Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Ati patit sa nu merga masina in marsarier?? O bag in R si numi merge , cas si cum as pune fran , apoi dupa 5 minute isi revine si totul ok. Nu am scimbat de 30.000 ulei la cutia de viteza asta sa fie problema ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul din cutie nu se schimba

 

curata si unge bine timoneria...  e mai greu, dar daca insisti si reusesti sa cureti bine toate tijele si sa le ungi, rezolvi multe probleme

 

daca nici asa, atunci ai probleme la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la mine nu e vorba ca nu intra in marsarier ci ca dupa ce intra nu merge pe spate masina kiar daca accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la toata lumea. Tocmai mi s-a spart radiatorul la masina din semnatura. Intrebarea mea la voi este ....daca se poate schimba acasa fara sa merg in service...sa fac eu toata treaba...si cam cat ajunge unul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dezmembrari cam 4 milioane e din cate stiu eu ,iar ca sa-l scoti si sa-l pui tu,nu stiu teoretic nu-i mare inginerie,nu stiu jos pe la conducte ce si cum are,asa pare simplu.

Referitor la consumu de ulei,eu pun de 10 40W din totdeauna,n-am pus niciodata nici mai gros nici mai subtire,am facut un calcul cam la 1500 de km consuma in jur de 200 de ml,mie unu nu mi se pare inca exagerat,cand o sa ajunga la un litru pe mie atuncea e nasol,pana una alta mai stau asa,mama lor de motoare 1.4,am auzit la multi ca si la 1.6 (8 V) e la fel ,nu stiu la alea cu 16V daca e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la mine nu e vorba ca nu intra in marsarier ci ca dupa ce intra nu merge pe spate masina kiar daca accelerez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie poate imi explica cineva (sa nu mor prost) cum vine treaba cu set de segmenti in functie de uzura cilindrului.

Segmentii sunt standart si de reparatie.Cand blocul motor este destul de uzat sau ovalizat sau are zgarieturi de la ruperea unui segment,atunci blocul se rectifica  si se monteaza segmentii de reparatie care sunt cu cateva zecimi mai mari decat vechii segmenti stok.

La masinile care au sistemul de camasa piston,se schimba camasa cu segmentii care de data asta sunt standart si sunt livrabili numai standart.

Rectificarea blocului este destul de anevoioasa si foarte costisitoare pt ca trebuie demontat tot motorul si dus la un atelier mare care are strunguri pricopsite.Se foloseste un dispozitiv numit de strungari ,,bostanga''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu spui un lucru esential - cand se trece la urmatoarea cota de reparatie a cilindrului se schimba si pistonul (pistoanele). Iti multumesc pentru efort dar asteptam explicatia la:

"Legat de segmentare, daca se masoara uzura cilindrilor, astfel incat sa se site ce segmenti sa se foloseasca" asta  pentru ca pe un cilindru de cota 0 nu poti pune decat piston cu segmenti de cota 0, mai mari nu ai cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bursasiu.. vezi la ambreiaj.. doar n-o fi crapata cutia ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

standard, mama ei de limba romana , standard

bursasiu, esti sigur ca a intrat in viteza? poate intr-adevar e cv la timonerie, ce se intampla cand lasi ambreiajul, efectiv nimic, nici un sunet?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la mine nu e vorba ca nu intra in marsarier ci ca dupa ce intra nu merge pe spate masina kiar daca accelerez.

 

 

mama ei de limba romana, nu reiese ca dupa ce intra in marsarier ia piciorul de pe ambreiaj - e normal daca accelereaza sa nu merga cu spatele. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ma uit sa vad daca nui crepata cutia???  sau timoneria puteti pune o poza

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa zici?daca cutia este crapata singurul loc unde poate fi este in zona diferentialului.iar la timonerie pui pe cineva sa schimbe vitezele si unul urmareste timoneria.Nu-i mare scofala.

ce simptome ai la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

era un link la un filmulet cum se regleaza timoneria(nu am rabdare sa-l caut) ca la carte aici pe forum, vezi ca sunt 2 tipuri de timonerii, care se regleaza in moduri diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,cred ca am si eu o problema cu timoneria,intra cam greu in marsarier...in rest e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Salutare din nou!

 

Nu stiu daca postez bine...

Azi am schimbat bateria de la telecomanda(cheie) pentru ca nu mai mergea decat de langa masina. Insa dupa schimbare nu a mai mers deloc.

Am desfacuto si am pus din nou bateria de fusese pe ea, insa nici cu aceea nu a mai mers..

Trebuie facuta vreo alta operatiune de recunoastere ceva sau?

 

 

Multzam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. cauta ca trebuie sa gasesti un topic despre cum se face readaptarea. Led-ul de pe cheie se aprinde cand apesi pe butoane? Daca nu se aprinde, problema e in telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

nu se mai aprinde...inainte se aprindea....

Insa nu cred eu ca sa stricat doar din motivul ca am schimbat bateria!

 

O singura remarca as avea..

Pe bateria care am avuto inainte scria CR2032 si eu am inlocuito cu DL2032 la indrumarea electricianului zicandu-mi ca aman2 au 3V si 210mA

Modificat de claudiuvisan90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca nu se mai aprinde, nici nu ai ce sincroniza. In mod normal, la schimbarea bateriei nu este nevoie de procedura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ai pus bateria invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Cu siguranta NU!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !!! As avea o intrebare si anume daca simti ca masina nu trage se poate sa fie si din cauza clapetei de acceleratie ...mentionez ca pe vag com nu da nici o eroare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se mai aprinde...inainte se aprindea....

Insa nu cred eu ca sa stricat doar din motivul ca am schimbat bateria!

 

O singura remarca as avea..

Pe bateria care am avuto inainte scria CR2032 si eu am inlocuito cu DL2032 la indrumarea electricianului zicandu-mi ca aman2 au 3V si 210mA

 

Ambele baterii sunt la fel. Cr e o denumire generica si e comuna mai multor producatori, in timp ce Dr este denumirea ce o poarta bateriile facute de Duracell.

Sunt la fel ( 20 mm diametru si 3.2 mm grosime) si 3V.

 

Personal nu am facut pana acum pt ca bateria originala inca merge, insa din cate tin minte, cred ca in manualul masinii scria ca in cazul schimbarii bateriei trebuie facuta o operatie pt recunoasterea ( sincronizarea) cheii cu imobilizatorul.

Din ce retin, se incuie si se descuie manual cu cheia masina si teoretic ar trebui sa iti recunoasca apoi si telecomanda cheii.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul spune clar ca nu se mai aprinde , deci problema este din telecomanda, ori nu face contact bateria ori nu se mai apasa cum trebuie butoanele, ori cand a deschis-o i-a scapat surubelnita prin cablaj si l-a intrerupt pe undeva...

 

si eu am desfacut si eu astazi telecomanda sa o curat, am pus-o la loc si merge fara nicio problema , nu a trebuit sa readaptez nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am citit eu bine, scuze

 

Ce poti sa faci Claudiu, e sa verifici cablajul, e posibil sa-l fi deteoriorat la desfacerea telecomenzii, precum a spus si Bobby.

Insa, daca nu ai deteriorat placa, eu cred ca vreo lamela nu mai face contact cum trebuie, incearca sa tragi putin de ele, eventual sa cureti atat partea unde sta bateria cat si cablajul cu spray pt contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!