Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut,

Are ceva daca nivelul de ulei la motor este pana la semnul rosu din poza de mai jos.?

Azi l-am verificat si acolo era si la nivelul acela este de mult timp.

post-46557-0-30851900-1356784759_thumb.g

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic, ideea e sa nu iti treaca de marcajul inferior © si sa respecti intervalul de schimb in functie de uleiul pe care il folosesti.

Modificat de andygtafan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect nivelul.

Iti recomand sa pastrezi nivelul in jumatatea superioara a zonei B.

In manualul masinii scrie ca trebuie completat daca uleiul se afla in zina c, e deajns sa se afla in zona B si sa nu se mai completeze daca se afla in zona A, care e maximul admis.

Daca masina papa ulei si faceti un drum mai lung, pt siguranta recomand umplerea pana la maximul zonei A.

De altfel se recomanda sa se umple pana in zona A si cand se foloseste masina in regim mai dur. precum la munte, in caz de tractare, viteza mare smdp.

Daca uleiul depaseste zona A poate cauza deteriorarea catalizatorului.

Cam asta ar fi tot ce tine de nivelul pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

Salut. A inceput sa imi scartaie rau volanul cand iau viraj stanga, dar daca iau la dreapta nu se aude nimic. De la ce sa fie, uleiul de servo sa fie pe duca? pe unde gasesc vasul cu ulei de servo sa verific?

Modificat de robert_patelimon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muraru Dan mersi de sfat :icon_thumleft: .De un timp numai in jumatatea superioara a zonei B,sta uleiul,nici nu scade nici nu urca si de aia am intrebat daca este in regula sa fie acolo.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema pe care o am cu porbagajul a disparut.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu stergatorul de pe haion. Merge dar nu complet, mai exact, face o cursa dus si la intors se blocheaza la mijloc. Care ar fi problema?Motorasul e pe ''duca'' sau trebuie desfacut si curatat pe acolo? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa si curata rugina, nu e greu de desfacut.. 2 surubele pentru masca de plastic si apoi 6 surubele tip stea pentru capacul motorasului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat plasticul ala de pe haion?Cel din interior? Parca are niste surubele la manerele alea......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat ziceti voi car costa un skimb de uleii +fitru ulei ???.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Depinde de unde le iei si ce marci alegi.La mine a costat 135 ron uleiul(Castrol Magnatec 5w-40) si 25 ron filtrul(Mahle).:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de un sfat. Am dat cu spray de contacte in mufa de la sonda lambda si se pare ca s-a umflat garnitura aia portocalie din spatele mufei de pe masina si nu se mai imbina cu aia de la sonda. Din cauza ca nu intra una in alta cat trebuie nu mai agata siguranta sa le tina. Are cineva vreo idee? Nu as prea vrea sa schimb mufa de pe masina.

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

nu are nimeni idee sa ma ajute? imi scartaie rau volanul cand iau viraj dreapta,dar daca iau stanga nu are nimic.. de la ce sa fie va rog?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vicleanu333,scoate garnutura portocalie (usor cu grija k iese) si o speli cu apa si o lasi putin la frig.O montezi a doua zi(poti introduce mufa fara garnitura si poti merge cu masina) si se rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt proaspăt posesor de Golf 4 și am o mică problemă. La relanti când este motorul cald se aude un ”țăcănit” enervat. Sunetul provine din zona încercuită. Am căutat cum se poate numi piesa respectivă dar a fost în zadar. Am mai observat o chestie ce bănui că tot de acolo poate fi. Am pus benzină de 95 și mașina trăgea în ușoare șuturi, am schimbat calitatea benzinei și furnizorul și ”șuturile” abia sunt sesizabile. Care ar putea fi rproblema?

Mulțumesc anticipat.

PS: Poza este cu caracter informativ culeasă de pe vastul internet.

cb714.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit nu e nici o problema asa trebuie sa faca canistra carbon. Sa te ingrijorezi cand nu mai face deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. Acel țăcănit la început are un rimt mai lent apoi crește până când nu se mai aude deloc, stă cam 1-2 minute și apoi iar reapare sunetul. Nu am apucat să îi fac o scanare dar dacă este ceva normal este cazul să nu mai fiu panicat. Mulțumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacane pentru ca-si face treaba in functie de cati vapori de benzina ai... canistra ii transforma inapoi in lichid si-i trimite spre ardere

astfel se respecta norma de poluare euro4

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult de informație. Despre faptul ca mașina trage în șuturi pot primi ceva păreri? Ține de electronică sau este ceva mai grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.

de o vreme incoace, simt in schimbatorul de viteze cand accelerez cum se misca (putin). stie cineva care e problema? banuiesc ca ceva bucsa intre motor si carosesrie, sau cutia de viteze si caroserie. stiti cum se numeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica suportul motorului dinspre cutie, sau cel de sub cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a zis un prieten, ca ii se zice "silencer". si ca e undeva la 200 ron... am googalit, dar nu am gasit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbatorul de viteze misca datorita suportilor de la cutie.Ai 2 suportii care trebuie schimbati.Vezi pozele de mai jos,dar iti recomand daca tot ii schimbi sa schimbi si pe cel de la distributie ca sa faci o treaba buna

post-46557-0-86898700-1357665931_thumb.j

post-46557-0-74083700-1357665932_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,nu ma injurat ca postez aici dar am si eu o problema ,cand accelerez imi cade acul de la benzina de fiecare data porma isi revine,si kilometrajul nu se mai ridica cam deloc!ce poate sa fie ?multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!