Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

claudiuvisan90

Salutare si multumesc pt raspuns MURARU DAN!

 

Referitor la datele schimbarii, tot ce pot spune este ca fostul proprietar (neamt) mi-a pus la dispozitie cartea service a masinii unde era prezentata o revizie pe data de 24 Iulie 2010 in care erau schimbate, placutele de frana, uleiul motor, ulei servo, ulei frane si Distributia!

 

Cat despre aspect si duritate sunt complet de acord cu tine, iar la faza cu diniti curelelor, am facut o verificare si acolo (sunt foarte bine definiti) insa claritatea camerei telefonului nu mi-a permis sa fac o poza ff clara in zona aia.

 

Ce sa zic, o sa mai merg asa cu ea maxim 3 luni (fac appx 80km pe luna numai oras serviciu/acasa) si apoi o sa o shimb.

 

Multam!

Modificat de claudiuvisan90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce va complicati voi sa schimbati anumite componente ale masinii,care au fost schimbate recent si mai au viata multa de trait?Poti merge inca 2-3 ani cu distributia respectiva sau pana in jurul cifrei de 90.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

GABIVVX spui asta calculand statistic din ce am spus mai sus sau vizual la pozele atasate, ma gandesc ca distributia asta are deja 50k km plus ce o sa mai faca la mine in lunile urmatuare, si in plus cum a spus si colegu MURARU, odata e ca niciodata :D

Modificat de claudiuvisan90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua ta de distributie(aman2)arata impecabil si nu necesita schimbare in viitorul apropriat.Din partea mea iti pot schimba distributia cand vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma puteti ajuta si pe mine cu o informatie....AC ul la un golf 4 1.4 16 valve la ce temperatura trebuie sa porneasca?mie in momentul de fata nu mi porneste ventilatorul de la AC....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste de pe la 10 grade in sus (parca 6 scrie in carte) dar nu porneste daca nu ai freon in instalatie, au asa am patit anul trecut, am reincarcat si a pornit imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o valoare exacta dar in mod normal de la 5-10 grade.Verificarea o poti face in momentul cand prinzi o zi mai calduroasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,da...subscriu si eu...la mine porneste la 5 grade fix

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BOBBY azi am reincarcat freonul....Va multumesc tuturor pentru informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfat: amortizoare gaz sau ulei?

si de ce - eu stiam ca cele pe ulei au viata mai lunga/confort/stabilitate, poate ma lamureste cineva mai bine.

*marca in cauza este KAYABA.

 

multumesc

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kayaba excelg made in japan sau czech republic sunt foarte bune...fugi de made in spain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zebro, dar cele din Spania de ce nu sunt bune? 

Amortizoarele cu comportament similar celor oem sunt Kayaba Premium.

Eu le am montate de 20.000 km pe fata si pana acum sunt f multumit de ele.

Si sunt made in Spain.

 

2mad,

Ca si prima echipare, vw a pus pe fata cu ulei ( cele premium, Excelg sunt pe gaz) iar pe spate sunt pe gaz.

Nu-ti pot spune daca modelel pe gaz sunt mai slabe decat cele pe ulei, ast a desigur pt amortizoarele facute pt golf 4, insa parerea si sfatul meu e sa mergi pe modelele compatibile cu ce ai avut ca prima echipare.

Asta desigur daca vrei acelasi comportament orientat spre comfort a masinii, pt ca poti opta si pt modele ceva mai sportive ( precum excelG) dar eu unul personal nu am optat pt asa ceva. Cand o sa avem autostrazi si drumuri fara gropi da, pana atunci eu unul recomand echivalentele oem.

 

Dar, poti avea mama telescoapelor daca bucsele masinii sunt in stare proasta. De aceea sfatul meu e sa schimbi si flansele din capul telescoapelor si sa verifici integritatea bucselor de la bascula fata. Pt ca, o bucsa moale, nu mai spun rupta, va face ca masina sa fie o mare barca pe sosea ai comportamentul in curbe chiar cu telescoape sport, va fi unul puternic subvirator.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat pe spate la T5.. de la Monroe pe ulei la Sachs pe gaz

 

diferenta nu exista, cel putin eu nu o simt, si e vorba de o masina de 2.3 tone goala, iar pe spate se simte greutatea :)

 

teoretic cele pe ulei ar trebui sa fie mai rezistente, practic depinde de exploatare

 

eu oricum as pastra optiunile din fabrica, adica ulei pe fata si gaz pe spate...

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc, si eu tot pentru kayaba premium optasem, adica masina sa ajunga la echivalenta amortizoarelor din fabrica, ulei fata, gaz spate. Bucsele de la bascula mare au fost schimbate pe ambele parti acum jumate de an. La amortizoare o sa cumpar si flanse, bineanteles.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad, pe langa flanse verifica integritatea protectiilor antipraf si daca acestea nu sunt in stare buna schimba-le. Daca iti intra praf pe tija amortizorului acesta se va uza prematur si va ceda mult mai repede.

Asemea si pt spate. Nu sunt scumpe, nu mai retin cat am dat pe ele, am luat Monroe si oricum nu cred ca am dat mai mult de 50 lei pt toate, insa nu bag mana in foc ca asta a fost pretul. Oricum un efort f mic financiar in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acesta e rezultatul testarii amortizoarelor 

 

2n24fo1.jpg

 

din ce discutasem cu Gabi el zicea ca ce e sub 30% - trebuie schimbat amortizorul, dar cel de la service a zis ca ce e sub 50%...ceea ce mi se pare ciudat!!! 

*pana la urma cum e?

 

ps. cand sunt 4 persoane in masina >350 kg in viraje masina are tendinta de a se lasa mai mult pe exteriorul virajului

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu masina noua daca te duci la un test de amortizoare..iti iese undeva la 80-70 %.Astfel de teste sunt frectie la picior de lemn.Amortizorul se verifica cel mai bine cand este dat jos de pe masina,atunci vezi negru pe alb.

Citez:

*Salulare, in urma cu vreo 5 luni am schimbat amortizoarele fata si de curiozitate am facut un test amortizoare fata si spate azi. Si spre surprinderea mea cele de spate sunt mai bune decat cele de fata. Pe fata mi-au iesit 65% si pe spate 70%. Am pus sachs super touring si pe spate sunt cele de fabrica (poate or fi advandaj). De ce oare diferenta asta intre fata si spate plus ca cele de fata sunt noi.

*De ceva timp voiam sa fac un test la amortizoare si pana la urma am hartia;66% pe fata;
47% - stanga spate; 53% - dreapta spate

Tipul de acolo, mi-a explicat ca un amortizor nou lucreaza cu o eficienta de 80%; pana la 60% e foarte bun; iar sub 40% trebuie schimbat;

Pentru rezivie sa duc testul si poate le schimba?

De ce sunt asa distruse cele de pe spate ?

Masina are 25.000km; de 2 ani; fostul proprietar a avut fff mare grija de ea.

*am atasat fisa care mi-au dat-o de la service insa nu stiu ce este in neregula. tipul de acolo a zis ca e ok, insa mie nu-mi place cum se aseaza in curbe, plus ca am o hodorogeala in spate cand dau de denivelari, nu neaparat gropi, hodorogeala pe care n-a putut-o identifica... ce e aia rulare libera/ovalitate? multumesc

* Eu am facut un test de amortizoare si mi-a iesit perfect si saracele au 150 000 de km. Monitorul arata 73% pe fata si 75% pe spate. Mi-a zis omul de acolo ca nici la Logan-ul nou nu ies la valorile astea. Asa ca stai linistit. Fa un test de amortizoare si ai sa vezi ca nu te mai intereseaza care e bun si care e prost.

post-64586-0-84356300-1363776961_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti .Am si eu o mica problema:detin un golf 4 1.4. 16V an fabricatie 2002 la care in timpul mersului se aude un vajait foarte enervant, si in special la viteze peste 60 km/h.Unii mecanici mi au spus ca ar fi de la faptul ca trage vant pe langa usi ori ca ar fi ceva la rotile din fata.Un lucru e cert nu e de la rulmenti pentru ca nu huruie asemenea rulmentilor ci vajaie ca si cum ar trage vant pe langa usi. Ce e si mai interesant e ca acum 2 ani cand am luat masina {care era dotata atunci cu stergatoare cu paravant} nu avea absolut nimic.Eu am pus niste stergatoare fara paravant intre timp si a inceput apoi sa se auda vajaitul acela ciudat...sa fie asta motivul ? Ati intalnit careva asemenea ciudatenii sau mi am cumparat eu o masina bantuita de fantome... :))))



Buna baieti .Am si eu o mica problema:detin un golf 4 1.4. 16V an fabricatie 2002 la care in timpul mersului se aude un vajait foarte enervant, si in special la viteze peste 60 km/h.Unii mecanici mi au spus ca ar fi de la faptul ca trage vant pe langa usi ori ca ar fi ceva la rotile din fata.Un lucru e cert nu e de la rulmenti pentru ca nu huruie asemenea rulmentilor ci vajaie ca si cum ar trage vant pe langa usi. Ce e si mai interesant e ca acum 2 ani cand am luat masina {care era dotata atunci cu stergatoare cu paravant} nu avea absolut nimic.Eu am pus niste stergatoare fara paravant intre timp si a inceput apoi sa se auda vajaitul acela ciudat...sa fie asta motivul ? Ati intalnit careva asemenea ciudatenii sau mi am cumparat eu o masina bantuita de fantome... :))))



Buna baieti .Am si eu o mica problema:detin un golf 4 1.4. 16V an fabricatie 2002 la care in timpul mersului se aude un vajait foarte enervant, si in special la viteze peste 60 km/h.Unii mecanici mi au spus ca ar fi de la faptul ca trage vant pe langa usi ori ca ar fi ceva la rotile din fata.Un lucru e cert nu e de la rulmenti pentru ca nu huruie asemenea rulmentilor ci vajaie ca si cum ar trage vant pe langa usi. Ce e si mai interesant e ca acum 2 ani cand am luat masina {care era dotata atunci cu stergatoare cu paravant} nu avea absolut nimic.Eu am pus niste stergatoare fara paravant intre timp si a inceput apoi sa se auda vajaitul acela ciudat...sa fie asta motivul ? Ati intalnit careva asemenea ciudatenii sau mi am cumparat eu o masina bantuita de fantome... :))))



Buna baieti .Am si eu o mica problema:detin un golf 4 1.4. 16V an fabricatie 2002 la care in timpul mersului se aude un vajait foarte enervant, si in special la viteze peste 60 km/h.Unii mecanici mi au spus ca ar fi de la faptul ca trage vant pe langa usi ori ca ar fi ceva la rotile din fata.Un lucru e cert nu e de la rulmenti pentru ca nu huruie asemenea rulmentilor ci vajaie ca si cum ar trage vant pe langa usi. Ce e si mai interesant e ca acum 2 ani cand am luat masina {care era dotata atunci cu stergatoare cu paravant} nu avea absolut nimic.Eu am pus niste stergatoare fara paravant intre timp si a inceput apoi sa se auda vajaitul acela ciudat...sa fie asta motivul ? Ati intalnit careva asemenea ciudatenii sau mi am cumparat eu o masina bantuita de fantome... :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu Gabi, mi-ai mai zis, o sa le mai pastrez pe astea pana s-or mai uza, o sa fac altceva cu banii, poate o instalatie GPl, desi nu cred ca mai este o afacere, Inter Agro vrea sa scoata sau deja a acos bio carburant, dar nu stiu pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile pe benzina singurul biogarburant existent si patentat este etanolul.In Brazilia (circa)70%din masinile otto merg cu etanol de ani de zile...dar masinile ies din fabrica cu un sistem implementat sa foloseasca astfel de carburant sau apoi se fac cateva modificari minore.

Inter Agro se axeaza foarte mult pe culturile de rapita din care se face motorina ecologica bio.Acum 2 ani am fost la peste in Zona Zilmnicea si am vazut numai plantatii(mii de hectare) de rapita de radeam cu baietii si spuneam:ba ce plm...de acum in colo mancam  fripturi de rapita. :lol:

Nu o sa apara curand un combustibil alternativ pt motoarele otto...stai tu linistit.Singura solutie ramane GPL.



Am uitat sa specific,brazilienii fac etanol din plantatiile de trestie de zahar,care la ei sunt arhisufuciente.Noi din ce draq sa facem etanol in cantitati industriale,din kkt? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am fost la un service (in Ploiesti) sa intreb daca se poate monta alt fel de instalatie decat dea pentru motoare multipunct, si raspunsul a fost ca se putea monta si pe masina mea daca ar fi avut galeria nu din plastic, un vecin are montata instalatie monopunct pe un cielo 1.5 16V cu circa 600 ron, cu rezervorul sh.

* are introdus in galerie 1 injector pt gpl, transferul la piston facandu-se prin "suctie sau aspiratie" / nu cred ca ma exprim bine, dar cred ca intelegi.

//// si uite ca puteam pune gpl ieftin si pe golf nu numai de 2500/2600 ron. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la cele secventiale nu tot prin  "suctie sau aspiratie" ajuge gazul in cilindru?, ca doar injectoarele de gaz nu baga direct in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar la golf fiind dintrun plastic facuta galeria de admisie a zis ca nu rezista sau ceva de genul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad te joci cu focul.

La ce naiba iti trebuie instalatie monopunct cand se stie ca iti trebuie secventiala.

 

Vrei sa incarci topicul dedicat gpl-ului cum ca nu iti merge bine motorul smdp?

 

Te bucuri ca-ti pui instalatie monopunct insa daca iti va consuma ca tancul?

 

Ce dozare optima si ce control al amestecului ai intr-o astfel de instalatie?

Nici macar in toate secventialele nu ai parte de reglaj automat in functiile de corectiile facute de ecu pe benzina, dalmiteri intr-o instalatie monopunct.

 

Nu mai pui fiabilitatea unei astfel de instalatii la 600 ron.

 

In locul tau as strange bani si as pune ceva calumea.

 

Pe termen lung iesi mai ieftin si fara dureri de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!