Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

eu am schimbat uleiul din cutie crezand ca rezolv cu prima treapta ce intra greu (s-a dovedit a fi timoneria care nu era curatata si unsa)

 

si am dat singur uleiul din cutie, era aproape perfect la 90.000km, aceiasi culoare precum cel nou (e si logic, nu exista ardere ca sa se inegreasca)

 

avea aceiasi vascozitate, nu se vedea pilitura cu ochiul.. etc

 

la 60k nu merita schimbat uleiul din cutie, ci poate dupa 250-300k in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: cat de des schimbati freonul de la compresor??? E adevarata chestia cu schimbatul odata pe an???

 

Daca nu sunt peirderi, teoretic nu ar trebui schimbat.

Desigur, acest interval e doar o recomandare, pt a preintampina functionarea deficitara a instalatiei.

Insa nu e o obligativitate.

 

Dar, aici intervine altceva.

In interiorul instalatiei de ac, pe langa freon mai exista ulei care are rolul de a retine toate mizeriile care ar rezulta din uzura instalatiei Ca orice ulei de altfel. Adevarat ca umezeala e retinuta de dryer, insa uleiul in timp se uzeaza.

Acest ulei in schimb e direct responsabil de ungerea compresorului,

De aceea e recomandat schimbul, insa operatia trebuie efectuata cu un aparat performant, care sa stie sa scoata tot din instalatie, sa efectueze test pt scapari si sa dizeze cantitatea corecta de freon+ulei in functie de masina in cauza.

 

Dar, pt o instalatie care nu are pbme, nu-i nici un fel de pbma daca nu se efectueaza schimbul anual, insa pana in max 5 ani eu recomand sa se efectueze schimbul pt a avea tot timpul freon si ulei in stare buna in instalatie.

 

Legat de uleiul din cutie, mi se pare prea devreme la 60.000 km, nici macar la automata nu se schimba atat de repede.  Eu recomand schimbul la 5 ani sau daca se fac f multi km, la 100.000 km pt a avea tot timpul ulei bun calitativ in cutie.

Si eu cand am efectuat primul schimb la aprox 120.000 km si 6 ani pe atunci, uleiul era perfect.

Dar, cum e bine sa previi decat sa ai pbme, un efort de 1 mil cat costa uleiul pt cutie la 5 ani nu cred ca e un capat de tara.

 

Insa, conteaza enorm cum exploatezi masina. Daca pleci cu scartatit, faci liniute si abuzezi masina des, nu neg ca ar trebui redus intervalul de schimb.

Dar, pt o cutie care nu are pbme mecanice si se foloseste normal masina, un ulei de cutie nu are voie sa fie uzat nici in 100.000 km.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Salutare!

 

Ma baieti unde se afla magazia de cd-uri la golf 4 :D in special la modelul EDITION

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt 2 modele: una pentru bord si una pentru portbagaj. Cea din portbagaj se afla in partea stanga.

N-are treaba ce model de Golf e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Cea din bord este in consola centrala nu? (nu este in torpedou?)

Iar cea din portbagaj este acoperita cu ceva? sau pur si simplu prinsa pe lateral?

 

Va intreb pt ca ajung azi pe la dezmembrari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea din bord e cea din clipul de mai jos. Se poate pune si in torpedou, insa cred ca trebuie ceva adaptari; plus ca ocupi spatiul degeaba, cand in bord se integreaza mult mai bine

 

http://www.youtube.com/watch?v=pt0fkGa-KUI

 

Iar cea din portbagaj arata http://img17.mercador.ro/images_mercadorro/8751495_1_644x461_vand-magazie-cd-vw-originala-radiocass-gamma-targoviste.jpg'>asa.

 

Daca vrei sa-ti iei din dezmembrari, sa ceri si cablul de conectare, in special daca iei pentru portbagaj, ca nou e mai scump decat o magazie sh. :lol:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in portbagaj se prinde pe o rama.. ai nevoie si de rama aia.. si de cablu pana in bord la beta sau gamma

 

am avut si eu o ocazie de o magazie oem cu 100 lei, dar nu am gasit rama din portbagaj si nici cablul cu mufele sale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablu era pe adelaida mai demult, dar nu-l mai gasesc acum. Eu pe un cablu scurt, de 15cm, pentru magazie de bord, am dat vreo 27 de lei. Cu transport cu tot, am ajuns la 50 aproape.  :dry:  Ala de 5 metri era peste 250, daca mai tin bine minte.

Nu merita sa iei magazie pentru portbagaj fara cablu. Dai mai mult pe el decat pe magazie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

multumesc baieti :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Au ras tot baietii :)) nu era mai nimic dupa ce m-am uitat....(in special suport motor)

 

In fine...

 

Inca o chestie cu care vreau sa ma ajutati: vreau sa imi las masina putin mai jos :) a venit vara si am trecut la jante de aluminiu insa as vrea sa o las si mai jos. Stiu ca majoritatea o sa ziceti ca nu avem drumuri pt asta si ca nu e ok....insa o sa o fac ;)

 

sfaturi si modul in care pot face asta cel mai ok din pct de vedere tehnic/safty

 

Multzam!

Modificat de claudiuvisan90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui un prag de platic deasupra si ai facut-o sa fie mai jos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altii pe alt topic se chinuie sa le ridice cu inaltatoare, combina-te cu unu dintre ei si faceti schimb de suspensii :))

 

am eu pt fata 2 arcuri noi - purtate o singura vara - coboara masina cu vreo 3 cm , le-am schimbat ca iarna atingeam cu scutul si nu puteam sa ies din curte

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Salutare !! De ceva vreme a inceput sa imi patineze ambreiajul ... mi-a spus cineva ca e necesar sa schimb discul de ambreiaj .. este obligatoriu sa schimb si restu sau se poate schimba doar discul ? 1.4 16V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat tot ansamblu,inclusiv rulmentul.Nu costa mult pe Sachs sau Luk,asa ca nu e mare deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

ce tip de ulei as putea folosi pentru 1.4 16V AXP pentru a mai reduce din zgomotul de "diesel" al tachetilor multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea. De cateva zile am si eu o problema cu masina mea si anume......se tureaza singura . Mai exact cateodata atunci cand o pornesc se tureaza pana in 1600-1800 rpm timp de 10 sec......si cateodata m-i se intampla in mers sa se tureze singura.

 Ce poate fi?

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie.. da-o jos, curata, si fa-i adaptarea cu vag-com

 

daca face la fel.. e dusa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tip de ulei as putea folosi pentru 1.4 16V AXP pentru a mai reduce din zgomotul de "diesel" al tachetilor multumesc !

Esti sigur ca-i de la tacheti si nu de la chestia aia din stanga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea. De cateva zile am si eu o problema cu masina mea si anume......se tureaza singura . Mai exact cateodata atunci cand o pornesc se tureaza pana in 1600-1800 rpm timp de 10 sec......si cateodata m-i se intampla in mers sa se tureze singura.

 Ce poatefi?

 

Posibil si pierderi de vacuum.

Verifica furtunele sa nu ai crapaturi mai ales la capete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este acel furtunas care intra din clapeta in tulumba de servofrana.. daca e fisurat, trage aer aiurea in clapeta

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

nu e de la canistra de carbon aia merge ce merge si tace dar ma cam deranjeaza zgomotul de "diesel" pe care il face tachetii .. am inteles ca se mai diminueaza odata cu schimbarea uleiului si eventual unul cu o vascozitate mai mare parca .. dar vroiam ceva parari de la cineva care se pricepe si evetual a folosit nu sa caut pe la uleiuri si altele ca nu am acolo specifcat pentru problema asta si versiunea de motor etc ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti tacane si cand se incalzeste motorul.. atunci ai o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

cand se incalzeste motorul nu se mai aude asa dar tot are tendinta aia de tactactactac nu se aude ca si cand ii dai drumu dar ..ideea e ca ar fi trebuit sa fac schimbul de ulei de cand am luat-o adica acum 2000km .. si am tot amanat depinzand de masina zilnic si mi-e sa nu se fi dus si uleiul sa nu mai aiba proprietatile lui etc ... si poate de aici se si aude asa .. oricum stiam ca se pune un ulei ceva mai vascos si e ok ... ! Pe de alta parte ce problema ar putea fi ? El nu face foarte tare din masina nici macar nu auzi motorul dar nah ... am un vecin pe aici face de 2 ori mai tare ...

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!