Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

stie cineva cat costa un set nou de fise la bujii golf 4????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Am aruncat o privire pe unixauto.ro, si, din cate am inteles eu de acolo, costa aproximativ 250 de lei.  :vaidecapulmeu:

 

PS: un singur semn de intrebare este suficient  :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii de ce am pus atatia ? Ca eram sigur ca o sa mi zica cineva de o suma de asta care nu si seminifica valoarea  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista sectiune separata unde intrebi preturi de piese... aici se discuta probleme tehnice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@panda23 exact aceeasi problema am avut-o si eu. se accelera singura. cauza era clapeta de acceleratie. chiar si dupa ce am curatat-o la fel imi facea. cauza - era dus motorasul care actiona clapera ce regleaza volumul de aer. mai rau, mie imi ramanea blocata clapeta pe "oprit" - nu mai intra aerul si masina nu mai pornea nici moarta.

deci verifica clapera, acolo ar trebui sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Buna domnilor!

Detin un Lupo din '99 cu motorul de 1.4 16v cod AKQ. Am dat jos epuratorul sa il curat si am observat ca furtul care comunica cu carcasa filtrului de aer ii praf, spart prin unele locuri si moale asa de il apesi bine se lipeste. Citisem pe undeva ca a pus cineva un furtun de apa de dacie in loc de acel furtun, voi recomandati asa ceva? sau exista vreo varianta mai ieftina decat cel original?

Cand am scos filtrul l-am scuturat de curiozitate si se aude ceva in el, ca si cum ar fi o piatra in interior si daca il scutur suna. Oare sa fie mizerie intarita sau ii dus de tot separatorul?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Am curatat si eu epuratorul saptamana asta:am bagat niste benzina in el si l-am agitat bine.si la mine auzea sunetul ca de piatra,dar erau bucati de impuritati.legat de furtun ai incercat sa vezi cat costa la dezmembrari?eu zic ca e mai bine decat o improvizatie.

Modificat de dumitrualexander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

O sa sun si la dezmembrari sa vad ce preturi au. Ma gandeam ca se potriveste la fix furtunul ala de dacie. Oricum ma duc maine sa caut sa vad ce o sa gasesc. Stiti cumva ce diametru are furtunul original? Mi s-a parut ca la capatul de la separator are diametru mai mare.

Multumesc!

Modificat de cosmindumi87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtun calorifer de dacia,vezi ca e unul care are cot ..exact ce iti trebuie tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un carait la pornire de la electromotor, stiam ca bendixul face asa, l-am schimbat si tot degeaba, de la ce altceva poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms, exact pe ala l-am gasit si eu dupa aia.

S-a rezolvat deocamdata, in sensul ca am curatat bine si am uns bucsele respective, acum nu mai face zgomot dar cam are joc si probabil o sa faca iar in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subiect de discutie: ce benzinarie frecventati cei cu motoare pe benzina( si nu neaparat din cauza pretului)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Eu alimentez numai de la Mol, de cativa ani buni, si sunt multumit.

 

Chiar vroiam sa intreb si eu cam acelasi lucru. Referitor la benzina, alimenteaza cineva cu benzina Efix?

 

Avand in vedere ca am un motor mic si destul de batran  :) merita sa alimentez cu benzina Efix 95, sau sa pun aditiv Metabond in benzina, in speranta ca ar avea efecte benefice? (fara sa intram in detalii despre aditivi, stiu ca s-a mai discutat despre ei).

Modificat de craciunb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Eu bag numai de la MOL si pana acum toate bune:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alimentat de un an jumate numai cu efix 95 de la rompetrol si n am avut nici o treaba.Ca sa incep cu inceputul golful meu cand l am adus din tara a vazut numai benzina de petrom.Au aparut diverse probleme mai exact mi au cazut ambele sonde lambda si egr ul deoarece ele au sesizat caliatea benzinei din Romania . Dupa ce le am schimbat am bagat numai efix 95 si n am mai avut nici o treaba.Dar acum o luna mi o debitat mie prin cap sa bag 98 ...insa pe capacul de la rezervor e specificat numai 95 si 92.Am mai intrebat si eu si se pare ca ti poti strica catalizatorul daca nu respecti indicatiile producatorului.Si atunci am zis hai sa bag de la OMV ceva cica mai bun...surpriza  egr ul mi o dat o eroare si missfire pe cilindri ...asa ca o cinsum pe asta pe are o mai am in rezervor si ma intorc la marea iubire EFIX 95 .Deci nu experimentati  pe cont propriu ci invatati din prostia altora... :D  



PS: n are rost sa dati banii pe aditivi si alte minuni daca motorul merge bine si nu sunt probleme indiferent de vechime. In Oradea pe de alta parte toata lumea se plange de MOL si LukOil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Detin un  vw golf 4 motor 1.4  fabricatie  2001 Axp edition , sunt foarte multumit. Consumul de ulei este de 500-700  ml la 10000 km  de obicei cumpar cam 4 litri la un schimb. Am curatat  clapeta si egr luat borna de la baterie  si atat.

Consumul de combustibil este de 8-9 litri in oras 6-7 mixt iar  afara  am ajuns la  un consum de 5- 5.5 l chiar si 4.7  Szeged  Ungaria - Dr Tr Severin. In legatura cu martorul de la  motor se aprinde doar cand   cumpar o  benzina proasta  adica petrom si rompetrol adica merge motorul groaznic    cand accelerez adica  hrrrrrr,  iar  cand  bag  de la mol toarce. Am si eu  bataia  aceea  de care se plang toti dar tine in jur de 1 min  iarna  iar  vara   maxim 20 secunde, uleiul este 5W 40 castrol. Masina are 148000 km    iar   eu o detin   de cand avea 100000 km 2008 , distributia o are  schimbata la 87000 in Gernania   si ma gandesc sa o schimb. Bujiile  sunt  cu 3 electrozi nkg  si au fost schimbate odata cu distributia in Germania. Imi pierge putin ulei pe la epuratorul de gaza si  ma gandesc  sa schimb cele doua  garnituri (oringuri).Referitor la dstributie vreau sa merg pe  curele contitec  role ina  iar pompa de apa  hepu.Am o problema  cu aerul conditionat adica nu   baga destul rece  cred ca   nu mai am freon. O alta problema o am cu o cheie  care a ramas  fara  baterie  si nu   mai vrea sa se deschida din  telecomanda , am incercat o resincronizare  si  degeaba. VA Salut!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bujiile, le ai de prea mult timp in motor, Parerea mea, Asta poate fi si motivul pt care vrea doar benzina buna si ti se aprinde martorul in bord.

 

Legat de freon, fuga la un centru care are schimba freonul si inlocuieste-l. Vezi sa aiba masini automate care sa extraga tot ce e in instalatie inclusiv uleiul si care sa-ti introduca atat freon cat si ulei automat in functie de tipul masinii.

 

Le gat de cheie, ai schimbat bateria? se aprinde buculetul de pe cheie cand apesi pe buton?

 

Distributia nu stiu sa se schimbe la 60.000, stiu ca vw recomanda verificarea la 90.000 si apoi din 30 in 30.000 km.

Sa zicem ca nu o lasi peste 90.000, insa nici sa nu o schimbi degeaba prea repede.

Desigur, treb sa tii cont si de factorul timp, insa 1 an mai ales daca nu se aud zgomote iar curelele se prezinta in stare buna o mai poti tine lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

la 1.4 se schimba la 60, lafel si la AJM, PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.4 si 1.6 16 v se face verificare la 90.000km si daca este cazul se schimba.Distributia nu poate fi folosita mai mult de maxim 110.000km.

La AJM sunt 2 feluri de distributie si in functie de anul de fabricatie schimbarea distributiei trebuie facuta la 60.000 sau la 90.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vreu sa schimb distributia deoarece  are peste 6 ani  iar km are cam 61000.  In legatura cu cheia , aceasta a ramas fara  baterie  ,am inlocuito si nu mai merge inchiderea centralizata (becul se aprinde la ea). Am facut o resincronizare adica am bagat cheia  de rezerva in contact ,   iar cu cealalta cheie  in portiera soferului  apasand  pe deschis  si rotind deschis si invers.   Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat costa un kit de distributie cu manopera la reprezentanta(serpico craiova e cel mai aproape de mine), ca a inceput sa faca ca pompele alea de apa de pe dacii

si nici nu stiu cand a fost schimbata ultima data. masina cred ca are 220.000 de km reali zic eu,insa acum are 139k km, iar cand am luat-o avea 131k km (oct-nov 2012).Din motor (am aflat la reprezentanta) decat blocul motor mai e al ei in rest este totul schimbat pentru ca celui care a avut-o inainte i-a inghetat apa in motor si a dat cu uleiul afara, deci am motor partial nou, insa fluiera cam tare. 

oricum o sa schimb distributia pt siguranta.

Modificat de NELKOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabbriel_gabi

salut...sunt nou pe acest forum si va rog sa ma intelegeti daca nu sunt obisnuit cum merg lucrurile. Am un golf 4 din 2003 model BCA si ...am o problema ....la ponire...rece sau cald...motorul e subturat ajugand chiar sa se opreasca...toate filtrele sunt schimbate... Canistra de carbon nu tacane decat cand vrea si asta foarte rar iar consumul de benzina este mare. la tester nu mi a iesit nimic. mentionez ca sonda lambda 2 este schimbata datorita faptului ca la un test anul trecut a rezultat ca ..."e imbatrinita" .ce pot sa fac pentru a revenii la normal cu consumul ? acesta este undeva in jur de 12-14 la suta extern..in oras nu mai spun. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima instanta,recalibrarea clapetei de acceleratie dupa ce a fost curatata.Verifica egr daca are probleme.Imposibil sa nu dea erori la un astfel de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă alte probleme nu are decât ralanti mic şi consum foarte mare, în afară de ce a zis colegul mai sus, trebuie verificat cu vagcom-ul senzorii de temperatură, în special de la lichidul de răcire şi senzorul de la pedala de acceleraţie. Cred că ar trebui verificat şi regulatorul de presiune combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!