motorul merge lin, e mai spontan, si accelereaza mai usor.

 

Deci sa inteleg ca daca bag 95 apar detonatii inainte de aprinderea scanteii la bujie? de aia carie motoru?

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Poate sa-mi spuna cineva ce cod motor are urmtoarea msina (G4 1.4, 16v)? VIN : WVWZZZ1JZYW534081. Momentan nu are TUV, a fost pus motor nou la service VW in 2006.

Multuesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele cu motorizarea cu care masina a plecat din fabrica,nu mai sunt valabile.Nu o sa iti poata spune nimeni ce cod de motor are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici in Brief nici in Schein nu scrie.. dar in carte service da! Si din 2006 pana in 2013 febr. a circulat masina in Germania. Undeva trebuie sa scrie (ceva acte, in evidenta celor de la TUV sau VW)........ in afara e blocul mortor

Am inteles ca exista ceva program care zice tot depre masina dupa VIN (seria masinii)!



Codul motor cu care a iesit din fabrica se mi poate afla? Is curios daca motorul nou are acelasi cod ca cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu poti citi codul si seria de pe el? e pe stickerul de pe capacul de la distributie sau in cel din porcbagaj.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu asta a plecat din fabrica.

Motorul montat ulterior este de generatie mai noua.

Numar sasiu WVWZZZ1JZYW534081
Model Golf 1,4
GOLF
Data fabricatie 13.12.1999
An model 2000
Cod vanzare 1J12C4
Cod motor APE
Cod cutie viteze DUW
Tip transmisie 5S
Dotare  EL
Culoare plafon X1
Culoare exterioara / Cod vopsea X1 / B7Z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi! Motorul nou e tot APE. Din cate stiu e euro 4! Voi cum stiti???



Cel putin in carte service scrie ca o fost schimbat... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Salutare baietii .. am si eu o problema cu inchiderea portierelor care devine din ce in ce mai dificila .. s-au lasat destul de mult..deja incepe sa se frece luand si vopseaua de pe un colt !! Am citit ceva pe aici dar sunt putin nedumerit ! Se poate regla fara a demonta toata aripa cu aparatoare bara etc .. si daca da unde mai exact ar trebuii umblat daca este lasata ..! De unde pot achizitiona un cap stelar sau cum se numeste ca nu am gasit pe nicaieri ! multumesc foarte mult !

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o o pbma cu usa de la sofer si anume ca mi se parea mie ca nu s-ar inchide perfect, adevarul era ca parca agata putin.

Am desfacut inelul de prindere de pe stalp cu un inbus. Insa trebuie sa ai grija ca acei 6 dinti cat are un imbus normal sa faca priza buna pt a nu deteriora surubul.

Dupa chinuri m-am lasat pagubas, nemaiputand sa regelz cum trebuie usa si pt 40 de lei mi-au reglat-o in 5 minute in reprezentanta.

Desigur, usa se inchide perfect si nici nu mai agata.

 

Poti incerca o intrebare la o reprezentanta, poate ai surprize placute cu privire la pret si astfel nici nu te chinui degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

la mine nu e de la acel "U" de pe stalp ! sunt ambele usi lasata iar in momentul in care o inchid partea de sus este mai infundata iar ce-a de jos mai iesita deci e din balamale ... am nevoie de o cheie dinaceea si nu stiu de unde as putea face rost ?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheia (imbus poligonal M12 (sau M10)) o poti gasi in piata la cei ce vand scule

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denny, eu doar ti-am dat exemplul meu, nu ca de acolo ar fi pbma la tine. Insa din experienta iti spun, e destul de greu sa o aduci la nivel, astfel incat, o vizita la reprezentanta se poate dovedi o supriza placuta mai ales din punct de vedere al costurilor, precum a fost la mine.

Eu martusrisesc ca m-am chinuit vreo 2 zile fara succes. La reprezentanta am gasit urme de lubrifiere ( o vaselina alba) si la balamalele usilor, e posibil sa fi umblat si acolo, oricum usa mi-au reglat-o perfect si in f scurt timp, astfel incat chiar mi-a parut rau ca nu m-am dus de la bun inceput si m=am chinit ca prostul 2 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabbriel_gabi

o sa merg la mecanic saptamana viitoare si revin cu rezultatul. la tester nu a iesit nimic...nici macar o eroare....oricum multumesc :icon_confused:

daca turez motorul mai puternic turatia se stabilizeaza la normal

am fost la mecanic......a iesit o eroare clapeta acceleratie   :( sa vedem maine cum va iesi....salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata baieti!!

 

vin la voi cu o nedumerire. am observat ca atunci cand pornesc si motorul e rece, imi arata la consumul instant 99,9 si scade in 5-7 secunde la consumul real. deci asta e chiar dupa ce ponesc de pe loc, si cum ziceam am observat ca e in diminetile reci/racoroase si iarna. nedumerirea : e normal? asa se intampla si la voi? am puso pe vag com acum ceva vreme dar nu am avut erori, doar cateva la modulul confort legat de geam si de microswitchul din broasca, pe care ulterior l-am schimbat.

 

daca nu e normal sa afiseze asa, imi puteti da niste idei ce as putea face?

 

multumesc anticipat si sa aveti o zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa citesti cu vag com-ul temperatura motorului cand e rece, daca nu e cea reala (adica cea a mediului ambiant) ci mult mai mica e posibil ca senzorul de temp sau cablajul lui sa aiba ceva probleme. La pornire ECU crede ca motorul e mult mai rece si baga mai multa benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki, mersi mult. though... daca e asa, si baga ECU mai multa benzina.. chiar asa multa, incat consumul instant sa fie 99 ?  :o

Modificat de CJ80DOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa fie asa pt un timp foarte scurt la pornire injectia este mai mare pt pornire si de aici este si consumul tau afisat asa mare ... cat consuma masina asa in mod normal? fara sa te iei dupa calculatorul iei ... ce fel de instrument cluster ai... ca sunt unele modele mai vechi care la pornire afisau "balari" in sensul ca nu era consumul real (ora / km)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel, rezervorul mi-e de 55L, cu un plin am facut undeva aproape de 600KM, toti prin oras... (de fapt o mica iesire afara).. aia ce inseamna undeva la 9 in oras. masina e din 2004. legat de consum.. depinde cum merg.. am un condus mai agresiv.. o turez putin... si de obicei consumul mediu prin oras se invarte pe langa 10, dar am scos si mai putin in oras, de curiozitate doar.. 8.6 si in afara 5.2 (singur in masina). faza asta, cu consumul instat de 99 am vazut-o de mai de mult.. dar nu m-am agitat pentru ca asa am crezut/cred si eu cum ai zis si tu mai sus, ca injectia e mai mare. Insa, nefiind bun cunoscator al mecanicii si motoarelor am zis ca nu strica sa intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!