Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

si daca la output test pe instruments nu se aprind martorii,asta ce inseamna??

si eu mi-as fi dorit sa am iconita de la sonda lambda,ca am avut probleme cu ea si ma uitam ca "mata in calendar" la masina si nu stiam ce are asta in conditile in care nu aveam vag-com.

macar stiam ca de la sonda e problema sau altceva

este posibil sa nu fie led in bord de nu se aprinde la output test???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

dupa cum am mai mentionat si mai sus, am curatat epuratorul, clapeta si egr-ul, acum vad ca pe la epurator imi curge ulei, desi am strans suruburile destul de tare, mentionez ca pe marginea lui avea aplicata pasta neagra victor reinz (renzoil parca) pentru o mai buna etansare. acum ce sa fac ca prima oara cand a fost desfacut epuratorul nu avea nici o pasta. pun sau nu?

este buna aceasta sau altceva, cineva odata spunea de ceva pasta gri, sau ceva de genul nu mai stiu marca.

mersi

imag0715i.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu pune garnituri noi si iti garantez ca nu va curge

asa am facut eu si a costat vreo 14 lei si nu am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garniturile sunt de 4 luni, sunt noi, tot odata ai spus tu si de atunci le-am schimbat

* app. 3 suruburi sunt, nu?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se pune nici o pasta o sa iau altele noi, ale tale ce marca sunt, ca ale mele au venit separate in pungi si nu stiu marca, doar da orningul cel mare este argijntiu si cel in forma de D este negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu ce marca sunt dar le-am luat noi si DA cea mare sunt este argintie,si cea mica este neagra.

pe cele vechi le-am dat jos,am curatat locul unde vin ele,am curatat blocul,mai exact unde vine prins epuratorul,am sters totul frumos dupa care m-am apucat sa montez la loc.

Dupa ce am montat garniturile noi,am dar cu un pic de ulei pe ele dupa care am pus epuratorul la loc.

Suruburile se strang egal,nu unu mai tare si cealanta mai putin.

Eu asa am procedat si nu curge absolut deloc.

Ori l-ai strans aiurea si ai bulit epuratorul,ori garniturile sunt de "2 lei"

Sincer eu nu sunt adeptul siliconului,si mai ales daca stiu ca o garnitura este OEM este imposibil sa curga

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut ca am strans suruburile, dar ele sunt cam rase, nu mai merg stranse, deci treaba e cam naspa, ca nu prea vad eu unde o sa gasesc 3 suruburi la dimensiunea asta pentru epurator.

daca ma poate ajuta cineva cu vrun sfat.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robotelu Merci mult, o sa incerc si varianta aia pentru ca mi se pare ciudat sa nu mi se aprinda. Cand am luat masina am mers cu ea pana am ramas fara ulei (Aprox 1.2 litrii) mai aveam in baie cand am dat jos uleiul.Nu era normal sa mi se aprinda macar ala de presiune ulei?

PS: Nu am senzor de nivel ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit suruburile la dezmembrari si tot acolo am vz epuratorul cu rezistenta pt incalzire, aveti idee de un pret pt unul second hand si dava pot sa leg firele de la rezistenta la mine - eu nu am acea rezistenta. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul este identic,difera doar furtunul care duce in filtrul de aer de la epurator.Ai grija cum scoti furtunul respectiv de pe epuratorul vechi,scoate doar furtunul propriuzis de cauciuc si nu incerca sa scoti mufa de plastic cu care el vine in epurator.Furtunul respectiv pe care vine rezistenta de incalzire daca ai de gand sa-l iei(nou este in jur de 200 lei..parca),iti iei si mufa lui si restul de cablaj electric care vine sus in grila de setrgatoare.Cu ocazia asta vezi si unde vine montat si cum sa te legi la instalatia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o intrebare la voi ca ma c-am baga la idei masinuta.

Schimbul de ulei la motor l-am facut la 148.000 km,iar acum am 157.000 km,deci 9.000 de km facuti intr-un an.Pana aici toate bune,dar in acesti 9.000 de km facuti este normal,ca si consum de ulei sa ii completez 2 litri?

Mentionez ca la completare ii completam in jur de 100-250 grame maxim.In general ii completam in jur de 150 grame de ulei,dar in acest interval de 9.000 km sa ajuns la 2 litri de ulei completati in total.

Este normal sau nu?

Ca si ulei folosesc Aral Hight Tronic 5w40 si filtre MANN

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prea mult 2l la 9000km, schimba uleiul, mergi pe Rheinol (recomandarea mea) si filtre Mahle, sunt nitel mai bune decat Mann... mie incepuse sa-mi mieune motorul din cauza filtrului de ulei mann.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:grrrrrr: inainte aveam acest consum cu "super renumitul" Castrol care scria pe ambalaj ca este fabricat in UE.

Am trecut la Aral ca am crezut ca este mai bun,Made in Germany,dar azi am facut un calcul si m-am cam speriat cand am vazut ca in 9000km am consumat 2 litri de ulei.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ma omule linistit.Daca reusesti sa scoti 2 litri la 10.000km este foarte bine.Vezi ce consum au alte motorizari vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am facut rost de suruburile pentru epurator, dar nu am reusit sa schimb doar 1, restul fiind rase locasul pentru bitul de 5, am incercat si un o surubelnita mai mare s-o bat fortat, dar degeaba....aveti ceva ideei cum as reusi sa scot cele 2 suruburi ramase?

mersi....o seara buna!

e prea mult 2l la 9000km, schimba uleiul, mergi pe Rheinol (recomandarea mea) si filtre Mahle, sunt nitel mai bune decat Mann... mie incepuse sa-mi mieune motorul din cauza filtrului de ulei mann.

*** soila de unde ai comandat filtrele, tot de pe siteul de unde ai luat si uleiul?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal un consum asa de mare al uleiului la motor pe benzina.

Mai ales ca in urma cu 9000 de km spui ca nu-ti consuma mai deloc.

Tind sa cred ca vinovat e doar uleiul, asa ca treci pe alta marca.

Personal, am incercat si Ravenol, care e in aceeasi gama cu Rheinol-ul si la rece, cand temperaturile erau aproape de zero sau chiar in unele zile negative, imi facea f urat motorul al pornire, tachetii avand o bataie de metal pe metal de m-au bagat in sperieti.

Am facut schimbul cu Ravenol VSI 5w40 acum cateva saptamani in urma, iar in urma zgomotelor ce se manifestau la prima pornire, de o saptamana am trecut inapoi pe Mobil 5w40 care se comporta f bine, 3 zile am prins chiar temperatufi f scazute, ceata multa si a pornit f bine, fara nici un fel de zgomot anormal.

De altfel, din proprie experienta, mobil pt mine s-a comportat cel mai bine, Aral am avut de doua ori, nu am semnalat un consum f mare, insa cel mai mare l-am avut cu Castol, in jur de 400 ml la 10.000 km. Dar, cu niciun ulei in afara de Ravenol nu am avut zgomote suspecte la pornirea la rece.

Cu mobil, ce sunt acum la al 3-lea schimb nu am un consum mai mare de 200 ml cand e vara si alerg masina, iar cand merg domol consumul de ulei este insesizabil pe joja, asta la 10.000 km

De aceea, personal iti recomand mobil.

Daca si cu acest ulei iti va consuma asa de mult, atunci inseamna mai mult ca sigur ca semeringurile de la supape treb schimbate insa adevarul il vei vedea cand vei desface motorul.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa ai in vedere atunci cand vrei sa-ti cumperi o pereche de jante la masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@2mad4,exista o trusa mica de scos suruburi cu cap imbus care au capatana stricata.Practic trusa e formata din cateva imbusuri mici cu profil de extractie in care se bate cu cocanul si care fac alte fante in capul imbusului stricat.Operatia se face pe sub masina.

post-64586-0-51466600-1353603752_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal un consum asa de mare al uleiului la motor pe benzina.

Mai ales ca in urma cu 9000 de km spui ca nu-ti consuma mai deloc.

Tind sa cred ca vinovat e doar uleiul, asa ca treci pe alta marca.

Personal, am incercat si Ravenol, care e in aceeasi gama cu Rheinol-ul si la rece, cand temperaturile erau aproape de zero sau chiar in unele zile negative, imi facea f urat motorul al pornire, tachetii avand o bataie de metal pe metal de m-au bagat in sperieti.

Am facut schimbul cu Ravenol VSI 5w40 acum cateva saptamani in urma, iar in urma zgomotelor ce se manifestau la prima pornire, de o saptamana am trecut inapoi pe Mobil 5w40 care se comporta f bine, 3 zile am prins chiar temperatufi f scazute, ceata multa si a pornit f bine, fara nici un fel de zgomot anormal.

De altfel, din proprie experienta, mobil pt mine s-a comportat cel mai bine, Aral am avut de doua ori, nu am semnalat un consum f mare, insa cel mai mare l-am avut cu Castol, in jur de 400 ml la 10.000 km. Dar, cu niciun ulei in afara de Ravenol nu am avut zgomote suspecte la pornirea la rece.

Cu mobil, ce sunt acum la al 3-lea schimb nu am un consum mai mare de 200 ml cand e vara si alerg masina, iar cand merg domol consumul de ulei este insesizabil pe joja, asta la 10.000 km

De aceea, personal iti recomand mobil.

Daca si cu acest ulei iti va consuma asa de mult, atunci inseamna mai mult ca sigur ca semeringurile de la supape treb schimbate insa adevarul il vei vedea cand vei desface motorul.

Bafta

Salut,

Pana sa ii pun Aral in motor,am avut Castrol si consumul era pe aproape ca cel de acum de aproape 2 litri de ulei la 10.000km.Atunci am dat vina pe ulei ca stiam ca este de "2lei".

Acum am trecut la Aral ca na scria pe el Made in Germany dar vad ca tot am acel de consum de ulei.

Si sincer vorbind eu nu cred faza cu semeringurile supape uzate,sau segmentii uzatii.Am avut o alta masina si daca ma crezi consuma la 50km parcursi 1litru de ulei.

Dar revenind la masina mea daca aveam semeringurile uzate mai mult ca sigur trebuia sa scoata fum albastru la pornire sau in mers ca acel ulei pe care il pierzi pe la semering ajunge in camera de ardere si de aici fum albastru si bujiile ar trebui sa fie cu urme de ulei pe ele ceea ce la mine nu este.

Segmentii uzati nu cred ca ar arunca toata compresia in baia de ulei si de aici ar trebui sa am ulei in filtru de aer si pe la joja.

Mai auzisem odata de la un mecanic ca uleiul este prea subtire pentru acest motor si efectiv il arde nu il consuma

Si nici nu as vrea sa umblu in motor ca la ce mecanicii exista mai bine ma la s pagubas

Ori este uleiul de vina,ori si-a pierdut din proprietatiim si nu isi mai face treaba.

Si daca este ias face si un test de compresie sa vad ce valori indica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*** soila de unde ai comandat filtrele, tot de pe siteul de unde ai luat si uleiul?

ms

nu, ci de la magazinul de piese de unde cumpar eu mereu ce am nevoie, ti le aduc pe comanda oricare

am fost multumit de Mahle la T5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca daca se consuma la 10000 de km mai mult de jumatate din uleiul dintre nivelul minim si maxim se poate spune ca motorul este deja la varsta a treia.asta in conditii normale de exploatare,nu in turati de 4000-5000.eu la axp-ul meu dupa 5000 de km nu se cunoaste pe joja ca ar fi mancat ulei desi are acel zgomot de zici ca e un diesel silentios.uleiul pe care il folosesc este liqui moly

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!