Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

imi poate spune si mie cineva o denumire sau un cod pentru placa din imagine?este de la ambreiaj..din cate vedeti a murit..s-a gaurit.provine de la un kit ambreiaj nou LUK si a ajuns in starea asta dupa doar 20.000 mai exact aseara mi-a cedat.ma mai intereseaza si acea tija pentru ca s-a indoit cand am dat cutia jos si ar fi fost decalibrata.placa o gasesc ca piesa de schimb ?sa nu fiu neovit sa o iau din dezmembrari..la fel si tija.multumesc.(pentru masina din semnatura)

post-50504-0-12136500-1364655113_thumb.j

post-50504-0-93904400-1364655115_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ce cod are cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma.am gasit atat placa cat si tija :D. placa a fost sachs-50 lei si tija 70 lei Febi.pe original era undeva la 160 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De fiecare data cand afara plou si este apa pe jos..incepe sa-mi fluier o curea . face o galagie destul de deranjanta . Este vreo problema sa merg cu ia asa???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea face asa de vreo 2 ani :D

 

posibil sa fie si rola intinzatoare, mi le schimb acum la revizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

La cureaua de accesorii,acum cand o schimb merita sa schimb si rolele?ele nu scartaie deloc.am mai vazut o discutie de genul pe forum,dar inca sunt nelamurit.mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De fiecare data cand afara plou si este apa pe jos..incepe sa-mi fluier o curea . face o galagie destul de deranjanta . Este vreo problema sa merg cu ia asa???

 

Cureaua de la alternator iti face asa. Daca scartaitul inceteaza dupa cateva secunde nu e un capat de tara, insa daca tine cateva minute iti recomand sa inlocuiesti cureaua. Doar cureaua costa undeva in jur de 80 ron.

Poti verifica si vizual partea canelata, canelurile sa nu fie crapate. Insa, repet daca scartaitul nu inceteaza dupa 1-2 min atunci e bine sa o inlocuiesti. Personal nu am mers cu o curea uzata sa vad ce se intampla. Posibil din cauza patinarii sa se incinga si e posibil chiar sa se crape, respectiv sa se rupa. totusi, sa se rupa o curea de buna calitate e mai greu, nu e curea de dacie, insa personal, dat fiind costul relativ mic al reparatiei te sfatuiesc sa nu risti inutil si sa ai in vedere inlocuirea curelei.

 

Dar, cu aceasta ocazie verifica si daca intinzatorul curelei isi face treaba, el are un semn care indica intinderea si acel semn ar trebui sa fie undeva la mijlocul distantei, nicidecum sa faca contact cu vreo margine.

Altfel va trebui sa ai in vedere si inlocuirea intinzatorului, care, costa ceva mai mult undeva in jur de 300 lei, poate umpic mai mult.

 

Tot cand vei da jos cureaua, sa verifici si daca rola de ghidaj nu are joc, precum si daca fulia alternatorului se invarte usor si fara zgomt, respectiv si fulia compresorului. Daca gasesti probleme va trebui sa inlocuiesti si rulmentii fuliilor.

 

Desigur, daca nu te pricepi apeleaza la un mecanic care a mai facut asa ceva, la mana cum se spune, ar trebui sa-si dea seama daca vre-un rulment e cu pbme sau nu.

 

Eu in 170.000 km am schimbat preventiv rulmentul fuliei de la ac, dupa 150.000 am schimbat rola de ghidaj si intinzatoare. Cureaua am inlocuit-o la 120.000 cand am schimbat distributia, la fel imi scartiaia si mie cand era umed afara.

 

Bafta.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

si al bezinarul meu face asa cureaua cand e umezeala, ii trece daca dau cu solutie de intretinut cauciucul, dar nu e de durata. ma si gandesc ca dupa 11 ani s-a obosit cureaua aia, cu toate ca nu arata rau. La diesel imi lipsea o canelura cu totul si tot nu facea asa urat, ce sa faci, diesel, alta inginerie. 

 

PS: a da, canelura aia asa a fost timp de 20 de mii km si daca nu o schimbam, sunt sigur ca nici acum nu se rupea(chestii OE).

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea.......am si eu o problema la masina mea care consta in urmatoarele(becul din portiera imi joaca feste.....adica ba functioneaza , ba nu functioneaza). Stie cineva care ar fi problema?

 Sa fie din cauca lipiturilor reci? sau switch-ul e defect?

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Asa patesc si eu la usa dreapta.la mine este switch-ul.mai mult ca sigur asa este si la tine.cand becul nu functioneaza,cele de la plafoniera fuctioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine tot usa dreapta e......nu, nu functioneaza

 e switch-ul?

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Da.din cate stiu eu,asa e.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da switchul este sigur.si eu am problema asta la usa stanga fata.cand nu se aprinde cel din portiera nu se aprind nici cele din plafon.dar kteodata merge..cand vrea;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Salutare!

 

Cei cu AXP, ce consum aveti fratilor in oras?

Eu stau in Craiova, si nu scad sub 12 :D

Intrebare:

 

Ce verific? Unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

Adica cea dupa galeria de evacuare (inainte de catalizator)?

Specific si faptul ca filtrul de benzina si aer au cam 10 mii km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea.......am si eu o problema la masina mea care consta in urmatoarele(becul din portiera imi joaca feste.....adica ba functioneaza , ba nu functioneaza). Stie cineva care ar fi problema?

 Sa fie din cauca lipiturilor reci? sau switch-ul e defect?

 

Salut

 

Verifica urmatoarele:

Cu portiera deschisa, motorul oprit si farurile aprinse, trebuie sa-ti bazaie in bord deoarece ai farurile aprinse.

Cu plafoniera pe pozitia de aprins, portiera deschisa, sa verifici daca ti se aprinde plafoniera.

Daca ai martor in bord pt usi deschise, daca deschizi usa, trebuie sa-ti apara martorul in bord.

Daca toate astea merg si tie iti face fite becul, atunci e doar din soclul becului sau mufa acestuia.

 

Daca nu iti bazaie, nu ti se aprinde plafoniera si/sau aprinde martorul in bord, atunci e din switchul din yala.

 

Sunt destule topic-uri despre remedierea acestui defect, nu e o chestie usoara, daca nu te pricepi mai bine apelezi la colegii care au mai facut asa ceva si o fac in mod curent.

exp: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=36136

 

Mie mi-a reparat ambele portiere acum 3 ani cred si fara pbme de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Dan.....la primul punct nu bazaie decat daca deschid portiera de la sofer.....eu am pb la usa pasager.(tb sa bazaie si la acesta potiera???)

       2. se aprinde plafoniera.

       3.nu am martor in bord.

  deci ....dupa spusele tale ar trebui sa verific legaturile????/

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La usa de la pasager nu bazaie, daca se aprinde plafoniera inseamna ca problema e in usa la bec&cablaj. Ca nu ai martor in bord e ciudat, ai fi primul de care aud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa ciudat. Nici eu nu am pentru usa, ci pentru portbagaj. Vorbim de IC fara computer de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns lui panda: Da

 

Nu toate au martor in bord.

Eu credeam ca e vba despre usa de la sofer, doar la deschiderea ei bazaie daca lasi farurile aprinse.

 

Cred si eu ca sigur e ceva in portiera, da fata jos is verifica integritatea contactelor in mufa si in soclul becului.

Da cu spray de contacte, vezi sa stea fixa mufa, e posibil sa ti se fi slabit sau sa fie rupta urechea ce o tine fixa si de aici contact imperfect.

Dar, daca ai astfel de pbme de contact, teoretic si daca ii dau usor cu pumnul cand iti face pbme ar trebui sa-si revina.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda 1 poate sa fide defecta si sa nu dea eorare cu check engine aprins in bord???



si la toate axp urile e asa de mare consumul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare de engine workshop si implicit martorul in bord vei avea doar daca sonda lambda 2 va sesiza ca arderea nu e cum trebuie.

Tie iti poate merge cu amestec bogat, insa de ars se arde cum trebuie,d e aceea nu sare in sus sonda 2.

 

Pt a verifica sonda 1 cel mai sfant e o scanare cu vagcom-ul pe grup 1, camp 3 vezi semnalul instant al sondei 1. Daca ai 0 si nu misca nimic inseamna ca sonda e moarta. Daca ai variatii acestea trebuie sa fie in +- 10% insa nici diferentele de la + la - sa nu fie f mari, gen +6 -5.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca prin fata de usa(unde e prinsa macaraua de la geam) intra apa inuntru problema rezolvata prin schimbarea unei banale garnituri (sau cel putin sper sa fie rezolvata)  :D



claudiuvisan90 toti cunoscutii mei care au golf 4 1.4. cu cod motor axp zic ca in oras sub 10 nu i scade consumul asa ca trebuie sa ne resemnam 

de asemenea nu e indicat sa bagi  benzina de 98 daca producatorul nu recomanda eventual amestec cu 95 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!