Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

E indicat sa bagi zeama de 98 in momentul cand ai de facut un drum lung si mergi cu viteza constanta...spre mare ..pe buc-pitesti...buc-plo...etc.

Benzina de 89 este mai uscata si are ardere mai eficienta si iti curata catalizatorul si toate depunerile din el.Partea proasta este ca iti creste consumul si ca in comparatie cu benzina de 95 este mai scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

L-am lasat ieri pe 0...dupa care am bagat benzina de 50 Ron (pt verificare, n-am avut bani pt full :)) )

Si am facut fix 70KM facuti numai in oras, si cu un trafic lejer, schimbat in maxim 3500RPM, si drumuri nu foarte scurte, deci motoru se incalzeste bine...ajunge la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care cureaza mai precis.?? vreun pret site careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am lasat ieri pe 0...dupa care am bagat benzina de 50 Ron (pt verificare, n-am avut bani pt full :)) )

Si am facut fix 70KM facuti numai in oras, si cu un trafic lejer, schimbat in maxim 3500RPM, si drumuri nu foarte scurte, deci motoru se incalzeste bine...ajunge la 90.

 

adica ai pus 6 litri de benzina si ai facut 70km, adica 1 litru de benzina ai mers 11.6km

 

cat ai fi vrut sa faci ?

 

incearca sa mergi mai mosnegeste.. prima treapta schimbata la 2000rpm, si restul la 2500rpm, frana de motor cat de mult poti, si apoi calculeaza consumul :)

 

sa vezi cat consuma 1.6 sau 2.0 pe benzina.. n-ai sa te mai plangi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba sa vina in Bucuresti sa vada cum ii creste consumul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Haideti sa citim ce trebuie si sa comentam la fel...

 

-cu 50 Ron poi lua 8.3 litri de benzina nu 6. 

-am specificat mai sus ca am mers lejer si ca nu am bruscato

-stati linistiti ca si Craiova de cand se lucreaza pe centru e vraiste si aglomeratie in orele de varf.

 

Calculul real era urmatorul, ca am bagat 8.3 litri de benz si am facut 70km...deci un consum de: 11.9l/100km (8.3/70x100=11.9) iar daca voi spuneti ca asta e un consum normal....

 

Cand am luato nu consuma asa...adica cu un full am parcurs 650KM. (consum de 8.6l/100km) normal cred eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ar costa placutele de frana + manopera . Pe fata, si cat costa pe spate.vrun pret careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Apelez la voi pentru o problema sper ca postez unde trebuie.

Am luat un golf 4 1.4 16v anul trecut de la o cunostinta, masina mergea foarte bine pana acum o luna cand indicatorul de la termostat (cel de langa indicatorul de benzina) atunci cand ajunge la 90 de grade cade imediat la 0. Prima oara am crezut ca e ceva electric dar cand opresc motorul si ma uit atent la acul indicator acesta mai scade putin. Mi se pare ciudat pentru ca daca motorul este oprit toate indicatoarele (turometru, kilometraj, benzina si rezervor) sunt sub 0 si atunci cand pun contactu toata indicatoarele in afara de cel de benzina (care se ridica in functie de cat ai in rezervor) se  ridica la 0. Deci nu inteleg de ce atunci cand atinge 90 de grade termostatul cade la 0 , care ar fi cauza si daca influenteaza intr-o oarecare masura consumul de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! A inceput sa-mi huruie tot mai tare pe spate si ma gandesc ca e de la rulmenti. Intrebarea e urmatoarea: E nevoie de o presa speciala ca sa schimb rulmentii pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sa fii sigur ca e pe spate...poate sa fie foarte inselatoare chestia.

ti se aude doar la o anumita viteza si cu o frecventa constanta? 

daca iei de volan stanga dreapta tace?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude tot timpul si doar cand depasesc 35-40km/h.  Si odata cu cresterea vitezei,creste si intensitatea huruit-ului. La 90km/h parca ma pregatesc sa-mi iau zborul. Huruitul nu dispare daca virez sau fac altceva,dispare din intensitate cand franez,adica automat masina scade din viteza si automat si huruit-ul rulmentului. Si pe spate mai am o problema,a inceput sa-mi fluiere in timp ce merg si daca trag putin frana de mana si o las iara jos,atunci se opreste acel fluierat timp de 1-2 minute. Am mai avut odata probleme pe spate cu un suport de etrier care avea acei ''cilindri'' blocati/sudati. Si atunci am inlocuit suportul cu unul in stare foarte buna. Oricum,e destul de ciudata chestia cu fluieratu pentru ca,atunci cand imi fluiera,daca virez mai brusc,acel sunet dispare pentru cateva secunde dupa care iara apare. Daca trag putin frana de mana doar cat sa mi se aprinda in pord (P) atunci acel fluierat nu mai apare :| .

 

 

PS: Frana de mana la mine e aproape inexistenta. Cand o trag la maxim,abia ca ma incetineste foarte putin si prinde foarte putin si foarte sus, abia la ultimele 2-3 clic-uri prinde cat de cat. Placutele mi s-a zis ca sunt ok si pe fata si pe spate.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Man ,daca vrei ne putem intalni sa vedem ce si cum, ti-am tot zis eu ca-mi place masinia ta, special culoarea  :), numa bine o vad live.

 

Daca nu tace cand iei de volan, tot ce-i posibil sa fie pe spate, acolo nu sunt rulmenti cu 2 seturi de bile ci simpli. De cand a inceput sa faca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema aproape identica. Golf 4, 1.4, cod motor BCA ,din 2003. de ieri se aude un zgomot ciudat la mers... ca atunci cand mergi cu roata pe un marcaj cu denivelari de pe drumurile nationale,dar mai incet. Mie mi s-a parut ca-mi apare pe la 50km/h si devine mai tare pe masura ce creste viteza. este un zgomot constant..nu bate...un fel de bazait sau huruit cum zice 22Vik . Doar ca la mine dispare imediat ce trag putin dreapta de volan. pe drum drept sau viraj stanga se aude continuu, viraj dreapta nu. nu depinde de acceleratie, nu depinde de apasarea ambreiajului sau daca masina e in viteza sau nu. Nu se aude nimic nici la stationare cu motorul pornit. Sa fie un rulment la o roata sau poate un suport motor? multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Ne intalnim cand poti tu si sa nu fiu si eu la lucru. De facut imi face de cand am luat-o,adica de aproape 2 ani. La inceput nu huruia asa de tare dar parca se auzea huruit-ul ca o bataie uniforma,j.in functie de viteza si cand mergeam mai tare disparea acel sunet ca bataia. Acum am ramas doar cu huruit-ul si deja nu mai e de joaca pentru ca face cam tare.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am  Equipment levels A8C Comfort equipment inseamna ca am modulul confort???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi ce inseamna A8C... ca ala iti arata ce s-a pus pe masina la nivel de comfort.

 

Rectific: A8C este un cod intern al fabricii, care codifica un anumit nivel de echipare. Acum m-am uitat si am si eu tot A8C... poate stie Gabi ce presupune mai exact. :)

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat rezolvat problema! Rulmentul stanga spate si cablu de la frana de mana pe partea dreapta . Acum am frana de mana super si prinde foarte jos,cat despre rulment,acum e liniste si pace in masina :D. Costuri = 160 lei rulment-ul (Optimal) si 38 lei cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o bataie pe fata,care se simte mai bine la viteza mica 20-30 km/h, la viteze mari ori dispare ori nu o simt eu. Rotile le-am echilibrat,la echilibrat mi s-a spus ca nu sunt strambe jantele.  Care ar putea fi cauza sau cauzele? Se poate sa fie rulment-ul? Bataia se aude si se simte putin la podul pedalier. In volan nu se simte nimic nici la viteza mica nici la viteza mare. Astept pareri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că este rulment, ăla scoate sunete nu prea se lasă cu bătăi :10[1]: .

În curbe cum face se amplifică sau rămâne constant?

Ridică fiecare roată pe cric şi verifică jocurile, vezi cum se învârt şi nu în ultimul rând vezi să nu ai vreun prezon slăbit (mi se plângea un amic acum ceva vreme că i s-au dus planetarele că-i troncăneau de numa în curbe şi când s-a pus să verifice ce crezi? mai avea puţin şi-i pleca o roată la plimbare...singură)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, o intrebare/problema la un golf 4 1.6 16v 2001: inchiderea centralizata din cheie briceag si geamurile electrice nu merg , dar daca apas pe butonul de inchidere/deschidere usi din usa de la sofer totul merge ok cateva minute. stiti care ar fi problema? si inca o problema, martorul usa deschisa din bord cateodata merge cateva zile, cateodata apare cand pun contactu sa pornesc masina si atat. cand deschid vreo usa nu se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!