Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

gabi sau oricine o mica mare rugaminte la tine .....un cod pentru brat la masina din semnatura ???vreau sa le schimb ca i.mi ies bucsele afara din brat ......multumesc

Modificat de gealicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1J0407151C,este universala st/dr si vine fara pivot dar cu bucse.Varianta af: Lemforder 22475 03 lei 300,Swag 32 73 0016 lei 160 ...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc..la mine un nene mecanim a pus bucsele cred ca "foarte bine" si acum ies din brat din locas...asa de repede sa se fi largit gaura la brat ...si nu ar fi mai bine sa caut in dezmembrar,i decat sa cumpar noi ,tu ce sfat dai ??la noi ma refer asa pana in 130 160 ron...sau nu sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sigur este din bascula??ma gandesc sa nu fie de "2 lei" bucsele si din cauza asta sa se fi intamplat sau montaj prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incerc cu alte bucse ...???am pus febi .....prima data .....chiar nst ,sa nu arunc bani pe geam aiurea ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gealicu,e posibil ca bucsele montate sa fie de proasta calitate,sau la montaj sa fie batute cu ciocanul fara sa fie curatat orificiul dupa scoaterea bucsei vechi.Bucsele se baga cu presa ca sa fie treaba buna.

Sunt bunicele Febi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost puse la presa dar cine stie in ce hal au fost puse ......am sa incerc din nou cu alte bucse sa vad ce iese...si ca sa cumpar brat merita din dezmembrari ??

Modificat de gealicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@2mad4 Sigur nu e martorul de la airbag? Martor de centura nu cred ca ai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gealicu,cumpara o bucsa Lemforder si vezi cum intra si daca iese.Oricum si cu bratele din dezmembrari iti trebuie inca 2 bucse mari noi sa fie treaba buna.Merita sa iei 2 brate de la dezmembrari daca sunt ok si ca bani si starea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

va salut.

am si eu o problema cu gpl`ul meu de pe golf 4. se ocupa cineva cu verificari si reparatii de gpl? instalatia mea este Ocotec...mai devreme niste baieti mi`au zis ca este vialle dar au gresit, este Ocotec pt ca am fost cu ea la rar.

imi puteti da un nr de tel sau ceva sa iau legatura daca cunoasteti,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am si eu nevoie de un sfat,ieri am fost plecat la bucuresti...toate bune si frumoase...la intors mai aveam cam 100 km pana acasa,s-a aprins becu de ulei,inainte sa ajung acasa la cam 20 km a inceput sa intre in masina un miros intepator asa...am completat cu ulei si s`a stins becu...as avea vreo pb cu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai mergeti mult cu becul galben aprins la ulei.Opriti cat mai repede cu putinta si completati la nivel.Exista posibilitatea ca pe drum su serpentine uleiul sa se stranga in una din partile baii de ulei si pompa sa aiba un timp mort scurt in care se nu mai traga ulei.La aprinderea becului cantitatea de ulei lipsa este in jur de 800 grame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu am sensor de nivel,cand am putin ulei nu ar trebui sa mi se aprinda ala de presiune ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,ai grija mare.Ala de ulei rosu,este legat si colerat cu senzorul de presiune din chiulasa.Cand se aprinde martorul rosu,problema este destul de grava,excluzand o defectiune a senzorului(am avut si eu parte de o astfel de defectiune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat deoarece,atunci cand am luat masina,cand mi-am facut schimbul de ulei,au mai iesit 1.3-1.4 litri de ulei :D. Si de atunci,tot timpul sunt cu ochii pe joja ca sa completez. Inca o chestie ce vroiam sa intreb. Am observat de curand,ca atunci cand pun contactul se aude pompa de benzina normal cum trebuie sa se auda,iar dupa ce pornesc,se aude un sunet de apa care trece prin conducte,ceva de genu. Sunetul vine de la bord/motor ma gandesc eu. Nu tin minte sa se fii auzit asa pana acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din bord de la caloriferul de incalzire.Stai linistit nu e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai linistit,credeam ca e de la pompa de apa ceva ca luna asta trebuie sa schimb distributia care are deja 75k si pompa de apa a inceput sa scoata un sunet subtire/suierat, dar doar atunci cand ajunge la 70-80-90 grade,adica sunetul se intensifica odata cu cresterea temperaturii. M-am gandit la un kit contitech cu tot cu pompa de apa, e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

azi cand am vrut sa pornesc de dimineata a pornit, dupa 3 sec 3 beep-uri fara martor aprins iar acul de la kilometraj a urcat pana la 30 KM si a revenit la 0 fara sa fac nimic, dupa 3 incercari nu s-a mai manifestat deloc

a mai intampinat careva situatia?

merci

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am efectuat ieri un test de noxe in cadrul verificarii itp, si au iesit noxele peste limita cu turatia la relanti. Cu motorul turat constant la ~3000rpm noxele au iesit ok.

Mie in bord imi sta martorul check engine aprins, iar la ultima diagnoza am avut un cod de eroare de genul "Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity". Problema este ca cel de la itp mi-a spus ca lui ii afiseaza aparatele ca sonda lambda functioneaza, si ca probabil este o defectiune la motor.

Totodata tin sa mentionez ca la relanti motorul se balbaie din cand in cand, iar cand temperatura apei este de ~45-50 grade, motorul trage intrerupt. Odata ajunsa la 90 de grade, masina merge ok. De asemenea, la turatii de peste 2000rpm, motorul nu se balbaie si trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda 1 e dusa.. deci poate sa stea si in cap cel de la itp.. daca pe diagnoza scrie no activity

si cum sonda1 comanda mixul de benzina si oxigen.. eu zic sa pui bani deoparte sa o schimbi cat mai curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la chestia cu acel sunet de apa prin conducte la pornire. Azi am dat si eu o verificare pe sub capota,si am observant ca nivelul la antigel este la jumatate,adica intre minim si max. Oricum,n-a fost la maxim niciodata pentru ca nu mi-a placut sa fie chiar pana in max,a fost putin sub imbinarea carcasei. Nivelul mi-a scazut aproape jumatate de cm. E normal? Dupa ce am mers cativa km cu masina,si a vazut si 4000rpm, cand am ajuns acasa,cu motorul cald,nivelul era la maxim (stiu ca daca e cald motorul face presiune si imi urca putin nivelul). O las sa se raceasca si ma duc sa verific nivelul iara. Mi-e sa nu inceapa sa-mi bage antigel in baie.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem undeva ca ai schimbat distributia recent? Daca imi aduc bine aminte este posibil sa mai ai ceva aer in instalatie, acesta fiind motivul pentru care ti se aud zgomote sub bord si iti mai scade nivelul in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!