Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

2mad4,poate fi rulmentul de presiune.

 

claudiu, ai pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad4,poate fi rulmentul de presiune.

 

claudiu, ai pm

 

sry, am uitat sa mentionez ca ambreiajul tine sus de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Multzam!

 

Am comandat interfata...imi ajunge vineri...

O sa am nevoie de ajutor in w-end pentru reconfigurarea clapetei si egr-ului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzam!

 

Am comandat interfata...imi ajunge vineri...

O sa am nevoie de ajutor in w-end pentru reconfigurarea clapetei si egr-ului!

 

 cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.a rezolvat cineva problema zgomotului ca de diesel la rece? ,zgomot specific acestor motoare.deoarece a inceput si pe mine sa ma streseze acest zgomot si as vrea sa stiu de unde sa incep.

 

se mai diminueaza din zgomot cu un ulei bun

 

eu dimineata cand pornesc masina, o turez pana la 1800rpm cateva secunde, ca sa ajunga ulei pe tacheti, se duce mult din zgomotul acela specific, ca apoi cand ajunge la 90 grade, nu se mai aude deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

2mad4 am comandat o clona la 150 Ron! Omu mi-a zis ca nu are rost sa dau 300-1000Ron pe una mai buna pentru ca aman2 fac la fel...numai ca cea la 300 avea nush ce functii in plus....

La cat o sa o folosesc eu cred ca e suficienta!

 

Cam asta era in descriere:

 

Interfata VagCom/VCDS 11. 11 
IDENTICA CU UNA ORIGINALA
Functioneaza pentru autovehicule din grupul VAG (VW SKODA AUDI SEAT)
NU SE BLOCHEAZA !!!
FUNCTIONEAZA PE MASINII 2012+ !!!

Functii: 
- Reseteaza indicatorii de service
- Citeste si sterge erorile
- Acopera toate modulele incluzand airbag- urile, ABS, motor , cutie de viteza, etc
- Reseteaza clapeta de acceleratie
- Face Log in mers
- Se pot face diferite codari 
- Se pot citi KM originali
- etc

Informatii: 
- Utilizeaza ultimele protocoale UDS/ ODX/ ASAM
- Suport pentru noile adrese pentru ultimele modele de masini
- Suport pentru sisteme de operare Win x64
- Peste 16000 coduri de eroare
- Suport pentru Windows 2000, XP, Vista, si Windows 7
( 32- bit si 64- bit)

Sper sa pot face ceva cu ea :))

 

Multumesc mult Liviu si Muraru pentru ajutor!

 

@ soila

 

Spune-ne si noua uleiul "bun" pe care l-ai bagat si diminueaza sunetul asta de "dizelache"

Eu sincer am bagat Castrol 5W40 pentru iarna...si sincer nu am fost multumit de el, iar acum vreau sa il schimb si sunt in dubii intre Mobil si LM

Modificat de claudiuvisan90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai gros 5w40 dupa speficicatiile producatorului este LM. Asadar, acesta e teoretic cel mai potrivit pt a diminua acele batai ale tachetilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Ma gandeam pentru vara si la un 10w40 Mobil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt multumit de Rheinol DXM 5w-40, ce-i drept nici nu are uzura mare motorul, in 10 ani a strans numai 109k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat swith usa sofer, lipiturile reci sunt intacte, nu sa rezolvat nici o problema din ce aveam, buzzer-ul cand las luminile aprinse tot nu merge, aceleasi probleme la inchidere centralizata si geamuri, cand merg amandoua cand nici una, martorul usa/usi deschisa/e la fel, cand merge cand nu merge, sigurantele toate sunt ok,cablurile din usa leam verificat pe fiecare, nu e niciunul intrerupt. sa fie de la modulul de comfort? nu mai am idei ce sa ii mai fac, la scanare am avut:

 

Tuesday,23,April,2013,16:28:19:37412
VCDS Version: Beta 11.2.0

                Address 17: Instruments       Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
Control Module Part Number: 1J0 920 826 A
  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V06
           Software Coding: 01113
            Work Shop Code: WSC 00000 
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W112374     VWZ6Z0A3538269
                      VCID: 27578A38ED2D
2 Faults Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
        49-10 - No Communications - Intermittent
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
        49-10 - No Communications - Intermittent

 

 


46 central conv

 

Tuesday,23,April,2013,16:35:30:37412
VCDS Version: Beta 11.2.0

                Address 46: Central Conv.       Labels: 1C0-959-799.lbl
Control Module Part Number: 1C0 959 799 B
  Component and/or Version: 1C Komfortgerát HLO 0003
           Software Coding: 00259
            Work Shop Code: WSC 01317 
           Additional Info: 1C1959801A  1C Tõrsteuer.FS KLO 0003
           Additional Info: 1C1959802A  1C Tõrsteuer.BF KLO 0002
           Additional Info: 1C0959811A  1C Tõrsteuer.HL KLO 0002
           Additional Info: 1C0959812A  1C Tõrsteuer.HR KLO 0002
                      VCID: 3669577C3A87
2 Faults Found:

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
        49-10 - No Communications - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

avand in vedere ca am scos toate mufele de pe acolo si borna de la baterie a fost scoasa presupun ca sunt normale erorile? dupa ce le-am sters nu au mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor...am si eu o problema la masina mea si anume..... ba merg luminile din plafoniera si din portiere ...ba nu merg...... Ce poate sa fie? Switch? sau ceva probleme la modulul confort(daca am asa ceva)????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie schimbat la un alternator,adica dupa ce il desfaci?Are ceva rulmenti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am si eu cateva intrebari daca ma puteti ajuta:

1. La rece, cand vreau sa plec de pe loc motorul da sa moara. Dupa ce plec de pe loc si-i dau a doua (chiar si motorul incalzit) cam intrerupe (doar in treapta a doua), nu mereu. - Unii ar spune ca ar trebui curatata clapeta de acceleratie.

2. Pierd ulei printr-o zona din spatele motorului. E undeva pe la jumatatea distantei "de sus pana jos". Despre ce ar fi vorba? Urme de ulei nu lasa, deci doar in mers "dispare" si nu scoate fum albastru.

   SI cam ce costuri sunt necesare pentru remedierea acestora.

   Multumesc!

Modificat de Oliver C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Salut Oliver!

 

Referitor la intrerupt, cauzele pot fi multiple.

Poti incepe prin a verifica bujiile, fisele, bobina.

Clapeta de acceleratie poate fi imbaxita si ea sa fie responsabila pt asta, dar de cele mai multe ori se manifesta cu variatie la relanti, egr-ul de asemenea poate influenta si el.

La mine de exemplu mergea intrerupt in treapta 1,2 si am rezolvato numai prin schimbarea bobinei, dar pana la ea am schimbat destul de multe chitzibusuri.

 

In cele mai multe din cazuri in partea din spate au fost de la iepurator, insa nu poti fi sigur de acest lucru pana nu verifici.

 

Sfatul meu este ca primul pas pe care trebuie sa il faci este sa mergi
la o scanare, asta ca sa ai o perspectiva si sa stii cu ce sa incepi,
pentru ca ti-am zis, eu am schimbat o gramada de chitzibusuri luandule
prin metoda GHICI-MICI si nu e deloc placut din pct de vedere financiar sa faci asta.
 

Ca si costuri, depinde unde mergi. Scanarea mai mult de 100 Ron nu prea ar trebuii sa fie, iar restul costurilor le vei afla imediat dupa scanare in fct de problemele gasite.

Oriucum mare smehehrie nu este (nu te astepta la segmentat de motor) ;)

 

Hai ca am scris un roman (ma plictisesc la serviciu)

 

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zice si oliver la mine sunt urme de ulei mai tot timpu de la joja in jos(sunt urme usoare ce i drept) si care le gasesc si mai jos dedesupt pe compresor de exemplu. si imi si dispare ulei de la nivel.acum intrebarea mea e cum pot sa ma lamuresc daca mi mananca ulei pana la urma sau il pierd pe undeva ...sub masina nu am pete niciodata!am schimbat si joja si nimic, e tot la fel...



claudiuvisan90 explica mi si mie te rog mai exact ce insemna intrerupt! ce simptome prezenta !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie schimbat la un alternator,adica dupa ce il desfaci?Are ceva rulmenti?

 

Trebuie verificati carbunii si schimbati daca sunt tociti. de altfel e posibil colectorul sa trebuiasca rectificat, el uzandu-se de la carbuni. Alternatorul are 2 rulmenti pe care poti sa-i schimbi preventiv daca tot il desfaci. Altceva nu prea mai ai ce sa-i faci, doar sa-l cureti de mizerie si cam atat.

 

 

am schimbat swith usa sofer, lipiturile reci sunt intacte, nu sa rezolvat nici o problema din ce aveam, buzzer-ul cand las luminile aprinse tot nu merge, aceleasi probleme la inchidere centralizata si geamuri, cand merg amandoua cand nici una, martorul usa/usi deschisa/e la fel, cand merge cand nu merge, sigurantele toate sunt ok,cablurile din usa leam verificat pe fiecare, nu e niciunul intrerupt. sa fie de la modulul de comfort? nu mai am idei ce sa ii mai fac, la scanare am avut:

 

Tuesday,23,April,2013,16:28:19:37412

VCDS Version: Beta 11.2.0

                Address 17: Instruments       Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Control Module Part Number: 1J0 920 826 A

  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V06

           Software Coding: 01113

            Work Shop Code: WSC 00000 

           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W112374     VWZ6Z0A3538269

                      VCID: 27578A38ED2D

2 Faults Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

        49-10 - No Communications - Intermittent

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)

        49-10 - No Communications - Intermittent

 

 

46 central conv

 

Tuesday,23,April,2013,16:35:30:37412

VCDS Version: Beta 11.2.0

                Address 46: Central Conv.       Labels: 1C0-959-799.lbl

Control Module Part Number: 1C0 959 799 B

  Component and/or Version: 1C Komfortgerát HLO 0003

           Software Coding: 00259

            Work Shop Code: WSC 01317 

           Additional Info: 1C1959801A  1C Tõrsteuer.FS KLO 0003

           Additional Info: 1C1959802A  1C Tõrsteuer.BF KLO 0002

           Additional Info: 1C0959811A  1C Tõrsteuer.HL KLO 0002

           Additional Info: 1C0959812A  1C Tõrsteuer.HR KLO 0002

                      VCID: 3669577C3A87

2 Faults Found:

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)

        49-10 - No Communications - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

        27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

avand in vedere ca am scos toate mufele de pe acolo si borna de la baterie a fost scoasa presupun ca sunt normale erorile? dupa ce le-am sters nu au mai aparut.

 

Daca mufele sunt ok si contactele nu sunt oxidate, ai o pbma la modulul de confort (CCM). Sau, firele ce duc la modul sunt cu pbme. De regula se intrerup firele ce duc la acest modul si intreruperea se localizeaza pe partea de circuit ce e sub mocheta. De altfel, trebuie spus faptul ca acest modul este sub mocheta de sub picioarele soferului daca nu ma insel. E posibil insa sa se fi oxidat si placa logica din modul, chiar daca acesta e bagat intr-o caseta de plastic. De regula se strange apa sub mocheta, ceea ce duce la aceste pbme. Va trebui sa dai jos pragurile de plastic si sa ridici usor mocheta si sa a\extragi acest modul, verificand atat firele cat si modulul in sine. Bafta

 

salut tuturor...am si eu o problema la masina mea si anume..... ba merg luminile din plafoniera si din portiere ...ba nu merg...... Ce poate sa fie? Switch? sau ceva probleme la modulul confort(daca am asa ceva)????

 

Posibile cauze: switch care merge intermitent, conectori coxidati, in cel mai rau caz modul ccm cu pbme. Pana nu verifici si le iei prin eliminare nu ai de unde sa stii sigur de la ce este.

O scanare cu vagcomul te poate elucida.

 

Salut baieti! Am si eu cateva intrebari daca ma puteti ajuta:

1. La rece, cand vreau sa plec de pe loc motorul da sa moara. Dupa ce plec de pe loc si-i dau a doua (chiar si motorul incalzit) cam intrerupe (doar in treapta a doua), nu mereu. - Unii ar spune ca ar trebui curatata clapeta de acceleratie.

2. Pierd ulei printr-o zona din spatele motorului. E undeva pe la jumatatea distantei "de sus pana jos". Despre ce ar fi vorba? Urme de ulei nu lasa, deci doar in mers "dispare" si nu scoate fum albastru.

   SI cam ce costuri sunt necesare pentru remedierea acestora.

   Multumesc!

 

1) Posibile cauze: bobine cu pbme, verifica si trasele electrice si mufele ce duc la bobine. Daca ai fise, verifica-le si pe acestea. Uita-te dupa crapaturi si orice urme de oxidare datorate pierderilor de curent.

Apoi, bujii uzate.

Desigur, clapeta murdara si/sau nerecalibrata.

Ar putea fi si de la filtrul de benzina sau benzina proasta.

 

Nu stiu cum e la 1.4 insa, daca o bobina nu iti da la timp curent ar trebui sa ai missfire pe cilindrul cu pricina. Astfel, o scanare cu vagcomul e recomandata.

 

Verifica mai intai ce ti-am scris mai sus.

 

2) Sigur e de la epurator.

Ai 3 suruburi, le desfaci, dai epuratorul jos, il cureti cu spray de carburatoare, ii schimbi cele doua oringuri asta desigur dupa ce le si comanzi in prealabil. Ca si costuri, pe original, la reprezentanta am dat pe ambele putin peste 10 lei.

 

Bafta

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muraru Dan, salut, modulul de confort e sub bord, genunchiul stanga, nu sub mocheta, am uitat sa precizez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Asa cum zice si oliver la mine sunt urme de ulei mai tot timpu de la joja in jos(sunt urme usoare ce i drept) si care le gasesc si mai jos dedesupt pe compresor de exemplu. si imi si dispare ulei de la nivel.acum intrebarea mea e cum pot sa ma lamuresc daca mi mananca ulei pana la urma sau il pierd pe undeva ...sub masina nu am pete niciodata!am schimbat si joja si nimic, e tot la fel...

claudiuvisan90 explica mi si mie te rog mai exact ce insemna intrerupt! ce simptome prezenta !

 

 

nu tragea constant, tragea in "shuturi" zgaltzaieli dinalea rapide la turatii mici si se rareau odata cu cresterea in turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oliver cam cat ulei crezi ca pierzi ???



claudiuvisan90 ti o dat pe vag com ca trebuie schimbata sau cum ti ai dat seama ? bujiile sunt destul de no la mine adica au aprox. 2 ani sunt bosch iar de fise nu stiu ce sa ti zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele se pot masura cu un multimetru. Trebuie sa aiba in jur de 6Kohmi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de pont robotelu ... bujiile cam ce durata de viata au??? dar o bobina noua??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic unele de firma mai serioasa, 40-60.000 de km. Teoretic.

La bobina nu stiu ce sa zic, dar banuiesc ca nu se poate considera consumabila. :lol: Vorbesc de cea care este doar una pentru toti cilindrii, nu de cele individuale pentru fiecare cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asat mai voiam sa intreb sunt pe fiecare cilindru cate una plus una pt toti cilindrii la toate motoarele de golf 4 1.4 16 V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muraru Dan, salut, modulul de confort e sub bord, genunchiul stanga, nu sub mocheta, am uitat sa precizez

 

Am intele, e posibil la Passat sa fie unde am spus eu. Oricum ce ti-am spus e doar din frunzaritul pe forum si din ce am vazut pe vwvortex. E posibil sa fi fost prezentate pbmele la passat, insa, firele e bine sa le verifici, se coc in timp si din ce s-a constatat se pot intrerupe. La passat, cum sta sub mocheta e pericol sa se si oxideze insasi placa logica a ccm-ului de la apa.

Bine ca la golf l-au pus in alta parte.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut personal saptamana trecuta la un passat acel modul de sub mocheta tot facut varza de la apa la cineva...dezastru sa patesti asa ceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!