Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

pune si tu un ulei mai bun

 

eu sunt multumit de rheinol 5w-40 DXM

 

cand e frig tot se aude la inceput tachetii.. dar apoi dupa ce ajunge uleiul pe tacheti se diminueaza, iar la cald nu se mai aude nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

vazusem ceva de 10w40 pe forum... ea are de la nemti "motul" sau ceva de genu asta ulei de acolo dar nu mai stiu exact de concetratie ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o anumita turatie  (2000 -2500 ) se aude un sunet metalic cand acelerez , dar daca tin la 2000 nu se aude . De la ce ar putea fii ???

Si masina pana la 2000 in treapta 2,3 trage in socuri .Dc???

Na-m verificat bujiile de vreo 40.000 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica tobele si tampoanele prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da toba este sparta, ar putea fi asta cauza. Dar dc trage in socuri ?? Nu am verificat bujiile de vreo 35 40 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotele mecanice sunt de la evacuare..

 

motorul 1.4 16v nu are racord flexibil sub nicio forma.. tot traseul sta pe tampoane de cauciuc

 

de tras in socuri... bujii, bobina de inductie, clapeta si egr murdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu clapeta si bujiile am inceput eu si tot trage smucit pana in 50km/h. Ptr egr mi s-a spus ca ar afecta si relantiul daca ar avea probleme..si arunca si erori..deci sa-l mai las, iar bobine nu am gasit altele sa fac o proba si nici pe cineva sa mi le masoare..deci astept cu nerabdare un missfire :). Sfatul meu este sa incepi in primul rand cu alte roti (cu tot cu jante), sa verifi sa nu ai o roata care sa mearga un pic mai greu (rulment prea strans sau etrier blocat), sa verifici jocuri la planetare, tampoane, discuri sau butuci cu abateri si tot ce mai tine de rulare, ca daca incepi cu motorul e mai scump (am zis astea ptr ca eu abia dupa ce am verificat mai tot, am observat ca smuceste un pic si la vale in frana de motor..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti am si eu o mica dilema si anume de multe ori in timpul mersului observ fluctuatii foarte mari la acul de la benzina intre distantele parcurse stie cineva de ce?post-119004-0-91450400-1368855409_thumb.post-119004-0-31771700-1368855447_thumb.

Si continuarea :

post-119004-0-54143600-1368855747_thumb.

post-119004-0-87909500-1368855770_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

aveti vro idee dupa ce am mers cu aprox 130 - 140 km/h timp de 5 min dintr-o data s-a oprit motorul si mi-a aparut martorul de la baterie. am luata contactul si am pornit din nou, dar a pornit greu, dar din prima.

 

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automat se aprinde martorul de baterie la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, dar vro idee de ce se opreste motorul, ma gandeam ca din cauza ca nu mai face fata pompa de benzina, sau ceva asemanator, sau poate sitele de la toba sport?!?!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi multe..senzor turatie vilbrochen,senzori impulsuri axa came...trebuie bagata pe interfata si vazut daca a ramas o eroare stokata.



Buna baieti am si eu o mica dilema si anume de multe ori in timpul mersului observ fluctuatii foarte mari la acul de la benzina intre distantele parcurse stie cineva de ce?attachicon.gifIMG-20130517-00048.jpgattachicon.gifIMG-20130517-00047.jpg

Si continuarea :

sonda nivel combustibil rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow si pentru a o schimba e nevoie sa dau rezervorul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub scaunul spate dreapta gasesti locasul de umblat la rezervor,scoti pompa cu totul,pui contactul si vezi in bord cum lucreaza acul indicatorului de benzina in timp ce tu te joci sus- jos cu plutitorul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service (al 4-lea) sa identific mersul smucit/in valuri/sacadat la viteze sub 50km/h..si cu masina pe elevator, rotile jos si prezoanele stranse, masina tremura linistita, pornita si in treapta 3 (cel mai evident), cu tot cu elevator (parca mai tare decat in mers), si 3 mecanici se uitau mirati si lipsiti de idei. Cum apasam ambreiajul vibratul disparea (mentinand turatia). In final un mecanic m-a sfatuit la ureche sa merg la reprezentanta(Iasi) ca ei stiu mai bine defectele specifice modelului..iar seful a scris pe foaie probleme disc volant, cu invitatie in service (7 ore manopera)..dar probabil ca sa ma poata taxa ptr o amarata de constatare.. Apoi am descoperit ca la 1.4 volantul nu e cu masa dubla..si cica nu prea are ce sa bata/vibreze acolo. Alte idei de investigatii are cineva? Multumesc (acum ma gandesc ca se putea bloca o roata cu o surubelnita in disc ceva..sa se invarta pe rand din diferential, si poate excludeam si planetarele daca facea pe ambele parti..(pot face asta pe cric? ca suna periculos))..

Edit: pe liber accelerat sau in viteza imediat ce apasam ambreiajul nu mai vibra

Modificat de adyo13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era pe liber mai vibra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am avut pe vag com eroarea p0404...stie cineva mai in detaliu sa mi zica exact la ce se refera si ce e de facut??????????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok man am gasit si eu site u asta da cum nu stau bine la capitolul engleza avansata mie cam greu sa descifrez ce am de facut cu egr ul ...crede ma ca n ans fi cerut ajutor degeaba numai ca sa ma aflu n treaba!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu are legatura cu litrometrul, curata EGR-ul si verifica mufele, cablajul. Intrebare, iti merge vitezometrul?

cam cand observi tu fluctuatiile, nu poti sa le corelezi cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vitezometrul imi merge dar nu sunt fluctuatii sau nu inteleg eu la ce te referi ! Totul a incepu ieri cand am parcat masina in panta si inainte sa opresc masina o inceput sa tremure ca dracu iar la pornire mi s os aprins becul de chech engine. Azi am mers la mecanic si mi o dat eroarea de mai sus iar legat de acele rateuri ale motorului merg maine sa vad daca nu e vreo bujie fisa ceva ! Ar putea fi si asta cauza dereglarii egr ului? Eu l am schimbat anu trecut si ma mira faptu ca deja imi da erori ca n am nici 6000 km cu el !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ziceai ca-ti fluctueaza acul de la benzina. nu?mie imi fluctua cand nu am avut niste lipituri reci la mufa de la bord si nu imi indica viteza, implicit nici totalizatorul de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune ce pret are avea o cutie de viteze? La dezmembrari?daca a cumparat cineva recent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

350-400e, depinde de loc si de cat de bun negociator esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxim 1000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!