Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

salutare ...am o o nelemurie la o scanare la acesta adresa:

 

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1C Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 3669577C125C62E
 
   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 1C Tõrsteuer.FS KLO 0002  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 1C Tõrsteuer.BF KLO 0002  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 1C Tõrsteuer.HL KLO 0002  
 
   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 1C Tõrsteuer.HR KLO 0002  
 
No Faults Found
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error occurred
 
ce inseamna ce este ingrosat?....e ceva grav?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Stie cineva ce furtune sau ce se afla mai exact in spatiul de sub canistra de benzina la motorul de 1.4?am desfacut azi sa o ridic putin si vreau sa fiu sigur ca nu aveam ce furtune sa incalec atunci cand am pus-o la loc pt ca nu am scos-o cu cu totul sa vad exact ce pe acolo.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

maine daca ma uit pot sa-ti zic,acum din casa nu pot dar in mare pot sa zic sa stai linistit .din cate stiu nu ai ce afecta daca o ridici in sus si o pui la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa suruburile de pe aripa,declipseaza furtunul negru si trage sus de canistra.Mai ai un furtun de drenare care are locasul lui special fix sub canistra.Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la cei care au consum de ulei,eu cred ca mi-am gasit problema,cand am fost azi sa-mi schimb arcu de pe spate,m-am uitat de curiozitate pe indelete pe dedesupt,si am observat pe langa baie ulei fisurat(putin) iar dupa cum stiti baia la golf 4 1.4 16V n-are garnitura,am cumparat un tub de silion negru,sa puna mecanicu,vad dupa aia,o sa revin cu un raspuns ca sa fiu sigur,totusi sunt sigur c-o sa-mi scada muuuult consumu de ulei,parea mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu aveai pata de ulei sub masina???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata n-am avut pata de ulei sub masina,de apa am mai avut dar acolo au fost alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Salutare o intrebare .. daca incerc sa accelerez mai brusc trepideaza masina si isi ia viteza mai greu .. sau daca sunt la o viteza de 30 - 40 km si o calc brusc creste turatia dar nu accelereaza decat cateodata .. e cumva ambreiajul stricat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge cu intreruperi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deny...trage frana de mana si incearca sa pleci de loc...daca taraie rotile spate e ok,daca reusesti sa ridici de tot piciorul de pe ambreiaj dar masina nu da sa traga rotile spate dupa ea...e dus ambreiajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa inlocuiesc bujiile la masina din semnatura....ce bujii imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apas frana fara sa scot din viteza si fara sa calc ambreiajul, atunci cand scade turatia sub 1500rpm (treptele 2 sau 3 cel mai evident) masina sacadeaza puternic parca fata-spate. In pedala nu simt niciun tremurat. E normal sa tremure asa (consumul instant indicat de BC e inca 0)? Mentionez ca un smucit asemanator am si la accelerare, pana la viteza de 50km/h..de care incerc sa scap de 1an de zile :( ..si ma gandesc ca tremuratul si la franare poate duce spre o cauza comuna. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Multumesc pentru sfat .. deci daca o turez putin si ridic ambreiajul trage spatele cu tot cu frana de mana .. daca ridic doar ambreiajul simplu trepideaza etc ! repet presupunem ca este in treapta a doua la o viteza de 30 km/h si calc acceleratia brusc ia creste in ture exact cum as avea deja ambreiajul apasat adica se duce la 2000 - 3000 rpm fara ca eu sa simt ceva ca trage sau faca ceva daca iau piciorul si apas normal merge normal ! precizez ca nu face mereu mereu ... m-am gandic ca o fi ESP-ul sa imi taie din turatie nu stiu ... nu as vrea sa ma apuc sa schimb ambreaiaju de nebun asa ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altfel zis...daca turatia creste dar viteza nu(ce am inteles eu din ce ai spus mai sus)...e cam dus ambreiajul(patineaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,inca o chestie privind comsumu de ulei,pentru cei care aveti probleme,eu am mai gasit o problema pe langa faza cu baia,in proportie de 99% (aflu sambata cand o ridic pe elevator sa vad daca se prelinge pe acolo) in cazul meu este dus iepuratorul(nu stiu daca am scris bine,e o chestie de plastic care are legatura cu gazele) si cel putin cazul meu acolo pierd ulei(destul de mult),la dezmembrari e in jur de 50 de lei iar manopera depinde de mecanic,mie mi-a cerut cam 100 de lei s-o schimbe,totusi inca nu-s sigur ca-i asta,revin cu un raspuns sambata si va spun si voua.

Daca aveti posibilitatea cand mai ridicati masina pe elevator sau pe canal,deasupra baii de ulei,este o chestie de plastic patratoasa cu un furtun sau doua(nu m-am uitat bine) chiar deasupra baii ,uitati-va acolo daca nu cumva vi se prelinge ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai simplu sa schimbi garniturile de la epurator costa maxim 20 de lei si nu sunt greu de schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vicleanu333

Si eu am probleme cu epuratorul, pierde ulei dar nu are rost sa cheltui atatia bani. Eu am comandat cele doua garnituri 17 lei (9 + 7,6) amandoua. Il desfac singur, il curat, ii schimb garniturile si il montez inapoi. De ce sa dai 100 lei manopera??? Sunt doar 3 suruburi de desfacut si de strans inapoi...

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi dar eu n-am canal,n-am unde sa ma bag dedesupt,macar ai rezolvat cu pierderea de ulei dupa ce-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge dat jos epuratorul si pe deasupra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat jos epuratorul minune de care tot vb aici de vreo 2 luni ...merita...era imbacsit de condens fff murdar.Am schimbat si filtru de aer si garniturile de la epurator iar acum astept sa vad daca mai am pierderi de ulei.De asemenea si senzorul de ulei l am vazut cam uns de ulei deci mare atentie si la el.Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa detaliezi putin cum ai dat epuratorul jos?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se ia jos capacu de la filtru de aer si implicit vine jos si acel tub care face legatura intre epurator si filtru iar apoi masina a fost ridicata cu evelatorul si de jos l am desfacut din cele 3 suruburi care s au desfacut destul de greu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns pana la capacul de la filtru de aer...are cele doua suruburi....si in partea stanga are un fel de nit cu o garnitura care nu am putut sa il scot...la tine e la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage sus cu incredere...eventual da cu un pic de wd40 sa lubrefiezi nitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!