Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@naspet,ai facut dop de gheata pe furtunul de la epurator sau a inghetat mazga din epurator.

Treubie bagata masina la caldura si curatat epuratorul si furtunul lui de lagatura care intra in carcasa filtrului de aer.

Apa calda pe furtun si pe epurator,apoi mergi cu furtunul scos din filtru de aer si incerci sa cureti epuratorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult Gabi.Maine am sa torn apa cald peste furtun ca azi e prea frig:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze .am postat gresit

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Detin un golf 4 - 1.4 16V din 2003 si aseara in timp ce ma indreptam spre Bucuresti pe la viteza de 90 km/h au aparut martorii ESP si catalizator urmand ca la cateva secunde sa raman fara servodirectie, apoi frana si imediat ce am incetinit s-a oprit motorul din mers...am tras pe dreapta dupa care am incercat sa repornesc motorul si bineinteles NU a mai pornit...

Erau -15 grade, am ridicat capota insa afara fiind intuneric la prima vedere am verificat cureaua la accesorii gandindu-ma ca ar putea fi rupta, dar nu era asa...bateria este in stare ok insa nu porneste si matorii de la esp si catalizator sunt in continuare aprinsi

Am luat masina pe platforma de acolo si am adus-o acasa....

vreo idee cu ce ar putea avea?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara servo ai ramas pt ca s-a oprit motorul si tu ai avut senzatia ca inca merge...alea cateva secunde.La apasarea franei nu s-a intarit pedala.?

Trebuie facuta o scanare,banuiesc ca e ceva legat de electrica-electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult Gabi.Maine am sa torn apa cald peste furtun ca azi e prea frig:D

asa am patit si eu, si tot Gabi m-a lamurit, cel mai bine e sa dai epuratorul jos curatat cu solutie pt carburatoare, decarburoll, decarbusolv, etc. atat epuratorul cat si furtunul de epurare, dar mare atentie cu suruburile care sunt in numar de 3, ca eu mi-am ras capetele de la 2 din ele si nu mai pot sa le scot.

Pentru a avea acces mai usor la epurator, da jos filtrul de aer.

spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stiu ca este topic de golf iv masina este un lupo dar are este aceelasi motor si pe dincolo nu am gasit nimic.

Problema : Dimineata prietena a avrut sa plece cu masina. A pornit-o a asteptat sa se incalzeasca cand sa plece sa aprins uleiul rosu si a inceput sa faca beep, beep. A oprit-o si nu a mai plecat cu ea.

Eu dupa amiaza am scanat-o, am verificat uleiul, am mers cu ea nici o problema. Ce am vazut eu mai dubios a fost uleiul care mi sa parut cam prea lichid. Poate fi asta problema, uleiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In anumite situatii cand uleiul este prea prost calitativ sau prea fluid,exista riscul ca martorul din axa cu came sa nu mai sesizeze presiune de ulei si sa dea impulsul de aprindere al semnalului rosu din bord.Mai sunt cazuri cand martorul(sonda de ulei) sa se mestereasca si in cazul asta sa dea semnale eronate la martorul de bord.Incearca sa pornesti masina si scoate imediat busonul de ulei,in locasul lui trebuie sa vezi cum uleiul bolboroseste si sa vezi jetul de ulei care iti iese prin orificiile mici de ungere, si sa sara stropi fini de ulei prin orificiu.Verificarea cu busonul se face pe termen scurt de maxim 10 secunde.Apeleaza totusi la un mecanic sa iti faca verificari,cu martorul rosu nu este de gluma si iti spune un singur lucru;presiune ulei lipsa in compartinentul supeerior al motorului...tacheti si axe came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc pentru raspuns. Daca revine problema o sa schimb uleiul si mai vedem pe urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@#3105 GABIVVX : Ba da, s-a intarit pedala de frana....eu totusi sper sa fie intr'adevar ceva pe parte electrica-electronica, pentru ca am auzit tot felul de variante gen curea de distributie rupta...etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce coduri au motoarele 1.4 16v de la Golf? S-ar potrivi pe fabia 6Y? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf4 = 1.4 16V 08.97 - 06.05 55 75 1390 AHW, AKQ, APE, AXP, BCA.

Fabia = 1.4 16V 12.99 - 03.08 55 75 1390 AUA, BBY, BKY

= 1.4 16V 12.99 - 03.08 74 100 1390 AUB, BBZ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand am schimbat usa pe partea dreapta fata, am observat ca in partea de sus a ramei nu are un cheder sau ceva asemanator si in habitaclu la viteza mai mare se aude un fasait provocat de curentul de aer, dar fara sa se simta ceva curent in masina, asta ca asta, dar de cand a inceput sa fie temperatura mai joasa, au inceput sa nu se mai deschida usile (se lipesc chederele de usa) - sa inteleg ca acel cheder care nu este prezent acolo sa afecteze cumva, nu stiu ma gandesc la ceva de genul - condens, sau mai stiu io ce?

mersi o zi buna

p.s. chedereul vechi il am o sa-l lipesc daca este nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usile nu se deschid pt ca ingheatza rama usii pe cheder care este ud de la zapada topita de pe plafon..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

de cand am schimbat usa pe partea dreapta fata, am observat ca in partea de sus a ramei nu are un cheder sau ceva asemanator si in habitaclu la viteza mai mare se aude un fasait provocat de curentul de aer, dar fara sa se simta ceva curent in masina, asta ca asta, dar de cand a inceput sa fie temperatura mai joasa, au inceput sa nu se mai deschida usile (se lipesc chederele de usa) - sa inteleg ca acel cheder care nu este prezent acolo sa afecteze cumva, nu stiu ma gandesc la ceva de genul - condens, sau mai stiu io ce?

mersi o zi buna

p.s. chedereul vechi il am o sa-l lipesc daca este nevoie

Pt chedere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara servo ai ramas pt ca s-a oprit motorul si tu ai avut senzatia ca inca merge...alea cateva secunde.La apasarea franei nu s-a intarit pedala.?

Trebuie facuta o scanare,banuiesc ca e ceva legat de electrica-electronica.

cam la fel mi s-a intamplat si mie aseara, tot la 90 km/h, dar la mine e aprins becul de check, din cauza la sonda lambda si cel ce epc (nu stiu de la ce), dar curios ca mi s-a aprins doar odata becul de la baterie si s-a stin imediat dupa care nu mai functiona motorul, nu am avut timp sa vad daca se intareste pedala de frana, ca am oprit, al luat contactul, l-am pus din nou si a pornit masina - inainte sa aprinda becul de la baterie, masina ramasese cu 10 min in urma putin fara putere, dupa care si-a revenit, iar a doua oara cand a aparut semnul de la baterie tot asa dar s-a si orpit motorul, parca a infranat-o ceva.

sa inteleg ca tot ceva electric sa fie?

mersi gabi si o zi buna!

p.s. - legat de inghetatul chederelor, am dat ieri cu glicerica boraxata, de dimineata nu am avut nici o problema cu ele, multumesc!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G28 senzorul de turatie de pe vilbrochen mai face astfel de talente si fente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G28 senzorul de turatie de pe vilbrochen mai face astfel de talente si fente.

asta se poate curata/repara, si unde il gasesc.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de desfacut,este la imbinarea dintre cutie si motor la planetara stanga.E pozitia incomoda si f...a k sa lucrezi la el si numai cu masina pe elevator poti.Este destul de scump.La URMATOAREA SCANARE FACUTA MASINII,vezi ce eroare a ramas stocata in memoria ecu.Pozitia 10 den grafic.

post-64586-0-97908100-1355991280_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de desfacut,este la imbinarea dintre cutie si motor la planetara stanga.E pozitia incomoda si f...a k sa lucrezi la el si numai cu masina pe elevator poti.Este destul de scump.La URMATOAREA SCANARE FACUTA MASINII,vezi ce eroare a ramas stocata in memoria ecu.Pozitia 10 den grafic.

alta remediere a problemei sa zicem in afara de curatare lui (asta daca se poate) mai exista?

mersi pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,ala se schimba cand problema e ca moare motorul mereu sau nu mai porneste sau porneste greu.

La mufa lui de legatura cu instalatia masinii(vine deasupra epuratorului),se mai roade conductorul (cablul)din cauza tecii de protectie a instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

salut ieri mi s-a aprins becul de la ulei la masina si am mai mers putin cu ea asa. as vrea sa fac schimbul de ulei si nu stiu ce e recomandat pt golf 4 1.4 16v AXP. imi puteti recomanda un ulei? stiu ca cel mai bun este Castrol dar ce sa aleg varianta Castrol Edge sau Magnatec?care sunt diferentele?

si dintre 10w-40 si 5w-40 ce e mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la "Uleiuri si carburanti" ai citit ceva?

Cat despre "ce e mai bun dintre 5w-40 sau 10w-40?", cauta pe google ce inseamna vascozitatea unui ulei. Pe scurt, 5w-40 e mai subtire decat 10w-40. Depinde daca masina ta mananca ulei sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

am citit rubrica cu uleiuri de 2 ori:)

nu stiu inca daca mananca sau nu, pt ca abia am luat`o de 2 luni(pe jos in parcare nu vad ulei pierdut). ideea este ca mi s-a aprins becul de ulei in bord ,am completat cu un 10w 40 pe care il mai aveam de la fostul meu golf 3 iar acum s-a stins; dar vreau sa ii fac schimbul sa fie totul in regula.

si din cate am citit 5w ar fi mai gros si mai bun pt temepraturi scazute iar 10w este mai putin vascos adica mai subtire..

Modificat de robert_patelimon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!