Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

subscriu, nu exista consum l/km in stationare ci numai l/h

si daca motorul e la 90 trebuie sa arate 0.5 sau 0.6 in functie de uzura ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao

Gherasime,aceeasi problema cu pistoanele am avut-o si eu,la golful din semnatura..

Eu am schimbat toate pistoanele(complet echipate cu semeringuri) la BC Golf in Timisoara,plus cuzineti(asa am ales eu pt o siguranta mai mare...)Din spusele mecanicului se pare ca e o problema destul de des intalnita pt motoarele de 1.4,se spune ca nu sunt foarte fiabile mai ales in regim de functionare intens..

intr-adevar,in momentul cand le-am schimbat se vedea clar pe o parte a pistoanelor urme de frecare,pe unele mai accentuat ,pe altele mai putin accentuat...

sper ca te-am ajutat..

ciao

ok! multumesc de raspuns; abia ce schimbai si eu toate pistoanele si aveau intr-adevar zgarieturi pe camasile acelea de pe exterior; pacanitul a disparut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu, nu exista consum l/km in stationare ci numai l/h

si daca motorul e la 90 trebuie sa arate 0.5 sau 0.6 in functie de uzura :(

si atunci care ar putea fi problema? sa fie ce a zis ala de la bosch... ca ia aer p undeva sau nu stiu ce e cu vidu( ca din cate stiu la benzinare senzorii masoara combustibilu si la diesel masoara aerul) si astfel nu simte...

mai are careva problema asta sau doar eu cu inca o persoana :vaidecapulmeu: ?

si chestia cu media de 15.9 cand porniti masina tot numa la mine? pe la voi cat arata? sau arata doar liniutle alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis ca nici eu de cand am cumparat masina n-am vazut ever l/h pe computer.

Si mie mi se pare ca scrie suficient de clar in manual: "Cand autovehiculul este oprit (adica sta pe loc), se afiseaza ultima valoare inregistrata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@likudio fa o diagnoza vagcom, BC-ul tau nu afiseaza in mod normal ce ar trebui... posibil sa ai erori..

@racovita_rico consumul instant arata normal, cand pornesti trebuie sa arate 2l/h si sa scada treptat in functie de auto-soc... iar consumul mediu arata -- liniute pana cand pornesti, si pe masura ce mergi el porneste de la 99l/km pana ajunge la consumul mediu adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti arata in l/100km probabil din cauza ca ceva dicteaza BC-ului ca masina ar fi in miscare, si de aia poate si media de 15. Poate un switch ceva blocat, sau...nu stiu.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU aveti nici o problema !!! :wacko:

Sunt borduri ce in timpul stationarii arata l/h si borduri ce arata l/100km(ultimul consum mediu inregistrat). Golfuri/Bora ce sunt fabricate incepand cu 2002 arata l/h.

PS : cititi si topicul Consum la ralanti . Bafta.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e. m-am elucidat din topicul celalalt. ma bucur ca e o feature si nu un bug. :o multam! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema.am mai citit pe forum despre problema asta dar vreau sa fiu si eu lamurit mai bine.nu prea imi mai trage masina si cred ca e problema de pe partea electrica.cum pot sa verific fisele sau "modulul de inductie" sau cum ii zice ca nu am bobine pe fiecare bujie.cred ca nu pierd curentu de tot la vreo fisa deloc ci doar imi intrerupe vreuna.pe vagcom nu mia dat nimic.cum pot sa verific?:(am citit dar nu am inteles foarte clar.imi cer scuze daca.posibil sa imi inroseasca bujia dar nu cat trebuie?scuze daca readuc in discutie problema aceasta:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul pornit,scoate pe rand cate o fisa si vezi cum se comporta.Daca nu e nici o diferenta sesizabila (daca nu incepe sa tremure motorul) atunci acolo ai probleme cu fisa bujia sau bobina.

Asta fiind cea mai simpla mwetoda

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare am cumparat un g4 1.4 bca s-a mai intamplat cuiva ssa-i bubuie motoru (mi-a sarit biela si mia spart blocu) eu nu am mers decat 600km fara a o forja excesiv chiar mers normal pt ca ma cam speria consumu 8-9 lejer in afara

Modificat de cassano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat. Eu am AXP... tot 1.4, si ce-i drept, primeste forja la greu. Adica cat e el de "1.4", schimb numai in 3500-4000, si merg cu el, zilnic. Tare ma mir ceea ce spui... sa nu fi avut o buba inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta ma mir si eu pt ca mecanicu mi-a zis ca nu a fost umblat in motor, ceea ce am crezut initial dupa ce mi-a bubuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vorbea despre faptul ca i-a bubuit motorul. Eu am raspuns la asta. Era vorba de motorul de 1,6/16v. La partea de bloc motor sunt cam la fel toate, din ce am gasit pe net pina acum. Daca am gresit raspunzand la postul cu pricina....mea culpa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contea ENORM de mult cum este exploatat motorul...

cand e rece sa nu fie turat ca nebunul (motorul)

abea dupa ce sta la 90 sa se tureze la peste 3000

sa nu se tureze inutil mereu, pai unii merg prin oras si o tureaza de parca ar fi pe circuit.. 3000-4500 ture, o fi el motor de aspiratie dar prin oras poti sa turezi si pana la 2500-3000 fiecare treapta....

cand schimbi treptele lasa un ragaz de 1 secunda, nu smuci cutia de viteza, fa-o ca pe o arta, eu schimb vitezele cu 2 degete, usor si calm

daca exploatezi corect un motor, te poate duce mult si bine.

daca esti mai anti-soferie, evident ca iti bubuie motorul (fara aluzie la nimeni)

P.S. nu am sa uit niciodata ce imi zicea bunicul meu, acesta a fost sofer pe autobuz pe vremea lui ceausescu aproape 45 de ani

"nu tura niciodata inutil masina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema.am mai citit pe forum despre problema asta dar vreau sa fiu si eu lamurit mai bine.nu prea imi mai trage masina si cred ca e problema de pe partea electrica.cum pot sa verific fisele sau "modulul de inductie" sau cum ii zice ca nu am bobine pe fiecare bujie.cred ca nu pierd curentu de tot la vreo fisa deloc ci doar imi intrerupe vreuna.pe vagcom nu mia dat nimic.cum pot sa verific?:(am citit dar nu am inteles foarte clar.imi cer scuze daca.posibil sa imi inroseasca bujia dar nu cat trebuie?scuze daca readuc in discutie problema aceasta:|
cu motorul pornit,scoate pe rand cate o fisa si vezi cum se comporta.Daca nu e nici o diferenta sesizabila (daca nu incepe sa tremure motorul) atunci acolo ai probleme cu fisa bujia sau bobina.

Asta fiind cea mai simpla mwetoda

Partea cu incalzirea bujiei e din alt film, benzina are aprindere cu scanteie, n-are ce bujie sa se incinga.

Metoda cu scosul fisei nu este recomandata, asta mergea la Dacie, pe timpuri (pe timpuri cine a folosit asa ceva, ca se va practica de fapt atat timp cat vor exista Dacii)

Faptul ca nu prea trage masina e foarte vag spus... Daca motorul nu tremura practic n-ai intreruperi, dar la capatul instalatiei sunt bujiile, poate se verifica si ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare si eu exista posibilitatea ca motorul de 1.4 model bca sa se mai fabrice si in 2006 pt mi a zis cineva de la o firma de dezmembrari ca are acest model dar din 2006,eu stiu ca am vazut pe undeva ca aceste tipuri de motoare s-au fabricat intre 2002 si 2004 ??? si ... apropo stiu ca acest post nu e chiar la topicul corect dar daca cunoaste cineva unde pot gasi acest model de motor ... caut de o sapt si abia 1 am gasit si tocmai la arad. si apropo mergeam de 2 ore cand mi-a bubuit motoru ... cred ca era prea bine incalzit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tremura motorul dar nu mereu si partea cu "nu trage" in ultima vreme am vazut ca nu prea si-a mai revenit.spre exemplu in treapta a2a ar trebui sa ai destula forta si fiecare apasare a pedalei de acceleratie sa iti raspunda prompt.la mine in a2a acum daca apas brusc pedala fie ea si la blana d-abia incepe sa traga.imi cunosc masina si stiu cum se comporta inainte.la bujii ma refeream ca poate numai transfera curent cum trebuie nu stiu:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa faci o diagnoza completa si sa te gandesti la verificarea bujiilor si a bobinelor de inductie.

citeste aici simptome defectiune bobine inductie http://vwforum.ro/index.php?showtopic=47984

iar daca se aprinde martorul EPC sau "gaze evacuare" sa verifici sonda lambda si senzorii ce duc la ECU

cand un senzor se strica, se trece pe un sistem de avarie, motorul functioneaza, dar merge prost, ECU nu poate gestiona injectia, arderea, evacuarea corect

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul vorbea despre faptul ca i-a bubuit motorul. Eu am raspuns la asta. Era vorba de motorul de 1,6/16v. La partea de bloc motor sunt cam la fel toate, din ce am gasit pe net pina acum. Daca am gresit raspunzand la postul cu pricina....mea culpa !

Disparuse edit-ul cand mi-am dat seama ca am scris gresit: trebuia sa scriu 1,4/16 valve. Nu am "bubuit" eu motorul, ci asa am cumparato. Motor de schimb am cautat si eu si fosta proprietara, chiar destula vreme. Asa ca m-am hotarat sa-l repar pe cel original. Mai greu a fost pana am gasit biela, ca in rest a durat doar o saptamana, de cand am inceput demontarea pana l-am pornit. Asa ca, ai putea sa faci si tu acelasi lucru. Oricum, din ce-am auzit si am citit pe net, chestia se intampla cand pompa de ulei nu mai baga. Apropo, care biela ti-a pocnit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa-ti pt ca nu ma pricep asa mi-a zis mecanicu da cu motoru nu mai am ce sa-i fac bloc e spart si el asa ca tre sa caut altu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare oameni buni!am o problema mare(cred eu):dimineata,cand sa pornesc masina sa plec la servici,cand sa o pornesc,am crezit ca se rupe in doua,vreau sa spun ca a luat-o foarte foarte greu,iar cand a luat-o,tremura de ziceai ca se rupe in doua.cand am dat cheie(cand se chinuia sa invarta),s-au aprins si martorii de ESP SI ABS.pana la servici nu mi-a facut nicio problema(4o de km).pe la ora 14,am pornit-o iar si a mers din prima,fruos,dar seara(ora 19)cand sa o pornesc,aceeaso treaba cu martorii dar de-abia a luat-o din a 5-a incercare.simptome a avut de la o vreme(cred eu),adik atunci cand dadeam cheie,simteam auzeam cum invarte electromotorul(cred) de 1-2 ori,dar cam "gatuit",iar dupa aceeaparca pornea ca din pusca.aveti,va rog,vreun sfat sau idee sa ma ajutati si pe mine?multumesc anticipat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare, o sa te ajute f mult in depistarea eventualelor probleme.

Numa' bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!