Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Sal

Baietii, daca dau jos galeria de admisie, la punerea ei la loc trebuie vro pasta sau ceva de genul?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,dar e bine sa iei garnitura noua de la admisie.E posibil ca vechea garnitura sa nu mai etanseze bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,dar e bine sa iei garnitura noua de la admisie.E posibil ca vechea garnitura sa nu mai etanseze bine.

Mersi gabi, vro' marca anume?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erling,Victor Reinz

mersi ti-am mai lansat o intrebare la "coduri piese"

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare! Dupa ce am curatat clapeta de acceleratie,dimineata la rece nu-mi mai sta la relanti,adica nu mai intra soc-ul automat. Trebuie sa o ajut eu din acceleratie timp de 20-30 secunde si dupa ce dau drumu la pedala,relanti-ul sta undeva la 650 rpm pana se mai incalzeste.La cald imi sta foarte bine relanti-ul. Sa nu fie adaptata bine clapeta de acceleratie?

PS: Clapeta de acceleratie e model mai vechi,cu cablu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22vik, intrebare: ai adaptat clapeta dupa curatire? Pt ca si cele pe cablu se adapteaza.

Daca da, mai adapteaz-o inca o data. Motorul nu trebuie sa fie nici rece insa nici cald, daca nu ma insel intre 5 si 80 grade? nu mai retin bine.

Sfatul meu e sa-i faci adaptatrea cand acul temperaturii a trecut de primele liniute ingrosate.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muraru Dan Merci, o sa incerc o readaptare in weekend. Initial am avut probleme cu solenoid valve de pe canistra de carbon,nu-mi statea la relanti cand era la 90grade. Acum nu mai am nici o eroare cu selenoid si la 90 grade relanti-ul sta perfect,nu se mai subtureaza,nu mai moare. Sper sa rezolv cu o readaptare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victorie,tiranul a fost invins :lol: .

Dupa lungi cautari ca orbetele pt ca nu gaseam detalii suficiente,dupa confirmarea celor de la Porsche ca piesa nu se gaseste separat de ansamblul de captare aer,dupa ce am dat comanda la ,,ghici'' si am stat cu morcovul in cur ca arunc 80 lei pe geam si ca cine stie ce draq imi vine dupa codul respectiv,azi am primit RACORDUL DE AER despre care toti intrebam.

Pai daca nici eu,atunci cine..? :lol:

post-64586-0-93181300-1354176383_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mamaaaa....de cand il caut!!! Tocmai mi-ai facut ziua mai buna. :cheers:

Pasul urmator: se ia codul si se da comanda. Nota 200+ Gabi. :D

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabi, am facut cum ai zis tu, dar nu vrea sa iasa surubul ala, nici mort....daca mai ai alta solutie? am incercat si cu o dalta sa-i fac o crestatura, a facut varza 2, sau 3 dalti in gura - fiind tratat surubul, mai ramane sudura, sau sa dau jos galeria de admisie si sa ma chinui cu o panza de bomfaier pt a face o crestatura.

* draq m-a pus sa-l strang asa tare :))

o zi buna!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mamaaaa....de cand il caut!!! Tocmai mi-ai facut ziua mai buna. :cheers:

Pasul urmator: se ia codul si se da comanda. Nota 200+ Gabi. :D

Am dat comanda si vine peste o saptamana (un cadou perfect de Mos Nicolae). :lol:

Ma costa 89 RON. Multumesc din nou Gabi. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, care stiti ce valori trebuie sa aiba avansul in vag com,?la mine fluctueaza intre 5,7 si 6,3 grade,mi-a zis cineva ca as avea zgomot de avans desi nu inteleg de ce se aude mai tare la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar scump poate fi un furtun de 20 cm. ( 80 lei). Ce tehnologie implica? Sunt telefoane mai ieftine. Eu am pus un furtun de legatura cuva - pompa de evacuare apa de la o masina de spalat aruncata si juri ca este original.

Dupa cate stiu la motorul asta nu se poate regla avansul. Asta este modificat de ECU in functie de calitatea benzinei, temperatura, acceleratie, date primite de la senzorul de detonatii (knock sensor), etc. Specific pentru acest motor este zgomotul de avans ( carait) care apare la acceleratii puternice si turatii mici pe canicula.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti vine sa crezi ca unii colegi de pe forum, care se ocupa cu dezmembrari, mi-au cerut si 100 de lei pentru acel furtun (SH)? :dry:

Asa ca, eu unul, prefer sa-l cumpar nou. Improvizatiile nu au "rezistat" prea mult la mine. :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profita de faptul ca toata lumea stie ca nu se livreaza separat.Eu personal am facut mari eforturi sa dibuiesc codul respactiv.Stiam de codul respectiv,dar nu am gasit o sursa sigura care sa imi confirme ca este burduful respectiv.Am gasit pe 2 forumuri (unul din Rusia si unul din Germania codul postat de membri forumurilor respective,dar niciunul nu avea poze postate sau niciunul nu a facut referire ca l-a achizitionat).Personal am intrebat de 2 ori la Porsche Nord si ,,cetatenii'' de acolo mi-au spus clar si raspicat:nu este livrabil reperul respectiv si vine in ansamblu tunulaturii de aer.Am dat comanda la ghici la o firma de piese originala cu care lucrez si nici colegii de acolo nu au stiut sa imi spuna ca este burduful care imi trebuia.M-am gandit:asta este,arunc 80 lei pe geam si raman cu paguba daca nu este burduful cautat.

Eu l-am descoperit,acum ramane la latitudinea fiecaruia sa stabileasca daca merita investitia.

Eu am circulat 3 ani de zile cu un burduf de bieleta de directie de Dacia,taiat si modificat....si pot spune ca arata destul de bine si foarte elegant. :lol:

Cine vrea achizitioneaza racordul pe original,cine vrea sa rezolve problema ieftin apeleaza la un burduf de Dacia si scapa cu un cost modic de 8-10 lei maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic prin burduful ala trage aer nu? Daca e spart...trage aer cald de la motor...eu momentan am o gaura in el de 2 cm diametru...si i-am dat cu banda adeziva, pana cand voi finaliza "proiectul" - teva din aluminiu facuta la dimensiunea respectiva- . la care trebuie sa mai cumpar 2 coliere si sa o montez.

Am scris in urma cu cateva pagini despre un zgomot metalic parca la anumite turatii ( 1200 si 2900 rpm ) si totusi nu i-am dat de cap...am ridicat masina pe elevator si am verificat toata evacuarea....totusi cred ca este spart catalizatorul...si in cazul asta il las asa ca am vazut ca e foarte scump.

Azi am lucrat putin la greierii din masina, care apropo sunt insuportabili in ultima vreme. - banda dubla adeziva si buretele de la un mouse pad:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa pui teava de aluminiu in loc de furtunul flexibil de cauciuc pentru ca motorul se misca, vibreaza, iar un capat este prins de motor iar celalalt de caroserie. ( Numai daca pui poate teava subtire, elastica, gofrata/creata gen racord de hota/cos de fum, poate chiar inox )

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva avea pus un furtun din panza cu aluminiu pe exterior,cum era la dacie intre tabla de pe galerie si filtrul de aer,pentru iarna(sau cum are golful 3 1,4-1,6 in acelasi scop).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am desfacut scaunul din dreapta fata, pentru a cara ceva obiecte mai lungi, am deconectat bateria, scos mufa de sub scaun, am desfcatut cele 2 suruburi, scos scaunul, carat chestiile alea er, am deconectat iar bateria, conectat mufa de sub scaun pus bateria din nou, si a aparut semnul acela de la centura pe display, si nu vrea deloc sa se stinga.

- ce nu am facut bine?

mersi si o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e posibil sa aibe scanteie si benzina si tot sa nu porneasca?!Este un golf 4 din 2002 cu 2 axe cu came, serie sasiu:WVWZZZ1JZ2W631570...si are urmatoarele erori pe motor ...

Senzorul G40 este cumparat nou pret 160ron pe hella...si eroarea persista

eroarea asta a aparut dupa ce i-am dat mult timp la automat-(Throttle Valve Controller: Malfunction)

Verificat fiecare bujie si bobina in parte functioneaza se curata bujia dupa ce dau la automat se uda si miroase a benzina dar tot nu porneste.....E POSIBIL SA NU AIBA COMPRESIE?????

Log-WOU.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul de unei din baie,e posibil sa fi crescut si sa aiba mult ulei amestecagt cu banzina.(asta extra)

Am senzatia ca s-a mesterit clapeta de acceleratie.

Totusi daca senzorul cu pricina e cu belele,nu o sa imi mai porneasca motorul niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am desfacut scaunul din dreapta fata, pentru a cara ceva obiecte mai lungi, am deconectat bateria, scos mufa de sub scaun, am desfcatut cele 2 suruburi, scos scaunul, carat chestiile alea er, am deconectat iar bateria, conectat mufa de sub scaun pus bateria din nou, si a aparut semnul acela de la centura pe display, si nu vrea deloc sa se stinga.

- ce nu am facut bine?

mersi si o seara buna!

nimeni :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fire care duc in suportul de centura?(nu mai imi aduc aminte cum este la golf cu afisarea centturii pe display de bc).E posibil (daca ai cablaj care duce in teaca de centura),sa se fi ciugului/stricat switch care este in teaca de centura,si singura solutie este sa iti iei alta teaca de centura pt ca nu ai posibilitatea sa desfaci teaca veche fara sa o strici.Trage un ochi la poza,daca ai sistemul asa...confirm cele postate de mine.

post-64586-0-41073600-1354618964_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!